Αποστολέας Θέμα: Αεροπορικά νέα  (Αναγνώστηκε 43903 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Αεροπορικά νέα
« στις: Ιούλιος 02, 2008, 12:06:33 μμ »
    
Υπεύθυνες οι αεροπορικές εταιρίες για το χώρο των επιβατών στα αεροσκάφη

Τον περιορισμένο χώρο, που διατίθεται στους επιβάτες της οικονομικής θέσης έθιξε με ερώτησή του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ., κ. Μανώλης Μαυρομμάτης. "Όταν πρόκειται για υπερατλαντικά ή άλλα πολύωρα ταξίδια, δεν είναι λίγες οι φορές που ο χώρος ανάμεσα στα καθίσματα στην οικονομική θέση είναι πολύ μικρότερος από ότι στα ενδοευρωπαϊκά ταξίδια, για να εξυπηρετηθούν περισσότεροι επιβάτες. Το γεγονός αυτό μπορεί να έχει πολλαπλές επιπτώσεις στην υγεία των επιβατών", ανέφερε στη ερώτησή του ο Έλληνας ευρωβουλευτής.

"Οι κανόνες ασφαλείας που έχουν καθοριστεί από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) σχετικά με την εκκένωση μεγάλων επιβατικών αεροσκαφών σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, έχουν αντίκτυπο στη διαρρύθμιση του χώρου του θαλάμου επιβατών και, κατά συνέπεια, στην απόσταση μεταξύ των καθισμάτων. Οι αεροναυπηγοί τηρούν τους ισχύοντες κανόνες με βάση διάφορα βιομετρικά δεδομένα. Ωστόσο, δεν έχει καθοριστεί ελάχιστη απόσταση μεταξύ των καθισμάτων", ανέφερε μεταξύ άλλων στην απάντησή του ο αρμόδιος για θέματα μεταφορών Επίτροπος, κ. Ζακ Μπαρό.

Σύμφωνα με πρόσφατες στατιστικές έχουν αυξηθεί οι βιομετρικές διαστάσεις των επιβατών. Ο EASA προγραμματίζει να δρομολογήσει μελέτη σχετικά με το βάρος των επιβατών και των αποσκευών, στην οποία θα συμπεριληφθούν και άλλα βιομετρικά δεδομένα σχετικά με τους επιβαίνοντες στα αεροσκάφη, καθώς και βιβλιογραφική μελέτη σχετικά με την έρευνα επί θεμάτων υγείας κατά την πτήση. Ο EASA, ως οργανισμός ασφαλείας, επικεντρώνεται σε θέματα ασφαλείας. Ανάλογα με τα αποτελέσματα των προαναφερόμενων μελετών, ο Οργανισμός θα διαπιστώσει κατά πόσον χρειάζεται ή όχι τροποποίηση των κανόνων ασφαλείας και θα εξετάσει λύσεις που ενδεχομένως θα επιφέρουν βελτιώσεις, εφόσον και εκεί που χρειάζονται.

Ωστόσο, οι αερομεταφορείς είναι ελεύθεροι να παραγγέλνουν στους κατασκευαστές αεροσκαφών τη διαρρύθμιση του χώρου του θαλάμου επιβατών που θεωρούν κατάλληλη για τους πελάτες τους, υπό τον όρο ότι τηρούνται οι ισχύοντες κανόνες αξιοπλοΐας που έχουν καθοριστεί από τον EASA.

πηγη traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 21:25:17 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 02, 2008, 13:13:03 μμ »
Έθιξες ένα θέμα που μας αφορά όλους.Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει αεροπορική που να μην κολλάνε τα πόδια μου στο μπροστινό κάθισμα.Πάντα αναφέρομαι στην τουριστική θέση
στην οποία και ταξιδεύει ο περισσότερος κόσμος.
Επιεικώς απαράδεκτοι να παίζουν με τ ην υγεία μας.Μπορεί ένα ταξίδι να αποβεί μοιραίο εξαιτίας του χώρου των θέσεων.Γι αυτούς που δεν ξέρουν οι θρομβώσεις είναι υπ αριθμόν ένα κίνδυνος.
Προτιμούν λοιπόν οι αεροπορικές να δίνουν αποζημιώσεις για τυχόν θανάτους παρά να βελτιώσουν τις θέσεις.
Εξοικονομούν πολλά περισσότερα χρήματα απ αυτά που ξοδεύουν .
Οπότε άνετα παίζουν με τις ζωές μας.
Ακόμα και αυτές που φημίζονται για τις ανέσεις τους είναι ακριβώς όπως και οι άλλες δεν διαφέρουν σε τίποτα.
Άλλο ένα πρόβλημα είναι για μένα η θερμοκρασία.Ιδιαίτερα στα μακρινά.Οι 15  βαθμοί
νομίζω ότι μας μεταμορφώνουν σε παγωτά.Μας προσφέρουν φυσικά την κουβερτούλα μας
οπότε εκείνοι κοιμούνται ήσυχοι.Τις πνευμονίες και τις βριγχίτιδες άλλοι τις αρπάζουν.
Και εδώ οικονομικό είναι το πρόβλημα.
Στους -60 εξωτερική θερμοκρασία πρέπει να κάψουν καύσιμα για να την φέρουν εκεί που πρέπει.
Όταν όμως αυξάνονται οι τιμές  ,αρχίζει η οικονομία και κατ επέκταση η παγωνιά. ;) ;)
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 02, 2008, 13:27:40 μμ »
Ετσι ειναι οπως τα λες Ντινα συμφωνω μαζι σου και μ'αρεσει που αναπτυξες το θεμα βαθυτερα!!! ;)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 17, 2008, 12:09:00 μμ »
    
Πιο κοντά η ενοποίηση των εναέριων χώρων στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο

Στη δεύτερη φάση του μπαίνει από τον προσεχή Οκτώβριο, το πρόγραμμα Blue Med, φέρνοντας πιο κοντά την ενοποίηση των εναέριων χώρων των χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, προς όφελος των αερομεταφορών.
Κατά τη δεύτερη φάση που θα διαρκέσει τρία χρόνια, μέχρι το 2011, θα μελετηθούν όλες οι λεπτομέρειες και στη συνέχεια θα αποφασισθεί πότε θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία, στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι Διοικητές της Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου, της Ιταλίας και της Μάλτας με τους αντίστοιχους εταίρους της Αιγύπτου, της Τυνησίας και της Αλβανίας και με εκπρόσωπο της χώρας – παρατηρητή Ιορδανίας, συνεδρίασαν στην Αθήνα, υπό την προεδρία του Διοικητή της ΥΠΑ κ. Ιωάννη Ανδριανόπουλου, και συζήτησαν όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν την υλοποίηση του μεγάλου αυτού ευρωπαϊκού στόχου.
Τα κράτη που μετέχουν στο πρόγραμμα Blue Med, αποτελούν μία από τις έξι ομάδες που συνεργάζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για την πλήρη, μελλοντικά, ενοποίηση των αιθέρων της Γηραιάς Ηπείρου.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εναέριες μεταφορές διευκολύνονται, καθώς ο έλεγχος της εναέριας κυκλοφορίας θα γίνεται συντονισμένα, με αποτέλεσμα ο χρόνος ενός αεροπορικού ταξιδιού να μειώνεται, ενώ παράλληλα να θωρακίζεται περισσότερο η ασφάλεια των πτήσεων.

Ταυτόχρονα, σε μία εποχή, που σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, τα αεροπλάνα και οι πτήσεις συνεχώς αυξάνονται, με ορατή στο μέλλον μία αναπόφευκτη συμφόρηση, η ενοποίηση των αιθέρων θα συμβάλλει αποφασιστικά στη βελτίωση της κατάστασης.

πηγη  travelreport-int.gr    
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 20:31:23 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 27, 2008, 10:38:17 πμ »
    
Πλήρη στοιχεία τελικών τιμών αεροπορικών εισιτηρίων ζητάει η Ε.Ε.

"Από το προσεχές φθινόπωρο, κάθε αερομεταφορέας υποχρεούται να ενημερώνει τον επιβάτη για την τελική τιμή, στην οποία θα συμπεριλαμβάνονται λεπτομερή στοιχεία για τους ναύλους, τους  φόρους, τους φόρους αεροδρομίου και τις άλλες δαπάνες, τέλη και επιβαρύνσεις, συμπεριλαμβανομένων των επιβαρύνσεων καυσίμου και των τελών ασφαλείας. H χρέωση των αποσκευών δεν προσφέρει τίποτα το σημαντικό στην εξοικονόμηση καυσίμων των αεροπλάνων και επομένως η Κομισιόν δεν προτίθεται να επέμβει στις εμπορικές επιλογές των εταιριών ως προς το θέμα αυτό", απάντησε ο αρμόδιος για θέματα μεταφορών Επίτροπος, κ. Αντόνιο Ταγιάνι, σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Ν.Δ., κ. Μανώλη Μαυρομμάτη.

Ο Έλληνας ευρωβουλευτής είχε επισημάνει την πρόσφατη απόφαση αμερικανικών αεροπορικών εταιριών για χρέωση όχι μόνο του υπέρβαρου, αλλά και των επιπλέον αποσκευών των επιβατών, ενώ ανέφερε ότι υπάρχουν εταιρίες που χρεώνουν και την πρώτη αποσκευή.

Έχοντας υπόψη το ενεργειακό πρόβλημα και την τιμή των καυσίμων και δεδομένου ότι οι αεροπορικές εταιρίες θα εφαρμόζουν νέες μεθόδους για εξοικονόμηση καυσίμων, όπως για παράδειγμα μεγαλύτερη διάρκεια της πτήσης, ζήτησε να πληροφορηθεί εάν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί ότι η χρέωση των αποσκευών θα βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση και αν προτίθεται να προτείνει παρόμοια μέτρα και στις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες για πτήσεις εντός της Ε.Ε.

Στην απάντησή της, η Κομισιόν υπογραμμίζει ακόμα ότι η επιλογή της χρέωσης ή μη των αποσκευών ανήκει στην σφαίρα της εμπορικής στρατηγικής των αερομεταφορέων, όπως εξάλλου και άλλες πρακτικές, π.χ. η χρέωση ορισμένων υπηρεσιών ή συμπληρωματικών δαπανών.

Ενδέχεται, λοιπόν, ορισμένες εταιρίες να προβλέπουν μια τέτοια χρέωση, προκειμένου να αποθαρρύνουν τους επιβάτες από τη συνήθεια του να ταξιδεύουν με πολλές αποσκευές και, ταυτόχρονα, να περιορίσουν το βάρος στο διαμέρισμα αποσκευών, εξέλιξη που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση ενέργειας. Ωστόσο, η εξοικονόμηση αυτή δείχνει να είναι ελάχιστη και δεν φαίνεται ότι το γεγονός και μόνο της πληρωμής υπέρβαρου θα μπορούσε να έχει τέτοιες θετικές συνέπειες. Αντίθετα, συνάγεται από την πείρα ότι τέτοιες συμπληρωματικές δαπάνες θα συνδέονται με άλλες σκοπιμότητες, ιδίως δε με αυτήν της μείωσης του χρόνου απόσβεσης του κόστους των αεροπλάνων.

πηγη traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 20:41:35 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 29, 2008, 11:33:49 πμ »
Σε 20 τον αριθμό ανέρχονται οι αεροπορικές εταιρίες, που έχουν βάλει λουκέτο από την αρχή του 2008, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου της Discover the World Marketing, κ. Ντίνου Φρατζεσκάκη στην εκπομπή Business & Travel στο οικονομικό κανάλι sbc.

Το συγκεκριμένο γεγονός δείχνει ότι αναμένεται να είναι ζοφερό το μέλλον της αεροπορικής αγοράς τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, εάν η τιμή του πετρελαίου συνεχίσει την τρελή πορεία του τελευταίου διαστήματος. Παράλληλα, σχετικά με τα σχέδια για τη δημιουργία αεροδρομίου στην περιοχή της Κωπαΐδας, ο κ. Φρατζεσκάκης επεσήμανε πως κάτι τέτοιο θα ήταν θετικό για τον ανταγωνισμό στην αγορά αλλά και χρήσιμο, καθώς η Αθήνα είναι μια από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές πόλεις χωρίς δεύτερο αερολιμένα.

O Διευθύνων Σύμβουλος της Discover the World Marketing, ανέφερε πως ευχή όλων είναι η Ολυμπιακή να καταστεί και πάλι υγιής. Παρακολουθώντας ωστόσο την πραγματικότητα και τα μεγέθη της ελληνικής αγοράς καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο.

Μετά τις εξελίξεις στην υπόθεση της Ολυμπιακής διαμορφώνεται ένα νέο τοπίο στην ελληνική αεροπορική αγορά, ενώ η ανάπτυξη της αγοράς θα συνεχίσει με επέκταση της Aegean και ίδρυσης μιας νέας μικρότερης Ολυμπιακής. Τις παραπάνω δηλώσεις έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της EuroAir, κ. Γρηγόρης Ευθυμίου.

Συγκεκριμένα για την Ολυμπιακή Αεροπορία, ο κ. Ευθυμίου τόνισε πως η εταιρία κλείνει πια τον κύκλο της ζωής της, καθώς τα πρότυπα και οι κανόνες που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελούν μονόδρομο. Ωστόσο πρέπει να διατηρηθεί ένας αερομεταφορέας ως εξέλιξη της Ολυμπιακής προκειμένου να υπάρχει ισορροπία στην αγορά. Όσον αφορά στα αεροπορικά δυστυχήματα που απασχόλησαν τελευταία την κοινή γνώμη, ο Διευθύνων Σύμβουλος της EuroAir, ανέφερε πως στατιστικά βρισκόμαστε πολύ πιο κάτω από το μέσο όρο για φέτος, επειδή όμως συνέβησαν στη «γειτονιά» μας ασχοληθήκαμε με τα συγκεκριμένα περισσότερο απ’ ότι συνήθως. Τέλος, ο κ. Ευθυμίου σημείωσε πως το αεροπορικό προϊόν ελέγχεται πλέον εξαιρετικά από τις αρχές, ενώ υπάρχουν αυστηροί κοινοτικοί κανονισμοί τόσο για τις ώρες πτήσεων όσο και τους κανόνες συντήρησης των αεροσκαφών.

Η εκπομπή Business & Travel παρουσιάζεται από τον Χάρη Ντιγριντάκη κάθε Πέμπτη στις 21:00 από τη συχνότητα του καναλιού sbc και σε επανάληψη κάθε Σάββατο (14.30-15.30) και Κυριακή (15.00-16.00). Ταυτόχρονα πέραν της τηλεόρασης μπορεί κάποιος να την παρακολουθήσει τις ίδιες ώρες μέσω του διαδικτύου στο sbctv.gr Πρόκειται για την μοναδική εκπομπή που ασχολείται με το επιχειρείν της τουριστικής βιομηχανίας, ενημερώνοντας για όλες τις τελευταίες ειδήσεις στον χώρο του τουρισμού, των μεταφορών, αλλά και του τουριστικού Real Εstate.

πηγη traveldailynews.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 17, 2008, 20:42:05 μμ »
Μεγάλες παραμένουν οι πιθανότητες κατάρρευσης στον τομέα των αεροπορικών εταιρειών

Τα πρώτα θύματα ήταν οι αεροπορικές εταιρείες που υιοθέτησαν καινοτόμα επιχειρηματικά σχέδια, όπως η Silverjet και η φιλοδοξία της να επικρατήσει των μεγάλων εταιριών στην προσέλκυση επιβατών. Μικρές εταιρείες, όπως οι Futura, Maxjet, Oasis και EOS εξαφανίσθηκαν και αυτές. Ακόμη και ο εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας, η Alitalia, βρίσκεται υπό καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης, ενώ οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και για τη γιγάντια αμερικανική αεροπορική αγορά.

Η Southwest, η καινοτόμα εταιρεία φθηνών εισιτηρίων, που ενέπνευσε μιμητές, όπως τη Ryanair, ανακοίνωσε τις πρώτες της απώλειες σε 17 χρόνια λειτουργίας. Από τις υπόλοιπες Μεγάλες Έξι, οι American, Continental, Delta και Northwest, εμφάνισαν απώλειες το τελευταίο τρίμηνο, ενώ πολλές μικρότερες εταιρείες των ΗΠΑ διέκοψαν τη λειτουργία τους.

Οι ΗΠΑ διαθέτουν, όμως, μηχανισμό στήριξης προβληματικών αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες εκμεταλλεύθηκαν τις ευνοϊκές ρυθμίσεις, που ακολουθούν την κήρυξη πτώχευσης, που τους επέτρεψαν να αναδιοργανωθούν ή να προχωρήσουν σε συγχωνεύσεις, εξασφαλίζοντας την επιβίωσή τους. Στελέχη αεροπορικών εταιρειών στις ΗΠΑ έλεγαν άλλωστε την περασμένη εβδομάδα, ότι τα χειρότερα πέρασαν πια για τον τομέα τους.

Οι αρνητικές αυτές εξελίξεις αποδίδονται εν μέρει στην πιστωτική κρίση, αν και το ισχυρότερο πλήγμα στις επιχειρήσεις αυτές κατάφερε η εκτίναξη στην τιμή του πετρελαίου. Η μετεωρική άνοδος στην τιμή του μαύρου χρυσού ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2006 και σταμάτησε μόλις τον περασμένο Ιούνιο, όταν το βαρέλι του αργού έφθασε τα 140 δολάρια. Σήμερα, το βαρέλι δεν ξεπερνά τα 60 δολάρια, αν και οι θετικές επιπτώσεις της μείωσης αυτής δεν θα επηρεάσουν ακόμη τον αεροπορικό τομέα, καθώς οι εταιρείες πληρώνουν τα καύσιμά τους σε τιμές, που είχαν συμφωνηθεί προ εξαμήνου.

Η κατακόρυφη πτώση στην τιμή του πετρελαίου δεν μας επιτρέπει, όμως, να προβλέψουμε με ακρίβεια ποιες εταιρείες θα πτωχεύσουν στο άμεσο μέλλον. Ο πρόεδρος της Ryanair, Μάικλ Ο'Λίρι, λέει: «Αυτό που βλέπουμε είναι ένα ξεκαθάρισμα της αγοράς. Εκτιμώ ότι τα πράγματα θα χειροτερέψουν αισθητά το χειμώνα και περιμένω να δω πέντε ή έξι αεροπορικές εταιρείες να πτωχεύουν στην Ευρώπη, πριν τα Χριστούγεννα». Η Ryanair έχει βέβαια την πολυτέλεια να προβαίνει σε τέτοιες προβλέψεις για τον ανταγωνισμό της, καθώς η εταιρεία έχει πάνω από 1 δισ. στερλίνες αποθεματικό, γεγονός που της προσφέρει προσωρινή τουλάχιστον ανοσία από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Τοπυς μεγαλύτερος κινδύνους αντιμετωπίζουν οι μικρές ευρωπαϊκές εταιρείες, που προσπάθησαν να μιμηθούν την επιτυχία της Ryanair, χωρίς να διαθέτουν ικανές αποταμιεύσεις και ισχυρούς επενδυτές.

Προβληματική η British Airways;

Ζοφερά ήταν τα οικονομικά στοιχεία, που παρουσίασε την Παρασκευή ο Ουίλι Ουόλς, διευθύνων σύμβουλος του βρετανικού εθνικού αερομεταφορέα, British Airways, που ανακοίνωσε ότι οι τελευταίοι έξι μήνες υπήρξαν οι χειρότεροι των τελευταίων 30 ετών για την εταιρεία, της οποίας τα προ-φόρων κέρδη σημείωσαν πτώσης της τάξης του 92%, σε σύγκριση με πέρσι.

Σε μία προσπάθεια να ανατρέψει την αρνητική συγκυρία, η BA σχεδιάζει τώρα να μειώσει τις πτήσεις της. Η άνοδος στην τιμή των καυσίμων κατάφερε το ισχυρότερο πλήγμα στην κερδοφορία της ΒΑ, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε μείωση προσωπικού, κυρίως στον τομέα της διοίκησης, όπου 35% του προσωπικού χαρακτηρίσθηκε «πλεονάζων». Την ίδια ώρα, ο κ. Ουόλς ανακοίνωσε ότι η ΒΑ στρέφεται τώρα σε στρατηγική συμφωνία με την American Airlines, που θα κοινοποιηθεί στις αρχές του 2009.

www.kathimerini.gr με στοιχεία από BBC
 

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 15, 2008, 14:29:05 μμ »
    
Φωνή, Internet και email εν πτήση από τη WIND Ελλάς

Τη δυνατότητα επικοινωνίας εν πτήση με πλήρη ασφάλεια προσφέρει πρώτη στους συνδρομητές της η WIND Ελλάς σε συνεργασία με  τα δίκτυα Aeromobile και OnAir. Η παροχή της υπηρεσίας διατίθεται σε όλους τους συνδρομητές WIND που ταξιδεύουν με αεροσκάφη, με εγκατεστημένο τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό.

Μέσω της υπηρεσίας οι συνδρομητές της WIND μπορούν να διατηρούν επαφή με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους τους, αλλά και να διεκπεραιώνουν επαγγελματικά θέματα, ακόμα και όταν βρίσκονται σε πτήση.

Η WIND Ελλάς προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ή να δέχονται κλήσεις και SMS χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο στο αεροσκάφος εξίσου εύκολα όπως όταν είναι στο έδαφος. Επιπλέον, μπορούν να αποστέλλουν και λαμβάνουν e-mail όπως και να πλοηγούνται στο Internet.

Η συνεργασία της WIND με τα δίκτυα Aeromobile και OnAir της εξασφαλίζει πρόσβαση σε αεροσκάφη μεγάλων αεροπορικών εταιρειών, όπως Quantas, Malaysia Airlines, Emirates και TAP, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της. Το κόστος της υπηρεσίας εμπίπτει στις χρεώσεις περιαγωγής για δορυφορικά δίκτυα.

πηγη  traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2009, 12:19:32 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος thch81

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 13:52:27 μμ »
Με μια πρωτη ματια, φαινεται τελειο για κατι επειγον ενω ταξιδευεις. Απο την αλλη τρεμω και μονο στην ιδεα: οι "Ελληναρες" επιβιβαζονται στο αεροπλανο μιλωντας στο κινητο μεχρι τη στιγμη της απογειωσης και μερικοι το κλεινουν μονο κατοπιν 2-3 συστασεων απο το πληρωμα καμπινας." Ελα Νιτσα ( οσο πιο δυνατα γινεται, γιατι σου λεει αφου δεν εχει καλωδιο πως μεταδιδεται ο ηχος ή ας φωναξω να μηπως και με προσεξει καποιος) ειμαι στο Χιθροου, μπαινουμε στο αεροπλανο. Περασα υπεροχα στο Λονδινο, εκανα κατι ψωνια ( με την ιδια ηλιθια φωνη και τη μυτη πιο ψηλα απο ποτε)". Οταν δε το αεροπλανο πατησει εδαφος παλι τα ιδια. Αφου οταν ειμαι εξωτερικο και ταξιδευω Ελλαδα την πυλη επιβιβασης τη βρισκω πολυ ευκολα: οπου ακουω δυνατες ομιλιες, βεπω κινητα και "δηθεν" ή βουρλα με τη μυτη ψηλα, εκει παω. Βεβαια μια φορα αντι για Αθηνα παραλιγο να παω Θεσσαλονικη. Φανταστειτε τι θα γινει αν οι Ελληνες εχουν την ευκαιρια να μιλουν και εν ωρα πτησης. οι μισοι θα ναι με το κινητο στο αυτι και το στομα ανοιχτο απο τη παρλα. Δε θα σταματουν, σαν αλκαλικες μπαταριες θα ναι. Ωτοασπιδες θα βαζω! Οσο για τις χρεωσεις, οσο ακριβες και να ειναι , τοσο περισσοτερο θα μιλα ο Ελληνας για να επιδικνειεται στους αλλους συνεπιβατες. Ειμαστε παγκοσμιο φαινομενο αφου οι υψηλες χρεωσεις στη κινητη τηλεφωνια εχουν ως αποτελεσμα να μιλαμε ολο και περισσοτερο στο κινητο. Και δεν ανοιγουν και τα παραθυρα του αεροπλανου να εξφενδονισεις τους παρλες με το χαρακτηριστικο ελληνικο ηρεμο τονο ομιλιας, σαν τις γατες οταν περπατουν. Θα τους ανοιξω κανα κεφαλι με ταψι της γιαγιας μου, που ναι και βαρυ :frypan: :frypan: :frypan: :frypan:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 16, 2008, 15:29:38 μμ »
    
Ισχυρώς κατοχυρωμένα δικαιώματα των ταξιδιωτών από την ΕΕ

Επ' ευκαιρία των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και με αφορμή τη μαζική μετακίνηση εκδρομέων, αεροπορικώς, στο εσωτερικό της χώρας και το εξωτερικό, η ΥΠΑ υπενθυμίζει σε όλους τους ταξιδιώτες ότι έχουν δικαιώματα ισχυρώς κατοχυρωμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Διεθνείς Συμβάσεις. Συγκεκριμένα, σε περίπτωση ματαίωσης, ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης τους οι επιβάτες δικαιούνται χρηματική αποζημίωση, ανάπαυση, φαγητό ή και επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου τους. Αν η εταιρεία αρνηθεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της που απορρέουν από τον Κανονισμό 261/2004 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε εκείνοι που αδικούνται μπορούν και πρέπει να απευθύνονται στην ΥΠΑ, αρχικά στον αρμόδιο αερολιμενάρχη και, αν χρειαστεί, στην Κεντρική Υπηρεσία, η οποία θα αναλάβει να επιλύσει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.

Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες είναι τα εξής:

Άρνηση επιβίβασης: Τα ποσά που προβλέπονται ως αποζημίωση είναι τα εξής:

250€ για πτήσεις μικρότερες των 1500 χλμ.

400€ για πτήσεις από 1500 έως 3500 χλμ.

600€ για πτήσεις μεγαλύτερες των 3500 χλμ.

Ακύρωση πτήσης: Επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου, γεύμα, κατάλυμα και επικοινωνιακές διευκολύνσεις. Αποζημίωση ή δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση.

Μεγάλες καθυστερήσεις: Κατάλυμα, γεύμα και αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 5 ώρες, δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου.

Απώλεια ή καταστροφή αποσκευών: Δυνατότητα διεκδίκησης μέχρι 1000 SDR (1SDR=1,18€).

Στην ανακοίνωσή της, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας καλεί όλους τους επιβάτες που ενδεχομένως θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, να μη μείνουν απαθείς και να καταγγείλουν την ταλαιπωρία τους.

www.kathimerini.grμε πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2009, 17:32:53 μμ by dk »