Αποστολέας Θέμα: Αεροπορικά νέα  (Αναγνώστηκε 44040 φορές)

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 10, 2009, 10:37:28 πμ »
    
Πώς θα είναι το αεροπλάνο του μέλλοντος

Η Αirbus προκηρύσσει διαγωνισμό και προσφέρει €30.000 για την καλύτερη ιδέα.

Πώς θα ταξιδεύουν οι τουρίστες στο μέλλον; Ενδεχομένως με αεροσκάφη χωρίς παράθυρα ή άλλα που θα πετούν σε σχηματισμό «V» όπως οι χήνες. Οι πρωτότυπες αυτές ιδέες είναι μεταξύ εκείνων που έχουν προταθεί από 2.350 φοιτητές από 82 χώρες, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού για την καλύτερη και πιο πρωτότυπη ιδέα για τα αεροσκάφη του μέλλοντος.
Τον διαγωνισμό έχει προκηρύξει η μεγάλη αεροναυπηγική εταιρεία Αirbus. Προσφέρει μάλιστα 30.000 ευρώ στον εμπνευστή της καλύτερης ιδέας. Η πρόταση για τα αεροσκάφη χωρίς παράθυρα υποβλήθηκε από φοιτητές ισπανικού πανεπιστημίου, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι παρά τον αρνητικό αντίκτυπο που θα έχει η κατασκευή τέτοιων αεροπλάνων στους επιβάτες, θα είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον.
Ομάδα φοιτητών του Πανεπιστημίου Κουίνσλαντ από την Αυστραλία προτείνει να κατασκευάζονται τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην καμπίνα των επιβατών, από φυσικές ίνες φυτών στα οποία κάνει τη φωλιά του ο κάστορας. Η πρόταση φοιτητών του Πανεπιστημίου Στάνφορντ των ΗΠΑ προβλέπει την υιοθέτηση του σχηματισμού «V», όπως δηλαδή πετούν οι χήνες και άλλα αποδημητικά πουλιά όταν πρόκειται να μεταναστεύσουν.
Φοιτητές από τη Σιγκαπούρη, τέλος, προτείνουν τη χρήση ηλιακής ενέργειας.

πηγη tovima.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 21:17:04 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 19, 2009, 04:03:22 πμ »
    
Τουρκοκυπριακές Αερογραμμές εναντίον Βρετανίας

Aρχισε στο Διοικητικό Τμήμα του Ανωτάτου Δικαστηρίου του Λονδίνου η ακροαματική διαδικασία επί της μήνυσης που έχουν καταθέσει οι λεγόμενες  Τουρκοκυπριακές Αερογραμμές κατά του Υπουργείου Μεταφορών της βρετανικής κυβέρνησης, ώστε να αρθεί η απαγόρευση απευθείας πτήσεων από βρετανικά αεροδρόμια προς τα κατεχόμενα, που ισχύει από την εισβολή του 1974. Όπως αναφέρει η χθεσινή "Καθημερινή", η βρετανική κυβέρνηση επιτρέπει τις πτήσεις από και προς το κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου μόνο μέσω Τουρκίας, καθώς η απευθείας αεροπορική σύνδεση αντιβαίνει τις αρχές της Συνθήκης του Σικάγο του 1944 για τη διεθνή πολιτική αεροπλοΐα.

Η τουρκοκυπριακή εταιρεία υποστηρίζει ότι η βρετανική απαγόρευση προξενεί αδικαιολόγητο πρόσθετο κόστος σε χρόνο πτήσεις, σε εισιτήρια και σε καύσιμα.

πηγη traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 21:15:36 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 24, 2009, 03:45:30 πμ »
    
Αεροπορική συνεργασία με Βιετνάμ

Συμφωνία αεροπορικής συνεργασίας για την εκτέλεση απευθείας αεροπορικών δρομολογίων μεταξύ Αθήνας και της πρωτεύουσας του Βιετνάμ, Ανόι συνυπέγραψαν ο υπουργός Μεταφορών Ευρυπδης Στυλιανίδης και ο ομόλογός του Βιετναμέζος υφυπουργός Pham Quy Tieu.  
  
  Όπως δήλωσε αμέσως μετά ο υπουργός, με την υπογραφή αυτής της συμφωνίας εντατικοποιούνται οι σχέσεις τουριστικής, οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, ενώ δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης απευθείας αεροπορικών συνδέσεων μεταξύ των δύο χωρών. Επιπλέον, θα μπορούν οι δύο χώρες να αποτελέσουν ενδιάμεσο σταθμό. «Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία συμπληρώνεται το θεσμικό πλαίσιο των διμερών σχέσεων, ενισχύονται οι διμερείς οικονομικές σχέσεις και δημιουργούνται νέες προοπτικές τόσο στην εμπορική όσο και στην οικονομική συνεργασία των δύο κρατών», δήλωσε και ευχαρίστησε για αυτήν την εξέλιξη τον βιετναμέζο υφυπουργό Μεταφορών.
 
πηγη aboutgreece.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 21:21:06 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1473
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 25, 2009, 18:18:25 μμ »

καλη λυση για τους φιλους του σαιτ που θελουν να (ξανα)-πανε βιετναμ.... :smile_:
don't drink & drive!!![move]

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2834
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 26, 2009, 08:39:34 πμ »
Φύγαμε για Βιετνάμ!!!!!!!!!!!! :clap: :clap: :clap:

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 31, 2009, 13:34:37 μμ »
Εντός Σεπτεμβρίου αναμένεται η ανακήρυξη των αναδόχων για την εκμετάλλευση των 24 άγονων αεροπορικών γραμμών της Ελλάδας.

Στο σχετικό διαγωνισμό, ο οποίος προκηρύχτηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προσφορές κατέθεσαν επτά εταιρείες, μια εκ των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (CarpatAir από τη Ρουμανία).
 
Μεταξύ των διεκδικητών συγκαταλέγονται οι Olympic Air, Aegean Airlines, Athens Airways, Sky Express, Hellas Jet και Astra Airlines.
 
Το σύνολο των γραμμών διεκδικεί η Olympic Air, η οποία διαθέτει στόλο ελικοφόρων αεροσκαφών που μπορεί να προσγειωθεί στο σύνολο των περιφερειακών αεροδρομίων. 
 
Λιγότερες γραμμές, όπως αναμενόταν, διεκδικεί η Aegean Airlines (17 γραμμές), αλλά και οι υπόλοιπες ελληνικές εταιρείες, οι οποίες προμηθεύτηκαν - με τη σειρά τους - ελικοφόρα αεροσκάφη.
 
Στα 35 εκατ. ευρώ η επιδότηση των 24 γραμμών
 
Η ΥΠΑ προκήρυξε διαγωνισμό για την εκμετάλλευση και των 24 άγονων γραμμών της Ελλάδας (αποφέρουν ετησίως 35 εκατ. ευρώ), κάτι το οποίο έγινε για πρώτη φορά. Οι συμβάσεις για τις 24 άγονες γραμμές τίθενται σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου 2009, με ημερομηνία λήξης την 1η Οκτωβρίου 2013, δηλαδή έπειτα από τέσσερα χρόνια και όχι τρία, όπως συνηθιζόταν ως σήμερα.
 
Το κριτήριο επιλογής μεταξύ των αερομεταφορέων αποτελεί το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για κάθε άγονη γραμμή. Συγκεκριμένα, οι προσφορές οφείλουν να αναφέρουν ρητά το ποσό που απαιτείται, ως αντιστάθμισμα, ανά τρίμηνο για την εκμετάλλευση της κάθε γραμμής.
 
Αρκετές από τις άγονες γραμμές, οι οποίες υπολογίζεται ότι αντιπροσωπεύουν στο σύνολό τους μερίδιο 12-15% της εγχώριας επιβατικής κίνησης, συγκεντρώνουν σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον, όπως οι γραμμές Θεσσαλονίκης - Καλαμάτας ή Θεσσαλονίκης - Χίου.
 
Σε περίπτωση κατά την οποία ο αερομεταφορέας που έχει επιλεγεί διακόψει αιφνιδίως την αεροπορική γραμμή, το υπουργείο Μεταφορών μπορεί να επιλέξει, με αμοιβαία συμφωνία, διαφορετικό αερομεταφορέα, ο οποίος θα εκτελεί την υποχρέωση δημόσιας υπηρεσίας για χρονική περίοδο έως επτά μηνών, μη ανανεούμενη.
 
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των άγονων γραμμών αποτελεί ο χαμηλός ναύλος, καθώς η τιμή του εισιτηρίου δεν περιλαμβάνει το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίου (ΤΕΑΑ), το λεγόμενο «σπατόσημο».
 
Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαθέτει συνολικά 216 γραμμές παροχής δημόσιας υπηρεσίας (Ρublic Service Οbligations), με τη Γαλλία να επιδοτεί 66, ακολουθούμενη από την Πορτογαλία (27) και το Ηνωμένο Βασίλειο (26), ενώ η Ισπανία διαθέτει 16 και η Γερμανία τρεις.

Πηγή: capital.gr 

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 11, 2009, 19:16:00 μμ »
    
Κορυφώνεται η διεκδίκηση των δρομολογίων για τις γραμμές εκτός Ε.Ε.

Στην μάχη για την εκμετάλλευση 11 τακτικών αεροπορικών δρομολογίων της Ελλάδας σε χώρες εκτός της ΕΕ, που προκήρυξε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, σπεύδουν να ριχτούν Olympic Air και Aegean Airlines με τις αντίστοιχες προσφορές που έχουν καταθέσει.

Ο διαγωνισμός προσέλκυσε αρκετούς ενδιαφερόμενους, ωστόσο, η Olympic Air διεκδικεί όλες τις γραμμές, ενώ δυναμικά στο «παιχνίδι» έχει εισέλθει και ο βασικός ανταγωνιστής Aegean Airlines.
 
Ειδικότερα, εκτός από τους δυο μεγαλύτερους αερομεταφορείς της ελληνικής αγοράς, φάκελο διεκδίκησης έχει υποβάλλει και η Athens Airways, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της σε εφτά προορισμούς, ενώ το ενδιαφέρον της για 10 γραμμές έχει εκδηλώσει η Hellas Jet.
 
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν δημοσιοποιεί μέχρι στιγμής τα ονόματα των υποψηφίων, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες η Aegean δεν έχει συμπεριλάβει στο φάκελό της τα δρομολόγια προς Γιοχάνεσμπουργκ, Κέιπ Τάουν και Μόντρεαλ, Τορόντο. Πάντως, στο παρελθόν ο αερομεταφορέας έχει δηλώσει το ενδιαφέρον του για την ανάπτυξη σύνδεσης τόσο προς το Τελ- Αβίβ, τα Τίρανα, το Βελιγράδι όσο και προς την Μόσχα. Αυτοί είναι και οι προορισμοί που φαίνεται να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και σίγουρα θα αποτελέσουν το «μήλον της έριδος» ανάμεσα σε Aegean και Olympic Air.
 
Απ' την πλευρά της η Athens Airways υπέβαλλε πρόταση για το Βελιγράδι, τα Τίρανα, το Τελ Αβίβ, το Κάιρο, το Κουβέιτ, την Βηρυτό και Κωνσταντινούπολη.
 
Αναλυτικότερα, το σύνολο των προορισμών που προκήρυξε η ΥΠΑ είναι:
 
- Αλβανία, με την πτήση Αθήνα - Τίρανα - Αθήνα.
- Καναδά, με τις πτήσεις Μόντρεαλ/ Τορόντο Αθήνα.
- Αίγυπτο, με τις πτήσεις Αθήνα - Κάιρο/ Αλεξάνδρεια - Αθήνα.
- Ισραήλ, με την πτήση προς Τελ Αβίβ.
- Κουβέιτ, με πτήση από Αθήνα προς Κουβέιτ.
- Λίβανο, με πτήση από Αθήνα προς Βηρυτό.
- Ρωσία, με πτήση προς Μόσχα και Αγ. Πετρούπολη.
- Σερβία, με πτήση προς Βελιγράδι.
- Νότιο Αφρική, με πτήσεις προς Γιοχάνεσμπουργκ και Κέιπ Τάουν.
- Τουρκία, με πτήσεις από Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο για Κωνσταντινούπολη.
- Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
 
Τονίζεται ότι φάκελο διεκδίκησης έχει καταθέσει και η εταιρεία Hellenic Imperial.

http://www.t-p.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 21:22:40 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 16, 2009, 14:05:45 μμ »
ΥΜΕ: Ακυρώνεται ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές

Τέλη Σεπτεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει η νέα Ολυμπιακή τις δραστηριότητές της, σύμφωνα το υπουργείο Μεταφορών.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση του ΥΜΕ, η διαδικασία αποκρατικοποίησης της εταιρείας συνεχίζεται ομαλά.
 
Αντίθετα, λόγω των επερχόμενων εκλογών, ακυρώνονται οι διαγωνιστικές διαδικασίες για την επιλογή αερομεταφορέων που θα αναλάβουν τις 24 άγονες γραμμές, για τη χορήγηση δικαιωμάτων πτήσεων βάσει ορισμένων διακρατικών συμφωνιών, καθώς και για την επιλογή φορέων επίγειας εξυπηρέτησης στα 34 μικρότερα ελληνικά αεροδρόμια.
 
Οι διαγωνιστικές διαδικασίες θα επαναπροκηρυχθούν μετά την ανάληψη καθηκόντων από τη νέα κυβέρνηση.
 
Κατά τη μεταβατική περίοδο, σημειώνεται, το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη συνέχεια των πτήσεων στις άγονες γραμμές και την αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στα ελληνικά αεροδρόμια.
 
http://www.t-p.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 22, 2009, 18:47:00 μμ »
Συνεχίζονται οι αερομαχίες MIG-Aegean

Όλο και σκληρότερος γίνεται ο «αεροπορικός πόλεμος μεταξύ MIG-Ολυμπιακής και Aegean, όχι μόνο με φόντο τις άγονες γραμμές, αλλά και με σαφείς πολιτικές προεκτάσεις.
Στο «κάδρο της σύγκρουσης» μπαίνει πλέον με μεγαλύτερη σαφήνεια η υπουργός Εξωτερικών, Ντόρα Μπακογιάννη, ενώ η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές, θα έχει να λύσει έναν «γόρδιο δεσμό», τον οποίο φαίνεται να μην έχει την πολυτέλεια να… κόψει.

Έτσι, αιχμές κατά της υπουργού Εξωτερικών, Ντόρας Μπακογιάννη, αφήνει η MIG σχετικά με την παραχώρηση άδειας εκτέλεσης δρομολογίων της Aegean προς και από την Κωνσταντινούπολη.

Σε ανακοίνωσή της η επιχείρηση σημειώνει με έμφαση ότι υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα.
Στην ανακοίνωση η Marfin σημειώνει ότι θα ζητήσει από τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου να ανοίξει «ο φάκελος Aegean» και να εξεταστούν όλες οι διοικητικές πράξεις και εγκρίσεις των τελευταίων ετών.

«Θα ζητήσουμε από τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις επικείμενες εκλογές να ανοίξει τον φάκελο AEGEAN και να εξετάσει όλες τις διοικητικές εγκρίσεις και πράξεις των τελευταίων ετών, ώστε να πληροφορηθεί η ελληνική κοινωνία αν υπήρξαν παρανομίες ή αθέμιτες πρακτικές» αναφέρεται.
Και συνεχίζει: « Η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή όχι μόνον για τις τεράστιες ζημιές του Δημοσίου, αλλά και λόγω ενδεχόμενης εμπλοκής της Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία εκτός από πανίσχυρη υπουργός είναι και στενή φίλη της οικογένειας Βασιλάκη».

Σχετικά με την κριτική που έκανε η Aegean στη συνέντευξη Τύπου κατά την παρουσίαση της Olympic Air, η Marfin τόνισε ότι «οι απειλές και προειδοποιήσεις για το τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον, αποδεικνύουν την δυσφορία της εταιρείας που θα πρέπει να μπει πλέον στον ανταγωνισμό χωρίς να επωφελείται από τις ευμενείς για αυτήν συνθήκες του παρελθόντος».

Η αντεπίθεση της Aegean

«Το πάρτι τώρα αρχίζει», ήταν απάντηση του προέδρου της Aegean στις πρόσφατες δηλώσεις του Ανδρέα Βγενόπουλου στην επίσημη παρουσίαση της Olympic Air.
«Το πάρτι τώρα αρχίζει και θα είναι μια γιορτή προσφοράς και ποιοτικής αναβάθμισης των αερομεταφορών», σημείωσε χαρακτηριστικά, ξεκαθαρίζοντας ότι η αεροπορική εταιρεία Aegean σέβεται τον ανταγωνισμό και δεν τον φοβάται.

Αφού έκανε αναφορά στο έργο και την προσφορά της Aegean τα τελευταία 10 χρόνια, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του ανταγωνισμού στις αερομεταφορές, ενώ άφησε αιχμές για αθέμιτο ανταγωνισμό στα προηγούμενα χρόνια.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην υπόθεση των άγονων γραμμών, κάνοντας λόγο για μεροληψία υπέρ της Οlympic Air, ενώ χαρακτήρισε λάθος την ακύρωση του διαγωνισμού.

Παράλληλα, πρότεινε να παγώσει ο διαγωνισμός και η αξιολόγηση να γίνει από τη νέα κυβέρνηση.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι υπάρχει χώρος για δυο κερδοφόρες αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα, ενώ απέκλεισε το ενδεχόμενο υπερατλαντικών πτήσεων της Aegean, τονίζοντας ότι οι πελάτες της έχουν πρόσβαση σε όλο τον κόσμο μέσω της συνεργασίας με την Star Aliance.

Αναφερόμενος στην υπόθεση της σύνδεσης με Κωνσταντινούπολη, ξεκαθάρισε ότι η συμφωνία για δεύτερο αερομεταφορέα στη γραμμή είχε υπογραφεί από το 1948 και επικυρώθηκε το 1996.

Η Aegean διορίστηκε δεύτερος αερομεταφορέας στις 15 Ιουλίου 2004 και από τότε προσπαθούσε να πάρει slot, προκειμένου να αρχίσει τις πτήσεις.
Υποστήριξε ότι το έγγραφο που έδωσε η Marfin για το συγκεκριμένο δρομολόγιο ήταν μισό και πρόσθεσε ότι από τη στιγμή που άρχισαν οι πτήσεις της Aegean προς Κωνσταντινούπολη ο ναύλος μειώθηκε στο μισό.

Αναφερόμενος στους ναύλους που εφαρμόζει η εταιρεία κυρίως στις εσωτερικές γραμμές, τόνισε ότι είναι 20% φθηνότερες από πέρυσι και στις προσφορές ο ναύλος σχεδόν ισοδυναμεί με τους φόρους.

Τέλος, ανακοίνωσε ότι παγώνει προσωρινά για δύο - τρία χρόνια η αγορά νέων αεροσκαφών, χωρίς όμως να ακυρωθεί η παραγγελία και θα αναζητηθούν αεροσκάφη μισθωμένα από την ελεύθερη αγορά, νεαρής ηλικίας και χαμηλού κόστους.

http://www.zougla.gr

Αποσυνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28183
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 05, 2009, 19:00:34 μμ »
    
Η ΕΕ κατηγορεί τρεις αεροπορικές για δημιουργία καρτέλ

Κατηγορίες για παράβαση των κανόνων ανταγωνισμού αντιμετωπίζουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση οι αεροπορικές εταιρείες  British Airways, American Airlines και Iberia, μέσω της συμφωνίας τους να εκτελούν από κοινού τις επικερδείς υπερατλαντικές πτήσεις, στήνοντας δηλαδή καρτέλ.

Όπως αναφέρει το AP, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανέφερε ότι έχει αποστείλει επίσημο κατηγορητήριο στις τρεις εταιρείες από τον περασμένο μήνα, προειδοποιώντας τες ότι η συνεργασία τους παραβιάζει τους κανόνες που απαγορεύουν στις εταιρείες να συνάπτουν συμφωνίες που `αφήνουν απ`έξω` τους ανταγωνιστές. Ο κατηγορίες αυτές αφορούν τη συμμαχία Οneworld Αlliance, η οποία συντονίζει τις πωλήσεις εισιτηρίων και τη πραγματοποίηση των πτήσεων μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ.

Οι τρεις εταιρείες μπορούν να υποβάλλουν εγγράφως ή προφορικώς την υπεράσπισή τους πριν η ΕΕ λάβει την τελικής της απόφαση, η οποία μπορεί να εμπεριέχει πρόστιμα ύψους ίσου με το 10% των παγκόσμιων ετήσιων εσόδων τους, εάν βέβαια κριθούν ένοχες για δημιουργία παράνομου καρτέλ.

http://www.traveldailynews.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2009, 21:26:54 μμ by dk »