Αποστολέας Θέμα: Αεροπορικά νέα  (Αναγνώστηκε 46771 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #200 στις: Οκτώβριος 20, 2018, 08:59:55 πμ »
Νέες πτήσεις από το εξωτερικό στα Ιόνια νησιά για το 2019

Όπως μας ενημερώνει ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής Σπύρος Γαλιατσάτος, εκτός από τις  πολύπλευρες δράσεις και ενέργειες της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, προκειμένου να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα η τουριστική ζήτηση, η συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες πραγματώνει και σηματοδοτεί την συνεχή άνοδο του τουριστικού ρεύματος προς τα νησιά μας.

Σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία “RYANAIR”,  έχουν μέχρι στιγμής προγραμματιστεί οκτώ πτήσεις την εβδομάδα επί πλέον, οι οποίες αρχίζουν από τον ερχόμενο Απρίλιο.

Για την Κέρκυρα έχουν ήδη ανακοινωθεί νέες πτήσεις  από τα αεροδρόμια Λονδίνου (SouthEnd), Μπολόνια και Λίβερπουλ  (συνολικά έξη πτήσεις), ενώ χθες ανακοινώθηκαν άλλες δύο πτήσεις ανά εβδομάδα (Τετάρτη και Σάββατο) για την Κεφαλονιά από Βερολίνο (Tegel), από 03 Απριλίου έως 26 Οκτωβρίου.

Όλες οι παραπάνω πτήσεις συμβάλλουν αποτελεσματικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε επτάμηνη βάση, αλλά επί πλέον παρέχουν την δυνατότητα στις τοπικές κοινωνίες (και όχι μόνον) να ταξιδεύουν από τον τόπο τους στο εξωτερικό σε χαμηλότερους αεροπορικούς ναύλους.

Επίσης  στο πλαίσιο της συνεργασίας της Π.Ι.Ν με την  αεροπορική εταιρεία “BRITISH AIRWAYS”, ανακοινώθηκαν δύο  νέες συνδέσεις  την εβδομάδα  από Λονδίνο (Heathrow) με Άκτιο από 29 Μαΐου έως 29 Σεπτεμβρίου (Τετάρτη και Κυριακή).

Αυτό θα συμβάλλει στην μείωση του  ελλείμματος  αεροπορικών θέσεων από την Μεγάλη Βρετανία το οποίο παρουσιάστηκε μετά την αναστολή πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας “Monarch Airlines” το 2017.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε η σύνδεση του Ακτίου με το Ανόβερο από την αεροπορική εταιρεία “CONDOR” από 21 Μαΐου έως 08 Οκτωβρίου (κάθε Τρίτη).

Τα παραπάνω, τονίζει, ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, εδραιώνουν την πεποίθηση για μια ακόμα καλλίτερη ποσοτικά και ποιοτικά τουριστική περίοδο το 2019, αλλά επιβραβεύουν τις δράσεις της Π.Ι.Ν για την περαιτέρω διείσδυση στη Γερμανική αγορά.

https://news.travelling.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #201 στις: Οκτώβριος 30, 2018, 20:49:13 μμ »
Συζητήσεις για την έναρξη πτήσεων Αθήνα – Νέα Αγχίαλος

Συμφωνία για πτήσεις από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» της Αθήνας προς το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου στη Μαγνησία, προσπαθώντας να εξυπηρετήσει τους υψηλού οικονομικού επιπέδου τουρίστες για δράσεις όπως ο καταδυτικός τουρισμός, επιχειρεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σύμφωνα με το θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού & Δια Βίου Μάθησης, Γ. Μπουτίνα. Ο κ. Μπουτίνας δήλωσε ότι θα διευρυνθεί η συνεργασία με το «Ελ. Βενιζέλος», καθώς στόχος της Περιφέρειας, είναι όσες εταιρείες κατεβαίνουν στο αεροδρόμιο της Αθήνας, να έχουν μια γρήγορη ανταπόκριση προς το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, ώστε οι υψηλού οικονομικού επιπέδου τουρίστες, να έρχονται πιο γρήγορα στον προορισμό τους. Ο αντιπεριφερειάρχης εξήγησε ότι ο καταδυτικός τουρισμός είναι το «νούμερο 2», μετά το γκολφ, σε υψηλά οικονομικό επίπεδο τουρισμού. «Δημιουργώντας τα καταδυτικά πάρκα, πρέπει να έχουμε όλες τις υποδομές και αυτός που θέλει να κάνει καταδυτικό τουρισμό, πρέπει να έχει την υποδομή να φτάνει γρήγορα.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει κάνει όλες τις υποδομές και όλους τους αυτοκινητόδρομους, για να υπάρχει γρήγορη πρόσβαση στο κέντρο της Ελλάδας. Από εκεί και πέρα όμως, πρέπει για κάποιους που θέλουν να κάνουν αεροπορική διασύνδεση να υπάρχουν πιο πολλές εσωτερικές αεροπορικές διασυνδέσεις», τόνισε. Επιπλέον, ανέφερε ότι θα πραγματοποιηθούν διερευνητικές επαφές Νοέμβριο – Δεκέμβριο, για τη δυνατότητα σύνδεσης του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου με την Αθήνα, αλλά «οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που είναι αρμόδια». Πρόθεση του ίδιου είναι να μεταφέρει τη βούληση των φορέων του τουρισμού της Μαγνησίας, της Θεσσαλίας και της ευρύτερης κεντρικής Ελλάδας, στις αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις εσωτερικού, μετά από συζητήσεις που προηγήθηκαν με τους άμεσα ενδιαφερόμενους. «Δεν είναι μια ειλημμένη απόφαση η αεροπορική σύνδεση με την Αθήνα, αλλά μια προσπάθεια προσέγγισης», υπογράμμισε ο κ. Μπουτίνας.

https://etravelnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #202 στις: Νοέμβριος 09, 2018, 13:17:48 μμ »
Ένα ακόμη neo Airbus!

Καθώς η Airbus συνεχίζει την ανανέωση των αεροσκαφών που παράγει με τεχνολογία τέταρτης γενιάς, πραγματοποίησε στην έδρα της την Τουλούζη, την πρώτη δοκιμαστική πτήση του Airbus 330-800 neo. Το αεροσκάφος είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον, περισσότερο οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμων και πιο μεγάλο από τον προκάτοχο του Α330-200. Επίσης προσφέρει καλύτερες συνθήκες διαβίωσης στην καμπίνα επιβατών.

Το A330neo που είναι για πτήσεις μακρινών αποστάσεων, θα παράγεται σε δύο τύπους: το A330-800 που μπορεί να μεταφέρει μέχρι 257 επιβάτες και το A330-900 μέχρι 287 επιβάτες. Η πρώτη παράδοση του αναμένεται να γίνει μέσα στο 2019. Το A330-800 θα μπορεί να κάνει ταξίδια μέχρι 17 ώρες χωρίς να χρειάζεται ανεφοδιασμό σε καύσιμα.

https://www.facebook.com/OmorfaTaxidia/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #203 στις: Ιανουάριος 02, 2020, 12:38:55 μμ »
Πιο ασφαλής χρονιά το 2019 για τις αεροπορικές πτήσεις

Kατά 50% μειώθηκε ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους σε δυστυχήματα μεγάλων επιβατικών αεροσκαφών για το 2019 επεσήμανε χθες η ολλανδική εταιρεία συμβούλων της αεροπορικής βιομηχανίας To70, παρά τη συντριβή του Boeing 737 MAX στην Αιθιοπία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε, την περασμένη χρονιά καταγράφηκαν 86 ατυχήματα και δυστυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη, ανάμεσά τους οκτώ που είχαν συνέπεια να υπάρξουν θάνατοι. Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων το 2019 ανήλθε σε 257. Το 2018, είχαν σημειωθεί 160 συμβάντα, ανάμεσά τους 13 μοιραία, με συνολικό απολογισμό 534 νεκρούς, κατά την ίδια πηγή.

Η εταιρεία υπολογίζει πως ο δείκτης θανατηφόρων δυστυχημάτων για τα μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη ανήλθε σε μόλις 0,18 ανά εκατομμύριο πτήσεων το 2019, ή κατά μέσον όρο σε ένα θανατηφόρο δυστύχημα ανά 5,58 εκατομμύρια πτήσεις. Ο δείκτης κατέγραψε αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με το 2018.

Οι αριθμοί των θυμάτων στα δυστυχήματα που εξέτασε η To70 συμπεριλαμβάνουν επιβάτες, μέλη πληρωμάτων και ανθρώπους στο έδαφος.

Η εταιρεία εξετάζει στη μελέτη της όλα τα μεγάλα αεροσκάφη που χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες αερομεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν λαμβάνει υπόψη στην καταμέτρησή της ατυχήματα και δυστυχήματα στα οποία εμπλέκονται μικρά αεροσκάφη που εκτελούν επιβατικές πτήσεις, όπως είναι για παράδειγμα το Cessna Caravan και ακόμα μικρότερα.

Από τα στοιχεία για το 2019 εξαιρούνται επίσης θύματα σε δυστυχήματα που έγιναν σε στρατιωτικές πτήσεις, εκπαιδευτικές πτήσεις, ιδιωτικές πτήσεις, πτήσεις μεταφοράς εμπορευμάτων και πτήσεις ελικοπτέρων.

Η To70 σημειώνει πως η αεροπορική βιομηχανία έκανε μεγάλες προσπάθειες το 2019 να αντιμετωπίσει «μελλοντικές απειλές», όπως είναι τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (Unmanned Aerial Vehicles, UAVs) κάθε είδους.

Ωστόσο τα δυστυχήματα των αεροσκαφών MAX της Boeing «υπενθυμίζουν πως είναι ανάγκη να συνεχίσουμε να επικεντρώνουμε την προσοχή μας στα βασικά, που έχουν κάνει την πολιτική αεροπορία τόσο ασφαλή: καλά σχεδιασμένα και καλά φτιαγμένα αεροσκάφη, που χειρίζονται καλά πληροφορημένα και καλά εκπαιδευμένα πληρώματα».

Την 23η Δεκεμβρίου, το διοικητικό συμβούλιο της Boeing ανακοίνωσε ότι απέπεμψε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Ντένις Μιούλενμπεργκ, έπειτα από τα δύο δυστυχήματα των 737 MAX στην Ινδονησία (Οκτώβριος 2018) και στην Αιθιοπία (Μάρτιος 2019) με συνολικά 346 νεκρούς, που οδήγησαν στην καθήλωση όλων των αεροσκαφών στο έδαφος και στην αναστολή, τουλάχιστον προς το παρόν, της παραγωγής του στα εργοστάσια της Μπόινγκ.

Το ιδιωτικό ίδρυμα Δίκτυο Ασφάλειας της Αεροπορίας (Aviation Safety Network) ανακοίνωσε χθες Τετάρτη πως παρά τη συντριβή του MAX, το 2019 «ήταν μια από τις πιο ασφαλείς χρονιές της ιστορίας για την εμπορική αεροπορία». Οι 157 άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους όταν συνετρίβη το 737 MAX που εκτελούσε την πτήση 302 της Ethiopian Airlines ήταν τα μισά και πλέον θύματα της περασμένης χρονιάς.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, οι θάνατοι σε δυστυχήματα στα οποία εμπλέκονται αεροσκάφη σε διεθνές επίπεδο μειώθηκαν θεαματικά, παρότι οι πτήσεις αυξήθηκαν. Το 2005, είχαν καταγραφεί 1.015 θάνατοι σε δυστυχήματα στα οποία είχαν εμπλακεί μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη παγκοσμίως, θύμισε το δίκτυο.

Το 2017, η διεθνής πολιτική αεροπορία κατέγραψε την πιο ασφαλή χρονιά στην ιστορία της, με μόλις δύο μοιραία δυστυχήματα, στα οποία ενεπλάκησαν αεροσκάφη με μηχανές turboprop που εκτελούσαν τοπικές πτήσεις (13 θάνατοι) και καμία συντριβή μεγάλου επιβατικού αεροσκάφους.

Την περασμένη εβδομάδα, 12 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν επιβατικό αεροσκάφος Fokker 100 της εταιρείας χαμηλού κόστους Bek Air του Καζακστάν συνετρίβη στην Αλμάτι αμέσως μετά την απογείωσή του. Τον Μάιο, ένα Superjet 100 της ρωσικής κατασκευάστριας Σουχόι πήρε φωτιά καθώς έκανε κατεπείγουσα προσγείωση στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβα της Μόσχας με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 41 άνθρωποι.

http://www.airnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #204 στις: Μάρτιος 12, 2020, 21:55:08 μμ »
Περι αεροπορικών εξελίξεων…

Η απόφαση Τραμπ για διακοπή όλων των πτήσεων από τις ΗΠΑ προς την Ευρώπη (πλην Βρετανίας) αλλά και οι άλλες παρόμοιες αποφάσεις για περιορισμό πτήσεων, εν μέρει βολεύει τις αεροπορικές εταιρείες. Τα αεροπλάνα πετούν μισοάδεια και τα social media έχουν γεμίσει με φωτογραφίες διαφόρων επωνύμων και μη να πετούν μέσα σε ένα άδειο αεροσκάφος. Και μάλιστα αυτό συμβαίνει σε μια εποχή που λόγω έντονου ανταγωνισμού, οι πτήσεις είναι ζημιογόνες αν δεν έχουν πληρότητα άνω του 80%.

Το ερώτημα είναι γιατί να εκτελούνται πτήσεις όταν δεν υπάρχουν επιβάτες; Η απάντηση δεν είναι μόνο λόγω της υπευθυνότητας της αεροπορικής εταιρείας να εξυπηρετήσει έστω και τους λιγοστούς πελάτες της μπαίνοντας μέσα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Έχει να κάνει και με τις χρονοθυρίδες, τα slot, που κινδυνεύεις να τα χάσεις αν δεν εκτελείς με συνέπεια τα προγραμματισμένα δρομολόγια. Στα πολυσύχναστα αεροδρόμια τα slot είναι δυσεύρετα και πανάκριβα γι΄αυτό κανείς δεν θέλει να τα χάσει.

Ωστόσο τις τελευταίες μέρες, ο πανευρωπαϊκός φορέας που διαχειρίζεται τα slot δείχνει πρόθυμος να χαλαρώσει τους κανονισμούς, καθώς η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι αεροπορικές εταιρείες είναι πρωτόγνωρη και καταστροφική.

Πολλοί αναγνώστες μας ρωτούν αν έχουν δικαίωμα να ζητήσουν αποζημίωση καθώς έλαβαν μήνυμα από την αεροπορική εταιρεία ότι ακυρώθηκε η πτήση τους. Η απάντηση είναι όχι. Αρχικά οι αεροπορικές εταιρείες ακύρωσαν πτήσεις τουλάχιστον δεκατέσσερις μέρες πριν την αναχώρηση οπότε δεν έχουν υποχρέωση να αποζημιώσουν τους πελάτες τους παρά μόνο να τους επιστρέψουν τα χρήματα του εισιτηρίου.

Στη συνέχεια έγινε απολύτως κατανοητό πως η κατάσταση που βιώνουμε θα περιληφθεί στις έκτακτες περιστάσεις που δικαιολογούν την ακύρωση πτήσεων χωρίς υποχρέωση αποζημίωσης. Σ΄αυτό πίεσαν και οι αεροπορικές εταιρείες ζητώντας από την Ευρωπαϊκή Ένωση να χαλαρώσει τον σχετικό κανονισμό.

Για να επανέλθουμε στην απόφαση Τραμπ για διακοπή των πτήσεων μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης (πλην Βρετανίας), αυτή μοιάζει σαν χαριστική βολή στην αεροπορική βιομηχανία. Μετά την Κίνα και γενικότερα την Άπω Ανατολή, οι λιγοστές αεροπορικές εταιρείες που απέμειναν να εκτελούν μακρινά δρομολόγια χάνουν και την αγορά τις ΗΠΑ. Γύρω από αυτές τις μακρινές πτήσεις, δεκάδες άλλες μεσαίων αποστάσεων λειτουργούν για να μεταφέρουν κόσμο στους αεροπορικούς κόμβους απ’ όπου ξεκινούν οι μακρινές πτήσεις. Οι αντιδράσεις θα είναι αλυσιδωτές και απρόβλεπτες…

https://www.facebook.com/OmorfaTaxidia/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #205 στις: Μάρτιος 16, 2020, 21:04:39 μμ »
Ο κορωνοϊός μπορεί να χρεοκοπήσει τις περισσότερες αεροπορικές ως τα τέλη Μαΐου

Η πανδημία του κορωνοϊού μπορεί να οδηγήσει σε χρεοκοπία τις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως μέχρι τα τέλη Μαΐου, εκτός κι αν κυβερνήσεις και βιομηχανία αναλάβουν συντονισμένη δράση για να αποφευχθεί αυτό το ενδεχόμενο, προειδοποιεί η εταιρεία συμβούλων αεροπορικών εταιρειών CAPA Centre for Aviation.

Πολλές αεροπορικές έχουν πιθανότατα οδηγηθεί ήδη σε τεχνική χρεοκοπία ή έχουν παραβιάσει τους όρους των δανείων τους, αναφέρει η CAPA. Οι αεροπορικές καταστρέφουν τα ταμειακά τους αποθέματα γρήγορα επειδή τα αεροσκάφη τους είναι καθηλωμένα και εκείνα που πραγματοποιούν ακόμα πτήσεις ταξιδεύουν μισογεμάτα.

«Η συντονισμένη δράση κυβερνήσεων – βιομηχανίας είναι απαραίτητη – τώρα – για να αποφευχθεί η καταστροφή», αναφέρει η CAPA. «Διαφορετικά, θα είναι σαν να ριχνόμαστε σε ένα σκληρό πεδίο μάχης γεμάτο θύματα».

Η τελευταία εβδομάδα έχει αποδειχθεί εξαιρετικά επώδυνη για τις αεροπορικές. Άρχισε με τις εντεινόμενες ανησυχίες για την εξάπλωση του νέου κορωνοϊού, συνεχίστηκε με την κήρυξη πανδημίας από τον ΠΟΥ και την απόφαση των ΗΠΑ να κλείσουν την πόρτα σε ταξιδιώτες από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες για 30 ημέρες και ολοκληρώθηκε με την επίσημη πια διαπίστωση ότι η Ευρώπη είναι το επίκεντρο της πανδημίας. Υπό τις συνθήκες αυτές η αμερικανική κυβέρνηση επέκτεινε την ταξιδιωτική απαγόρευση και σε Βρετανία, Ιρλανδία, που είχαν αρχικά εξαιρεθεί.

«Αυτοί οι περιορισμοί, σε συνδυασμό με την ανησυχία των πελατών τους ότι θα μπορούσαν να προσβληθούν απο τον ιό εν πτήσει, έχει οδηγήσει τις αεροπορικές εταιρείες να μειώσουν τον αριθμό των πτήσεών τους έως και το 70%, να προετοιμαστούν για το χειρότερο δυνατό σενάριο και να μιλήσουν σε υπαλλήλους για το μέλλον της εταιρείας» αναφέρει η Wall Street Journal σε ανακοίνωσή της.

Οι νέοι περιορισμοί στα ταξίδια από Βρετανία και Ιρλανδία στις ΗΠΑ θα τεθούν σε ισχύ από σήμερα, Δευτέρα, θα μπορούσαν να αφαιρέσουν επιπλέον 1 εκατομμύριο αεροπορικές θέσεις από την αγορά για τις επόμενες 30 ημέρες, πέρα από τις 2 εκατομμύρια θέσεις που ήδη επηρεάζονταν από την ταξιδιωτική απαγόρευση για την Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία της Cirium, που παρουσιάζει η Wall Street Journal.

Η αμερικανική κυβέρνηση δεν σταματά εκεί. Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος Τραμπ εξετάζει η επιβολή περιορισμών και στα ταξίδια εσωτερικού. Μάλιστα ερωτηθείς εάν οι Αμερικανοί θα πρέπει να αποφεύγουν τα ταξίδια στο εσωτερικό της χώρας, ο κ. Τραμπ είπε: «Εάν δεν είναι ανάγκη να ταξιδέψουν, εγώ στη θέση τους δεν θα ταξίδευα».

Μεγάλες αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες είναι ήδη σε συζητήσεις με την αμερικανικού κυβέρνηση για οικονομική στήριξη και μία από τις δυνατότητες που εξετάζεται είναι η χορήγηση δανείων χαμηλού επιτοκίου, σύμφωνα με πληροφορίες της αμερικανικής εφημερίδας. Μάλιστα ο υπουργός Οικονομικών, Στίβεν Μνούτσιν, παραδέχθηκε ότι για τον κλάδο οι συνθήκες είναι εξίσου σκληρές με την επομένη της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.

Αμερικανοί τουρίστες έσπευσαν στα αεροδρόμια της Κοπεγχάγης, του Παρισιού και της Βαρκελώνης προκειμένου να επιστρέψουν στην πατρίδα τους μετά τους νέους περιορισμούς. Οι εταιρείες δεν έχουν αρκετό δυναμικό ώστε να ανταποκριθούν και στο τσουνάμι κλήσεων, που δέχονται από ανήσυχους πελάτες, που προσπαθούν να μεταθέσουν την ημερομηνία των ταξιδιών τους ή και να ακυρώσουν τις πτήσεις τους.

Στην Ευρώπη το Παρίσι διαβεβαίωσε πως θα στηρίξει όπως χρειαστεί την Air France KLM. H Biritish Airways την περασμένη Παρασκευή έστειλε υπόμνημα στους υπαλλήλους της με τον τίτλο «Η επιβίωση της British Airways», στο οποίο περιγράφει το σχέδιό της για καθήλωση αεροσκαφών και απολύσεις.

Η νορβηγική Air Shuttle τόνισε ότι η απόφαση της νορβηγικής κυβέρνησης να μειώσει τους φόρους στις αερομεταφορές δεν αρκεί και παρουσίασε τα σχέδιά της για υποχρεωτική άδεια στο ήμισυ των υπαλλήλων της. Η γερμανική Lufthansa παλεύει να αντλήσει ρευστό, μεταξύ άλλων προχωρώντας στην πώληση αεροπλάνων, μετά την άντληση 600 εκατ. ευρώ τις περασμένες εβδομάδες. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι κρατήσεις είναι μειωμένες κατά 50% και ότι σχεδιάζει να περιορίσει τις πτήσεις έως και 70% σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό. Παράλληλα είναι σε διαπραγματεύσεις με ευρωπαϊκες κυβερνήσεις για οικονομική στήριξη.

Σε ένα παράδειγμα του πόσο γρήγορα και απότομα η κατάσταση μπορεί να αλλάξει, η βρετανική αεροπορική χαμηλού κόστους Jet2 ανακοίνωσε το Σάββατο ότι θα σταματήσει τις πτήσεις προς την Ισπανία. Επτά αεροσκάφη της εταιρείας αναγκάστηκαν να επιστρέψουν ενώ βρίσκονταν στα μέσα της πτήσης, σύμφωνα με την εταιρεία Flightradar24.

Τα σύνορά τους στις διεθνείς πτήσεις έχουν επίσης κλείσει η Πολωνία και το Κουβέιτ. Περιορισμούς έχουν θέσει σε ισχύ Ουκρανία, Τουρκία, Ρωσία, Ταϊβάν, Δανία, Τσεχία και Ινδία.

Αξίζει να θυμίσουμε ότι το πρώτο θύμα του Covid-19 στον κλάδο ήταν η βρετανική Flybe, η οποία συνέδεε κάθε γωνιά του Ηνωμένου Βασιλείου με σημαντικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς. Οδηγήθηκε σε κατάρρευση στις 5 Μαρτίου.

Οι περισσότερες μεγάλες αεροπορικές στις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Μέση Ανατολή είναι πιθανό να επιβιώσουν χάρη στη βοήθεια από τις κυβερνήσεις και την υποστήριξη από τους ιδιοκτήτες τους, αναφέρει η CAPA .

Οι αεροπορικές είναι ο κλάδος που έχει δεχθεί τις μεγαλύτερες απώλειες μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, καθώς οι αερομεταφορές στην ουσία σταμάτησαν. Αεροπορικές από την αμερικανική American Airlines Group μέχρι την αυστραλιανή Qantas Airways έχουν μειώσει την πτητική τους ικανότητα ενώ άλλες όπως η σουηδική SAS έχουν προσωρινά απολύσει το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού.

http://www.airnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #206 στις: Μάρτιος 30, 2020, 17:12:02 μμ »
«Σήμα κινδύνου» από έξι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες

Για «κατάσταση έκτακτης ανάγκης» κάνουν λόγο σε κοινή τους ανακοίνωση έξι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω των επιπτώσεων της εξάπλωσης του κορονοϊού. Η ανακοίνωση, η οποία συνυπογράφεται από τις Air Mediterranean, Blue Bird, Ellinair, GainJet, Lumiwings και Orange2Fly έχει αποσταλεί ήδη στα συναρμόδια υπουργεία.

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης βρίσκονται μεταξύ άλλων και οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες μετά την ραγδαία εξάπλωση του κορονοϊού COVID-19, μετρώντας απώλειες και ζημιές πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Με επιστολή που εστάλη στο Υπουργείο Οικονομικών και στα υπόλοιπα συναρμόδια Υπουργεία, εκφράστηκε η έντονη ανησυχία για τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες χωρίς την άμεση παροχή κρατικής βοήθειας θα καταρρεύσουν πλήρως και θα χαθούν πάρα πολλές θέσεις εργασίας.

Η επιστολή συνυπογράφηκε από τις εταιρείες Air Mediterranean, Blue Bird, Ellinair, GainJet, Lumiwings και Orange2Fly. Σύμφωνα με την επιστολή, οι ανωτέρω εταιρείες κάνουν έκκληση προς την Κυβέρνηση για άμεση οικονομική στήριξη λόγω των χωρίς προηγούμενο επιπτώσεων της πανδημίας. Η ρευστότητα των αεροπορικών εταιρειών έχει πλέον εξαντληθεί.

Οι στόλοι τους έχουν καθηλωθεί, έχουν ακυρωθεί το σύνολο των κρατήσεων και των συμβολαίων τους, η επιβατική κίνηση έχει μηδενιστεί, τα έσοδα έχουν εντελώς εξανεμιστεί, ενώ τα έξοδα ενοικίασης αεροσκαφών, ασφάλιστρα, έξοδα συντήρησης αεροσκαφών, μισθοδοσίες, τέλη στάθμευσης και πολλά άλλα παραμένουν, με αποτέλεσμα εάν δεν παρθούν άμεσα μέτρα, να αναμένονται τις επόμενες ημέρες μαζικές καταρρεύσεις των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών.

Ενδεικτικά κάθε αεροσκάφος που είναι καθηλωμένο στο έδαφος κοστίζει 10.000 – 15.000 ευρώ την ημέρα χωρίς τα μισθολογικά κόστη. Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτή τη στιγμή τα καθηλωμένα αεροσκάφη στον ελλαδικό χώρο είναι δεκάδες, οι αεροπορικές εταιρείες ζητούν την άμεση λήψη μέτρων για τον κλάδο των αερομεταφορών, ώστε να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Η Air Mediterranean απέκτησε άδεια πτητικής εκμετάλλευσης το 2017, ενώ την ίδρυσή της υποστήριξαν αραβικά κεφάλαια. Εκτελούσε μέχρι πρότινος προγραμματισμένες πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Κουβέιτ, ωστόσο το τελευταίο διάστημα είχε περιορίσει τη δραστηριότητά της σε ναυλωμένες πτήσεις.

Η Blue Bird ιδρύθηκε το 2008, έχει βάση στο Ηράκλειο της Κρήτης και εκτελεί πτήσεις μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων μέσω προγραμματισμένων και ναυλωμένων πτήσεων.

Η Ellinair είναι αεροπορική εταιρεία με έδρα τη Θεσσαλονίκη, θυγατρική του Mouzenidis Group και εκτελεί τακτικές και ναυλωμένες πτήσεις από τα αεροδρόμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Η GainJet εκτελεί ναυλωμένες ιδιωτικές πτήσεις με τα τέσσερα αεροσκάφη της, ενώ η Lumiwings άρχισε τη δραστηριότητά της το 2018, εδρεύει στο αεροδρόμιο της Αθήνας και εκτελεί κυρίως υπηρεσίες wet lease, καθώς και ναυλωμένες πτήσεις.

Τέλος, στο χώρο των ναυλωμένων πτήσεων δραστηριοποιείται και η Orange2Fly.

https://etravelnews.gr/

Συνδεδεμένος McElk

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 550
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #207 στις: Μάρτιος 31, 2020, 10:24:01 πμ »
Το βλέπω απίθανο να έχουμε επανέλθει στην κανονικότητα μέχρι τέλη Μαΐου. 
Αλλά ακόμη και έτσι οι περισσότεροι επιβάτες που θα ταξίδευαν για τουρισμό θα έχουν άλλες προτεραιότητες και επί πλέον θα υπάρχει μεγάλη επιφυλακτικότητα για αρκετό χρονικό διάστημα όσον αφορά τους προορισμούς. 
Βλέπω ζοφερό το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών όπως τα ξέραμε την τελευταία 15ετία με τα οικονομικά εισιτήρια των low cost εταιρειών. 

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #208 στις: Απρίλιος 04, 2020, 11:48:07 πμ »
Ο COVID-19 προκαλεί κατάρρευση (-77%) των παγκοσμίων αερομεταφορών

Οι δέκα πρώτες αεροπορικές εταιρείες που λειτουργούν ακόμη την πρώτη εβδομάδα Απριλίου (30 Μαρτίου-5 Απριλίου) είναι οι: KLM, με 800.000 θέσεις ακόμα σε υπηρεσία, Qatar Airways, με σχεδόν 500.000 θέσεις σε υπηρεσία και Ryanair με 400.000 θέσεις. Ακολουθούν -κατά φθίνουσα σειρά- οι: Delta, Air France, American, BA, Wizz Air, Cathay Pacific και Jeju.

Πρόσφατη ανάλυση από την ForwardKeys αποκαλύπτει ότι η κρίση της πανδημίας του COVID-19 έχει “γονατίσει” την αεροπορική βιομηχανία. Αυτήν την εβδομάδα (30 Μαρτίου - 5 Απριλίου), η διεθνής χωρητικότητα θέσεων των αεροπορικών εταιρειών υποχώρησε κατά 23% έναντι της πρώτης εβδομάδας του Απριλίου πέρυσι. Μόνο 10 εκατ. θέσεις είναι ακόμα διαθέσιμες, προκειμένου να διευκολυνθούν τα βασικά ταξίδια, έναντι 44,2 εκατομμυρίων πριν από ένα χρόνο.



Αναφορικά με το α’ τρίμηνο του 2020, η χωρητικότητα θέσεων των αεροπορικών εταιρειών μειώθηκε κατά 9,4% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2019 (482 εκατ. θέσεις το α’ τρίμηνο του 2020, έναντι 532 εκατομμυρίων το α ‘τρίμηνο του 2019), ελαφρώς πάνω από πέρυσι. Ωστόσο, τα νούμερα αυτά άρχισαν να μειώνονται την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου, όταν η κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε περιορισμούς στις εξερχόμενες μετακινήσεις. Από τότε έως τα μέσα Μαρτίου, η χωρητικότητα στις αεροπορικές εταιρείες μειώθηκε σημαντικ - για να πέσει ραγδαία στο τέλος του μήνα.



Οι δέκα πρώτες αεροπορικές εταιρείες που λειτουργούν ακόμη την πρώτη εβδομάδα Απριλίου (30 Μαρτίου-5 Απριλίου) είναι οι: KLM, με 800.000 θέσεις ακόμα σε υπηρεσία, Qatar Airways, με σχεδόν 500.000 θέσεις σε υπηρεσία και Ryanair με 400.000 θέσεις. Ακολουθούν -κατά φθίνουσα σειρά- οι: Delta, Air France, American, BA, Wizz Air, Cathay Pacific και Jeju. Ωστόσο, αυτή η εικόνα θα αλλάξει σύντομα, καθώς η Ryanair ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδόν ολόκληρος ο στόλος της θα καθηλωθεί λόγω COVID-19.

Ο Olivier Ponti, VP Insights της ForwardKeys, δήλωσε: ”Οι κυβερνήσεις έχουν αποκλείσει ολόκληρες χώρες. Και ως απάντηση, η αεροπορική βιομηχανία έχει μειώσει τις υπηρεσίες στα βασικά επίπεδα. Είναι πιθανό ότι όταν βγούμε από την κρίση της πανδημίας, τα πράγματα δε θα επιστρέψουν στις ομαλές συνθήκες της αγοράς που είχαμε στην αρχή του έτους, σε καμία περίπτωση όσο εύκολα φαντάζονται κάποιοι. Μέχρι τότε, είναι πιθανό ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες θα έχουν χρεωκοπήσει. Οι καταναλωτές θα έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στις πτήσεις και θα χρειαστούν μη οικονομικές για τις εταιρείες εκπτώσεις για την προσέλκυση της ζήτησης”.

https://traveldailynews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28474
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #209 στις: Μάιος 05, 2020, 18:11:19 μμ »
Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος

Ο χειρότερος μήνας στην ιστορία του αεροδρομίου της Αθήνας ο Απρίλιος: -98,9% η επιβατική κίνηση, μόνο 21.759 οι επιβάτες.

Όπως και αναμενόταν, ο Απρίλιος του 2020 αποτελεί τον χειρότερο μήνα στην ιστορία του αεροδρομίου της Αθήνας.

Ο Απρίλιος ήταν ο μήνας που η πανδημία COVID-19, καθώς και οι επιπτώσεις της στο αεροπορικό ταξίδι κορυφώθηκαν σε Ευρώπη και Αμερική, με ελαχιστοποίηση των αεροπορικών πτήσεων.

Ως αποτέλεσμα, η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου σχεδόν μηδενίστηκε, όντας 98,9% κάτω από τα αντίστοιχα επίπεδα του 2019 και μόνο με 21.759 επιβάτες.

Τόσο οι επιβάτες εσωτερικού, όσο και εξωτερικού κατέγραψαν μείωση της τάξης του 97,9% και 99,3% αντίστοιχα.

Ουσιαστικά, τον Απρίλιο διεξάγονταν οι πτήσεις των άγονων γραμμών και ελάχιστα δρομολόγια του εξωτερικού.

Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η κίνηση του αεροδρομίου ανήλθε στο επίπεδο των 3,5 εκατ. επιβατών, σημειώνοντας πτώση της τάξης του 45% σε σχέση με το 2019, λόγω της σημαντικής μείωσης που σημειώθηκε λόγω της πανδημίας κατά τη διάρκεια του Μαρτίου και του Απριλίου.

Οι επιβάτες εξωτερικού μειώθηκαν κατά 44,7%, ενώ οι επιβάτες εσωτερικού παρουσίασαν πτώση της τάξης του 45,7%.

www.metaforespress.gr