Αποστολέας Θέμα: Αεροπορικά νέα  (Αναγνώστηκε 45804 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28289
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #200 στις: Οκτώβριος 20, 2018, 07:59:55 πμ »
Νέες πτήσεις από το εξωτερικό στα Ιόνια νησιά για το 2019

Όπως μας ενημερώνει ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής Σπύρος Γαλιατσάτος, εκτός από τις  πολύπλευρες δράσεις και ενέργειες της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, προκειμένου να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα η τουριστική ζήτηση, η συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες πραγματώνει και σηματοδοτεί την συνεχή άνοδο του τουριστικού ρεύματος προς τα νησιά μας.

Σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία “RYANAIR”,  έχουν μέχρι στιγμής προγραμματιστεί οκτώ πτήσεις την εβδομάδα επί πλέον, οι οποίες αρχίζουν από τον ερχόμενο Απρίλιο.

Για την Κέρκυρα έχουν ήδη ανακοινωθεί νέες πτήσεις  από τα αεροδρόμια Λονδίνου (SouthEnd), Μπολόνια και Λίβερπουλ  (συνολικά έξη πτήσεις), ενώ χθες ανακοινώθηκαν άλλες δύο πτήσεις ανά εβδομάδα (Τετάρτη και Σάββατο) για την Κεφαλονιά από Βερολίνο (Tegel), από 03 Απριλίου έως 26 Οκτωβρίου.

Όλες οι παραπάνω πτήσεις συμβάλλουν αποτελεσματικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε επτάμηνη βάση, αλλά επί πλέον παρέχουν την δυνατότητα στις τοπικές κοινωνίες (και όχι μόνον) να ταξιδεύουν από τον τόπο τους στο εξωτερικό σε χαμηλότερους αεροπορικούς ναύλους.

Επίσης  στο πλαίσιο της συνεργασίας της Π.Ι.Ν με την  αεροπορική εταιρεία “BRITISH AIRWAYS”, ανακοινώθηκαν δύο  νέες συνδέσεις  την εβδομάδα  από Λονδίνο (Heathrow) με Άκτιο από 29 Μαΐου έως 29 Σεπτεμβρίου (Τετάρτη και Κυριακή).

Αυτό θα συμβάλλει στην μείωση του  ελλείμματος  αεροπορικών θέσεων από την Μεγάλη Βρετανία το οποίο παρουσιάστηκε μετά την αναστολή πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας “Monarch Airlines” το 2017.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε η σύνδεση του Ακτίου με το Ανόβερο από την αεροπορική εταιρεία “CONDOR” από 21 Μαΐου έως 08 Οκτωβρίου (κάθε Τρίτη).

Τα παραπάνω, τονίζει, ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος, εδραιώνουν την πεποίθηση για μια ακόμα καλλίτερη ποσοτικά και ποιοτικά τουριστική περίοδο το 2019, αλλά επιβραβεύουν τις δράσεις της Π.Ι.Ν για την περαιτέρω διείσδυση στη Γερμανική αγορά.

https://news.travelling.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28289
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #201 στις: Οκτώβριος 30, 2018, 19:49:13 μμ »
Συζητήσεις για την έναρξη πτήσεων Αθήνα – Νέα Αγχίαλος

Συμφωνία για πτήσεις από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» της Αθήνας προς το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου στη Μαγνησία, προσπαθώντας να εξυπηρετήσει τους υψηλού οικονομικού επιπέδου τουρίστες για δράσεις όπως ο καταδυτικός τουρισμός, επιχειρεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας, σύμφωνα με το θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού & Δια Βίου Μάθησης, Γ. Μπουτίνα. Ο κ. Μπουτίνας δήλωσε ότι θα διευρυνθεί η συνεργασία με το «Ελ. Βενιζέλος», καθώς στόχος της Περιφέρειας, είναι όσες εταιρείες κατεβαίνουν στο αεροδρόμιο της Αθήνας, να έχουν μια γρήγορη ανταπόκριση προς το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, ώστε οι υψηλού οικονομικού επιπέδου τουρίστες, να έρχονται πιο γρήγορα στον προορισμό τους. Ο αντιπεριφερειάρχης εξήγησε ότι ο καταδυτικός τουρισμός είναι το «νούμερο 2», μετά το γκολφ, σε υψηλά οικονομικό επίπεδο τουρισμού. «Δημιουργώντας τα καταδυτικά πάρκα, πρέπει να έχουμε όλες τις υποδομές και αυτός που θέλει να κάνει καταδυτικό τουρισμό, πρέπει να έχει την υποδομή να φτάνει γρήγορα.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει κάνει όλες τις υποδομές και όλους τους αυτοκινητόδρομους, για να υπάρχει γρήγορη πρόσβαση στο κέντρο της Ελλάδας. Από εκεί και πέρα όμως, πρέπει για κάποιους που θέλουν να κάνουν αεροπορική διασύνδεση να υπάρχουν πιο πολλές εσωτερικές αεροπορικές διασυνδέσεις», τόνισε. Επιπλέον, ανέφερε ότι θα πραγματοποιηθούν διερευνητικές επαφές Νοέμβριο – Δεκέμβριο, για τη δυνατότητα σύνδεσης του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου με την Αθήνα, αλλά «οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας που είναι αρμόδια». Πρόθεση του ίδιου είναι να μεταφέρει τη βούληση των φορέων του τουρισμού της Μαγνησίας, της Θεσσαλίας και της ευρύτερης κεντρικής Ελλάδας, στις αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις εσωτερικού, μετά από συζητήσεις που προηγήθηκαν με τους άμεσα ενδιαφερόμενους. «Δεν είναι μια ειλημμένη απόφαση η αεροπορική σύνδεση με την Αθήνα, αλλά μια προσπάθεια προσέγγισης», υπογράμμισε ο κ. Μπουτίνας.

https://etravelnews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28289
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #202 στις: Νοέμβριος 09, 2018, 12:17:48 μμ »
Ένα ακόμη neo Airbus!

Καθώς η Airbus συνεχίζει την ανανέωση των αεροσκαφών που παράγει με τεχνολογία τέταρτης γενιάς, πραγματοποίησε στην έδρα της την Τουλούζη, την πρώτη δοκιμαστική πτήση του Airbus 330-800 neo. Το αεροσκάφος είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον, περισσότερο οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμων και πιο μεγάλο από τον προκάτοχο του Α330-200. Επίσης προσφέρει καλύτερες συνθήκες διαβίωσης στην καμπίνα επιβατών.

Το A330neo που είναι για πτήσεις μακρινών αποστάσεων, θα παράγεται σε δύο τύπους: το A330-800 που μπορεί να μεταφέρει μέχρι 257 επιβάτες και το A330-900 μέχρι 287 επιβάτες. Η πρώτη παράδοση του αναμένεται να γίνει μέσα στο 2019. Το A330-800 θα μπορεί να κάνει ταξίδια μέχρι 17 ώρες χωρίς να χρειάζεται ανεφοδιασμό σε καύσιμα.

https://www.facebook.com/OmorfaTaxidia/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28289
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αεροπορικά νέα
« Απάντηση #203 στις: Ιανουάριος 02, 2020, 11:38:55 πμ »
Πιο ασφαλής χρονιά το 2019 για τις αεροπορικές πτήσεις

Kατά 50% μειώθηκε ο αριθμός των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους σε δυστυχήματα μεγάλων επιβατικών αεροσκαφών για το 2019 επεσήμανε χθες η ολλανδική εταιρεία συμβούλων της αεροπορικής βιομηχανίας To70, παρά τη συντριβή του Boeing 737 MAX στην Αιθιοπία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε, την περασμένη χρονιά καταγράφηκαν 86 ατυχήματα και δυστυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη, ανάμεσά τους οκτώ που είχαν συνέπεια να υπάρξουν θάνατοι. Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων το 2019 ανήλθε σε 257. Το 2018, είχαν σημειωθεί 160 συμβάντα, ανάμεσά τους 13 μοιραία, με συνολικό απολογισμό 534 νεκρούς, κατά την ίδια πηγή.

Η εταιρεία υπολογίζει πως ο δείκτης θανατηφόρων δυστυχημάτων για τα μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη ανήλθε σε μόλις 0,18 ανά εκατομμύριο πτήσεων το 2019, ή κατά μέσον όρο σε ένα θανατηφόρο δυστύχημα ανά 5,58 εκατομμύρια πτήσεις. Ο δείκτης κατέγραψε αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με το 2018.

Οι αριθμοί των θυμάτων στα δυστυχήματα που εξέτασε η To70 συμπεριλαμβάνουν επιβάτες, μέλη πληρωμάτων και ανθρώπους στο έδαφος.

Η εταιρεία εξετάζει στη μελέτη της όλα τα μεγάλα αεροσκάφη που χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες αερομεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν λαμβάνει υπόψη στην καταμέτρησή της ατυχήματα και δυστυχήματα στα οποία εμπλέκονται μικρά αεροσκάφη που εκτελούν επιβατικές πτήσεις, όπως είναι για παράδειγμα το Cessna Caravan και ακόμα μικρότερα.

Από τα στοιχεία για το 2019 εξαιρούνται επίσης θύματα σε δυστυχήματα που έγιναν σε στρατιωτικές πτήσεις, εκπαιδευτικές πτήσεις, ιδιωτικές πτήσεις, πτήσεις μεταφοράς εμπορευμάτων και πτήσεις ελικοπτέρων.

Η To70 σημειώνει πως η αεροπορική βιομηχανία έκανε μεγάλες προσπάθειες το 2019 να αντιμετωπίσει «μελλοντικές απειλές», όπως είναι τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα (Unmanned Aerial Vehicles, UAVs) κάθε είδους.

Ωστόσο τα δυστυχήματα των αεροσκαφών MAX της Boeing «υπενθυμίζουν πως είναι ανάγκη να συνεχίσουμε να επικεντρώνουμε την προσοχή μας στα βασικά, που έχουν κάνει την πολιτική αεροπορία τόσο ασφαλή: καλά σχεδιασμένα και καλά φτιαγμένα αεροσκάφη, που χειρίζονται καλά πληροφορημένα και καλά εκπαιδευμένα πληρώματα».

Την 23η Δεκεμβρίου, το διοικητικό συμβούλιο της Boeing ανακοίνωσε ότι απέπεμψε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Ντένις Μιούλενμπεργκ, έπειτα από τα δύο δυστυχήματα των 737 MAX στην Ινδονησία (Οκτώβριος 2018) και στην Αιθιοπία (Μάρτιος 2019) με συνολικά 346 νεκρούς, που οδήγησαν στην καθήλωση όλων των αεροσκαφών στο έδαφος και στην αναστολή, τουλάχιστον προς το παρόν, της παραγωγής του στα εργοστάσια της Μπόινγκ.

Το ιδιωτικό ίδρυμα Δίκτυο Ασφάλειας της Αεροπορίας (Aviation Safety Network) ανακοίνωσε χθες Τετάρτη πως παρά τη συντριβή του MAX, το 2019 «ήταν μια από τις πιο ασφαλείς χρονιές της ιστορίας για την εμπορική αεροπορία». Οι 157 άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους όταν συνετρίβη το 737 MAX που εκτελούσε την πτήση 302 της Ethiopian Airlines ήταν τα μισά και πλέον θύματα της περασμένης χρονιάς.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, οι θάνατοι σε δυστυχήματα στα οποία εμπλέκονται αεροσκάφη σε διεθνές επίπεδο μειώθηκαν θεαματικά, παρότι οι πτήσεις αυξήθηκαν. Το 2005, είχαν καταγραφεί 1.015 θάνατοι σε δυστυχήματα στα οποία είχαν εμπλακεί μεγάλα εμπορικά αεροσκάφη παγκοσμίως, θύμισε το δίκτυο.

Το 2017, η διεθνής πολιτική αεροπορία κατέγραψε την πιο ασφαλή χρονιά στην ιστορία της, με μόλις δύο μοιραία δυστυχήματα, στα οποία ενεπλάκησαν αεροσκάφη με μηχανές turboprop που εκτελούσαν τοπικές πτήσεις (13 θάνατοι) και καμία συντριβή μεγάλου επιβατικού αεροσκάφους.

Την περασμένη εβδομάδα, 12 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν επιβατικό αεροσκάφος Fokker 100 της εταιρείας χαμηλού κόστους Bek Air του Καζακστάν συνετρίβη στην Αλμάτι αμέσως μετά την απογείωσή του. Τον Μάιο, ένα Superjet 100 της ρωσικής κατασκευάστριας Σουχόι πήρε φωτιά καθώς έκανε κατεπείγουσα προσγείωση στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβα της Μόσχας με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 41 άνθρωποι.

http://www.airnews.gr/