Αποστολέας Θέμα: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας  (Αναγνώστηκε 40027 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #110 στις: Νοέμβριος 20, 2011, 14:03:57 μμ »
Η ελληνική κρουαζιέρα προσελκύει Κινέζους τουρίστες

Την τεράστια δεξαμενή εν δυνάμει Κινέζων επιβατών κρουαζιέρας, επιχειρεί να προσελκύσει η ελληνική βιομηχανία κρουαζιέρας. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της κινεζικής τουριστικής βιομηχανίας, 790.000 ήταν οι Κινέζοι τουρίστες που ταξίδεψαν εκτός Κίνας το 2009 για κρουαζιέρες. Ο αριθμός αυτός είναι κατά 20% αυξημένος σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αναφέρει άρθρο της κινεζικής ημερησίας “China Daily” που καταγράφει τα περιθώρια ανάπτυξης της κρουαζιέρας στην Κίνα.
Κατά τα δύο τελευταία χρόνια, τρεις είναι οι βασικές εταιρείες που έχουν επενδύσει στην κρουαζιέρα και έχουν τη βάση τους σε κινεζικά λιμάνια: Costa Cruises, Royal Caribbean και Star Cruises. Ουσιαστικά αποτελούν την πρώτη επιλογή των Κινέζων τουριστών.

Αναφορικά με την Ελλάδα, η Louis Hellenic Cruises έχει προγραμματίσει μέσα στο Νοέμβριο road show στο Πεκίνο, προκειμένου να αξιοποιήσει αυτή τη δεξαμενή τουριστών μετά και από τα θετικά μηνύματα που είχε τόσο από Κινέζους δημοσιογράφους που είχαν την ευκαιρία να φιλοξενηθούν εν πλω σε ένα από τα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια της και να απολαύσουν αυθεντική κρουαζιέρα στο Αιγαίο, όσο και από την αυξημένη ζήτηση και ενδιαφέρον από τουριστικά πρακτορεία.
Άλλωστε είναι η μοναδική εταιρία κρουαζιέρας που ξεκινά από τον Πειραιά και μπορεί να συνδυαστεί με επίσκεψη στην Αθήνα και ολιγοήμερη κρουαζιέρα με το πανόραμα όλων των γνωστών και δημοφιλών προορισμών στην Κίνα , όπως είναι η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Βέβαια “αγκάθι” για την ανάπτυξη της ζήτησης αλλά και της επισκεψιμότητας των Κινέζων, σύμφωνα με στελέχη της Louis Hellenic Cruises είναι το θέμα της έκδοσης βίζας και μάλιστα η έλλειψη ευελιξίας και από τους ελληνικές διπλωματικές αρχές ή γραφειοκρατικές διαδικασίες που λειτουργούν αποτρεπτικά για την τελική επιλογή διακοπών.

http://www.marinews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #111 στις: Δεκέμβριος 27, 2011, 09:07:44 πμ »
Αύξηση 13,73% στις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά το 2011

Τα αποτελέσματα για τον τομέα Κρουαζιέρας του ΟΛΠ ΑΕ  κατά το 2011 και τις πολιτικές κρουαζιέρας του Οργανισμού για τα επόμενα έτη, παρουσίασε σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ ΑΕ κ. Γιώργος Ανωμερίτης.

1. Τα κρουαζιερόπλοια, τα οποία κατά το 2011 προσέγγισαν τα λιμάνι του Πειραιά ανήλθαν σε 936, έναντι 823 του 2010, παρουσιάζοντας αύξηση 13,73%.

2. Οι αφιξοαναχωρήσεις επιβατών κρουαζιέρας το 2011 ανήλθαν σε 2.515.191 έναντι 1.864.657 του 2010, παρουσιάζοντας αύξηση 650.534 επιβατών ήτοι 34,89%.

3. Οι επι-αποβιβασθέντες επιβάτες στον Πειραιά (homeporting) ανήλθαν σε 454.387 (+6.63%) και transit  σε 2.060.804 (+43,26%).

4. Οι μεταβολές 10ετίας (2002 – 2011) ανήλθαν για τους επιβάτες home σε 198% και για τις διελεύσεις transit σε 339%.

5. Υποδομές

    Το 2011 εκσυγχρονίστηκε ο Σταθμός Επιβατών Κρουαζιέρας Α’ (Αγίου Νικολάου), έκτασης πλέον 6.300 τ.μ.
    Τον Απρίλιο 2012 παραδίδεται ο νέος Σταθμός Επιβατών Κρουαζιέρας Β’ (Θεμιστοκλέους), έκτασης 5.200 τ.μ.
    Τον Μάιο 2012 παραδίδεται ο νέος Σταθμός Επιβατών Κρουαζιέρας Γ’ (Μιαούλη), έκτασης 3.200 τ.μ στον χώρο της πενταγωνικής αποθήκης της “Παγόδας”.
    Τίθενται σε λειτουργία νέες πύλες ελέγχου, ταινιόδρομοι αποσκευών, οχήματα      μεταφοράς επιβατών και αποσκευών, θέσεις στάθμευσης οχημάτων, πούλμαν, ταξί κ.λ.π.
    Τον Μάιο 2012 παραδίδεται το νέο κρηπίδωμα «Μιαούλη» για δύο νέες θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων, έκτασης πρόσθετων κρηπιδωμάτων 8.700 τ.μ.
    Το 2012 ξεκινά το έργο της επέκτασης του νέου λιμένα πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων για 6 νέες θέσεις πλοίων νέας γενιάς. Ήδη ολοκληρώθηκαν όλες οι απαιτούμενες μελέτες και άδειες και το έργο θεωρείται πλήρως ώριμο.

6. Πολιτικές

    Ο ΟΛΠ ΑΕ αποφάσισε να διατηρήσει για τα έτη 2013, 2014, 2015 και 2016 (έτος ολοκλήρωσης υποδομών νέου λιμένα) τα τιμολόγια του σταθερά με ετήσια αναπροσαρμογή μόνο κατά τον δείκτη τιμών καταναλωτή, χωρίς άλλες μεταβολές ή προσαυξήσεις.
    Καθιέρωση τιμολογίου μεγάλων πελατών
    Καθιέρωση ειδικών εκπτώσεων (5-30%)
    Θέσεις προαναγγελίας και προτεραιότητας στην προσέλευση και προσέγγιση.
    Καθιέρωση σταθερών θέσεων πρόσδεσης για μεγάλους πελάτες.
    Κοινό check-in στα τερματικά αεροδρόμιου-λιμένος.

Από τα πιο πάνω συνάγονται τα ακόλουθα:

α. Ο τομέας κρουαζιέρας καθίσταται πλέον μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες του Ο.Λ.Π. Α.Ε.

β.  Με βάση τις θέσεις ελλιμενισμού (ΙΙ) ο Πειραιάς παραμένει το μεγαλύτερο   λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου.

γ. Το λιμάνι κρουαζιέρας του Ο.Λ.Π. Α.Ε. παραμένει τιμολογιακά κατά 30% φθηνότερο από όλα τα λιμάνια της Μεσογείου.

δ. Οι χώροι εξυπηρέτησης επιβατών κρουαζιέρας (passenger terminal) αυξάνονται από 5.900 τ.μ. σε 11.200 τ.μ. εντός του 2012.

Σχολιάζοντας τις θέσεις ελαχίστων προτάσεων για τη δημιουργία νέου λιμένα κρουαζιέρας στο Φαληρικό Δέλτα, ο κ. Γ. Ανωμερίτης δήλωσε: “Από τα αρχαία χρόνια του Θεμιστοκλή μέχρι τα μετά την Εθνική Ανεξαρτησία χρόνια του Όθωνα, από πλευράς ορισμένων Αθηναίων ετίθετο το ερώτημα αν το επίνειο της Αθήνας έπρεπε να είναι το Φάληρο ή ο Πειραιάς. Το θέμα αυτό έχει ιστορικά επιλυθεί με τεράστιες επενδύσεις, οι οποίες στο μεταξύ έγιναν στον Πειραιά. Όσοι το επαναφέρουν παραγνωρίζουν: (α) τα ρηχά ισοβαθή της περιοχής Φαλήρου/Φλοίσβου απαγορευτικά για προσέγγιση μεγάλων πλοίων, (β) την απόληξη δύο ποταμών στον όρμο Φαλήρου, (γ) τη χρησιμοποίηση της περιόδου ως στίβου ναυταθλητικών ομίλων, (δ) τη χρησιμοποίηση της περιοχής ως κέντρου θαλάσσιου τουρισμού με 4 μεγάλες χωροθετημένες μαρίνες, (ε) λόγω ανάπλασης του ολυμπιακού θαλάσσιου μετώπου από ΣΕΦ έως Φλοίσβο ως χώρου περιπάτου και αναψυχής, (στ) του χαρακτηρισμού της περιοχής ως αμιγώς οικιστικής και τέλος (ζ) λόγω των θαλασσίων συνθηκών της περιοχής, αφού με νότιους ανέμους έχει μετρηθεί κυματισμός 4-6 μ. χωρίς φυσικά να υπολογίσει κανείς το οικονομικό κόστος της δημιουργίας νέου λιμένα και των απαιτούμενων πανάκριβων χερσαίων χώρων και υποδομών. Ο Πειραιάς και το λιμάνι του αποτελούν το μοναδικό χώρο για ανάπτυξη κρουαζιέρας στην Αττική.

Όπως αποδέχεται και ο Οργανισμός Αθήνας στο σχέδιο του για το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής 2021, ο μόνος μικρού μεγέθους συμπληρωματικός χώρος κρουαζιέρας θα μπορούσε να κατασκευασθεί στο Λαύριο υπό προϋποθέσεις, σε καμιά όμως περίπτωση στον Φαληρικό Όρμο”.

http://www.traveldailynews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #112 στις: Ιούλιος 21, 2012, 14:32:47 μμ »
Ελλάδα - Τουρκία συμμαχία για την κρουαζιέρα!
 
 Συσκέψεις για συνεργασία μεταξύ των ελληνικών και τουρκικών λιμανιών για την κρουαζιέρα πραγματοποιούνται σε επίπεδο διευθύνοντων συμβούλων.

H Tουρκία έχει ήδη προχωρήσει πολλά βήματα μπροστά στον τομέα αυτό και έχει παραχωρήσει λιμάνια της σε κολοσσούς κρουαζιέρας συγκεντρώνοντας συνάλλαγμα , με τα πλοία αυτά να επισκέπτονται και ελληνικά νησιά.

Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης της ΟΛΠ ΑΕ είχε συνάντηση με τον Δ/ντα Σύμβουλο της Global Investments κ. Saygin Narin, τον Γενικό Διευθυντή της Ege Ports κ. Aziz Gungor και στελέχη της Global για θέματα που έχουν σχέση με την ανάπτυξη και τις επενδύσεις των λιμένων κρουαζιέρας Ελλάδας και Τουρκίας.

Η Ege Ports αποτελεί τη διαχειρίστρια εταιρία του Λιμένα του Κουσάντασι με μετοχική συμμετοχή της Royal Caribbean και της Global Investments.

Η ελληνική πλευρά παρουσίασε το επενδυτικό πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. που περιλαμβάνει Ξενοδοχείο 5*, Θεματικά Πάρκα, επέκταση και ανωδομές λιμένος κρουαζιέρας καθώς και τις ανάγκες και δυνατότητες συνεργασίας σε τομείς της λιμενικής βιομηχανίας.

Και οι δύο πλευρές αποδέχθηκαν τη συνέχιση της συνεργασίας τους με ανταλλαγή πληροφοριών και ενδιαφερόντων, οι οποίες θα μπορούσαν να λάβουν μορφές γενικότερων συνεργασιών μετά την ολοκλήρωση των μελετών για το εθνικό λιμενικό σύστημα. Σημειώνεται ότι με συμβάσεις παραχώρησης εκτελούνται ή βρίσκονται σε διαγωνιστική διαδικασία 4 έργα στο λιμάνι του Ο.Λ.Π. Α.Ε.

Μόνο στο λιμάνι του Πειραιά, σήμερα η κρουαζιέρα δημιουργεί έσοδα που υπερβαίνουν τα 360 εκ. ευρώ.

Από το Mεγάλο Λιμάνι κυκλικές κρουαζιέρες κάνουν μόνο δύο κρουαζιερόπλοια της Louis Hellenic Cruises, ενώ η Poulman Tours θυγατρική της Royal Caribbean Cruises πραγματοποιεί μόνο επιβίβαση.

Πρόσφατα η Poulman Tours ανακοίνωσε την πρόθεσή της το 2013 να χρησιμοποιήσει ως βάση, homeport το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης και να αφήσει το λιμάνι του Πειραιά.

Ρόδος και Ηράκλειο

Την ατμομηχανή της ελληνικής κρουαζιέρας για το 2012 αποτελεί η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στη Μεσόγειο, η Costa Cruises ιταλικών συμφερόντων, υπό την ομπρέλα του παγκόσμιου κολοσσού της Carnival Cοrp. που είναι αμερικανικών συμφερόντων.

Πιο συγκεκριμένα, η Costa Cruises ξεκίνησε τις κρουαζιέρες της από τις 28 Ιουνίου έχοντας ως homeport, δηλαδή λιμάνια από όπου ξεκινούν και καταλήγουν και κρουαζιέρες της το Ηράκλειο και τη Ρόδο. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η εταιρεία έχει δηλώσει ως homeport το Ηράκλειο και για το 2013.

Η πλειονότητα των τουριστών θα είναι Ιταλοί, Γάλλοι και Βρετανοί.

Η Costa φέρνει τους επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου με απευθείας πτήσεις από την Ιταλία στα δύο νησιά. Αναμένονται κάθε Παρασκευή τουλάχιστον επτά πτήσεις τσάρτερ.

Συνδυάζει κλασικούς προορισμούς του Αιγαίου, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, ενώ θα αναδείξει και νέους προορισμούς όπως είναι η Σάμος και η Κως. Παράλληλα θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες και στη Σμύρνη.

« Η επιλογή του λιμανιού του Ηρακλείου δεν έγινε τυχαία. Το δουλέψαμε το σχέδιο από τον Οκτώβριο του 2010 στην τουριστική έκθεση στις Κάνες. Επί μήνες καταστρώναμε στρατηγικά σχέδια και είχαμε επαφές με εταιρείες κρουαζιέρας» τόνισε στο protothema.gr ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, Γιάννης Μπράς, ο οποίος έχει καταφέρει να αναδείξει το λιμάνι του Ηρακλείου σε έναν από τους κορυφαίους προορισμούς κρουαζιέρας στην ανατολική Μεσόγειο.

Σύμφωνα με επίσημες έρευνες ο κάθε ταξιδιώτης κρουαζιέρας ξοδεύει πάνω από 300 ευρώ στο λιμάνι απ΄ όπου αναχωρεί η κρουαζιέρα ενώ πάνω από το 60 % των επιβατών επιστρέφει για διακοπές τα επόμενα
χρόνια στο λιμάνι αναχώρησης της κρουαζιέρας .
Επίσης το πλοίο θα εφοδιάζεται από την Ελλάδα.

Το λιμάνι του Ηρακλείου υπήρξε και παλαιότερα homeport αφού από εκεί ξεκινούσαν κρουαζιέρα τα πλοία της Aida Cruises, θυγατρική της Costa Cruises και της «Ocean Village».

Οι προτάσεις

Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στον υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη μεταξύ των οποίων:

i. Προοπτικές προσέγγισης περισσοτέρων κρουαζιεροπλοίων σε Ελληνικούς Λιμένες και ιδιαίτερα αυτών που δεν φέρουν κοινοτική σημαία προκειμένου για την εκτέλεση κυκλικών ταξιδίων, χρησιμοποιώντας τους λιμένες ως home port, μετά την απελευθέρωση του cabotage με την τελευταία Νομοθετική ρύθμιση.

ii. Η αναγκαιότητα εκτελέσεως έργων υποδομής στους λιμένες, και ιδιαίτερα αυτούς του νησιωτικού τμήματος της Χώρας, αποτελεί σοβαρό παράγων για την προσέλκυση κρουαζιεροπλοίων, ανεξαρτήτως σημαίας κράτους. Στις υποδομές αυτές κυρίαρχα σημεία επισημάνθηκαν νέες λιμενικές εγκαταστάσεις σύγχρονης μορφής, προκειμένου για την παραμονή των πλοίων, καθώς και terminals προς εξυπηρέτηση των αποεπιβιβαζομένων από τα κρουαζιερόπλοια τουριστών. Στις αναγκαίες υποδομές, καθώς και στις βελτιώσεις των υπαρχουσών, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η υποχρέωση εφαρμογής των απαιτήσεων που προβλέπονται από τις Διεθνείς Συμβάσεις και την Κοινοτική Νομοθεσία, σχετικά με τον Διεθνή Κώδικα ISPS για το Maritime Security.

Για ορισμένους τουριστικούς λιμένες που παρουσιάζεται μεγάλη κίνηση κρουαζιεροπλοίων, υπάρχουν κάποιες ιδιαιτερότητες όσον αφορά την εξυπηρέτηση των αποεπιβιβαζομένων τουριστών, όπως για παράδειγμα η περίπτωση της Σαντορίνης και η μεγάλη ανάγκη κατασκευής δεύτερης σύγχρονης και με μεγάλη μεταφορική ικανότητα μονάδος τελεφερίκ. Επίσης ιδιαίτερη αναφορά έγινε για τα έργα επέκτασης του προβλήτα στον λιμένα της Κέρκυρας, οι εργασίες του οποίου έχουν διακοπεί από καιρό και θα πρέπει να συνεχιστούν χωρίς άλλη καθυστέρηση, προκειμένου για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που δημιουργούνται από την προέλευση μεγάλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων στο νησί.

ΠΗΓΗ: protothema.gr
 

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #113 στις: Αύγουστος 18, 2012, 10:40:11 πμ »
Οι Σπέτσες μπήκαν στα πλάνα των εταιρειών

Η προσπάθεια ανάπτυξης της κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά συνεχίζεται κυρίως όμως χάρη στη βοήθεια ιδιωτικής πρωτοβουλίας και όχι της κρατικής. Με λίγα λόγια όχι οργανωμένα!

Το ίδιο συνέβη και στα Σπέτσες όπου κατέπλευσε ανήμερα του 15Αύγουστο το υπό κυπριακή σημαία κρουαζιερόπλοιο «Salamis Filoxenia» (φωτό) και παρέμεινε αρόδου όλη την ημέρα, με τους 933 επιβάτες να αποβιβάζονται στο νησί της Μπουμπουλίνας και να δίνουν μία δυνατή οικονομική ανάσα.

Το γεγονός ότι ένα κρουαζιερόπλοιο επισκέφθηκε ένα νησί του Αργοσαρωνικού έξω από τα συνηθισμένα δρομολόγια δείχνει πόσο μεγάλο περιθώριο υπάρχει ανάπτυξης της κρουαζιέρας στην Ελλάδα με τα χιλιάδες νησιά.

«Οφείλουμε να εστιάσουμε στην αναπτυξιακή διάσταση του θαλάσσιου τουρισμού, σε όλο του το πλέγμα, αξιοποιώντας το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα: το συγκριτικό γεωγραφικό, αλλά και του νησιωτικού μας πλούτου, που είναι μοναδικός στον κόσμο, με άξονα τη φύση, το ευαίσθητο οικοσύστημα και τον πολιτισμό.

Το ερώτημα είναι αν και πως θα καταφέρουμε να αξιοποιήσουμε το πλεονέκτημα, προκειμένου να αναδείξουμε τη χώρα σε παγκόσμιο κέντρο θαλάσσιου τουρισμού για: κρουαζιέρα, yachting, ιστιοπλοΐα, ημερόπλοια, θαλάσσιες εκδρομές, φουσκωτά.

Και εδώ απαιτείται στρατηγικός σχεδιασμός, αλλά και ειδικό θεσμικό πλαίσιο» έχει τονίσει ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης:

«Για την προνομιακή αγορά της κρουαζιέρας, στόχος είναι η αύξηση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων που προσεγγίζουν τα λιμάνια μας, αλλά, κυρίως, η αύξηση του ιδιαίτερα χαμηλού αριθμού home porting, όπου τα οικονομικά οφέλη είναι σημαντικότερα»

Σύμφωνα με τον Υπουργό για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός χρειάζονται πολλά:

 καταρχήν, επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές και εγκαταστάσεις: σύγχρονοι τερματικοί σταθμοί υποδοχής επιβατών, υψηλού επιπέδου παροχή λιμενικών υπηρεσιών, περιλαμβανομένης και της ασφαλούς, με σύγχρονα μέσα πλοήγησης – ρυμούλκησης,

 διαμόρφωση συγκοινωνιακού δικτύου για άνετη, χωρίς καθυστερήσεις μετακίνηση των επιβατών σε επισκέψιμους χώρους-αξιοθέατα,

 δράσεις προώθησης και προβολής των λιμανιών-τόπων προορισμού ως συνδυασμός τουριστικού και πολιτιστικού η θρησκευτικού η ιστορικού ενδιαφέροντος,

 μόνιμες και θεσμοθετημένες συνεργασίες,

 πολιτική ασφάλειας λιμένων για πλοία και επιβάτες,

 ανταγωνιστικές τιμές τόσο στις λιμενικές χρεώσεις, όσο και στην τιμολόγηση υπηρεσιών τρίτων όπως π.χ. πλοήγηση, ρυμούλκηση κλπ.

«Δυστυχώς, η ελληνική κρουαζιέρα σήμερα, με εξαίρεση το λιμάνι του Πειραιά, υστερεί σημαντικά σχεδόν σε όλους του παραπάνω τομείς» τονίζει ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου.

http://www.marinews.gr/

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1201
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #114 στις: Αύγουστος 27, 2012, 09:49:51 πμ »
Συνεχίζεται η κόντρα για το λιμάνι κρουαζιέρας στο «Δέλτα»


 


• Η «Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας» επιμένει, αλλά ζητά συνεργασία με τον ΟΛΠ
 
•   Ο Γ. Ανωμερίτης είχε κάνει λόγο για «διαπλεκόμενα»
 
Με μια τακτική που θυμίζει «μια στο καρφί και μια στο πέταλο» η «Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας» υπερασπίζεται την άποψη της να δημιουργηθεί νέο λιμάνι για τα κρουαζιερόπλοια στο φαληρικό Δέλτα. Οι «κρουαζιεράδες», με επιστολή τους προς τον πρόεδρο του ΟΛΠ, που έδωσαν στη δημοσιότητα, ζητούν μεν συνεργασία με τον ΟΛΠ και τα αρμόδια υπουργεία «προκειμένου να υπάρχει το καλύτερο αποτέλεσμα στις προσπάθειες και τις επιδιώξεις» και διαβεβαιώνουν για το (αυτονόητο) ότι δηλαδή «θα αποφασίζαμε ξαφνικά για κάτι για το οποίο, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, απαιτούνται πολλές και πολυσύνθετες διαδικασίες, συνεννοήσεις, διαβουλεύσεις».
Στη συνέχεια όμως της πολυσέλιδης επιστολής τους και αφού θυμίζουν το ιστορικό της ιδέας για κατασκευή λιμανιού για τα κρουαζιερόπλοια στο «Δέλτα», που ανάγεται  στην δεκαετία του 1990, επιστρέφει στο παρόν κι υποστηρίζει ότι το λιμάνι του Πειραιά είναι «κορεσμένο». Καθώς επίσης και ότι ταλαιπωρεί τους τουρίστες «που διέρχονται τον Πειραιά transit», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην επιστολή που ολοφάνερα στόχο έχει την επαναφορά στην επικαιρότητα του σχεδίου της για λιμάνι στο Δέλτα.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την πρώτη ανακοίνωση της «Ένωσης» ότι συναποφάσισαν με τον γεν. γραμματέα Λιμένων να συστήσουν επιτροπή που εξετάσει την επίμαχη ιδέα, ο Γ. Ανωμερίτης ως πρόεδρος του ΟΛΠ αντέδρασε κάνοντας αναφορά σε «διαπλεκόμενα» που υποστηρίζουν μια ανέφικτη οικονομικά και καταστροφική περιβαλλοντικά πρόταση. Ζήτησε δε ως εκπρόσωπος μιας εισηγμένης στο ΧΑΑ εταιρείας η οποία ενδεχομένως να θίγεται από τις πληροφορίες αυτές λεπτομερή κατάθεση των περιβαλλοντικών , οικονομικών , πολεοδομικών και άλλων μελετών υπάρχουν για το project της κατασκευής λιμανιού στο Δέλτα. Κάτι στο οποίο οι «Κρουαζιεράδες» υποστηρίζουν ότι τους ξεπερνά και είναι αρμοδιότητα άλλων φορέων.
Στην Ακτή Μιαούλη πάντως πληθαίνουν οι φωνές παραγόντων που επισημαίνουν πως η εν λόγω Ένωση δεν έχει σχέση με την κρουαζιέρα, αφού , δυστυχώς, ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας πλέον δεν υπάρχει – ή έστω υπάρχει μόνο η Louis του Κύπριου Κωστάκη Λοΐζου, που  έχει μια σημαντική διεθνή  δραστηριότητα στην οποία η Ελλάδα αποτελεί μόνο ένα τμήμα της. «Οπότε οι κύριοι αυτοί ως εκπρόσωποι ποίων ομιλούν;» είναι το ερώτημα για την «Ένωση». Ερώτημα που συνοδεύει τις αμφιβολίες που διατυπώνονται. όλο και πιο ανοιχτά πλέον, για την ουσιαστική αναφορά τους στο τομέα της ναυτιλίας που υποστηρίζουν πως εκπροσωπούν. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ίδια η «Ένωση» σε κάποιο σημείο προς το τέλος της επιστολής της προς τον Γ. Ανωμερίτη αναφέρει  :  «η Ένωση μας (που) εκπροσωπεί το μεγαλύτερο θα λέγαμε, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, μέρος της επιβατηγού ναυτιλίας αυτού του κλάδου».
Για την ιστορία η επιστολή της Ένωσης, την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος της Θ. Κόντες και ο γεν. γραμματέας της Γ. Κουμπενάς,  προς τον πρόεδρο του ΟΛΠ έχει ως εξής:
«Εις απάντηση του ύπερθεν σχετικού εγγράφου, σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:
1.   Κατ’ αρχάς θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι, στην συνάντηση μας με τον νέο Γενικό Γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας κ. Μουτζούρη, που ήταν και η πρώτη εθιμοτυπική, αναφερθήκαμε στο γενικότερο φάσμα του αντικειμένου αρμοδιότητος της Γενικής Γραμματείας που προΐσταται, όπως ήτο φυσικό.
Συμφωνία μεταξύ μας όσον αφορά την κατασκευή οποιουδήποτε έργου σε λιμένα της Χώρας, όπως αντιλαμβάνεστε, δεν ήτο δυνατό να γίνει σε ένα τόσο περιορισμένο τρόπο επικοινωνίας, αλλά ούτε ήμασταν και οι δύο οι φορείς εκείνοι, που θα αποφασίζαμε ξαφνικά για κάτι για το οποίο, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, απαιτούνται πολλές και πολυσύνθετες διαδικασίες, συνεννοήσεις, διαβουλεύσεις κλπ.
2.   Οι εκπρόσωποι του κλάδου της κρουαζιέρας, είχαν από χρόνια προτείνει την κατασκευή λιμένος στην περιοχή του Δέλτα, προκειμένου για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των μεγάλων νέας γενιάς κρουαζιερόπλοιων. Οι προτάσεις αυτές είχαν γίνει ιδιαίτερα την δεκαετία του 90, όταν οι εταιρείες και εκπρόσωποι του κλάδου ανήκαν στην τότε Ένωση Εφοπλιστών Επιβατηγών Πλοίων.
3.   Η Ένωση μας, που όπως γνωρίζετε ιδρύθηκε και λειτουργεί από το τέλος του 2011, είχε την ευκαιρία με το Προεδρείο της να συναντηθεί μαζί σας, αλλά και με τους αρμόδιους προϊσταμένους τμημάτων του Οργανισμού σας, όπου συζητήσαμε τα διάφορα θέματα – προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο και κάναμε σχετικές προτάσεις, όσον αφορά την λήψη μέτρων, προκειμένου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων και των δι’ αυτών διακινουμένων επιβατών – τουριστών.
4.   Στις ως άνω συναντήσεις, μας δόθηκε η ευκαιρία να αναφερθούμε σε αυτά που είχαν ανακοινωθεί από τον Οργανισμό σας και εσάς προσωπικά, σχετικά με την εκτέλεση νέων έργων υποδομής, μεταξύ των οποίων και η κατασκευή κρηπιδωμάτων έξωθεν του λιμένος και αριστερά των εξερχομένων, ικανού να εξυπηρετήσει έξι μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Οι εκπρόσωποι της Ενώσεώς μας, είχαν επισημάνει για το έργο αυτό, μεταξύ των άλλων και την αναγκαιότητα απ’ ευθείας σύνδεσης, τόσο των σχεδιαζόμενων νέων εγκαταστάσεων terminals της κρουαζιέρας όσο και των σημερινών, με το κεντρικό δίκτυο της παραλιακής λεωφόρου, καθώς και της λεωφόρου Συγγρού στο ύψος του Φαληρικού Δέλτα. Η επισήμανση μας αυτή που είχε τεθεί και από την εποχή που ο κλάδος μας ήταν στον ΣΕΕΝ, σκοπό είχε την αποσυμφόρηση της πόλης του Πειραιά και την διευκόλυνση των τουριστών που καταφτάνουν με τα κρουαζιερόπλοια σε συντομότερο χρόνο, τόσο προς το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για αυτούς που θεωρούνται επιβάτες του home port, όσο και προς τα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής της Αττικής, για την μεγάλη μερίδα των τουριστών που διέρχονται τον Πειραιά transit.
Επίσης στις συναντήσεις αυτές είχαν έντονα τονιστεί από τα μέλη μας, η συμφόρηση που θα δημιουργηθεί στην είσοδο του λιμένος αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το χρόνο αναμονής των Κ/Ζ έξωθι του λιμένα, και συγκεκριμένα για θέματα που αφορούν την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας καθώς θα εκτελούνται χειρισμοί μεγάλων πλοίων ακριβώς μπροστά στην είσοδο του κεντρικού λιμένα.
5.   Η σημερινή Διοίκηση της Ενώσεώς μας, εκτιμώντας την προσπάθεια και τα προγράμματα του Οργανισμού σας, όσον αφορά την προαναφερόμενη νέα Λιμενική Υποδομή ευελπιστούσε ότι, εκείνο που δεν μπόρεσε να επιτευχθεί επί τόσα χρόνια, σχετικά με την κατασκευή Λιμένος στο Δέλτα για την κρουαζιέρα, θα μπορούσε ίσως να ικανοποιηθεί για την ταχεία έξοδο και είσοδο των επισκεπτών από τα terminals της κρουαζιέρας, με τον τρόπο που προαναφέρεται, δηλαδή την απ’ ευθείας οδική σύνδεση με τους κεντρικούς άξονες ταχείας κυκλοφορίας. Στο σημείο αυτό είχαμε θέσει για εξέταση την κατασκευή του οδικού αυτού δικτύου, είτε με υποθαλάσσια σήραγγα, είτε με υπερυψωμένη γέφυρα, αναλόγως πως οι τεχνικές μελέτες θα έκριναν σκοπιμότερο.
6.   Επειδή από όλα τα παραπάνω, από ότι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, τίποτα δεν μπόρεσε να σχεδιαστεί και προωθηθεί, αναγκαστήκαμε να επαναφέρουμε το θέμα λιμενικών εγκαταστάσεων στο Δέλτα, με σκοπό την μελέτη του έστω και σήμερα δεδομένου ότι,  το κεντρικό  λιμάνι  του  Πειραιά  είναι  πλέον  κορεσμένο  και  με  τις
προοπτικές που υπάρχουν και τις προσπάθειες όλων μας ιδιαίτερα στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας, θα χρειαστούν πολύ σύντομα και άλλες εγκαταστάσεις, λαμβανομένου υπ’ όψιν όλων των αναγκών του μέλλοντος πέρα της κρουαζιέρας και για την ακτοπλοΐα αλλά ενδεχομένως και νέων γραμμών με επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία Διεθνών πλόων.
7.   Τα αναφερόμενα στο έγγραφο σας σχέδια και μελέτες, καθόλου περιορισμένα σε αριθμό και έκταση (project – τεχνικές και οικονομικές μελέτες – προτάσεις επιχειρηματικών ομίλων – λιμενικά και τεχνικά σχέδια – επενδυτικό σχέδιο κλπ.) που ζητάτε να σας προσκομίσουμε για την περίπτωση εγκαταστάσεων στο Φαληρικό Δέλτα, με όλο το σεβασμό που σας έχουμε, ξεφεύγουν των ορίων της αρμοδιότητος των φορέων που ενδιαφέρονται, φορείς χρήστες του λιμένος όπως για παράδειγμα η Ένωση μας, άλλες εφοπλιστικές ενώσεις ενδεχομένως, η Διεθνής Ναυτική Ένωση κλπ. Η αρμοδιότητα τέτοιων μελετών ανήκει, όπως καλά γνωρίζετε, στους Οργανισμούς Λιμένος, τα Λιμενικά Ταμεία, γενικότερα την Τοπική Αυτοδιοίκηση που είναι διαχειριστές των λιμένων και εποπτεύονται από την κεντρική Διοίκηση των αρμοδίων Υπουργείων.
Τελειώνοντας θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε ότι, η συνεργασία μας προκειμένου για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, θα συνεχιστεί γιατί και οι δύο φορείς έχουμε κοινό στόχο την πρόοδο και την ανάπτυξη που καταλήγουν όλα στην οικονομική στήριξη της Χώρας. Η Ένωση μας, που από την πρώτη εβδομάδα της ιδρύσεως της ζήτησε και πραγματοποίησε επίσκεψη στα Γραφεία σας και προσωπικά σε εσάς, που είστε και παλιός γνώριμος από την θητεία σας στο Υπουργείο Ναυτιλίας, εκτιμά ότι κάθε πρόταση και κάθε σκέψη είναι καλοπροαίρετη και σε καμία περίπτωση δεν αποσκοπεί στην κακή βούληση που θα μπορούσε να θεωρηθεί μομφή ή καταγγελία για οποιοδήποτε θέμα.
Δεν παραλείπουμε, κ. Πρόεδρε, να τονίσουμε ότι, το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, που εξυπηρετεί εδώ και αρκετά χρόνια αποκλειστικά την επιβατηγό ναυτιλία, μεταξύ των οποίων και την κρουαζιέρα, έχει ανάγκη την στενή συνεργασία όλων των φορέων που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση των πλοίων και των επιβατών, γι’ αυτό η Ένωση μας που εκπροσωπεί το μεγαλύτερο θα λέγαμε, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, μέρος της επιβατηγού ναυτιλίας αυτού του κλάδου θα συνεχίσει  να συνεργάζεται  με  την  Διοίκηση  του  Οργανισμού  σας,  αλλά  φυσικά  και  με  τα
Υπουργεία που έχουν βαθμό αρμοδιότητος, προκειμένου να υπάρχει το καλύτερο αποτέλεσμα στις προσπάθειες και τις επιδιώξεις».
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Σπύρος

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 929
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #115 στις: Μάρτιος 02, 2013, 16:37:53 μμ »
 Δεύτερο καλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στον κόσμο… το Ηράκλειο!!

   "Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Έκθεσης κρουαζιέρας “Seatrade Med 2012” που φέτος πραγματοποιήθηκε στην Μασσαλία, διοργανώθηκε ο 6ος διαγωνισμός για το “Λιμάνι της Χρονιάς 2012 (Port of the Year 2012)” από το διεθνές περιοδικό κρουαζιέρας “Seatrade insider”.

Αν και ο ανταγωνισμός ήταν εξαιρετικά μεγάλος, με πάνω από 70 συμμετοχές από όλο τον κόσμο, το Λιμάνι του Ηρακλείου απέσπασε το δεύτερο βραβείο. Την πρώτη θέση κατέλαβε το λιμάνι της Νέας Υόρκης, ενώ την τρίτη αυτό της ισπανικής πόλης Καρθαγένης στη Μούρθια.

Το λιμάνι του Ηρακλείου έκλεψε την παράσταση, και βρέθηκε στους 3 τελικούς διεκδικητές, ανάμεσα σε 70 λιμάνια, κυρίως εξαιτίας των καινοτομιών που εφάρμοσε το 2012, όσο και λόγω της πρωτοποριακής διαδικασίας του Home Port, που υλοποιεί σε συνεργασία με την μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στην Ευρώπη, Costa Crociere, και τον Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου “Ν. Καζαντζάκης”.

Ανάμεσα στα σημεία που εντυπωσίασαν ήταν το παγκόσμιο ρεκόρ χρόνου στην μεταφορά των επιβατών από την στιγμή της προσγείωσης τους στο αεροδρόμιο Ηρακλείου μέχρι το πλοίο, με όλες τις πιστοποιημένε διαδικασίες ασφαλείας, μέσα σε 15 μόλις λεπτά... "

Αλέξανδρος Πήχας
http://roadstory.gr/%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CE%B9-%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82-2/
Σπύρος  :)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #116 στις: Αύγουστος 09, 2013, 22:56:26 μμ »
Αύξηση 11,7% στις διακινήσεις transit επιβατών κρουαζιέρας

Άνοδος 6,02% στο γενικό δείκτη στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου

Αύξηση 11,72% παρουσιάζουν το επτάμηνο Ιανουαρίου- Ιουλίου 2013 οι διακινήσεις transit επιβατών κρουαζιέρας, μέσω του λιμένα κρουαζιερόπλοιων του ΟΛΠ ΑΕ σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ωστόσο, ο γενικός δείκτης διακίνησης κρουαζιέρας δεν παρουσίασε ανάλογη αύξηση, καθώς η άνοδός του ήταν 6,02%, λόγω της πτώσης στη διακίνηση επιβατών εσωτερικού, που οφείλεται σύμφωνα με τον ΟΛΠ, στην ακύρωση δρομολογίων του πλοίου ZENITH, στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά στις καπνοδόχους ανοιχτά της Γένοβας.

http://www.newsbeast.gr/travel/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #117 στις: Σεπτέμβριος 30, 2018, 15:21:12 μμ »
«Εξισορροπεί» η Γαλλική αγορά στην κρουαζιέρα

Τυνησία, Μαρόκο, Αρκτική, Ανταρκτική και λίγη Καραϊβική. Ο λόγος περί προορισμών η δημοφιλία των οποίων έχει αρχίσει να ανεβαίνει στην Γαλλική αγορά. Με βάση στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας η αγορά της κρουαζιέρας στην Δυτική Μεσόγειο παρουσιάζει τάσεις εξισορρόπησης μετά από μία περίοδο σημαντικής αύξησης, που αποδόθηκε στα προβλήματα που εξακολουθούν να ταλανίζουν την Ανατολική Μεσόγειο, αλλά και στις διαθέσεις της αγοράς της Κεντρικής Ευρώπης η πλειοψηφία της οποίας εξακολουθεί να υποστηρίζει τις Μεσογειακές κρουαζιέρες.

Σύμφωνα τέλος με εκτιμήσεις αναλυτών η Γαλλική αγορά έχει «βοηθηθεί» σημαντικά από τα high-speed trains... τα οποία και διασυνδέουν λιμάνια «κόμβους» για την κρουαζιέρα στην Γαλλική επικράτεια και όχι μόνο. Ωστόσο οι προαναφερθέντες προορισμοί αλλά και μία σειρά νέων υπηρεσιών που προσφέρονται επί των πλοίων έχει αλλάξει ορισμένα χαρακτηριστικά της αγοράς που φαίνεται να εξισορροπεί μεταξύ προσφοράς-ζήτησης.

https://www.theseanation.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #118 στις: Οκτώβριος 31, 2018, 18:55:24 μμ »
Η Καραϊβική ο απόλυτα ονειρικός προορισμός κρουαζιέρας για τους Βρετανούς

Σε έρευνα της βρετανικής ανεξάρτητης εταιρείας πώλησης πακέτων κρουαζιέρας ROL Cruise, η Καραϊβική έρχεται πρώτη σε προτιμήσεις, με την Ευρώπη να έρχεται τρίτη και τη Μεσόγειο έβδομη. Τιμή, δρομολόγιο και φήμη της εταιρείας κρουαζιέρας οι πιο σημαντικές παράμετροι για το 'κλείσιμο' του ταξιδιού.

Η βρετανική, ανεξάρτητη εταιρεία πώλησης πακέτων κρουαζιέρας ROL Cruise διερεύνησε πάνω από 500 “θιασώτες” της κρουαζιέρας και αποκάλυψε ότι η Καραϊβική είναι ο απόλυτα ονειρικός προορισμός κρουαζιέρας (σε ποσοστό 31%), ακολουθούμενη από τη Β. Αμερική (16,3%) και την Ευρώπη (9,36%).



Όσον αφορά στους πιο δημοφιλείς τύπους κρουαζιέρας, αυτές που πραγματοποιούνται στους ωκεανούς έρχονται πρώτες με 47%, ενώ ακολουθούν οι κρουαζιέρες ανά τον κόσμο (36%). Ενώ οι τελευταίες θεωρούνται ειδιλλιακές από πολλούς, οι εταιρείες προσφέρουν πλέον μια μεγάλη ποικιλία διεθνών κρουαζιέρων, που είναι πολύ πιο προσιτές και οικονομικά συμφέρουσες από ποτέ.

Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι το 38% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε επίσης ότι θα ήταν διατεθειμένοι να ταξιδέψουν σε οποιοδήποτε λιμάνι του κόσμου, για να συμμετάσχουν σε μια κρουαζιέρα. Ακόμη, ποσοστό 17% ανέφερε ότι ανακάλυψαν την αγάπη σε μια κρουαζιέρα αναψυχής, ενώ ένα 7,5% ομολόγησε ότι είχε μια σύντομη ερωτική περιπέτεια.



Η έρευνα αποδεικνύει ότι η τιμή, το δρομολόγιο και η φήμη της εταιρείας κρουαζιέρας είναι οι πιο σημαντικές παράμετροι που λαμβάνει κανείς υπόψιν του όταν πρόκειται να κλείσει ένα ταξίδι.

https://traveldailynews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28638
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Νέα για τους φίλους της κρουαζιέρας
« Απάντηση #119 στις: Νοέμβριος 01, 2018, 18:45:22 μμ »
Νέα παραγγελία για την Fincantieri

Να γεμίζουν ασφυκτικά τα orderbook βλέπει η Fincantieri για την κατασκευή κρουαζιερόπλοιων. Η τελευταία νέα παραγγελία που δέχθηκε είναι από την Virgin Voyages για την ναυπήγηση ενός ακόμη πλοίου συνολικής αξίας 700 εκατομμυρίων ευρώ. Το εν λόγω πλοίο θα εισέλθει στο στόλο της εταιρίας το 2023 και θα είναι αδελφό προς τα άλλα τρία που ήδη ναυπηγεί η Fincantieri στα ναυπηγεία στο Sestri της Γένοβας.

Σύμφωνα με την εταιρία το πλοίο 110.000 τόνων θα είναι διαθέτει 1400 καμπίνες για την φιλοξενία 2.770 επιβατών και 1.100 μελών του πληρώματος. Τα τρία υπό κατασκευή ευρισκόμενα νεότευκτα θα παραδοθούν από το 2020 έως και το 2022 στην εταιρία.

https://www.theseanation.gr/