Αποστολέας Θέμα: Τοίχος ανακοινώσεων  (Αναγνώστηκε 250123 φορές)

Αποσυνδεδεμένος NoName

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2314
  • Φύλο: Άντρας
    • NoName
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1040 στις: Μάιος 31, 2014, 16:10:30 μμ »
Ok, χάθηκα το ξέρω.... αλλά τι νέα?

Καλησπέρα φιλε μου. Εισαι καλα ? Η οικογενεια ?
Εγω στο κρεβατι εδώ και 1 μηνα. μεση και δεξι ποδι βγηκαν οφ. ενεσεις  και τωρα φυσικοθεραπεια εως 15 ιουνιου.
Ελπιζω τοτε να γινω καλα και να ξεκινησω κινησιοθεραπεια και μπανια σιγά-σιγά.
Μου εχετε ληψει. χαιρετισμους. :smile_:


Πρώτα από όλα περαστικά.!
Δευτερευόντως όλα καλά. Βασικά είμαστε υγιείς και μιά καινούργια δουλειά που έχω ξεκινήσει πάει καλά και αυτός είναι ο λόγος που σπάνια πιά έχω χρόνο για πολλά.
Το Φαρμακείο το παράτησα και έφυγα από εκεί έτσι χάθηκα και με τον dk  :sad:
Οι βλάκες είναι ανίκητοι.... αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

http://nonamegr.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1041 στις: Μάιος 31, 2014, 17:59:26 μμ »
Σ ευχαριστω πολυ Φωτη. Δεν ηξερα για το φαρμακειο. Ευχομαι να πανε όλα καλα με την καινουργια δουλεια.
Τουλάχιστον να τα λεμε ποτε-ποτε μεσα από εδώ. και εγω δεν είμαι τακτικος αλλα το προσπαθω.
Δεν εχω Facebook, ουτε τηλεφωνα σου. μονο από το φαρμακειο. εάν θες στειλε ένα π.μ να εχω ένα τηλεφωνο σου.
ευχαριστω.

Υ.Γ. οσο για το δημητρη εάν θελετε μπορειτε να εχετε επικοινωνια. Μπορει εγω να εχω φυγει από το 2009 από αθηνα αλλα προσπαθω να κραταω
επικοινωνια.Και πιστευω οποιος θελει να με βρει υπαρχουν πολλοι τροποι. καλη δυναμη σου ευχομαι. καλησπέρα. :smile_:
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος NoName

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2314
  • Φύλο: Άντρας
    • NoName
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1042 στις: Μάιος 31, 2014, 20:32:55 μμ »
Σ ευχαριστω πολυ Φωτη. Δεν ηξερα για το φαρμακειο. Ευχομαι να πανε όλα καλα με την καινουργια δουλεια.
Τουλάχιστον να τα λεμε ποτε-ποτε μεσα από εδώ. και εγω δεν είμαι τακτικος αλλα το προσπαθω.
Δεν εχω Facebook, ουτε τηλεφωνα σου. μονο από το φαρμακειο. εάν θες στειλε ένα π.μ να εχω ένα τηλεφωνο σου.
ευχαριστω.

Υ.Γ. οσο για το δημητρη εάν θελετε μπορειτε να εχετε επικοινωνια. Μπορει εγω να εχω φυγει από το 2009 από αθηνα αλλα προσπαθω να κραταω
επικοινωνια.Και πιστευω οποιος θελει να με βρει υπαρχουν πολλοι τροποι. καλη δυναμη σου ευχομαι. καλησπέρα. :smile_:

Εγώ φταίω όχι ο Δημήτρης  :oops:
Υπ΄σχομαι να βρεθούμε :drink:
Οι βλάκες είναι ανίκητοι.... αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

http://nonamegr.blogspot.com/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1043 στις: Ιούνιος 01, 2014, 01:11:36 πμ »

Εγώ φταίω όχι ο Δημήτρης  :oops:
Υπ΄σχομαι να βρεθούμε :drink:

Ολοι φταιμε φιλε... πολυχαλαρωσαμε... αντε να παμε κανα ΔΡΑΜΙ !!!!! :yahoo:

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1044 στις: Ιούνιος 01, 2014, 02:59:11 πμ »
Ολοι φταιμε φιλε... πολυχαλαρωσαμε... αντε να παμε κανα ΔΡΑΜΙ !!!!! :yahoo:

Για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοουσα ότι φταιει καποιος απ τους δυο σας. Ετσι όπως εγινε η ζωη μας ολοι μας εχουμε τρεχάματα. και κυριως με τις δουλειες μας. Οσοι εχουμε ακομη δουλεια...Για το ΔΡΑΜΙ ηθελα και εγω να γραψω αλλα πριν το σεπτεμβρη δεν βλεπω να κατεβαινω αθηνα...... :mad:
Μακαρι να βρεθείτε , να πατε και να πιητε και μια μπυρα στην υγεια μου. :drink: Να ειστε καλα φιλοι μου. καλημέρα πλεον. :smile_:
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1045 στις: Ιούνιος 01, 2014, 10:23:33 πμ »
Καλημέρα, καλο μήνα και ας πούμε και καλό καλοκαίρι με όσο γίνεται περισσότερα ταξίδια!! :smile_: :smile_: :smile_: :smile_: :smile_: :smile_: :smile_:

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1046 στις: Ιούνιος 01, 2014, 11:53:29 πμ »
Καλημέρα , καλο μηνα και καλο καλοκαιρι στην πιο ομορφη ταξιδιωτικη παρεα. :smile_:
Ευχομαι σε ολους αυτό το καλοκαιρι να κανουν ενα ταξιδι παραπανω γι αυτους που δεν θα μπορεσουν και εφέτος να πανε διακοπες..... :sorry: :sad:
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1047 στις: Ιούνιος 01, 2014, 16:07:30 μμ »
Καλημέρα , καλο μηνα και καλο καλοκαιρι στην πιο ομορφη ταξιδιωτικη παρεα. :smile_:
Ευχομαι σε ολους αυτό το καλοκαιρι να κανουν ενα ταξιδι παραπανω γι αυτους που δεν θα μπορεσουν και εφέτος να πανε διακοπες..... :sorry: :sad:

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι  :smile_:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1048 στις: Ιούνιος 01, 2014, 18:08:16 μμ »
Καλο μηνα και ....


Αποσυνδεδεμένος panpan

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2801
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοίχος ανακοινώσεων
« Απάντηση #1049 στις: Ιούνιος 10, 2014, 22:46:37 μμ »
Αν έρχεται κάποιος από Θεσσαλονίκη για Χιρόνα στις 13/6 να μου φέρει ένα φάκελο.
Δώρο η μεταφορά από Χιρόνα σε Βαρκελώνη.  :bigr: