Μέχρι απόψε πίστευα πως τις ομορφότερες νυχτερινές εικόνες τις είδα 3 χρόνια πριν στη Βουδαπέστη. Απόψε, εδώ στη Λέρο, η Αγία Μαρίνα με το κάστρο πάνωθέ της με μαγέψανε.
Για του λόγου το αληθές μια φωτογραφία. Όσο μπορεί μια φωτογραφία να αποδόσει αυτό που είδαν τα μάτια μου.