Πλησιάζει η μέρα για το ταξίδι των ονείρων μας. 12 μέρες στο Ιράν. Την Πέμπτη το πρωί ξεκινάμε. Ελπίζω όλα να πάνε καλά!
Αν και χειμωνιατικο το βλεπω.
Παράθεση Αν και χειμωνιατικο το βλεπω.Αντί να βάψουμε αυγά,δεν κάνουμε πάλι μελομακάρονα;