Άγιος Βαλεντίνος σήμερα, Τσικνοπέμπτη μεθαύριο, Απόκριες, … μαζεμένες κραιπάλες και αμαρτίες.

Έτσι αποφασίσαμε 3 φίλοι … να αγιάσουμε!!

Θα πάμε το τριήμερο 10-12 Μαρτίου στο Άγιο Όρος. Δεν είναι η πρώτη φορά - έχουμε ξαναπάει η συγκεκριμένη παρέα – η τελευταία ήταν το 2011. Αυτή τη φορά θα φιλοξενηθούμε στη μονή Οσίου Γρηγορίου και ίσως πάμε με το καραβάκι και σε κάποια γειτονική.