Σ ευχαριστω πολυ Φωτη. Δεν ηξερα για το φαρμακειο. Ευχομαι να πανε όλα καλα με την καινουργια δουλεια.
Τουλάχιστον να τα λεμε ποτε-ποτε μεσα από εδώ. και εγω δεν είμαι τακτικος αλλα το προσπαθω.
Δεν εχω Facebook, ουτε τηλεφωνα σου. μονο από το φαρμακειο. εάν θες στειλε ένα π.μ να εχω ένα τηλεφωνο σου.
ευχαριστω.
Υ.Γ. οσο για το δημητρη εάν θελετε μπορειτε να εχετε επικοινωνια. Μπορει εγω να εχω φυγει από το 2009 από αθηνα αλλα προσπαθω να κραταω
επικοινωνια.Και πιστευω οποιος θελει να με βρει υπαρχουν πολλοι τροποι. καλη δυναμη σου ευχομαι. καλησπέρα.
