Αποστολέας Θέμα: Σιδηροδρομικά νέα  (Αναγνώστηκε 23274 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Σιδηροδρομικά νέα
« στις: Ιούνιος 20, 2008, 21:56:00 μμ »
    
Κίνα, ο σιδηρόδρομος στο μεγαλύτερο υψόμετρο του κόσμου (Πεκίνο - Θιβέτ)

Ενα θαύμα της μηχανικής ενώνει το Πεκίνο με τη Λάσα, περνώντας ακόμη και από το ιλιγγιώδες υψόμετρο των 5.000 μέτρων. Ενώ οργανώσεις από όλον τον κόσμο κατηγορούν την Κίνα ότι προσπαθεί να εδραιώσει την κατοχή της στο Θιβέτ

Σε ένα από τα υψηλότερα σημεία της πορείας του νέου σιδηροδρόμου οι επιβάτες θα απολαμβάνουν από κοντά τη θέα της περίφημης κορυφής Κουνλούν Σαν. Το τρένο πραγματοποιεί τη δοκιμαστική διαδρομή του με φόντο την κορυφή αυτή, σε ένα από τα υψηλότερα σημεία της πορείας του.

H αποπεράτωση του τελευταίου τμήματος της γραμμής Τσινγκχάι - Θιβέτ γιορτάστηκε στις 15 Οκτωβρίου με όλες τις τιμές και με μια πανηγυρική δοκιμαστική διαδρομή ως την πρωτεύουσα Λάσα. H γραμμή, η οποία ενώνει για πρώτη φορά τη δυσπρόσιτη αυτόνομη επαρχία με την κυρίως Κίνα, εκτείνεται σε μήκος 1.142 χιλιομέτρων και στο υψηλότερο σημείο της ξεπερνά το ιλιγγιώδες υψόμετρο των 5.000 μέτρων.

Πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής το οποίο η κινεζική κυβέρνηση χαρακτηρίζει «υπόδειγμα σεβασμού στο περιβάλλον». Οργανώσεις και ακτιβιστές από όλον τον κόσμο κατηγορούν ωστόσο το Πεκίνο ότι προσπαθεί απλώς να αυξήσει τον έλεγχό του στο Θιβέτ με μια δαπανηρή, επίπονη και οικολογικά επικίνδυνη κατασκευή.

H υψηλότερη γραμμή στον κόσμο αναμένεται να αρχίσει να λειτουργεί τον ερχόμενο Ιούνιο του 2007. Οι επιβάτες θα μπορούν να φθάνουν από το Πεκίνο στη Λάσα μέσα σε 48 ώρες, ταξιδεύοντας σε βαγόνια ρυθμισμένης πίεσης όπως οι θάλαμοι των αεροσκαφών, με πολυτελή εστιατόρια, σάουνες, «σαλόνια» πολυμέσων και ειδικά τζάμια για προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Από το Γκολμούντ, τελευταίο σταθμό της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής σε υψόμετρο 2.800 μέτρων, θα αρχίζει η ανάβαση στη «στέγη του κόσμου» και στους παγετώνες των Ιμαλαΐων. Στον σταθμό του Τανγκούλα Σανκού, η αμαξοστοιχία θα φθάνει στο υψόμετρο των 5.072 μέτρων και στη συνέχεια θα κατεβαίνει ως τη Λάσα, στα 3.065 μέτρα. Από τεχνική άποψη, το έργο είναι γιγάντιο: 34 σταθμοί, 11 τούνελ και 2.647 γέφυρες κατασκευάστηκαν για τη γραμμή, της οποίας τα τρία τέταρτα βρίσκονται σε υψόμετρο άνω των 4.000 μέτρων ενώ τα τρένα θα έχουν ανώτατη ταχύτητα τα 100 χλμ. /ώρα.

Παρά το μεγαλείο του έργου και του προϋπολογισμού του (3 δισ. ευρώ) και αντίθετα από ό,τι συνηθίζει, η κινεζική κυβέρνηση διατήρησε χαμηλούς τόνους καθ' όλη τη διάρκεια της κατασκευής, αποφεύγοντας τις ανακοινώσεις και μη επιτρέποντας στους ξένους δημοσιογράφους να το επισκεφθούν. H στάση αυτή ενέτεινε την ήδη υπάρχουσα καχυποψία με την οποία αντιμετωπίζεται κάθε κίνηση του Πεκίνου στο Θιβέτ. Πολλοί κατηγορούν την Κίνα ότι προβαίνει σε αυτή την αμφιβόλου χρηματικής αποδοτικότητας δαπανηρή κατασκευή για να αποκτήσει μια δεύτερη, ασφαλέστερη και ταχύτερη, στρατηγική οδό πρόσβασης στην ταραχώδη επαρχία ενώ άλλοι μιλούν για επικείμενο εποικισμό και νόθευση της πολιτιστικής ταυτότητας του Θιβέτ.

Το 7% του επίσημου προϋπολογισμού αφιερώθηκε, όπως επιμένουν να τονίζουν οι αρμόδιοι, στην οικολογική πλευρά του έργου. Εχουν κατασκευαστεί υπόγεια περάσματα για τη μετανάστευση της τοπικής αντιλόπης και τεχνητά έλη για την αναπαραγωγή των πουλιών της περιοχής και έχουν ληφθεί διάφορα άλλα μέτρα για την αντιστάθμιση των μεταβολών από την κατασκευή των γραμμών, των γεφυρών και των σταθμών. Επίσης η διαδρομή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρακάμπτει πολλές λίμνες, οι οποίες θεωρούνται ιερές από τους Θιβετιανούς. Περιβαλλοντικές οργανώσεις από όλον τον κόσμο υποστηρίζουν ωστόσο ότι το έργο θα επιβαρύνει το ανέγγιχτο τοπίο και οικοσύστημα των Ιμαλαΐων.

Πολλοί επίσης επισημαίνουν ότι ο ίδιος ο καινούργιος σιδηρόδρομος κινδυνεύει από τις μεταβολές στο κλίμα της Γης. Ειδικοί προειδοποιούν ότι, με τον παρόντα ρυθμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη, η θερμοκρασία στα υψίπεδα του Θιβέτ θα αυξηθεί κατά τρεις βαθμούς Κελσίου ως το 2050, λιώνοντας τους πάγους και απειλώντας τα περίπλοκα συστήματα υποστήριξης.

πηγή: ΒΗΜΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2009, 18:00:22 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 21:27:50 μμ »
Η Κίνα θα κατασκευάσει το ταχύτερο τρένο του κόσμου

Η Κίνα προτίθεται να κατασκευάσει το ταχύτερο τρένο του κόσμου που θα τρέχει με ταχύτητα 380 χλμ ανά ώρα. Η αμαξοστοιχία, κινεζικής τεχνολογίας, θα εκτελεί προσεχώς το δρομολόγιο μεταξύ Πεκίνου και Σανγκάης, γράφει σήμερα η «Ημερησία της Κίνας».

Σύμφωνα με τον Ζανγκ Σουγκουάνγκ, αναπληρωτή αρχιμηχανικό του υπουργείου Σιδηροδρόμων, τον οποίο επικαλείται η αγγλόφωνη εφημερίδα, ο γίγας της Ασίας είναι σε θέση να αναπτύξει το τρένο υψηλής ταχύτητας, που θα μειώσει κατά τέσσερις ώρες τη διαδρομή, έναντι 10 ωρών που διαρκεί σήμερα.

«Κατέχουμε τη βασική τεχνολογία για να κατασκευάσουμε τρένα μεγάλης ταχύτητας και να πραγματοποιήσουμε καινοτομίες», εξήγησε μιλώντας στην εφημερίδα.

«Είναι πιθανό να αρχίσουμε την κατασκευή των τρένων που θα τρέχουν 380 χλμ./ώρα εντός δύο ετών και να τα θέσουμε στην κυκλοφορία στο συρμό υψηλής ταχύτητας Πεκίνο-Σανγκάη», πρόσθεσε.

Με τη μεταφορά της τεχνολογίας της γερμανικής ICE που δημιουργήθηκε από μια κοινοπραξία υπό τη Siemens, η Κίνα έθεσε στην κυκλοφορία λίγο πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων τον Αύγουστο, ένα τρένο που τρέχει 350 χλμ./ώρα και εκτελεί τη γραμμή Πεκίνο-λιμάνι Τιαντζίν.

Η κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Πεκίνου-Σανγκάης άρχισε τον Απρίλιο και μπορεί να ολοκληρωθεί το 2012, ίσως ένα χρόνο νωρίτερα από την προγραμματισμένη ημερομηνία αποπεράτωσης του έργου.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
 
 
  
  
 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 23, 2009, 13:57:02 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 10, 2009, 22:28:22 μμ »
    
Ο θρυλικός «Μουτζούρης» μας ταξιδεύει στο Πήλιο

Έχει κλείσει αισίως τα 106 χρόνια, έχει μόνο ένα αδελφάκι στο Βέλγιο και τα δυο τους αποτελούν τα μοναδικά «εξηντάρια» στην Ευρώπη. Πρόκειται για το τρενάκι του Πηλίου, το θρυλικό «Μουντζούρη», που κατασκευάστηκε το 1903 από τον Ιταλό μηχανικό Εβαρίστο Ντε Κίρικο και στις γραμμές του, πλάτους μόλις εξήντα εκατοστών, μετέφερε επιβάτες και εμπορεύματα από το Βόλο μέχρι τις Μηλιές.

«Το τρενάκι του Πηλίου ήταν τότε το μοναδικό μέσο μεταφοράς και συνέβαλε ενεργά στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Λειτούργησε ανελλιπώς μέχρι το 1971, οπότε και διακόπηκε η λειτουργία του, καθώς σταδιακά αντικαταστάθηκε από το αυτοκίνητο» αναφέρει ο αντιδήμαρχος Μηλεών Νίκος Σγαρδώνης.

Ο ίδιος θυμάται: «Ως μαθητής ταξίδευα συνέχεια με το τρενάκι. Όποτε ψιλόβρεχε ή έπεφτε χιόνι, οι σιδηροτροχιές γλιστρούσαν. Κατεβαίναμε με τα άλλα παιδιά από το τρένο δήθεν, για να το σπρώξουμε. Το παιχνίδι ολοκληρωνόταν, όταν ξανανεβαίναμε στο βαγόνι εν κινήσει».

Στον πόλεμο του '40, οι Γερμανοί χρησιμοποίησαν το τρένο για τις μεταφορές τους, ενώ κατά την αποχώρησή τους ανατίναξαν μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου, που αργότερα αποκαταστάθηκε. Τις ιστορίες του «Μουντζούρη» διηγούνται σήμερα στους ταξιδιώτες οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι, καθώς το 1995 ξαναλειτούργησε το τρενάκι, για τουριστικούς λόγους αυτή τη φορά.

Τα βαγόνια που δρομολογήθηκαν είναι τα παλιά υπάρχοντα βαγόνια, ενώ τις διαδρομές ξεκίνησαν οι ατμομηχανές «Μηλιές» και «Ιάσων», που είχαν διασωθεί. Αργότερα, το 2000 αντικαταστάθηκαν από ντιζελομηχανές, προκειμένου τα ταξίδια να γίνονται ασφαλέστερα και γρηγορότερα.

Κάθε Απρίλιο ξεκινούν τα δρομολόγια από τα Ανω Λεχώνια μέχρι τις Μηλιές, μια διαδρομή που διαρκεί περίπου μιάμιση ώρα μέσα από ένα φυσικό περιβάλλον ιδιαίτερης ομορφιάς. Το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των τουριστών είναι μεγάλο, ενώ η γραμμή είναι βιώσιμη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει αναλάβει τη λειτουργία του.

«Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν φέτος στις 11 Απριλίου και θα πραγματοποιούνται, όπως κάθε χρόνο, τα Σαββατοκύριακα ενώ υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης του τρένου από συλλόγους, τουριστικά γκρουπ μέχρι και πρεσβείες. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο εκτελούνται δρομολόγια καθημερινά. Η σεζόν ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο, για λόγους συντήρησης και καιρικών συνθηκών» αναφέρει ο προϊστάμενος της γραμματείας του Γραφείου Προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθ.Λιβεράνος.

«Το πηλιορείτικο τρενάκι είναι σήμερα ιστορικό - διατηρητέο μνημείο. Είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που ταξιδεύει σε γραμμές εξήντα εκατοστών. Ένα παρόμοιο τρενάκι υπάρχει μόνο στο Βέλγιο, από όπου εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για να μεταφερθεί εκεί ο 'μουντζούρης'. Οι αρμόδιοι όμως του ΟΣΕ δεν επέτρεψαν κάτι τέτοιο. Το κράτησαν στην Ελλάδα και το συντηρούν για να λειτουργεί, ώστε να θυμούνται οι παλαιότεροι και να γνωρίζουν οι νεότεροι» προσθέτει ο κ. Σγαρδώνης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2009, 17:50:58 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 02, 2009, 15:51:46 μμ »
    
Πάτρα: Eπαναλειτουργία του Οδοντωτού σιδηρόδρομου

Ξεκίνησε  η επαναλειτουργία του Οδοντωτού σιδηρόδρομου, που ενώνει το Διακοφτό με τα Καλάβρυτα, μετά την ανακαίνιση της γραμμής και την αγορά νέων αμαξοστοιχιών.

Συγκεκριμένα το έργο της ανακαίνισης του Οδοντωτού αφορούσε την εκτεταμένη συντήρηση των μεταλλικών γεφυρών και την κατασκευή νέας επιδομής (νέοι υπερσύγχρονοι συρμοί, νέες σιδηροτροχιές, νέοι στρωτήρες και σκύρο), με συνολικό κόστος που έφθασε τα 40 εκατομμυρίων ευρώ.

Με το πρώτο δρομολόγιο του ανακαινισμένου οδοντωτού σιδηροδρόμου ταξίδεψε και ο υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλης Μπεκίρης. Όπως ανέφερε σε δηλώσεις που έκανε «η γραμμή του Οδοντωτού σιδηροδρόμου, αποτελεί κεφάλαιο για την τουριστική αξία της Αχαΐας, αλλά και ολόκληρης της χώρας, δίνοντας μια ακόμη εναλλακτική στις μεταφορές των επισκεπτών του νομού, σε μια από τις ομορφότερες σιδηροδρομικές διαδρομές της Ευρώπης».

www.t-p.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2009, 17:48:57 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 02, 2009, 12:51:29 μμ »
Ξεκινούν τα δρομολόγια με τα νέα βαγόνια του Οδοντωτού σιδηρόδρομου στην διαδρομή Διακοπτό – Καλάβρυτα

Μια ιστορία 113 ετών συνεχίζεται. Ο Οδοντωτός σιδηρόδρομος, έργο του Χαρίλαου Τρικούπη, ενώνει την παραλιακή πόλη του Διακοπτού  με τα ορεινά Καλάβρυτα που βρίσκονται στα 750 μέτρα. Περνάει μέσα από το φαράγγι του Βουραϊκού σε μια μοναδική διαδρομή εξαιρετικού φυσικού κάλλους μέσα από 49 γέφυρες (40 μεταλλικές και 9 λίθινες), καλύπτει απόσταση 22.350 μέτρων μέσα σε 65 λεπτά και έχει χαρακτηριστεί "αξιόλογο τεχνικό έργο ως σύνολο" με εγκαταστάσεις που είναι "ιστορικά διατηρητέα μνημεία".

Τα έργα κατασκευής του δικτύου άρχισαν το 1889 και τα εγκαίνια έγιναν στις 10 Μαρτίου του 1896. Το εύρος γραμμής είναι 75 εκατοστά και η ιδιαιτερότητα αυτή είναι που κάνει τον Οδοντωτό να είναι ο στενότερος σιδηρόδρομος στον κόσμο. Το σύνολο των οδοντωτών τμημάτων είναι 3.400 μέτρα και η κλίση στα τμήματα με οδόντωση είναι 175 τοις εκατό.

Την 1η Ιουλίου 2009 ξεκινάνε τρία δρομολόγια καθημερινά και 5 τα Σαββατοκύριακα με τους νέους συρμούς της Ελβετικής εταιρείας Stadler.

Η Ένωση Ξενοδόχων & Τουριστικών Καταλυμάτων Επαρχίας Καλαβρύτων προσκαλεί τους επισκέπτες της περιοχής να βιώσουν τη μοναδική εμπειρία της ανάβασης με τον Οδοντωτό και να επισκεφτούν τα δροσερά Καλάβρυτα φέτος το καλοκαίρι.

πηγη traveldailynews.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 23, 2009, 20:51:58 μμ »
Κίνα, ο σιδηρόδρομος στο μεγαλύτερο υψόμετρο του κόσμου (Πεκίνο - Θιβέτ)



« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2010, 07:43:55 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 14, 2009, 04:58:04 πμ »
Ξανά σε λειτουργία η γραμμή Βελιγράδι - Σαράγεβο
 
Το πρώτο τρένο μετά τον πόλεμο της Βοσνίας που συνδέει απευθείας το Βελιγράδι με το Σαράγεβο  ξεκίνησε χθες το πρωί από την σερβική πρωτεύουσα με προορισμό την βοσνιακή. Πολλοί αξιωματούχοι και δημοσιογράφοι παρακολούθησαν την αναχώρηση του Εξπρές 451 στις 08:15 τοπική ώρα. Το τρένο θα φτάσει στο Σαράγεβο μετά από εννιά ώρες.

Το τρένο αποτελείται μόνο από τρία βαγόνια και τη μηχανή και στο πρώτο του ταξίδι έχει 17 επιβάτες από τους οποίους οι εννιά θα ταξιδέψουν μέχρι τη πρωτεύουσα της Βοσνίας. Το Εξπρες 451 θα περάσει από τη βόρεια Σερβία για να διασχίσει τα σύνορα με την Κροατία και μετά θα κατευθυνθεί νοτιοδυτικά. Κάθε βαγόνι έχει διαφορετικό χρώμα, γιατί το ένα ανήκει στη Σερβία και τα άλλα στις δύο οντότητες που αποτελούν τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη.

Η σύνδεση Βελιγράδι-Σαράγεβο θα είναι καθημερινή και το εισητήριο με επιστροφή κοστίζει 31 ευρώ.

http://www.traveldailynews.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 27, 2009, 19:17:03 μμ »

Η Κίνα θα κατασκευάσει το ταχύτερο τρένο του κόσμου

Η Κίνα προτίθεται να κατασκευάσει το ταχύτερο τρένο του κόσμου που θα τρέχει με ταχύτητα 380 χλμ ανά ώρα. Η αμαξοστοιχία, κινεζικής τεχνολογίας, θα εκτελεί προσεχώς το δρομολόγιο μεταξύ Πεκίνου και Σανγκάης...


Κινέζικο το ταχύτερο τρένο του κόσμου

Με ταχύτητα που αγγίζει τα 350χλμ./ώρα κινείται το τρένο που ξεκίνησε τα δρομολόγια του στην Κίνα, κατακτώντας έτσι την πρώτη θέση στη λίστα με τα ταχύτερα κινούμενα τρένα στον κόσμο.

Το συγκεκριμένο τρένο διανύει μια απόσταση 1.068,6 χιλιομέτρων σε τρεις ώρες, όταν για την ίδια διαδρομή ανάμεσα στις πόλεις Wuhan και Guangzhou απαιτούνταν, έως τώρα, περισσότερες από 10 ώρες.

Από την εξέλιξη αυτή, έχουν θορυβηθεί οι αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα δρομολόγια αυτά, καθώς το τρένο αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό «αντίπαλο» των αεροπλάνων.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 31, 2009, 08:11:49 πμ »
Ετοιμάζεται βρετανική απάντηση στην Κίνα

Την έγκριση της βρετανικής κυβέρνησης περιμένει το σχέδιο για τη δημιουργία του ταχύτερου ευρωπαϊκού τρένου.

Σύμφωνα με την πρόταση της εταιρίας High Speed Two, το τρένο θα κινείται με ταχύτητα 402 χλμ./ώρα.

Σε περίπτωση που υπάρξει έγκριση, τα έργα θα ξεκινήσουν το 2015 και τα πρώτα τρένα θα τρέξουν στις ράγες ως το 2025.

Το σχέδιο εκτιμάται ότι θα κοστίσει περίπου 60 δισεκατομμύρια δολάρια και το μήκους 400 μέτρων τρένο θα μπορεί να μεταφέρει 1.100 επιβάτες.

Δειτε το βιντεο http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=91400&cid=25

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 31, 2009, 13:37:44 μμ »
 
Η ταχύτερη… καθυστέρηση στον κόσμο

«Κάθε αρχή και δύσκολη» λέει ο λαός και αυτή η έκφραση ταιριάζει «γάντι» στην περίπτωση του «ταχύτερου τρένου στον κόσμο», το οποίο λειτουργεί εδώ και μία εβδομάδα στην Κίνα.

Η υπερσύγχρονη αμαξοστοιχία που εκτελεί το δρομολόγιο Καντόνα-Γουχάν, ένα ταξίδι 1.069 χιλιομέτρων, ακινητοποιήθηκε για δύο ώρες και 45 λεπτά στον σταθμό της Καντόνας, όταν ένας επιβάτης άναψε τσιγάρο και ο καπνός του ενεργοποίηση το σύστημα ασφαλείας του τρένου.

Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους χώρους του τρένου και επειδή οι υπεύθυνοι δεν εντόπισαν τον παραβάτη καπνιστή, προχώρησαν σε μια σειρά ελέγχων των συστημάτων ασφαλείας, προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι δεν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα.

http://www.zougla.gr