Αποστολέας Θέμα: Σιδηροδρομικά νέα  (Αναγνώστηκε 23277 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 26, 2010, 09:00:10 πμ »
Ολοκληρώθηκε το πρώτο δρομολόγιο Μόσχα- Νίκαια



Το «παρθενικό του ταξίδι» ολοκλήρωσε χθες το πολυτελές τρένο που πραγματοποιεί το δρομολόγιο Μόσχα-Νίκαια, το πρώτο από το 1914 που διασχίζει τη Ρωσία και φτάνει έως τη Γαλλία.

Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν ο αντιπρόεδρος των σιδηροδρομικών γραμμών, αλλά και άλλες σημαντικές προσωπικότητες.

Το τρένο έχει συνολικά 12 βαγόνια, δύο από τα οποία αποτελούν το πολυτελές εστιατόριο, έφτασε στο σταθμό με μόλις 14 λεπτά καθυστέρηση από την προβλεπόμενη ώρα και μετά από ταξίδι 3,300 χιλιομέτρων, 22 στάσεων και 52 ωρών με τους επιβάτες ενθουσιασμένους από τη «ρομαντική» διαδρομή, παρά το ακριβό εισιτήριο των 1.200 ευρώ για μια θέση VIP.

Κάποιοι από τους επιβάτες δήλωσαν: «Είναι ευχής έργο που τώρα θα μπορεί κάποιος να πραγματοποιεί αυτή τη μυθική διαδρομή, χάρη στη συνεργασία των ρωσικών και των γαλλικών σιδηροδρόμων».

Από την πλευρά του ο δήμαρχος της Νίκαιας, Κριαστιάν Εστροσί μίλησε για τις παραδοσιακές σχέσεις που ενώνουν τη Ρωσία με τη Νίκαια, η οποία ανέκαθεν ήταν ο αγαπημένος προορισμός των ευκατάστατων Ρώσων.

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 04, 2010, 20:31:28 μμ »
Έξοδο από την ύφεση καταγράφει ο βουλγαρικός οργανισμό σιδηροδρόμων



Αυξημένα κατά 17 εκ. λέβα (περίπου 8,5 εκ. ευρώ), σε σχέση με τις προβλέψεις της διοίκησης, ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα του οργανισμού σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας (BDZ), την περίοδο Ιανουάριος - Αύγουστος 2010, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών, Τεχνολογίας της Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Αλεξάνταρ Τσβέτκοφ, στη διάρκεια των εργασιών συνεδρίου για την πρόοδο των έργων υποδομών μεταφορών, που διεξάγονται στο Μπάνσκο.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών, τον περασμένο Αύγουστο, ήταν μια ακόμη απόδειξη ότι η εταιρία ανακάμπτει.
Το χειρότερο πρόβλημα του οργανισμού, πρόσθεσε ο υπουργός, είναι η κλοπή των σιδηροδρομικών υποδομών, με αποτέλεσμα το οκτάμηνο του 2010, να προκληθούν ζημίες άνω του 1,5 εκ. λέβα (περίπου 750.000 ευρώ). Ο οργανισμός κατέγραψε 700 περιστατικά κλοπής σιδηροδρομικού υλικού και ο υπουργός τόνισε ότι θα προτείνει τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα, με στόχο αυτές οι παραβατικές πράξεις, οι οποίες δεν θεωρούνται αξιόποινες, να χαρακτηρίζονται ως "τρομοκρατικές ενέργειες" ή "δολιοφθορά".
Για τη βελτίωση της κυκλοφορίας στη Σόφια, ο κ. Τσβέτκοφ ανακοίνωσε ότι, ήδη, ζήτησε την εκπόνηση μελετών για την επίτευξη του στόχου.
Επίσης, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμο το πρόγραμμα δράσης για την ελεύθερη πρόσβαση στη ζώνη του λιμανιού στο Μπουργκάς. Η ελεύθερη πρόσβαση θα παρέχεται μέσω ενός τερματικού σταθμού επιβατών και σκαφών. Σύμφωνα με τον υπουργό, η πρόσβαση στις σιδηροδρομικές, οδικές και θαλάσσιες μεταφορές θα είναι διαθέσιμη στη συγκεκριμένη ζώνη, μέσω της υλοποίησης προγράμματος, ύψους 50 εκ. ευρώ.
Ο κ. Τσβέτκοφ εξέφρασε την ελπίδα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκρίνει τη χρηματοδότηση του έργου, το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2013.

(ΑΠΕ)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 13, 2010, 19:18:23 μμ »
Απελευθέρωση των σιδηροδρόμων και στη σήραγγα της Μάγχης



Ένα τρένο υψηλής ταχύτητας, εταιρείας των γερμανικών σιδηροδρόμων, διασχίζει σήμερα για πρώτη φορά από τη λειτουργία της την υποθαλάσσια σήραγγα της Μάγχης, «σπάζοντας» έτσι το μονοπώλιο που είχε μέχρι πρότινος η εταιρεία Eurostar. Κι αυτό γιατί η γραμμή που διέρχεται κάτω από τη Μάγχη πρόκειται σύντομα να ανοίξει στον ανταγωνισμό, στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των επιβατικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το γερμανικό τρένο ξεκίνησε από τη Γαλλία χωρίς επιβάτες, δηλαδή με μόνους επιβαίνοντες τους οδηγούς και μια ομάδα τεχνικών, πραγματοποιώντας δοκιμαστικά το δρομολόγιο, για να διαπιστωθεί αν μπορεί να κυκλοφορήσει σε αυτή τη γραμμή.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 15, 2010, 14:31:24 μμ »
Σερβία: Αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου Βελιγραδίου - Μπορ


  
Η συμβουλευτική εταιρία Italferr παρουσίασε την οικονομική μελέτη για τη σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ του Βελιγραδίου και του Μπορ. Εκπρόσωποι της ιταλικής εταιρίας Italferr (συμβουλευτική εταιρία που ανήκει στους ιταλικούς σιδηροδρόμους) παρουσίασαν στο Βελιγράδι την οικονομική μελέτη, για τη σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει τη σερβική πρωτεύουσα με το σιδηροδρομικό δίκτυο της πόλης Μπαρ. Για την κάλυψη του κόστους της σιδηροδρομικής διασύνδεσης μεταξύ των δύο πόλεων, η Σερβία πρέπει να καταβάλει το ποσό των 198 εκατ. ευρώ, ενώ το Μαυροβούνιο 138 εκατ. ευρώ.

http://www.traveltimes.gr
 

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 03, 2010, 14:07:26 μμ »
Νέο τρένο πολυτελείας συνδέει τη Γαλλία με τη Ρωσία

Πριν από λίγες ημέρες εγκαινιάστηκε το πολυτελές τρένο που πραγματοποιεί το δρομολόγιο Μόσχα-Νίκαια, το πρώτο από το 1914 που διασχίζει τη Ρωσία και φτάνει έως τη Γαλλία!
 
Πρόκειται για ένα ταξίδι 3.300 χλμ., 22 στάσεων και 52 ωρών, με το τρένο να περνά μέσα από το Μινσκ της Λευκορωσίας, τη Βαρσοβία, την Τσεχία, τη Βιέννη, το Μιλάνο και τη Γένοβα, πριν φθάσει στον τελικό προορισμό του, την Κυανή Ακτή της Γαλλίας.
 
Το πολυτελές αυτό τρένο αποτελείται από 12 βαγόνια, στρωμένα με βελούδινα χαλιά και διακοσμημένα με αναπαραγωγές έργων τέχνης του Γάλλου διακεκριμένου ζωγράφου Matisse. Δύο από τα βαγόνια συνιστούν το πολυτελές εστιατόριο στο οποίο σερβίρονται πιάτα της Ρωσικής κι Ευρωπαϊκής κουζίνας.
 
Με αναχωρήσεις μία φορά την εβδομάδα, το τρένο απευθύνεται σε επιβάτες που επιζητούν την πολυτέλεια στα ταξίδια τους, καθώς και σε εκείνους που επιθυμούν να απολαύσουν την εμπειρία ενός πολύωρου, ενδιαφέροντος ταξιδιού, χωρίς άγχος να φτάσουν γρήγορα στον προορισμό τους.
 
Οι τιμές των εισιτηρίων κυμαίνονται από 306 € μέχρι 1.200 € το άτομο στα πιο πολυτελή διαμερίσματα. Καλύτερες τιμές ισχύουν για παιδιά μέχρι 12 ετών, νέους μέχρι τα 26, επιβάτες άνω των 60 ετών και ομάδες άνω των 6 ατόμων. Στην Ελλάδα, εισιτήρια μπορεί κάποιος να προμηθευτεί από το τουριστικό γραφείο Mideast.

http://www.t-p.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 15, 2010, 20:39:42 μμ »
Τορίνο - Μιλάνο με ιδιωτικό τρένο

Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα η πρώτη ιδιωτική σιδηροδρομική γραμμή στην Ιταλία. Το δρομολόγιο θα πραγαμτοποιεί την διαδρομή Τορίνο - Μιλάνο και πρόκειται για τοπικού χαρακτήρα ενώ τέθηκε σε λειτουργία από την εταιρεία Arenaways.

Η Arenaways είναι μια μικρή εταιρεία,που ιδρύθηκε από ομάδα επιχειρηματιών από την περιοχή Πιεμόντ και διαθέτει δύο αμαξοστοιχίες για την πραγματοποίηση δύο ταξιδίων μετ' επιστροφής ημερησίως μεταξύ Μιλάνου και Τορίνου. Ας σημειωθεί, τέλος, πως η απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων της Βόρειας Ιταλίας είναι 150 χλμ..

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 04, 2010, 10:04:34 πμ »
Η Κίνα θα κατασκευάσει το ταχύτερο τρένο του κόσμου

Η Κίνα προτίθεται να κατασκευάσει το ταχύτερο τρένο του κόσμου που θα τρέχει με ταχύτητα 380 χλμ ανά ώρα. Η αμαξοστοιχία, κινεζικής τεχνολογίας, θα εκτελεί προσεχώς το δρομολόγιο μεταξύ Πεκίνου και Σανγκάης, γράφει σήμερα η «Ημερησία της Κίνας».

Το ταχύτερο τρένο στον κόσμο

Αν ο… Σούπερμαν είναι «ταχύτερος και από ένα τρένο-βολίδα», τότε σίγουρα με το νέο επιβατικό τρένο που κατασκεύασαν οι Κινέζοι, θα τα βρει σκούρα.

Πρόκειται για το CRH-380Α, το οποίο καταγράφηκε να πιάνει τα 468,1χλμ/ώρα! Με αυτήν την ταχύτητα θα πραγματοποιεί καθημερινά τη διαδρομή των 1.300χλμ από το Πεκίνο στη Σαγκάη μέσα σε λιγότερο από πέντε ώρες!

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μέχρι το 2012 η Κίνα ελπίζει ότι θα έχει κατασκευάσει σιδηροδρόμους «υψηλής ταχύτητας» συνολικού μήκους 13.000 χιλιομέτρων. Αυτό θα σημαίνει ότι μόνο στην Κίνα, θα υπάρχουν περισσότερα χιλιόμετρα τέτοιων σιδηροδρόμων από ότι σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο συνολικά!

Δειτε το βιντεο http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=214955&cid=5

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 10, 2010, 21:49:13 μμ »
Γαλλικές «σφαίρες» στο Μαρόκο



Η Γαλλία οριστικοποίησε σήμερα την πώληση του τρένου υψηλής ταχύτητας (TGV) στο Μαρόκο, με την ανακοίνωση της εταιρείας Alstom ενός συμβολαίου ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ για την παροχή 14 συρμών στο Μαρόκο που αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία το Δεκέμβριο του 2015 στον άξονα Ταγγέρη- Καζαμπλάνκα.

Αυτή η σύνδεση θα μειώσει τον χρόνο της διαδρομής Ταγγέρη-Καζαμπλάνκα από 4 ώρες και 45 λεπτά που είναι σήμερα σε 2 ώρες και 10 λεπτά μετά τη λειτουργία της γραμμής και θα μεταφέρει έως και 10 εκατομμύρια ταξιδιώτες.

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 18, 2010, 22:23:28 μμ »
Μαδρίτη-Βαλένθια σε 95 λεπτά



Οι βασιλιάδες της Ισπανίας, Χουάν Κάρλος και Σοφία εγκαινιάζουν σήμερα την γραμμή υψηλής ταχύτητας που θα συνδέει τη Μαδρίτη με τη Βαλένθια.

Η γραμμή αντιπροσωπεύει επένδυση ύψους 6.600 εκατ. ευρώ και είναι ο κεντρικός άξονας συνδέσεων της Κεντρικής Ισπανίας με τα νοτιοανατολικά.

Η υλοποίηση της, θα κάνει εφικτή την μετακίνηση των επιβατών από την πρωτεύουσα της χώρας στην Βαλένθια σε 95 λεπτά, διαδρομή που μέχρι τώρα χρειάζονταν 3 ολόκληρες ώρες!

Σύμφωνα με σχετική έρευνα, από το 2011 αναμένεται να μεταφερθούν πάνω από 4,5 εκατ. άτομα.

Η νέα αυτή επένδυση καθιστά την Ισπανία, την πρώτη χώρα στην Ευρώπη με τα περισσότερα σιδηροδρομικά χιλιόμετρα υψηλής ταχύτητας.

Πηγή: newsbomb.gr


Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 15:32:57 μμ »
Τους 100 θα φθάσουν οι σιδηροδρομικοί σταθμοί υψηλής ταχύτητας στην Τουρκία
 
Στους 100 αναμένεται να φτάσει ο αριθμός των σιδηροδρομικών σταθμών εξυπηρέτησης τρένων υψηλής ταχύτητας στην Τουρκία. Οι σιδηροδρομικοί αυτοί σταθμοί θα κατασκευαστούν επί τη βάσει του μοντέλου της κατασκευής από εταιρίες, οι οποίες θα καλύψουν τα έξοδά τους, από την εκμετάλλευσή των σταθμών για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και στη συνέχεια, θα παραδώσουν τους σταθμούς στον τουρκικό σιδηρόδρομο.
Τουλάχιστον τρεις σιδηροδρομικοί σταθμοί υψηλής ταχύτητας αναμένεται να κατασκευαστούν στην Άγκυρα.
Το πρώτο τρένο υψηλής ταχύτητας λειτουργεί στην Τουρκία στη γραμμή Άγκυρας - Εσκί Σεχίρ, από το Μάρτιο του 2009.

(ΑΠΕ)