Αποστολέας Θέμα: Σιδηροδρομικά νέα  (Αναγνώστηκε 23275 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 04, 2010, 04:39:35 πμ »
Tο ταχύτερο τρένο στον κόσμο που εγκαινίασε η Κίνα!!



Πρόκειται για μια super-υπερταχεία που καλύπτει την απόσταση των 1.069 χιλιομέτρων από το Γκουαγκζού στο Γούχαν σε τρεις ώρες και λειτουργεί με μαγνητική ενέργεια!!!
Καταγράφει ταχύτητες μέχρι 432 KM την ώρα !!!!Άντε να δούμε. Όταν άλλες χώρες έχουν τέτοια τραίνα, εμάς οι γραμμές του ... αραμπά δεν φτάνουν στις περισσότερες από τις πόλεις μας.

http://apolitistosteki.blogspot.com/

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2010, 14:14:08 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 22, 2010, 14:45:57 μμ »
Ένα νέο φιλόδοξο σιδηροδρομικό εγχείρημα έθεσε σε εφαρμογή η Ινδία. Ο λόγος για το Μαχαραγιά Εξπρές, το οποίο πραγματοποίησε το πρώτο του δρομολόγιο την Κυριακή από την Καλκούτα με προορισμό το Νέο Δελχί.
Το ταξίδι με το Μαχαραγιά Εξπρές προσφέρει πολυτέλεια και χλιδή στους επιβάτες. Μια διανυχτέρευση κοστίζει 800 δολάρια.

Το προνόμιο του πρώτου πολυτελούς ταξιδιού είχαν 84 επιβάτες. Ταξίδεψαν σε σουίτες με ατομικό μπάνιο, με τηλεόραση plasma, παχιά μοκέτα και κλιματισμό.

Δύο εστιατόρια, ένα μπαρ, τραπέζια παιχνιδιών και αίθουσα ψυχαγωγίας είναι στη διάθεση των επιβατών του πολυτελούς τρένου.

"Είναι ένα ταξίδι που θα μπορούσε να κάνει μια βασιλική οικογένεια. Εδώ εμείς σας αντιμετωπίζουμε πραγματικά σαν βασιλιάδες" δήλωσε ο Τόμας Τοταθίλ, υπεύθυνος για τη διοργάνωση των ταξιδιών του Μαχαραγιά Εξπρές.

Η προεδρική σουίτα του Εξπρές αποτελείται από δύο καμπίνες και κοστίζει 2.500 δολάρια την ημέρα.

http://www.enet.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 22, 2010, 19:06:00 μμ »

Το ταξίδι με το Μαχαραγιά Εξπρές προσφέρει πολυτέλεια και χλιδή στους επιβάτες. Μια διανυχτέρευση κοστίζει 800 δολάρια.

Ταξίδεψαν σε σουίτες με ατομικό μπάνιο, με τηλεόραση plasma, παχιά μοκέτα και κλιματισμό.

Η προεδρική σουίτα του Εξπρές αποτελείται από δύο καμπίνες και κοστίζει 2.500 δολάρια την ημέρα.


Τυχερη famek... ολοι για σενα δουλευουν...τωρα μπορεις να πας ανετα!! :laugh:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 29, 2010, 21:15:36 μμ »
Πάσχα με τον «μουτζούρη» στο Πήλιο

Νωρίτερα από το προγραμματισμένο θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του φέτος το «Τρένο του Πηλίου», λόγω της ημερομηνίας του Πάσχα.

Όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ο θρυλικός «μουτζούρης» θα πραγματοποιήσει δρομολόγια τη Μεγάλη Παρασκευή, το Μεγάλο Σάββατο και τη Δευτέρα του Πάσχα.

Το τρένο θα ξεκινά για το διάρκειας μιας ώρας ταξίδι του στις 11:00 από τα Άνω Λεχώνια και στις 16:00 από τις Μηλιές.

Για περισσότερες πληροφορίες και για προέκδοση εισιτηρίων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ειδικό Γραφείο του Τρένου του Πηλίου, Ιάσωνος 17 στο Βόλο και στο τηλέφωνο 24210 28 555.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 17, 2010, 07:32:56 πμ »
Σφυρίζει ο «Μουτζούρης»

Όπως ανακοινώθηκε, το θρυλικό τρένο του Πηλίου, «Μουτζούρης», θα ξεκινήσει σήμερα το δρομολόγιο (Λεχώνια – Μηλιές- Λεχώνια) και κάθε ημέρα έως και τις 31 Αυγούστου 2010.

Την υπόλοιπη περίοδο και μέχρι 31 Οκτωβρίου 2010, θα λειτουργεί μόνο Σάββατα, Κυριακές και αργίες.

Ώρα αναχώρησης από Λεχώνια 11.00
Άφιξη στις Μηλιές 12.35
Ώρα αναχώρησης από Μηλιές 16.00
Άφιξη στα Λεχώνια 17.30

Δείτε το video

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=157057&cid=4


Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 06, 2010, 04:51:38 πμ »
Ηλεκτρικό τρένο στην Κίνα θα πιάσει 1000 χλμ/ώρα

Η Κίνα ζήλεψε την φήμη των τραίνων της Ιαπωνίας και έβαλα στόχο όχι μόνο να την μοιάσει αλλά και να την ξεπεράσει. Και ενώ στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου με υπερηφάνεια κατάφεραν να δημιουργήσουν τρένα που τρέχουν με 500 χλμ/ώρα, οι γείτονες τους στα δυτικά δηλώνουν ότι θα έχουν τα δικά τους έτοιμα σε τρία χρόνια. Και θα τρέχουν με διπλάσια ταχύτητα!
Σύμφωνα με το εργαστήριο του πανεπιστήμιο Southwest Jiantong, εργάζονται σε ένα πρωτότυπο που θα έχει ταχύτητα 500 με 600 χλμ/ώρα, ενώ ένα αρκετά μικρότερο θα μπορεί να πιάσει το μαγικό 1,000 χλμ/ώρα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Το μυστικό? Τα τρένα των Κινέζων θα κινούνται σε σήραγγες κενού. Και για όσους πιστεύουν ότι το κόστος θα είναι απαγορευτικό, οι Κινέζοι το υπολόγισαν στα 10 με 20 εκ. Υuan ($2.95εκ) το χιλιόμετρο. Οι φορολογούμενοι να είναι καλά.

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 16, 2010, 04:49:33 πμ »
Διεκδικούν τον οδοντωτό

Στην απόφαση να διεκδικήσουν, να περάσει ο οδοντωτός σιδηρόδρομος στα χέρια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κατέληξαν οι τοπικοί φορείς,  κατά τη διάρκεια σύσκεψης, που πραγματοποιήθηκε στα Καλάβρυτα.

Σύμφωνα με την απόφαση, το αίτημα θα κατατεθεί προς τον υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα, ώστε ο ανανεωμένος οδοντωτός σιδηρόδρομος να περάσει στη διαχείριση ενός φορέα, που θα δημιουργήσουν οι νέοι Δήμοι Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, μαζί με τη νέα αιρετή περιφερειακή αυτοδιοίκηση.

Στο μεταξύ κατά τη διάρκεια της ίδιας σύσκεψης, τέθηκε επί τάπητος και ένα σχέδιο ανάπτυξης του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, μέσω της διάθεσης κονδυλίου 100 – 120 χιλιάδων ευρώ, που έχει διαθέσιμο η εταιρεία, της οποίας μέτοχοι είναι η Νομαρχία Αχαϊας , ο Δήμος Καλαβρύτων και η ΤΕΔΚ.

http://www.traveldailynews.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 20, 2010, 04:26:10 πμ »
Σερβία, Κροατία, Σλοβενία: Ίδρυσαν κοινή σιδηροδρομική εταιρία
 
Το πρώτο σιδηροδρομικό δρομολόγιο, που θα εκτελέσει η κοινή εταιρία, την οποία σύστησαν πρόσφατα, η Σερβία, η Κροατία και η Σλοβενία, αναμένεται  να πραγματοποιηθεί την 1η Οκτωβρίου 2010.

Σύμφωνα με τον Σέρβο υπουργό Υποδομών, Μιλουτίν Μρκόνιτς, τις επόμενες ημέρες θα οριστικοποιηθεί το ποσό, που θα επενδύσει η κάθε μία από τις συμμετέχουσες - στην εταιρία – χώρες, σύμφωνα με δημοσίευμα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Μιλώντας στο ειδησεογραφικό πρακτορείο "Τανγιούνγκ", ο κ. Μρκόνιτς επισήμανε πως με τη σύσταση της νέας εταιρίας μειώνεται ο χρόνος διακίνησης των επιβατών και αγαθών, μέσω των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών και διευκολύνεται η πρόσβαση των πολιτών στις τρεις χώρες, καθώς θα απλοποιηθούν, περαιτέρω, οι έλεγχοι στα σύνορα των τριών χωρών.

Οι τρεις χώρες, πρώην μέλη της γιουγκοσλαβικής ομοσπονδίας, αποφάσισαν να συστήσουν την εταιρία, με στόχο τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών υποδομών και τη βελτίωση των δικτύων που συνδέουν, μέσω των Βαλκανίων, την Ευρωπαϊκή Ενωση με την Τουρκία.

Σύμφωνα με τον κ. Μρκόνιτς, η κυκλοφορία στον - σιδηροδρομικό - πανευρωπαϊκό άξονα 10 (δρομολόγια Λιουμπλιάνα - Ζάγκρεμπ - Βελιγράδι - Ντιμίτροβγκραντ - Κωνσταντινούπολη) διαμορφώνεται σε περίπου 700 τρένα, ενώ στον - μεγαλύτερο σε μήκος - άξονα 4 (μέσω της Ουγγαρίας) διακινούνται περίπου 7.000 τρένα.

Η διακήρυξη για τη σύσταση της εταιρίας από τις τρεις χώρες, υπεγράφη τον Ιούλιο του 2010.

http://www.traveldailynews.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 16:56:54 μμ »
Μελβούρνη-Σίδνεϊ σε τρεις ώρες!



Το μεγαλεπήβολο σχέδιο να συνδεθεί η Μελβούρνη με τη Βρισβάνη, μέσω Καμπέρας και Σίδνεϊ με µία αμαξοστοιχία, η ταχύτητα της οποίας θα φτάνει τα 350 χιλιόμετρα την ώρα εξετάζεται από τις αυστραλιανές αρχές.

Ήδη, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση αποφάσισε να διαθέσει 20 εκατ. δολάρια για τη μελέτη βιωσιμότητας της σούπερ σιδηροδρομικής γραμμής.

Ο επιχειρηματικός κόσμος δέχθηκε με ικανοποίηση το ενδεχόμενο, υποστηρίζοντας ότι θα ενισχύσει τον τουρισμό και θα μειώσει το κόστος των μεταφορών.

Εκτιμάται ότι με το σούπερ-τρένο η διαδρομή Μελβούρνη - Σίδνεϊ, περίπου 1.000 χιλιόμετρα, θα καλύπτεται σε τρεις ώρες.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28182
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σιδηροδρομικά νέα
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 12:38:16 μμ »
Φραγκφούρτη-Λονδίνο λιγότερο από 5 ώρες, με υπερταχεία
 
Στις 19 Οκτωβρίου, μία γερμανική υπερταχεία με αφετηρία τη Φραγκφούρτη, θα φτάσει στον σιδηροδρομικό σταθμό του Σεντ Πάνκρας στο Λονδίνο. Θα είναι η πρόβα τζενεράλε της υπερταχείας Ice-3 της γερμανικής Deutsche Bahn, θα είναι το πρώτο απευθείας δρομολόγιο ανάμεσα στα δύο μεγαλύτερα χρηματοοικονομικά κέντρα της Ευρώπης. Το τρένο, με ταχύτητα που θα φτάνει έως και τα 360 χιλιόμετρα την ώρα, θα εκτελεί το δρομολόγιο Φραγκφούρτη - Λονδίνο, μέσω Μάγχης, με πιθανές στάσεις σε Κολονία και Βρυξέλλες. Μέχρι τώρα, οι υπερταχείες της Eurostar -που συνδέουν το Λονδίνο με το Παρίσι και τις Βρυξέλλες- είναι οι μοναδικές που ταξιδεύουν στο Eurotunnel, μεταφέροντας περί τα 9 εκατομμύρια επιβάτες και αναλογώντας στα τρία τέταρτα της αεροπορικής και σιδηροδρομικής αγοράς μεταξύ Λονδίνου και των πρωτευουσών της Γαλλίας και του Βελγίου. Τώρα όμως τα δεδομένα αλλάζουν...
 
Επιβάτες
Η γερμανική υπερταχεία εκτιμάται ότι θα μεταφέρει περισσότερους από 1 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και μάλιστα σε περισσότερο προνομιακές τιμές, «κλέβοντας» επιβάτες τόσο από τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες όσο και από τη Eurostar. Οι ευρωπαϊκές υπερταχείες είναι ακριβείς στον χρόνο αναχώρησης και άφιξης σε ποσοστό 90%-95%, όταν οι αεροπορικές εταιρείες φτάνουν μετά βίας το 63%-68%. Το νέο δημιούργημα της Deutsche Bahn δεν εγγυάται όμως μόνο ακρίβεια, αλλά και ταχύτητα? Αυτή τη στιγμή μία πτήση Λονδίνου-Κολονίας διαρκεί 4,5 ώρες (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς στο αεροδρόμιο και του check-in). Η ίδια διαδρομή, με υπερταχεία, διαρκεί περίπου 5,30 ώρες (μέσω Βρυξελλών) και 6 ώρες (μέσω Παρισιού).
 
Ενα απευθείας δρομολόγιο Λονδίνου - Κολονίας θα περιόριζε τη διάρκεια του ταξιδιού σε 3 ώρες και 55λεπτά. Και όλα αυτά (με βάση τους ισχύοντες ναύλους της DB) σε τιμή που θα κυμαίνεται από 39 έως 49 ευρώ?
 
Αρκεί βέβαια να αποδειχτεί ότι το Ice-3 πληροί τους κανονισμούς ασφαλείας της Eurotunnel.
 
Για παράδειγμα, οι υπερταχείες Ice-3 θα πρέπει να έχουν μήκος 375 μέτρων ώστε οι μπροστινές και πίσω πόρτες να συνδέονται με τις εξόδους κινδύνου στο τούνελ και να επιτρέπουν την άμεση εκκένωσή τους.
 
Δύο συρμοί
Επειδή η υπερταχεία της DB αποτελείται από δύο συρμούς ενωμένους, οι επιβάτες δεν θα μπορούν να διασχίζουν ολόκληρο το τρένο -κάτι που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα σε περίπτωση εκκένωσης του τρένου σε μία σήραγγα όπου έχει ξεσπάσει τρεις φορές πυρκαγιά από το 1994, όταν τέθηκε σε λειτουργία.
 
Η πρώτη δοκιμή θα γίνει τον επόμενο μήνα, κι αν η Ice-3 «περάσει» το τεστ, τα τακτικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν τον Δεκέμβριο του 2013.

Πηγή: Ημερησία