ιδιαιτερα αυτη με την tavrina μπροστα στα κοσμηματα - μπιζου... συνηθειες ειναι αυτες!!
Παράθεση από: dk στις Οκτώβριος 04, 2010, 00:12:32 πμιδιαιτερα αυτη με την tavrina μπροστα στα κοσμηματα - μπιζου... συνηθειες ειναι αυτες!! ωραια συνηθεια...μ'αρεσει κι εμενα.Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες σας! και το ταξιδι σας.. πρεπει να'ναι ωραιες οι κρουζιερες. αλλα πως σου αρεσε τοσο πολυ tavrina....δε μπορεις να γνωρισεις αρκετα ενα μερος ταξιδευοντας ετσι.δε σε χαλασε λιγο αυτο?
καθολου manelaki μου, μου αρεσει που μου δινει την ευκαιρια να ξαναπαω σε καποιο μερος για να δω αυτα που δεν ειδα τοτε εαν και εφοσον θεωρω ατι αξιζει.
Αργουν πολυ αυτες οι φωτογραφιες?