επομενη μερα
το αποκορυφωμα (δυστηχως χωρις φωτο)
πιασαμε λιμανι στην ροδο και ξυπνησαμε νωρις και απολαυσαμε πρωινο απο το κορυαζιεροπλοιο με θεα τπ καστρο των ιπποτων...
παμε λοιπον

----

-----

----

----

----

----
ενα ξενοδοχειο μεσα στο καστρο
οπου απολαυσαμε ενα καφεδακι

εμεις δεν ακολουθησαμε την εκδρομη τιης κρουαζιερας με το λεωφορειο
αλλα νοικιασαμε μονοι μας αυτοκινητο ωστε να δουμε αυτα που θελαμε

----

----

----
το αμαξακι μας


μειναμε στην ροδο μεχρι το απογευμα
αρκετα δλδ να επισκευτουμε και το ενυδρειο

---

ψαχνοντας της φωτογραφιες διαπιστωσα οτι δεν εχω τραβηξει μεσα στο καραβι
ωστε να δειτε την χλιδη που απολαμβαναμε οποτε θα συνεχισουμε με οτι εχουμε.
την επομενη μερα φτασαμε νωρις το πρωι στην πατμο
αφου πειραμε πρωινο κατεβηκαμε στο λιμανι παλι με λαντζες αλλα επιβιβαση εγινε κανονικα αφου καταφερε και εδεσε το καραβι.

---

---

---
λιμανι πιασαμε πολυ πρωι, ετσι και τα μαγαζια στο λιμανι ηταν κλειστα ωστε να κανουμε μια βολτα και να βολταρουμε στο λιμανι, ηπιαμε ενα φραπεδακι και αφου πηραμε ενα ταξι με ενα φιλικο ζευγαρι παρεα ανεβηκαμε στο Σπήλαιο της Αποκάλυψης και την Μονή της Πάτμου


---

---

----
