Αποστολέας Θέμα: Εγνατία Οδός  (Αναγνώστηκε 15004 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ANEL

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 474
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 17:40:24 μμ »
να ρωτήσω κάτι:πως είναι η διαδρομή μετά τα Γιάννενα ως τη Καστοριά???
θέλω να πω ο δρόμος είναι άνετος,μεγάλος(ειδικά εκεί στο Μέτσοβο)..
ή έχει πολλές στροφές,γκρεμούς,κτλ...
ίσως φαίνεται αστεία η ερώτηση αλλά έχω χρόνια να πάω πιο πάνω απ΄τα Γιάννενα
και δεν ξέρω..
Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο.Ενέδωσε!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #41 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 18:16:01 μμ »
Εχω χρονια να περασω, απ'οτι θυμαμαι ομως περνας την Κατάρα... στροφες... γκρεμοι... χιονια κλπ.

Αποσυνδεδεμένος famek

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 20, 2010, 21:31:38 μμ »
νομιζω οτι ειναι καλυτερα απο οτι παλια... κοντα στη κοζανη καστορια εχει την εγνατια οδο και εχει τουνελ... ταξιδεψα περσι με τον αποκλεισμο των τεμπων αλλα ηταν νυχτα και ειχε χιονια και κοιμομουν...αλλα εχω την αισθηση οτι καπως εχουν βελτιωθει τα πραγματα..
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #43 στις: Δεκέμβριος 05, 2010, 13:09:19 μμ »
Νέα διόδια στο δρόμο προς Χαλκιδική;

Με ανακοίνωσή της, η εταιρεία «Εγνατία Οδός ΑΕ» αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο δημιουργίας νέων, ηλεκτρονικών διοδίων στους αυτοκινητόδρομους Θεσσαλονίκη - Νέα Μουδανιά, Κλειδί - Χαλάστρα - Εύζωνοι και Άκτιο – Αμβρακία.

Παράλληλα, μέσα στους επόμενους τρεις μήνες αναμένεται να εγκα-τασταθούν κατά μήκος της Εγνατίας οδού έξι νέοι σταθμοί διοδίων, που θα λειτουργούν με μπάρες.

Οι σταθμοί αυτοί θα έρθουν να προστεθούν στα διόδια του Πολυμύλου, αλλά και σε αυτά των Μαλγάρων, που είναι κοινά και για αυτούς που ταξιδεύουν μέσω της Εγνατίας οδού, αλλά και για αυτούς που χρησιμο-ποιούν τον ΠΑΘΕ.

Πηγή: agelioforos.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 10, 2011, 05:13:59 πμ »
Επιτέλους έργα στον δρόμο-καρμανιόλα

Στη βελτίωση του δρόμου που συνδέει τη Θέρμη με τη Γαλάτιστα Χαλκιδικής, μήκους 20,4 χλμ. (τρία χιλιόμετρα είναι ήδη κατασκευασμένα), προχωράει η «Εγνατία Οδός ΑΕ», με συνολικό προϋπολογισμό 36 εκατομμυρίων ευρώ.

Όσον αφορά το δρόμο-καρμανιόλα, για τον οποίο σχεδιάστηκε διαφορετική χάραξη, υπήρξαν σχέδια και προμελέτες ώστε να αποτελέσει ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, δεδομένου ότι εξυπηρετεί όλη τη βόρεια Χαλκιδική, τη Σιθωνία και το Άγιον Όρος.

Τελικά, αποφασίστηκε να διαπλατυνθεί και να αποκτήσει στηθαίο ασφαλείας και 12 ισόπεδους κόμβους στην υπάρχουσα χάραξη. Το τμήμα, άλλωστε, από τη Γαλάτιστα μέχρι τον Πολύγυρο έχει κατασκευαστεί εδώ και πολλά χρόνια και με το συγκεκριμένο τμήμα σχεδόν ολοκληρώνεται ο βόρειος άξονας της Χαλκιδικής.

Ο σχετικός διαγωνισμός που προκήρυξε η εταιρία ολοκληρώθηκε και το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση Προσπελασιμότητας», συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Συνοχής).

Ο σημερινός δρόμος, που χαρακτηρίζεται εθνική οδός, είναι στενός και σε πάρα πολλές θέσεις το πλάτος του περιορίζεται στα 6,5 μέτρα, εγείροντας θέματα ασφάλειας. Είναι χαρακτηριστικό ότι διέρχεται από μια σειρά κατοικημένων περιοχών (Θέρμη, Λουτρά Θέρμης, Νέα Ραιδεστός, Βασιλικά, Αγία Αναστασία, Γαλαρινό), εμφανίζοντας μεγάλους κυκλοφοριακούς φόρτους, ειδικά το καλοκαίρι. Επίσης, εξυπηρετεί το ΒΙΠΑ Θέρμης, την προγραμματισμένη Ζώνη Καινοτομίας στην περιοχή ΣΕΔΕΣ, αλλά και περιοχές με διαρκώς αυξανόμενη οικιστική ανάπτυξη - αστικοποίηση. Οι στροφές είναι πολλές, το οδόστρωμα στα περισσότερα σημεία κατεστραμμένο και οι κίνδυνοι διαρκείς.

ΠΗΓΗ:aggelioforos


Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 29, 2011, 19:05:04 μμ »
Σταδιακή διακοπή κυκλοφορίας στην Εγνατία οδό

Από την Δευτέρα, 4 Απριλίου, ξεκινούν οι εργασίες συντήρησης στις σήραγγες της Εγνατίας οδού, στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον ανισόπεδο κόμβο του Παληού έως και τον αντίστοιχο του Αγίου Σύλλα Καβάλας.

Σε ανακοίνωσή της, η αρμόδια εταιρεία «Εγνατία Οδός ΑΕ», αναφέρει ότι οι εργασίες θα διάρκεια μέχρι την Παρασκευή, 15 Απριλίου.

Στην διάρκεια των εργασιών θα αποκλειστεί το ένα ρεύμα κυκλοφορίας και θα γίνει εκτροπή από το άλλο.

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 30, 2011, 09:16:37 πμ »
Ξεκινά κατασκευή σταθμού διοδίων στους Αμαξάδες

Μια απόφαση ρύθμισης της κυκλοφορίας από την Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης, επισημοποιεί ότι ξεκινά η κατασκευή των πρώτων σταθμών διοδίων στην περιοχή των Αμαξάδων, στα όρια των Νομών Ξάνθης και Ροδόπης.

Πιο συγκεκριμένα με απόφαση του Αστυνομικού Διευθυντή Ξάνθης Γιώργου Γκοδοσίδη λαμβάνονται έκτακτα μέτρα κυκλοφορίας στην περιοχή από τους Αμαξάδες προς τα Βαφέικα, κατά τη διάρκεια των εργασιών κατασκευής σταθμού διοδίων.

Η γνωστή και καιρό, πρόθεση της Εγνατίας Οδού και της Κυβέρνησης, γίνεται πλέον πραγματικότητα και η εταιρία προχωρά άμεσα στην κατασκευή του πρώτου σταθμού διοδίων στην περιοχή της Θράκης. Όπως είναι γνωστό, υπολογίζεται ότι το κόστος διέλευσης θα είναι περίπου 2,80 ευρώ για τους οδηγούς που περνούν ενώ ο επόμενος σταθμός θα βρίσκεται στον κόμβο Μουσθένης στην Καβάλα.

Ήδη την Πέμπτη 23 Μαρτίου, μετά από πολλές παρατάσεις, έληξε η προθεσμία κατάθεσης προσφορών στο διεθνή διαγωνισμό που έχει προκηρύξει η Εγνατία Οδός Α.Ε. για την προμήθεια και λειτουργία του συστήματος διοδίων κατά μήκος όλου του οδικού Άξονα.

 Η προκήρυξη προβλέπει την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων και, όπως είναι γνωστό, η λειτουργία των πρώτων ,συμβατικών, σταθμών θα είναι προσωρινή καθώς πρόκειται να ακολουθήσει πλήρης εφαρμογή ηλεκτρονικής χρέωσης μέσα στην επόμενη διετία.

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #47 στις: Απρίλιος 02, 2011, 08:22:05 πμ »
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό

Αρχίζουν τη Δευτέρα, 4 Απριλίου, οι εργασίες συντήρησης στις σήραγγες της Εγνατίας οδού και στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον ανισόπεδο κόμβο του Παληού έως και τον αντίστοιχο του Αγίου Σύλλα Καβάλας.

Όπως ανακοίνωσε η «Εγνατία Οδός ΑΕ», για τη διεκπεραίωση των εργασιών αυτών -εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν μέχρι την Παρασκευή, 15 Απριλίου- θα αποκλειστεί το ένα ρεύμα και θα γίνει εκτροπή της κυκλοφορίας στο άλλο, με αμφιδρόμηση και μείωση λωρίδων.

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #48 στις: Ιούνιος 12, 2011, 12:29:18 μμ »
Ανοίγουν νέοι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία...

Η «Αττικές Διαδρομές» ΑΕ, δηλαδή η εταιρεία που λειτουργεί την Αττική Οδό, ανεδείχθη μειοδότης σε διαγωνισμό της Εγνατίας Οδού για την λειτουργία πέντε προσωρινών, συμβατικών σταθμών διοδίων στον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας.

Πρόκειται,... ωστόσο, για διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος και όχι για τον «μεγάλο» διαγωνισμό της λειτουργίας συμβατικών σταθμών διοδίων για την επόμενη διετία, ο οποίος έχει πραγματοποιηθεί εδώ και καιρό, όμως οι φάκελοι των προσφορών δεν έχουν ακόμη ανοίξει από την εταιρεία. Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, προϋπολογισμού 14 εκατ. ευρώ, συμμετείχαν με προσφορές τέσσερις εταιρίες: Οι Αττικές Διαδρομές, η ΕΝΕΤ, η G4S και η ΑΕΓΕΚ. Όμως, η Εγνατία Οδός επέλεξε να κάνει άλλον διαγωνισμό με ταχείες διαδικασίες, αποτεινόμενη στις τέσσερις εταιρίες, προκειμένου να λειτουργήσει πέντε σταθμούς διοδίων για μόλις 2,5 μήνες.

Όπως αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας την Τετάρτη, οι Αττικές Διαδρομές πήραν τους πέντε μικρούς διαγωνισμούς με έκπτωση από 21,20% έως 35,10% και αναλαμβάνουν την λειτουργία των σταθμών διοδίων Ιάσμου, Πολυμύλου, Μαλακασίου, Τύριας και Ανάληψης. Αθροιστικά, ο προϋπολογισμός των πέντε μίνι - διαγωνισμών έφτανε τις 950.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), όμως οι Αττικές Διαδρομές πήραν το έργο με αθροιστική προσφορά 676.400 ευρώ.

Ωστόσο, η επιλογή του αναδόχου είναι προσωρινού χαρακτήρα, καθώς η σύμβαση θα λήξει με το πέρας του καλοκαιριού. Τότε, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι θα έχει προχωρήσει ο «μεγάλος» διαγωνισμός για τους συμβατικούς σταθμούς διοδίων, ενώ στο βάθος θα «τρέχει» και άλλος διαγωνισμός για την εγκατάσταση των πλέον σύγχρονων ηλεκτρονικών διοδίων στην Ευρώπη.

Ηλεκτρονικά διόδια

Ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά διόδια της Εγνατίας Οδού αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, προσωρινή λειτουργία και συντήρηση του συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων απρόσκοπτης διέλευσης από πολλαπλές λωρίδες κυκλοφορίας.

Επίσης, προβλέπει παράδοση του συστήματος με το «κλειδί στο χέρι» και περιλαμβάνει την χρήση τεχνολογίας μικροκυμάτων, αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και πομποδεκτών, καθώς και εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών στο δίκτυο κορμού της Εγνατίας. Σύμφωνα με την προκήρυξη, το έργο εξετάζεται να ενταχθεί και στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση».

Στο έργο προβλέπεται η εγκατάσταση 35 πλήρως αυτόματων σταθμών ανά κατεύθυνση. Έτσι, οι χρήστες θα χρεώνονται κατ' αναλογία με την απόσταση που διανύουν, δεν θα χρειάζεται να ελαττώνουν ταχύτητα, ούτε θα δημιουργούνται ουρές, δεν θα απαιτούνται καν θαλαμίσκοι διοδίων, ενώ θα πρόκειται για ένα σύστημα επεκτάσιμο, που θα μπορεί να «κουμπώσει» και με άλλους αυτοκινητοδρόμους. Άλλωστε, αποτελεί νομική υποχρέωση της χώρας να έχει εφαρμόσει το «τηλεδιόδιο» μέσα στην επόμενη διετία. Πάντως, η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος αναμένεται εννέα μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης από την κοινοπραξία που θα αναδειχθεί.

Μεγάλο το βάρος συντήρησης

Η Εγνατία Οδός χρειάζεται περίπου 70 εκατ. ευρώ κατ' έτος για την συντήρηση του δρόμου, ποσό που μέχρι σήμερα συγκεντρώνεται μέσω τραπεζικού δανεισμού. Η δημόσια εταιρία αναμένει έσοδα 70 έως 90 εκατ. ευρώ για τα πρώτα χρόνια - με τα συμβατικά διόδια - και περίπου 150 εκατ. ευρώ από το 2015 κι έπειτα. Παρόλο που η εγκατάσταση διοδίων στην Εγνατία είχε εξαγγελθεί πολλές φορές, λόγω άβελτηρίας και πολιτικού κόστους, διόδια δεν έμπαιναν, με αποτέλεσμα ο δρόμος να στερείται εσόδων, το δε οδόστρωμα να υφίσταται βαριές τριβές από τα φορτηγά. Επίσης, λόγω της μη εγκατάστασης διοδίων η Ευρωπαϊκή Ένωση, που χρηματοδότησε το έργο, είχε απειλήσει με ανάκτηση 3 δις. ευρώ!

Βελτίωση της οδικής ασφάλειας

Η Εγνατία Οδός ΑΕ, η οποία έχει αναλάβει ρόλο - ομπρέλα στα περιφερειακά οδικά έργα, «τρέχει» αυτό το διάστημα διαγωνισμούς για μελέτες επέμβασης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Υποδομών σκοπεύει να επενδύσει έως και 500 εκατ. ευρώ στα επόμενα χρόνια για ν βελτιώσει την κατάσταση του δευτερεύοντος οδικού δικτύου της χώρας, το οποίο πάσχει από πολλές απόψεις.

Ανέγερση προσωρινού νέου σταθμού

Η Εγνατία Οδός ανακοίνωσε ότι από την Τρίτη 14 Ιουνίου έως το Σάββατο 25 Ιουνίου θα εκτελούνται εργασίες για την κατασκευή νησίδων στον υπό κατασκευή σταθμό διοδίων Ανάληψη του Λαγκαδά.

Έτσι, για 11 ημέρες η κυκλοφορία θα διεξάγεται σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Η εταιρεία κάνει έκκληση στους οδηγούς να ακολουθούν την υφιστάμενη εργοταξιακή σήμανση και να διέρχονται με ιδιαίτερη προσοχή από την περιοχή κατασκευής των εργασιών.

Πηγή: nonews.blogspot

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28283
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Απ: Εγνατία Οδός
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 22, 2011, 20:53:46 μμ »
Μετ’ εμποδίων η κυκλοφορία στην Εγνατία λόγω κακοκαιρίας

Μετ’ εμποδίων διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εγνατία Οδό, στον άξονα από Καβάλα προς Θεσσαλονίκη, εξαιτίας των σοβαρών προβλημάτων που προκάλεσε η έντονη βροχόπτωση των τελευταίων ωρών.

Έως αργά το απόγευμα ήταν κλειστός ο κόμβος της Ασπροβάλτας, στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, καθώς το οδόστρωμα έχει καλυφθεί από νερά και φερτά υλικά, καθιστώντας αδύνατη τη διέλευση των οχημάτων. Η κυκλοφορία, στο σημείο αυτό, διεξάγεται από την παλιά εθνική οδό Καβάλας - Θεσσαλονίκης. Στο σημείο βρίσκονταν από την πρώτη στιγμή συνεργεία της Εγνατίας Οδού για την αποκατάσταση των ζημιών.

Η κατά τόπους δυνατή και μεγάλης διάρκειας βροχόπτωση προκάλεσε σοβαρά προβλήματα σε διάφορες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας. Στα χωριά Μόδι, Μελισσουργός, Βρασνά και Σταυρός πλημμύρισαν σπίτια και καταστήματα, ενώ προκλήθηκαν ζημιές σε υποδομές. Ανάλογα προβλήματα καταγράφηκαν, εξάλλου, σε περιοχές του νομού Χαλκιδικής, με τα σημαντικότερα να εντοπίζονται στην Αρναία, το Παλαιοχώρι και τη Νικήτη.

http://www.zougla.gr/