Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για γαστριμαργικές απολαύσεις και διασκέδαση στην Κωνσταντινούπολη  (Αναγνώστηκε 14918 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Nαι καλα καταλαβατε... το ταξιδι που κερδισα με τη βοηθεια ολων σας, κλειστηκε για 9 με 12 Ιουλιου. :yahoo:
Αυτο που θελω τωρα απο σας ειναι τα φωτα σας... οχι για τα αξιοθεατα, αυτα τα εχω δει δυο φορες... θελω προτάσεις για γαστριμαργικές απολαύσεις και διασκέδαση στην Πόλη.
Που να παμε για φαγητο, για γλυκο, για ποτο, για καφε, για ναργιλε, για oriental κλπ, κλπ, κλπ.
Ειμαι ολος αυτια... :crazy:

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
εμεις θελουμε καποια στιγμη να επισκευτουμε την πολη και να ανακαλυψουμε τις γευσεις και την διασκεδαση που εχει να προσφερει. πιστευω το παρακατω αρθρο να βοηθησει
http://www.travelstyle.gr/portal/gr/destination_articles.php?dest_id=201&id=949
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Πραγματικα το αρθρο βοηθαει πολυ... καποια τα ηξερα... καποια αλλα οχι... θελω ομως και προτασεις απο καποιους που εχουν επισκεφτει καποιους αλλους χωρους ή και τους παραπανω ακομη.
 :thank: για το ενδιαφερον.

Αποσυνδεδεμένος manelaki

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2317
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ι ♥ London
    • Χειροποίητες Δημιουργίες ...
Στο ξενοδοχειο Four Seasons για καφε και γλυκο... Οι δικοι μου το απολαυσαν πολυ.
Η ευτυχία δεν έρχεται έτσι. Η ευτυχία είναι συνέπεια προσωπικής προσπάθειας.
Παλεύεις, αγωνίζεσαι, επιμένεις και, καμιά φορά, κάνεις ακόμα και το γύρο του κόσμου για να τη βρείς !

Αποσυνδεδεμένος Dafni

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Γυναίκα
το σεραι στην Ιστικλαλ ,θα το ξερεις φυσικα και σιγουρα πρεπει να περασεις απο κει....
ομως την τελευταια φορα που πηγα στην πολη έμαθα για τον Κοσκερογλου... το ζαχαροπλαστειο μου το συστησαν ντοπιοι και θεωρω οτι ειναι ανωτερο απο το σαραι....το καιμακι του ,δεν έχει καμμια σχεση με το σεραι ...πολύ πιο γευστικο....ειναι μολις περασεις τη γεφυρα του γαλατα (απο την παλια πολη προς ταξιμ)δεξια ....θα το βρεις στο χαρτη του tipadvisor...το λινκ που σου δινω ειναι απο το εστιατοριο που ειναι διπλα(έχει και εστιατοριο και ζαχαροπλαστειο) ....στο εστιατοριο δεν έχω φαει ,το ζαχαροπλαστειο έχει καταπληκτικα γλυκα...ριξε μια ματια στο δευτερο λινκ

http://www.tripadvisor.co.uk/ShowUserReviews-g293974-d806596-r19682273-Karakoy_Gulluoglu-Istanbul.html

http://www.koskeroglu.com.tr/

για φαγητο στην πολη ,σχεδον παντου ειναι καλα ,και για ολα τα βαλαντια...απο πολύ κυριλε ,μεχρι φθηνο και απλο αλλα παντα νοστιμο...
θα αναφερω μονο τo παρακατω γιατι και το φαγητο του ειναι πολύ καλο αλλα αξιζει και για την ατμοσφαιρα....βγαζεις τα παπουτσια και αραζεις πανω σε μαξιλαρες,το φαγητο σερβιρεται σε σοφα....στον πρωτο οροφο αν θυμαμαι καλα έχει αιθουσα με κανονικα τραπεζια για οσους δεν θελουν να φανε έτσι ,αλλα αξιζει να φας σα....πασας...

http://www.naumpasakonagi.com/index.swf

τελος για καφε θα προτεινω δυο που τα θεωρω must
το ένα ειναι το home πανω στην Ιστικλαλ...έχει και καταλογο για φαγητο(πολύ καλο,αλλα τσιμπημενο στις τιμες)αλλα είναι πολύ ωραιο για καφεδακι και γλυκο

http://www.thehousecafe.com/web/21%2C94%2C1%2C1/house_cafe_eng/house_cafe_en_homepage/main_page/the_house_cafe_main_page

τελος το καφε του Ara, του διασημου τουρκου φωτογραφου με τις απιστευτες φωτο που διακοσμουν το εσωτερικο του....

http://eistinpolin.wordpress.com/2010/01/24/arakafe/

σου ειπα ποσο χαιρομαι που θα πας στην πολη?δεν πειραζει ....στο ξαναλεω... :clap: :clap: :clap:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Eυχαριστω πολυ!!
Μου το ειπες Dafni... προτεινω να βρεθουμε εκει. :bigr:

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
http://www.athinorama.gr/travel/10trips/default.aspx?id=8909

για ριξε μια ματια στο παραπανω λινκ
εχει καποιες ενδιαφερουσες προτασεις
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
http://www.athinorama.gr/travel/10trips/default.aspx?id=8909

για ριξε μια ματια στο παραπανω λινκ
εχει καποιες ενδιαφερουσες προτασεις

Χρησιμοτατο!! :thank:

Αποσυνδεδεμένος zandesiro

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
  • ดังนั้นหากหน้ากาก ถนนพูลซีเรีย......!!!!
Πισω απο την εκκλησια της Αγ.Τριαδας στην αρχη τουTaksim βρισκετε το εστιατοριο HAGIBABA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ  μου το συστησανε και εμενα και οντως ειναι αψογο....!Σε ενα μηνα που θα ξαναπαω στην Πολη θα το επισκεφτω ξανα!!
Γιαννης Συροπουλος (ดังนั้นหากหน้ากาก   ถนนพูลซีเรีย)
Πολυγυρος Χαλκιδικης
johnsiropoulos@yahoo.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Πισω απο την εκκλησια της Αγ.Τριαδας στην αρχη τουTaksim βρισκετε το εστιατοριο HAGIBABA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ  μου το συστησανε και εμενα και οντως ειναι αψογο....!Σε ενα μηνα που θα ξαναπαω στην Πολη θα το επισκεφτω ξανα!!

Αυτο το ξερω... δεν το εχω επισκεφτει... αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια!! :thank:
Αφου πας σ' ενα μηνα, θα εισαι ο ανιχνευτης μου :mocking: περιμενω περισσοτερα tips. :good: