Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για γαστριμαργικές απολαύσεις και διασκέδαση στην Κωνσταντινούπολη  (Αναγνώστηκε 14928 φορές)

Αποσυνδεδεμένος zandesiro

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 237
  • Φύλο: Άντρας
  • ดังนั้นหากหน้ากาก ถนนพูลซีเรีย......!!!!
Πισω απο την εκκλησια της Αγ.Τριαδας στην αρχη τουTaksim βρισκετε το εστιατοριο HAGIBABA ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ  μου το συστησανε και εμενα και οντως ειναι αψογο....!Σε ενα μηνα που θα ξαναπαω στην Πολη θα το επισκεφτω ξανα!!

Αυτο το ξερω... δεν το εχω επισκεφτει... αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια!! :thank:
Αφου πας σ' ενα μηνα, θα εισαι ο ανιχνευτης μου :mocking: περιμενω περισσοτερα tips. :good:

Εννοηται....!!!οτι θες...!!! :drink:
Το καλο ειναι οτι εχω ιση αποσταση απο τον Πολυγυρο με την Πολη χιλιομετρικα, οσο και η Αθηνα και παω συχνα...!!
Γιαννης Συροπουλος (ดังนั้นหากหน้ากาก   ถนนพูลซีเรีย)
Πολυγυρος Χαλκιδικης
johnsiropoulos@yahoo.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
 :good: :good:
Αναμενω λοιπον!!

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
Το καλύτερο street food στην Κωνσταντινούπολη


Καθώς κατεβαίνεις την οδό Istiklal -τον κεντρικό εμπορικό δρόμο στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης, σα να λέμε τη δική μας Ερμού- θα πετύχεις άπειρα μαγαζάκια κατά μήκος του δρόμου που θα κάνουν τον ουρανίσκο σου να αναστενάξει αν δοκιμάσεις το συγκλονιστικό street food που σου προσφέρουν.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και σε καλή τιμή μάλιστα. Για παράδειγμα πίσω από το λύκειο Galata Saray (προσοχή δεν έχει σχέση με την ποδοσφαιρική ομάδα) βρίσκεται το εκπληκτικό Sabirtasi’s İçli köfte. Εκεί δοκίμασα το İçli köfte, το οποίο έχει μέσα πλιγούρι, κιμά, κρεμμύδι και μαϊντανό, όλα αυτά μέσα σε ζύμη που θυμίζει τη ζύμη που φτιάχνουν τα πιροσκί, και κάνει μόνο 5 τούρκικες λίρες δηλαδή κάπου στα 2.5 ευρώ.
 

Συνεχίζοντας προς τα κάτω, κοντά στην περιοχή που βρίσκεται το Pera Museum θα βρεις ανάμεσα σε πολλά ακριβά και fancy εστιατόρια το πιο συγκλονιστικό μαγαζί με street food σε όλη την Πόλη. Το Canim Cigerim έχει ένα μικρό και πολύ συγκεκριμένο μενού το οποίο δεν έχει ντονέρ, κεμπάπ ή άλλα τέτοια κλασικά και τουριστικά φαγητά που θα περίμενες να συναντήσεις στο τουριστικό Beyoglu. Το μικρό του μενού περιλαμβάνει κοτόπουλο και συκωτάκια φρέσκα από αρνί και μοσχάρι. Όλα αυτά σε σούβλες, ψημένα όλα μαζί. Στο full menu για το οποίο θα δώσεις 18 τούρκικες λίρες (9 ευρώ) θα δεις να προσγειώνονται στο τραπέζι σου παρέα με τις 10 καυτές σούβλες και διάφορα άλλα πιάτα για να φτιάξεις το δικό σου σουβλάκι /φαχίτας. Ένα πιάτο με πολλές μικρές πίτες, ένα πιάτο με ρόκα, ένα με κόκκινη σάλτσα και ρόδι, ένα με ψητά κρεμμύδια, ένα πιάτο με μέντα, ένα με ψητές πιπεριές, ψητές ντομάτες κι ένα με φρέσκο κρεμμύδι και καλαμπόκι. Είναι ίσως ότι πιο νόστιμο έχω φάει τους τελευταίους μήνες, ενώ η διαδικασία του να φτιάξεις μόνος τις πίτες, να τις γεμίσεις και να τις κλείσεις κάνουν την εμπειρία μοναδική.

http://www.thea.gr/blog/316-To-kalytero-street-food-sthn-Kwnstantinoypolh-article
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Eχω βρει και αυτο http://www.istanbulcityguidegreek.com/ ... υπαρχουν αρκετες προτασεις.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Περασαν οι μερες... Σαββατο πρωι πρωι πεταω!! :dance:

Αποσυνδεδεμένος ChristosGk.

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Άντρας
Περασαν οι μερες... Σαββατο πρωι πρωι πεταω!! :dance:

Καλά να περάσετε και να ανακαλύψετε και κανένα αξιόλογο αξιοθέατο (εκτός από αυτά που περιλαμβάνουν οι οδηγοί), για να το μάθουμε και εμείς. Καλό σας ταξίδι.

Αποσυνδεδεμένος koyrsaros_gr

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
  • εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
    • koyrsaros-gr blog
ξεκιναν οι αδειες
καλα να περασετε και περιμενουμε πολλες και ομορφες φωτο
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....

http://koyrsaros-gr.blogspot.com/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Ηρθε η ωρα να κανω κι εγω τις δικες μου προτασεις... :bigr:

Πινουμε μονο μπυρα Efes Pilsen...






Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Τρωμε ψητή πατάτα ''kumpir'' στις καντινες στο Ortaköy...




Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Το καλύτερο Balik ekmek θα το φατε στο Eminönü... σάντουιτς με φιλέτο ψαριού (σκουμπρί)