TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Share your experience...
Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
. Χάσατε το
email ενεργοποίησης
;
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αρχική
Forum
Βοήθεια
TinyPortal
Αναζήτηση
TinyPortal
Downloads
Gallery
Search
Stats
Σύνδεση
Εγγραφή
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών
»
Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό
»
Ευρώπη
»
Τουρκία
»
Με αερόστατο στην Καππαδοκία
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
[
2
]
3
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Με αερόστατο στην Καππαδοκία (Αναγνώστηκε 17528 φορές)
famek
Hero Member
Μηνύματα: 1653
Φύλο:
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #10 στις:
Αύγουστος 21, 2010, 00:08:50 πμ »
με τοσο ωραια λογια θα σας βαλω και αλλες....
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2010, 18:09:49 μμ by dk
»
Καταγράφηκε
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ
evi
Hero Member
Μηνύματα: 3347
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #11 στις:
Αύγουστος 22, 2010, 01:34:44 πμ »
Σοφία,
Απλά υπέροχες οι φωτογραφίες!! Και η περιγραφή σου μου άρεσε πολύ! Φαντάζομαι ότι θα ήταν όντως μια αξέχαστη εμπειρία!
Γενικά, πώς ήταν η Καππαδοκία; Σου άρεσε;
Καταγράφηκε
famek
Hero Member
Μηνύματα: 1653
Φύλο:
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #12 στις:
Αύγουστος 22, 2010, 04:56:48 πμ »
οταν θα χω χρονο θα γραψω και για την καππαδοκια
αν θελεις δες το κοραμες και τα ασκηταρια με φωτο που εβαλα....
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2010, 05:08:17 πμ by famek
»
Καταγράφηκε
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ
dk
Γενικός Συντονιστής
Hero Member
Μηνύματα: 31324
Φύλο:
Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #13 στις:
Αύγουστος 22, 2010, 16:25:14 μμ »
Παράθεση από: famek στις Αύγουστος 21, 2010, 00:08:50 πμ
με τοσο ωραια λογια θα σας βαλω και αλλες....
Καμια δικη σου να το πιλοταρεις θα δουμε?
Καταγράφηκε
Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
famek
Hero Member
Μηνύματα: 1653
Φύλο:
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #14 στις:
Αύγουστος 22, 2010, 19:00:26 μμ »
παρακαλω προηγηστε
Καταγράφηκε
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ
dk
Γενικός Συντονιστής
Hero Member
Μηνύματα: 31324
Φύλο:
Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #15 στις:
Αύγουστος 23, 2010, 18:11:30 μμ »
Παράθεση από: famek στις Αύγουστος 22, 2010, 19:00:26 μμ
παρακαλω προηγηστε
Αργω ακομη!!
Παρεμπιπτοντως αντεχουμε κι αλλες φωτογραφιες.
Καταγράφηκε
Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
manelaki
Hero Member
Μηνύματα: 2317
Φύλο:
Ι ♥ London
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #16 στις:
Αύγουστος 23, 2010, 19:58:06 μμ »
Πωπω τι εμπειρια κι αυτη!!!
Μπραβο! καταπληκτικο... κι εμαθες να ανεβαζεις και φωτογραφιες
βλεπω μεγαλη προοδο!
Καταγράφηκε
Η ευτυχία δεν έρχεται έτσι. Η ευτυχία είναι συνέπεια προσωπικής προσπάθειας.
Παλεύεις, αγωνίζεσαι, επιμένεις και, καμιά φορά, κάνεις ακόμα και το γύρο του κόσμου για να τη βρείς !
famek
Hero Member
Μηνύματα: 1653
Φύλο:
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #17 στις:
Αύγουστος 23, 2010, 22:14:07 μμ »
μη με προκαλεις δημητρη γιατι.. θα βαλω
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2010, 23:16:09 μμ by dk
»
Καταγράφηκε
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ
famek
Hero Member
Μηνύματα: 1653
Φύλο:
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #18 στις:
Αύγουστος 23, 2010, 23:33:43 μμ »
αντε και οι τελευταιες αρκετη διαφημιση εκανα στην τουρκια
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2010, 05:26:54 πμ by dk
»
Καταγράφηκε
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ
OΧΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ
tubarao3
Newbie
Μηνύματα: 49
Φύλο:
Απ: Με αερόστατο στην Καππαδοκία
«
Απάντηση #19 στις:
Αύγουστος 24, 2010, 09:00:53 πμ »
μπράβο , φοβερή εμπειρία !
τόσο δύσκολο θα ήταν να είχαμε κάτι αντίστοιχο και στην Ελλάδα;
μείναμε πολύ πίσω ..
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
[
2
]
3
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών
»
Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό
»
Ευρώπη
»
Τουρκία
»
Με αερόστατο στην Καππαδοκία