Στην Ελλάδα φαντάζομαι δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο, δηλαδή μέρος για βόλτα με αερόστατο...
Κατά τα άλλα έχουμε βαριά βιομηχανία που λέγεται τουρισμός! 
Εδώ δεν έχουμε οργανωθεί σα χώρα στο καταδυτικό τουρισμό με τέτοιες θαλασσες και υπέροχο βυθό!!!!
Κατα τ' αλλά μας φταίνε οι άλλοι για τη πτώση του τουρισμού....