Αποστολέας Θέμα: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες  (Αναγνώστηκε 624515 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #60 στις: Νοέμβριος 21, 2011, 09:28:36 πμ »
«Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ, μια περίπτωση ασθένειας» στο Θέατρο Ακαδήμεια



Συγγραφέας: Ρ. Β. Φασμπίντερ
Σκηνοθεσία: Νίκος Καραγέωργος
ΠΑΙΖΟΥΝ:
Πέτρα φον Καντ: Αθηνά Τσιλύρα
Μαρλένε: Ειρήνη Ράπτη
Ζίντονι φον Γκράζεναμπ: Φαίη Τζήμα
Κάριν Τιμ: Καρολίνα Κάρτερ
Γκάμπυ: Κατερίνα Σιώζου
Bάλερι φον Καντ: Εύη Κολιούλη
Self: Άννα Ρουμπούλια
Ιατρός: Δομνίκη Μητροπούλου

H ιστορία της Πέτρα φον Καντ διαδραματίζεται στο φανταχτερά στολισμένο διαμέρισμά της στη Βρέμη. Αλαζονική, καυστική, εγωκεντρική, κακομεταχειρίζεται διαρκώς την βοηθό της Μαρλένε. Ξαφνικά μπαίνει στη ζωή της ένα 23χρονο μοντέλο. Η Πέτρα την ερωτεύεται αμέσως. Ο τρόπος που αντιμετωπίζει τις ερωτικές, αλλά και συνολικά τις σχέσεις της, είναι ξεκάθαρα «ιδιοκτησιακός».

Φέρεται στους ανθρώπους σαν να της ανήκουν. Επιθυμεί, αποκτά και απολαμβάνει, χωρίς να ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις επιθυμίες των άλλων. Όταν έρθει η ώρα που θα αισθανθεί κάτι, που θα αγαπήσει ειλικρινά, θα αποτύχει και θα μείνει μόνη. Τότε θα νιώσει πώς είναι να σε πληρώνουν με το ίδιο νόμισμα...

Το είδαμε χθες και προσωπικά μου άρεσε πολύ... το έργο μιλά για τις ερωτικές σχέσεις, που δεν έχει σημασία αν πρόκειται για τον έρωτα δύο γυναικών, αλλά για το παιχνίδι της εξουσίας που υπάρχει σε όλα τα ζευγάρια, ετερόφυλα ή ομοφυλόφυλα.

Εξαιρετική ερμηνεία από την Αθηνά Τσιλύρα στο ρόλο της Πέτρα φον Καντ.

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2015, 12:54:46 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #61 στις: Νοέμβριος 23, 2011, 10:05:33 πμ »
Μουσικοθεατρική παράσταση ''Ζήτω τα λαϊκά κορίτσια'' στο Μπάντμιντον





Ζήτω τα λαϊκά κορίτσια, όχι άλλες κουλτουριάρες στο καφέ Ιανός, Ρωσίδες με ντόπια παντρεμένα αγόρια, εξωτικές υπάρξεις από τη Νιγηρία κατευθείαν στην Ευριπίδου, Λάθη, Πάθη, Εμμονές, Ελληνικά Κολλήματα, ήταν μερικές από τις αναφορές του Αμπαζή με άκρως πιπεράτο χιούμορ μετά μουσικής…

Στην συνέχεια, ο Ρένος Χαραλαμπίδης μπαίνει στην σκηνή και συμμετέχει με την θεατρική του αύρα στο show μαζί με την βραχνή φωνή και τη γνώριμη μορφή του Γιάννη Μποσταντζόγλου.

Μας τραγούδησαν και αυτοί μαζί με τον Αμπαζή. Κομμάτια που ακούσαμε: 7 Τραγούδια θα σου πω, του Βοτανικού ο Μάγκας, Ένα βράδυ στην Καστέλα, Ντεμοντέρνο, Μισοφόρια, το Αγόρι μου… Και όλα αυτά ερμηνευμένα με άκρως θεατρική διάθεση από τους Χαραλαμπίδη, Αμπαζή, και Μποσταντζόγλου.

Στην πορεία του show είδαμε τον Σίλα Σεραφείμ σε stand-up-comedy με έξυπνα κείμενα που έθιγαν το σεξ, το κάπνισμα, τις γυναίκες, τους άντρες, τους πολιτικούς, τους παντρεμένους και τι άλλο…; Την οικονομική κρίση η οποία παύει να είναι και μόνο οικονομική. Ανεξάντλητος με ποικίλες αναφορές …που το κοινό ενθουσιασμένο ανταποκρινόταν με γέλια. Επίσης ορισμένοι τολμηροί απαντούσαν στις ερωτήσεις που έκανε στο κοινό.

Έχει κι άλλο…

Εναλλαγή κομματιών από τον Αμπαζή και τα λαϊκά κορίτσια, ένα συνονθύλευμα από μπουζούκια, swing, jazz, ρεμπέτικα…! To “padam padam” της Piaf ελληνοποιημένο σε … “Mαντάμ Μαντάμ” , ο Θανάσης του Ζαμπέτα, η Σοφία Βέμπo, μια Ταμπακιέρα, η Λούλα, Η σοκολάτα και οι σοκολατολάγνοι… Όλοι… όλα… χωράνε σε αυτό το πολυδιάστατο μουσικοθεατρικό που μας έφερε όλους κοντά, γελάσαμε με τις ατέλειες μας (διότι έθιγε αρκετά έξυπνα διάφορα κοινωνικά θέματα) ενώ η παράσταση δείχνει ικανή να προσεγγίσει ευχάριστα, ακόμα και τους μη-λάτρεις του είδους.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2015, 10:16:23 πμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #62 στις: Νοέμβριος 27, 2011, 09:17:37 πμ »
Πολυ καλο... το ειδαμε χθες το βραδυ!!

" Abnormal " στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης



Το θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης παρουσιάζει το έργο της Πτούσκινα Ναντιέζντα Μιχάιλοβνα, 'Abnormal', σε σκηνοθεσία Προμηθέα Αλειφερόπουλου.Ένα σύγχρονο έργο που διαδραματίζεται στη μετά την Περεστρόικα Ρωσία, όπου όλα έχουν αλλάξει και όλα μπορούν να συμβούν...
Δύο “abnormal” ήρωες, άγνωστοι μεταξύ του, μέχρι τη στιγμή που συναντιούνται, προσπαθούν να εισχωρήσουν, ο ένας στη ζωή του άλλου.Μια γυναίκα και ένας άνδρας. Εκείνος, αυστηρός, γοητευτικός, δείχνει να έχει αυτοπεποίθηση απ’ την επιτυχημένη του καριέρα. Εκείνη, ελκυστική, αλλά εγκλωβισμένη μέσα στο καβούκι στο οποίο η ίδια έκλεισε τον εαυτό της… Λίγο παράξενη, διανοούμενη, σοβαρή, αλλά με πολύ πάθος και κάπως παλιομοδίτικες ιδέες.

Ένας καφές και 100 ευρώ για μια γρήγορη και πανεύκολη δουλειά… μέχρι τα μεσάνυχτα.

Ένα ταξίδι στην Ολλανδία. Μια φορά. Μόνο.

Και μια στιγμή… μια στιγμή που πάντα αρκεί για να μπορέσουν δυο άνθρωποι να κοιταχτούν στα μάτια και να ακούσουν ο ένας τον άλλο. Ίσως για λίγο, ίσως και για περισσότερο… για όσο απλά χρειάζεται.

Μετά απ’ αυτή τη νύχτα, κανένας απ’ τους δύο δε θα είναι ο ίδιος.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση: Παυλίνα Γαλανοπούλου

Σκηνοθεσία: Προμηθέας Αλειφερόπουλος

Σκηνικά – κοστούμια: Γιώργης Κοντοπόδης

Μουσική επένδυση: Προμηθέας Αλειφερόπουλος

ΠΑΙΖΟΥΝ:

Μαρία Αλιφέρη, Γιώργης Κοντοπόδης

Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης, Ιλισίων 21 & Κερασούντος, Ιλίσια , Αθήνα * Τηλ - Fax: 2155001300, 2155200304

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 10, 2011, 08:31:02 πμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος fei

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #63 στις: Νοέμβριος 27, 2011, 23:54:07 μμ »
Τα κορίτσια με τα μαύρα: 2ος χρόνος επιτυχίας στο θέατρο Αλίκη

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα – Δημήτρη Αποστόλου, «Τα Κορίτσια με τα Μαύρα», η μεγάλη επιτυχία της σαιζόν 2010-11, παρουσιάζεται  για δεύτερη …
χρονιά στο θέατρο Αλίκη.

Η Έλντα Πανοπούλου πραγματοποιεί ένα δυναμικό come back που γίνεται ακόμη πιο ανατρεπτικό υπογράφοντας την πρώτη της συνεργασία με το επιτυχημένο συγγραφικό δίδυμο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου. Σταθερές αξίες, η Ελένη Καστάνη, η Σοφία Μουτίδου, ο Ρένος Χαραλαμπίδης και η Νατάσα Μανίσαλη. Όλοι μαζί πρωταγωνιστούν σε μια εκρηκτική κωμωδία για τη σύγχρονη Ελλάδα, τη διαφθορά, τη διαπλοκή και την ‘’ευλογημένη απάτη’’ γραμμένη με το ταλέντο και το δηλητηριώδες, σπαρταριστό χιούμορ των δύο εξαιρετικών δημιουργών.
 
Τι θα δούμε σε αυτό το έργο; Ιδού λοιπόν… Ο Θεός έτρεμε ολόκληρος από τα νεύρα του παρακολουθώντας όσα συνέβαιναν στη γυναικεία Μονή της Παναγιάς της Μαυροβουνιώτισσας κάπου στη Βόρεια Ελλάδα και μάλιστα από τις ίδιες της ιέρειες της πίστης του.
Αν και 2000 χρόνια τώρα είχε αποφασίσει να μην ξανασχοληθεί με τους ανθρώπους– το αποτυχημένο αυτό πείραμα που προτιμούσε να ξεχνάει– η αλήθεια είναι ότι η σκέψη να ρίξει φωτιά και να τους κάψει όλους, άρχιζε να παίζει σα μεγάλη πιθανότητα στο Θεϊκό μυαλό του.
 

«Ούτε ο Θεός δεν το θέλει» σκέφτηκε και χαμογέλασε πικρά.
Η ώρα της διπλωματίας είχε τελειώσει. Το λόγο τώρα είχαν τα όπλα…
Σαν προειδοποιητική βολή σκέφτηκε να στείλει στον εξαποδώ τους δυο συγγραφείς της ακραίας αυτής ιστορίας για να μάθουν επιτέλους οι βλάσφημοι ότι υπάρχει Θεός και θα τους κάψει. Δε μπορούν αυτοί, κύριε, να βγαίνουν και να δηλώνουν σε συνεντεύξεις τους «Αν υπάρχει Θεός….γιατί δε βγαίνει στο STAR» και να μένουν έτσι ατιμώρητοι– χωρίς έστω έναν αφορισμό– κάτι!
 Είπαμε…εν αρχή ην ο λόγος. Είπαμε ότι όσα περιγράφουν δεν ήταν μόνο στο μυαλό τους, αλλά και σε τακτικά πρωτοσέλιδα εφημερίδων. Αλλά αυτοί το παράκαναν.
 Ύστερα, όμως, ως γνήσιος παντογνώστης, ως «ο μόνος φιλάνθρωπος Θεός υπάρχει» σκέφτηκε κάτι πιο σατανικό και βάρβαρο. Να τους αφήσει να παρουσιάσουν το έργο τους και μετά να τους παραδώσει στα χέρια των Θεατρικών Κριτικών…
Και αργότερα, όταν θα ερχόντουσαν προς τα πάνω, ήξερε αυτός τι θα τους κάνει…
 
 Πρωταγωνιστούν: Έλντα Πανοπούλου, Ελένη Καστάνη, Σοφία Μουτίδου, Ρένος Χαραλαμπίδης, Νατάσα Μανίσαλη

Μαζί τους οι ηθοποιοί (αλφαβητικά): Γιάννης Αθητάκης, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Λευτέρης Λαμπράκης, Σταύρος Μαυρίδης, Βασιλική Μπισαράκη, Αλεξάνδρα Μήνου, Γιάννης Μυλωνάς, Νίκη Πετάλα, Βασιλική Πετρίδου, Παρθένα Χαροζίδου.
 

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Συγγραφή: Αλέξανδρος Ρήγας- Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
 
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΕΑΜΑΤΩΝ
Info
Τοποθεσία
Θέατρο Αλίκη, Αμερικής 4, Αθήνα
Ημερομηνία

Πρεμιέρα: Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011, ώρα: 21.15. Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη: 20.00, Πέμπτη: 20,30 (λαϊκή), Παρασκευή: 21.15, Σάββατο: 18.15 (λαϊκή) και 21.15, Κυριακή: 20.00
Πληροφορίες

Τηλ.:               210 3210021      
Τιμές εισιτηρίων
ΠΛΑΤΕΙΑ: 30,00 – 25,00, ΛΑΪΚΗ:  18,00 ΟΜΑΔΙΚΟ: 20,00, ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ: 18,00

Προπώληση εισιτηρίων
Στα ταμεία του θεάτρου, Με πιστωτική κάρτα:               210 81 0 81 81      
Κρατήσεις μέσω Internet: http://www.ellthea.gr/ και  στο http://www.tickethour.com/
Στην τράπεζα Πειραιώς με την υπηρεσία easyticketing  σε επιλεγμένα καταστήματα  και στα: Public, Παπασωτηρίου, Ιανός, tickethour
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2014, 18:46:33 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #64 στις: Νοέμβριος 28, 2011, 08:34:45 πμ »
Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου





Κοινωνικό του Joe Sauter
Σκηνοθεσία: Γιωργος Λιβανός
Ερμηνεύουν: Καίτη Ιμπροχώρη, Στάθης Γκάτσης, Χρήστος Λιακόπουλος, Γιώργος Λιβανός , Μιλένα Παρθενίου, Νατάσσα Τσακαρισιάνου.

Η ομάδα ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ προσεγγίζει ένα σημαντικό κείμενο που βασίζεται σε μια πραγματική ιστορία. Μια λεσβία αποφασίζει να κάνει παιδί με ένα γκέυ, με την βοήθεια μιας ερωτικής δεσποτικής θυρωρού. Τι γίνετε όμως όταν το παιδί αρχίζει να έρχεται και οι άνθρωποι το διεκδικούν ενώ ταυτόχρονα ερωτεύονται; Οι σεξουαλικές προτιμήσεις υπάρχουν για να μας κατευθύνουν ή ο έρωτας δεν έχει φύλο;
Μια πραγματικά σκληρή απεικόνιση συγκρούσεων και επαναπροσδιορισμών του σύγχρονου ερωτικού πλαισίου, και των συνθηκών που καταπιέζουν ή αναμορφώνουν τις σύγχρονες  κοινωνικές δομές.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2015, 11:28:32 πμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος GEOPAPAV

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #65 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 15:46:16 μμ »
«ΜΑΝΤΑΜ ΦΛΟ».. ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ "ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ"
ήταν κάτι απρόσμενο το να πάω στην γενική πρόβα.. ο καθηγητής των Ιταλικών, μας είχε ακυρώσει το μάθημα (ευτυχώς!) και μιάμιση ώρα πριν η Χρύσα μου δίνει αυτή την πρόσκληση.. θα την έβλεπα σίγουρα αυτή την παράσταση και επί πληρωμής γιατί θαυμάζω και αγαπώ την κα Βαλάκου και ήμουν σίγουρη πώς θα ήταν μια καταπληκτική παράσταση.. άλλωστε κάθε Πέμπτη έχει γενική είσοδος 10 ευρώ.. θα πήγαινα.. την κυρία Βαλάκου την είδα για πρώτη φορά στο «Εθνικό θέατρο» (7/4/1996), στην θεατρική παράσταση «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα» του Λόρκα σε σκηνοθεσία του Στ. Ευαγγελάτου όπου μαζί της έπαιζαν πολύ αξιόλογες κυρίες (Ν. Αγγελίδου, Β. Ζαβιτσιάνου, Ευαγγ. Μουμούρη, Έφη Ροδίτη, Έλλη Φωτίου).. υπέροχη παράσταση.. εκεί στην Αγίου Κωνσταντίνου.. υπέροχη κλασική παράσταση.. στην συνέχεια, την είδα (26/12/1996) στο θέατρο «Ριάλτο» τότε, τώρα «Αλέκος Αλεξανδράκης», στο έργο «Φθινοπωρινή Ιστορία» του Αρμπούζοφ, μαζί με τον Α. Αντωνόπουλο.. καταπληκτική και συγκινητική παράσταση.. αριστούργημα αυτή η παράσταση.. μετέπειτα την είδα (25/11/2003) στον καταπληκτικό και καθηλωτικό μονόλογο της «Ρόουζ» του Σέρμαν, στο θέατρο «Χώρα».. άλλη μια θαυμάσια παράσταση.. σκέφτομαι πώς σε όλα τα έργα που την έχω δει, είναι έργα υπέροχα και το συνολικό αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό.. η μία δουλειά της καλύτερη από την άλλη.. ακόμα την είδα (25/12/2004) στο θέατρο «Τζένη Καρέζη», στην θεατρική παράσταση «Ο τελευταίος επισκέπτης» του Ουίλιαμς, μαζί με την Ν. Μεντή, την Ε. Μαλικένζου και τον Τζώρτζογλου. Τέλος, πριν την «Μαντάμ Φλο», την είδα στο «Εθνικό θέατρο», στο έργο «Μάνα Κουράγιο» του Μπρεχτ, επίσης πολλή καλή παράσταση. Στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα» για να είμαι ειλικρινής όποτε πάω φοβάμαι και όταν πηγαίνω και ακόμα περισσότερο που φεύγω, αν και άνθρωπος του κέντρου.. και θέλω να ενισχυθεί το κέντρο.. πήγα για πρώτη φορά σε αυτό το θέατρο, τον Μάρτη του 2009, μαζί με την Ελένη και είδαμε την παράσταση «το υπέροχο μου διαζύγιο».. ωραίος μονόλογος με την κα Σμυρναίου.. γενικά μπορώ να πω πώς είναι ωραίος χώρος, για την ακρίβεια ένα ωραίο νεοκλασικό και κάνει καλές ποιοτικές δουλειές.. με την σκάλα που πάντα, αν και έχω πάει αρκετές φορές, την «φοβάμαι».. αν και είναι απολύτως ασφαλής.. αλλά όλες οι κυρίες το συζητάνε! Πάω τρέχοντας, ο κύριος στο ταμείο όταν του λέω έχω μία πρόσκληση και πριν προλάβω να πω όνομα, μου λέει να ανέβω πάνω.. πάω στην αίθουσα λαχανιασμένη και την βλέπω γεμάτη, θέλω στο κεντρικό κομμάτι και ενώ είμαι χαμένη και όλες είναι πιασμένες, βλέπω στην πρώτη σειρά μία στην άκρη.. νιώθω ικανοποιημένη τελικά.. και πριν προλάβω να καταγράψω τα δικά μου στην ατζέντα, εμφανίζεται στην σκηνή από το κοινό ερχόμενος (ούτε καν τον είχα προσέξει), ο Γιώργος Καραμίχος, καλησπερίζοντας μας, στην συνέχεια μας ευχαριστεί και μας λέει ότι είναι η γενική πρόβα και μπορεί να σταματήσουν όποτε το κρίνουν οι ηθοποιοί ή ο ίδιος να τους σταματήσει όταν εκείνος κρίνει, ως σκηνοθέτης της παράστασης όταν κάτι πάει λάθος. Μας λέει επίσης να φέρουμε γούρι στην παράσταση. Μακάρι! Αν κι εγώ δεν πιστεύω σε αυτά.. είμαι σίγουρη πώς αυτό που θα δω θα είναι κάτι που θα το θυμάμαι για πάντα.. και ναι.. «Madame Flo» αλλά διαβάζω πώς ο αρχικός τίτλος ήταν Souvenir: A Fantasia on the Life of Florence Foster Jenkins ή Οταν η αλήθεια μας συγκρούεται με την αλήθεια των πολλών του Stephen Temperley. Το έργο σε πάει μία στο γέλιο και μία στο κλάμα. Εγώ έκλαψα αρκετά, ίσως γιατί ήμουν φορτισμένη αλλά το κλάμα πάντα είναι λυτρωτικό.. η υπόθεση είναι αυτή και την αντιγράφω.. «Νέα Υόρκη, 1934. Μια ιστορία πέρα για πέρα αληθινή: Η εξηνταπεντάχρονη κυρία Florence Foster Jenkins, ή αλλιώς η «Madame Flo», «η πιο παράφωνη γυναίκα στον κόσμο», προσλαμβάνει τον τριαντάχρονο πιανίστα και συνθέτη Μεξικανικής καταγωγής, Cosme McMoon, για να την ακομπανιάρει στα φιλανθρωπικά ρεσιτάλ της ενώπιον της καλής κοινωνίας της μεγαλούπολης. Έτσι ξεκινάει μια τρικυμιώδης, τραγελαφική, κωμικοτραγική συνεργασία που κρατάει δώδεκα ολόκληρα χρόνια, μέχρι τον θάνατό της. Σ’ αυτό το διάστημα, η μεν Madame Flo δεν παύει ούτε στιγμή να πιστεύει ακράδαντα ότι είναι μια εξαίρετη και επιτυχημένη αοιδός, ο δε McMoon δεν παύει ούτε στιγμή να αγωνίζεται για να την κρατήσει μακριά από την αλήθεια, ότι, δηλαδή, οι ακροατές στις sold-out παραστάσεις της, αλλά και τα πλήθη που σπεύδουν να αγοράσουν τους δίσκους της, απλώς γελάνε μαζί της. Η Madame Flo επί δώδεκα χρόνια βιώνει την δική της αλήθεια και «ακούει μόνο την μουσική που η ίδια έχει στο κεφάλι της». Τον ίδιο καιρό, ο McMoon περνάει από την απόρριψή της στην αποδοχή, από την αποδοχή στον θαυμασμό και από τον θαυμασμό στην πλήρη ενσωμάτωσή του μαζί της. Γίνεται ο προστάτης και φύλακας άγγελός της. Την φυλάει από τον ίδιο της τον εαυτό. Μέχρι που η κουρτίνα τραβιέται και η Madame Flo βρίσκεται για πρώτη και τελευταία φορά αντιμέτωπη με την αλήθεια των άλλων. Των πολλών. Μιαν αλήθεια που την συνθλίβει». Ο Γιώργος Καραμίχος όπως ανέφερα και παραπάνω ανέλαβε την σκηνοθεσία του έργου και ήταν καλή εκτός από μια καρέκλα που μου έφερε και καθόταν πλάτη ο Χρανιώτης και δεν έβλεπα τίποτα! Στον ρόλο της Madame Flo, της παράφωνης αοιδού, είδαμε την καταπληκτική Αντιγόνη Βαλάκου και πιστεύω ότι όποιος δεν την έχει δει και κυρίως για τους μικρότερους το λέω να πάνε οπωσδήποτε να δουν την παράσταση αυτή, γιατί θα δουν πραγματική ερμηνεία. Ο ρόλος της «Μαντάμ Φλο» δεν είναι εύκολος, έχει όλες αυτές τις ψυχολογικές και συναισθηματικές διακυμάνσεις που φυσικά για έναν ηθοποιό που ξέρει τις τεχνικές να είναι σχετικά εύκολο αλλά στα μάτια του θεατή το παίξιμο αυτό φαίνεται φυσιολογικό και σπουδαίο, όταν βέβαια γίνεται από πραγματικούς ηθοποιούς. Η κα Βαλάκου, την «Μαντάμ Φλο», την έκανε δική της και αυτό τον ρόλο είμαι σίγουρη πώς τον αγάπησε πολύ και τον δούλεψε σαν να ήταν η ίδια.. την έκανε δική της και έγινε στην σκηνή ένα με την Μαντάμ Φλο.. αυτό το έργο ακουμπάει στην ψυχή και την καρδιά του θεατή αλλά κρύβει πολλά όμορφα μηνύματα για την ζωή.. ο Γιώργος Χρανιώτης στον ρόλο του αφοσιωμένου ακομπανιατέρ της, Cosme McMoon, ήταν καλός, πολύ καλός θα έλεγα και με εξέπληξε θετικά, πιστεύω του ταιριάζει ο ρόλος και φαίνεται ο σεβασμός του προς την κα Βαλάκου.. εκείνο που δεν μου άρεσε ήταν που πετάχτηκε δύο φορές ο σκηνοθέτης και είπε: Γιώργο άνοιξε το πιάνο, μα ήταν αυτονόητο ότι θα το έκανε από μόνος του αφού δεν θα έπαιζαν τα πλήκτρα.. άκυρα σχόλια και παράταιρα.. ήταν σαν παραφωνία.. δεν θα το ζήσετε αυτό (ευτυχώς) όσοι πάτε να δείτε την παράσταση.. απλά λέω τι έγινε όταν την είδαμε εμείς.. η μουσική λέει η Μαντάμ Φλο είναι πάνω απ’όλα και όταν ήταν να πεθάνει σε εκείνο το βιβλιοπωλείο, είπε με τον δικό της μοναδικό τρόπο, τι με βρήκε τώρα, είχα πολλά να κάνω.. να αναφέρω ότι η μετάφραση είναι της Μαργαρίτα Δαλαμάγκα – Καλογήρου και την βρήκα πάρα πολλή καλή, τα σκηνικά ο Μανόλης Παντελιδάκης, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο, τα κοστούμια της Έλενας Παπανικολάου, πολύ πετυχημένα, ειδικά το μωβ φόρεμα στην αρχή.. την μουσική διδασκαλία για το πιάνο την έκανε η Μάτα Κατσούλη και η βοηθός σκηνοθέτη είναι η Βιργινία Κυπριώτη. Εύχομαι αυτή η παράσταση να μπει στην καρδιά του θεατρόφιλου κοινού και να την θυμάται όσα χρόνια κι αν περάσουν..

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #66 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 06:56:20 πμ »
''Τρεις δημιουργοί - Τρεις ερμηνευτές'' στο Θέατρο της Ημέρας

Γεννηματά 20, Αμπελόκηποι
Τηλ.: 2106929090



Σκηνοθεσία: Βασίλης Κολοβός
Ερμηνεύουν: ΓιάννηςΛιλής, Όλγα Μουργελά, Τάσος Αλαφάκης

Τρία μονόπρακτα κορυφαίων δημιουργών, του Ιάκωβου Καμπανέλλη («Αυτός και το παντελόνι»), του Κώστα Μουρσελά («Η απαρηγόρητη χήρα») και του Ντίνου Ταξιάρχη («Οι μάσκες του ηθοποιού»), που σηματοδότησαν το νεοελληνικό-μεταπολεμικό θέατρο παρουσιάζονται σε ενιαία παράσταση.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2015, 11:31:46 πμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος fei

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 16:30:16 μμ »
Χτές βράδυ είδαμε το ''Αλήτες θεατρίνοι''!Πολύ ωραία ερμηνεία Συσσοβίτη-Χρυσικάκου,η Βάσια Παναγοπούλου ελαφρώς γλυκανάλατη.
Γενικά το έργο ευχάριστο και με ανατροπές που κρατούν το ενδιαφέρον.


Αλήτες θεατρίνοι


ΚΩΜΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ

Η θεατρική παράσταση του Σάιμον Γκρέυ δίνει ραντεβού με τους θεατές στην σκηνή του Θεάτρου Άνεσις-Θεατρική Σκηνή Ανδρέας Βουτσινάς την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου. Την σκηνοθεσία υπογράφει ο Θοδωρής Αθερίδης.

Το έργο χαρακτηρίζεται ως θρίλερ- κωμωδία. Πρωταγωνιστικό ρόλο κατέχει ένας οικοδεσπότης, ο οποίος είναι ένας αποτυχημένος ηθοποιός αλλά εξαιρετικός διευθυντής σκηνής ζώντας στην σκιά της πλούσιας, διάσημης και φιλόδοξης ηθοποιού συζύγου του.
Ο Ρόμπερτ, εγκαταλείποντας τη μόνη επιτυχημένη καριέρα που είχε, αφοσιώνεται στη φροντίδα της "ντίβας" γυναίκας του. Το μόνο που κρατάει για τον εαυτό του είναι κάποιες περιστασιακές περιπέτειες.

Κάποια στιγμή, η γυναίκα του Άννα ανακοινώνει στον Ρόμπερτ ότι έχει τρεις μέρες προθεσμία για να φύγει από το σπίτι. Αυτό θα δυναμιτίσει την οργή του Ρόμπερτ ο οποίος θα αναζητήσει εκδίκηση με τον μόνο τρόπο που γνωρίζει: "Θεατρικά". Ωστόσο, ένας ψυχίατρος, ένας ντετέκτιβ, ένας εραστής και ένας πληγωμένος εγωισμός θα του αλλάξουν τα σχέδια... Πού αρχίζει η ζωή και πού το θέατρο; Ποιος θα εκδικηθεί ποιον; Ποιος έχει τον άσσο στο μανίκι; Τι θησαυρό κρύβει η βιβλιοθήκη;
Ένα συγκλονιστικό περιπετειώδες θρίλερ, με καυστική ειρωνεία, κωμικές καταστάσεις, παιχνίδια μυαλού και εξουσίας και απροσδόκητο φινάλε..

Ο Σάιμον Γκρέυ αποτελεί φιγούρα - κλειδί για την Βρετανική δραματουργία του εικοστού αιώνα. Έχει γράψει 40 θεατρικά έργα, έργα για την τηλεόραση, σενάρια για τον κινηματογράφο και 5 νουβέλες.

Παίζουν: Αλέκος Συσσοβίτης, Λαέρτης Βασιλείου, Βάσια Παναγοπούλου, Τάκης Χρυσικάκος


Συντελεστές
 Απόδοση: Βάσια Παναγοπούλου & Αλίνα Κοτσοβούλου
Σκηνοθεσία – μουσική επιμέλεια: Θοδωρής Αθερίδης
Σκηνικά: Μυρτώ Αναστασοπούλου
Κοστούμια: Ευγενία Ζήντρου
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη


« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 30, 2011, 16:40:03 μμ by fei »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #68 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 11:52:40 πμ »
''A steady rain (Ατελείωτη βροχή)'' στο Θέατρο Ροές

Ιάκχου 16, Γκάζι
Τηλ.: 2103474312



Κοινωνικό του Κιθ Χαφ
Σκηνοθεσία: Αντωνης Καφετζόπουλος
Ερμηνεύουν: Δημητρης Αλεξανδρής, Γιαννης Στάνκογλου

Σύγχρονο έργο με ιδιαίτερη δομή εναλλασσόμενων μονολόγων και νουάρ ατμόσφαιρα. Στους ρόλους δύο μπάτσων του Σικάγο, κολλητών φίλων από τα παιδικά τους χρόνια, τους οποίους πρώτοι ερμήνευσαν το 2009 στο Μπρόντγουεϊ οι Χιου Τζάκμαν και Ντάνιελ Κρεγκ, θα δούμε τους δύο Έλληνες ηθοποιούς 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 20, 2023, 18:20:32 μμ by dk »

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Απ: Θεατρικές - Μουσικοχορευτικές παραστάσεις - Πίστες
« Απάντηση #69 στις: Δεκέμβριος 02, 2011, 14:35:16 μμ »
Αυτοσχεδιάζοντας στο Cabaret Voltaire



Αυτοσχεδιαστικό Δρώμενο του Eυδόκιμου Τσολακίδη

Παίζουν: Ηλίας Βαλάσης, Αλέξανδρος Θωμάς, Κωνσταντίνος Καλούδης, Δημήτρης Κατσιμίρης, Ιωσήφ Κοκκίνης

Ένα αυτοσχεδιαστικό τόλμημα που έχει θερμούς οπαδούς… όπου κι αν έχει παρουσιαστεί μέχρι στιγμής.
Παρα πολυ καλη παρασταση και τα παιδια απλα καταπληκτικοι ολοι τους!!
Πολυ γελιο... περασα υπεροχα... γελασα με τη ψυχη μου. Πολλα συγχαρητηρια στα παιδια για την τρομερη τους ενεργεια. Μην το χασετε.