Αποστολέας Θέμα: Αττική οδός  (Αναγνώστηκε 4384 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Αττική οδός
« στις: Νοέμβριος 02, 2009, 15:16:20 μμ »
Νέα φωτογραφικά ραντάρ στην Αττική οδό

Μεγαλύτερη προσοχή θα πρέπει να δίνουν από εδώ και στο εξής οι οδηγοί που κινούνται στην Αττική Οδό. Σύμφωνα με πληροφορίες της zougla.gr, σε λιγότερο από ένα μήνα οι φωτογραφικές κάμερες θα αυξηθούν σε 14, από δύο που βρίσκονται σε λειτουργία σήμερα.

Συγκεκριμένα, θα τοποθετηθούν επτά στον περιφερειακό Υμηττού και άλλες πέντε στο βασικό δίκτυο του δρόμου (Αεροδρόμιο – Ελευσίνα). Οι δύο κάμερες που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην Αττική οδό (στο ύψος των Άνω Λιοσίων και στην είσοδο από Ελευσίνα) και καταγράφουν παραβάσεις θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους.

Ο διοικητής της Τροχαίας Αττικής οδού, κ. Γιώργος Ελευθεράκης επιβεβαίωσε στη zougla.gr την είδηση σχετικά με την τοποθέτηση νέων φωτογραφικών ραντάρ.

Εκτός από τις σταθερές υπάρχουν και… κινητές κάμερες που είναι τοποθετημένες σε περιπολικά της Τροχαίας με συμβατικές πινακίδες.

zougla.gr


Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 10, 2010, 20:35:41 μμ »
«Κόκκινο» για τα διόδια της Αττικής οδού

Αύξηση στην τιμή του διοδίου της Αττικής οδού κατά 0,10 ευρώ ζητεί η παραχωρησιούχος κοινοπραξία από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το οποίο όμως δεν φαίνεται να συναινεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός κ. Δ.Ρέππας δεν φαίνεται διατεθειμένος στην παρούσα οικονομική συγκυρία να εγκρίνει αύξηση έστω και 0,10 λεπτών του ευρώ. Ωστόσο η παραχωρησιούχος κοινοπραξία Αττική Οδός ΑΕ υποστηρίζει ότι δεν έχει γίνει καμία αύξηση στην τιμή του διοδίου από τον Φεβρουάριο του 2006, ενώ τα οχήματα με μία πληρωμή διοδίου μπορούν να διανύουν όλη την Αττική οδό από την Ελευσίνα ως το Λαύριο. Για τα ΙΧ αυτοκίνητα αυτό σημαίνει ότι σήμερα με 2,70 ευρώ μπορούν να κάνουν τη διαδρομή των περίπου 60 χλμ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το αίτημα για αύξηση της τιμής του διοδίου κατά 0,10 λεπτά του ευρώ δεν σημαίνει σημαντική αύξηση των κερδών της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας, γιατί η τιμή του διοδίου από 2,70 ευρώ που είναι σήμερα μπορεί να αυξηθεί σε 2,80 ευρώ, αλλά αυτό αφορά το 50% των διερχόμενων οχημάτων, καθώς το υπόλοιπο 50% κάνει χρήση του ηλεκτρονικού διοδίου, το οποίο είναι φθηνότερο (2,35 ευρώ). Ολα βέβαια εξαρτώνται από τους κυκλοφοριακό φόρτο που συγκεντρώνει η Αττική οδός. Το 2008 οι ημερήσιες διελεύσεις οχημάτων ανήλθαν σε 301.000 οχήματα και εκτιμάται ότι το 2009 θα είναι ελαφρά αυξημένες - περίπου 305.000 οχήματα.

Ηδη το κεντρικό τμήμα της Αττικής οδού εμφανίζεται κυκλοφοριακά κορεσμένο, δηλαδή από τη Δουκίσσης Πλακεντίας ως τη Μεταμόρφωση εκτιμάται ότι δεν χωράει άλλα αυτοκίνητα. Εχουν γίνει προτάσεις της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας για διεύρυνση του κεντρικού αυτού τμήματος, είτε με νέο παράπλευρο δρόμο είτε με υπόγεια διαδρομή μέσω σήραγγας.

Αραιότερα και φθηνότερα

Οι ειδικοί περίμεναν τον κορεσμό της Αττικής οδού το έτος 2020, αλλά φαίνεται ότι ήδη λειτουργεί σε συνθήκες κορεσμού καθώς μποτιλιάρισμα σημειώνεται τις πρωινές ώρες αιχμής, ιδιαίτερα από τον κόμβο Μεταμόρφωσης που εξυπηρετεί τις κινήσεις των οχημάτων από και προς την Εθνική οδό ως και τη λεωφόρο Μαραθώνος.

Μια σκέψη που υπάρχει είναι να μη διατηρηθεί το ενιαίο διόδιο για όλο το 24ωρο. Δηλαδή οι οδηγοί που κυκλοφορούν στην Αττική οδό σε ώρες μη αιχμής να πληρώνουν φθηνότερο διόδιο και όσοι κυκλοφορούν τις ώρες της αιχμής να πληρώνουν ακριβότερο.

Ολα όμως αναμένεται να μπουν σε συζήτηση, σε συνδυασμό με πρόταση που, σύμφωνα με πληροφορίες, θα γίνει προς το υπουργείο Υποδομών για ανάληψη από την παραχωρησιούχο κοινοπραξία των έργων επέκτασης των οδικών συνδέσεων της Αττικής οδού προς διάφορα σημεία της Αττικής, χωρίς να πληρώσει το Δημόσιο ούτε ένα ευρώ και χωρίς να αυξηθεί η τιμή του διοδίου της Αττικής οδού. Εκείνο που θα ζητηθεί να αυξηθεί είναι ο χρόνος παραχώρησης του έργου προς την κοινοπραξία. Δηλαδή θα ζητηθεί παράταση του χρόνου παραχώρησης, όπως γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, προκειμένου να συμπληρωθεί το έργο με δρόμους που θα αποσυμφορήσουν την κυκλοφορία.

Ποιοι θα είναι αυτοί οι νέοι δρόμοι θα αποφασιστεί από τη διαβούλευση στην οποία θα τεθεί το όλο ζήτημα, από την οποία θα προκύψει και η ιεράρχηση αυτών των νέων οδικών έργων. Πάντως, κανένας δεν φαίνεται να επιλέγει την κατασκευή σηράγγων σε πολλά σημεία της Αττικής, όπως προέβλεπε το προηγούμενο σχέδιο.

Η Αττική οδός κατασκευάστηκε ως περιφερειακός δακτύλιος ενταγμένος σε ένα νέο οδικό σύστημα που δεν προχώρησε, ανέφεραν οι ειδικοί. Αυτό σημαίνει ότι ο αστικός αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας δεν έχει διεξόδους και φυσικό είναι να μπλοκάρει. Ειδικότερα, ο προαστιακός που λειτουργεί στο κέντρο της Αττικής οδού αφαιρεί λωρίδες κυκλοφορίας που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την κυκλοφορία των οχημάτων. Λείπει ο κόμβος 3, που θα συναντούσε τον αυτοκινητόδρομο ΕλευσίναςΘήβας. Δεν ολοκληρώθηκε η λεωφόρος Κύμης. Λείπει ο κόμβος 19, από όπου προβλεπόταν να ξεκινά η σήραγγα κάτω από τον Υμηττό. Στη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού λείπει ο κόμβος Υ5, που θα οδηγούσε στην Ανατολική Περιφερειακή Υμηττού, η οποία επίσης δεν έχει κατασκευαστεί.

http://www.tovima.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 12, 2010, 20:04:22 μμ »
Δεν ακριβαίνουν τα διόδια στην Αττική Οδό

Σταθερή θα παραμείνει η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό, παρά το γεγονός ότι από 15 Μαρτίου θα αυξηθεί ο ΦΠΑ από 19% σε 21%.

Αυτό ανακοίνωσε η Αττική Οδός, η οποία επισημαίνει ότι «αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες που δημιουργεί η οικονομική κρίση στους εργαζομένους, εργαλείο των καθημερινών μετακινήσεων των οποίων αποτελεί ο βασικός οδικός άξονας της πρωτεύουσας, αποφάσισε, στην παρούσα φάση, να μην μετακυλήσει την αύξηση του ΦΠΑ ούτε στους οδηγούς που πληρώνουν τοις μετρητοίς ούτε και στους συνδρομητές των εκπτωτικών προγραμμάτων e-PASS».

Να σημειωθεί ότι η τελευταία αναπροσαρμογή στο αντίτιμο των διοδίων έγινε την 1η Φεβρουαρίου του 2006.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3519
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 12, 2010, 20:13:50 μμ »
Αυτό ανακοίνωσε η Αττική Οδός, η οποία επισημαίνει ότι «αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες που δημιουργεί η οικονομική κρίση στους εργαζομένους, εργαλείο των καθημερινών μετακινήσεων των οποίων αποτελεί ο βασικός οδικός άξονας της πρωτεύουσας, αποφάσισε, στην παρούσα φάση, να μην μετακυλήσει την αύξηση του ΦΠΑ ούτε στους οδηγούς που πληρώνουν τοις μετρητοίς ούτε και στους συνδρομητές των εκπτωτικών προγραμμάτων e-PASS».


Να και κάτι καλό  :clap:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 22, 2010, 20:34:15 μμ »
Αυξάνονται οι τιμές των διοδίων στην Αττική Οδό

Από 10 έως 40 λεπτά θα αυξηθεί από την 1η Ιουλίου το αντίτιμο των διοδίων της Αττικής Οδού, στο πλαίσιο των δύο αυξήσεων του ΦΠΑ από 19% σε 23%, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Οι νέες τιμές που θα ισχύουν για τους οδηγούς που πληρώνουν με μετρητά είναι οι εξής:

Κατηγορία Οχήματος                       Ισχύουσα Τιμή   Νέα Τιμή  

Μοτοσικλέτες                                              1,30           1,40

 Ι.Χ.                                                             2,70            2,80

Μικρά και μεσαία φορτηγά και λεωφορεία    6,70           7,00

Μεγάλα φορτηγά                                         10,80         11,20

Παράλληλα, αναπροσαρμόζονται και οι τιμές που ισχύουν για τα συνδρομητικά προγράμματα. Οι νέες τιμές των συνδρομητικών προγραμμάτων του e-PASS που θα ισχύσουν από την 1η Ιουλίου για τα ΙΧ διαμορφώνονται για το βασικό πρόγραμμα Express σε 2,52 ευρώ ανά διέλευση. Περαιτέρω, οι κλιμακωτές τιμές των προγραμμάτων Friendly και Business θα διαμορφωθούν σε 2,52 ευρώ, 2,24 ευρώ και 1,96 ευρώ, ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων. Στο πρόγραμμα Bonus διατηρείται η δυνατότητα των 15 δωρεάν διελεύσεων εντός εκάστου ημερολογιακού μήνα.

http://www.zougla.gr/

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 26, 2010, 17:35:37 μμ »
Έργα στην Αττική Οδό

Εργασίες διαγράμμισης θα πραγματοποιούνται από αύριο, Τρίτη 27 Ιουλίου 2010, σε αρκετά σημεία της Αττικής Οδού.

Σύμφωνα με την εταιρία, οι εργασίες θα διαρκέσουν μέχρι τέλος του καλοκαιριού και ως επί το πλείστον θα εκτελούνται κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς και ορισμένες πρωινές ή απογευματινές ώρες.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 09, 2010, 09:29:22 πμ »
Προωθούνται οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού

Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού είναι ένα από τα μεγάλα έργα που προωθεί το υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να βγει από το τέλμα ο κλάδος των κατασκευών.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2011 θα έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός για την επέκταση της Αττικής Οδού, που θα διευκολύνει την κίνηση των οχημάτων προς τα νότια προάστια. 

Ο Γ.Γ. του υπουργείου υποδομών, κ. Σ. Λαμπρόπουλος, κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου που πραγματοποιείται στην Αθήνα, με αντικείμενο τις συμβάσεις παραχώρησης σε περίοδο οικονομικής κρίσης, έκανε γνωστό ότι το υπουργείο Υποδομών ενδέχεται να «σπάσει» σε δύο ξεχωριστά συμβόλαια παραχώρησης το έργο των νέων αυτοκινητοδρόμων Αττικής (επεκτάσεις της Αττικής Οδού), το οποίο στο σύνολό του θα έχει μήκος 35 χλμ. έναντι 67 χλμ. που προέβλεπε το προηγούμενο σχέδιο, ενώ ο προϋπολογισμός του θα ανέλθει στο 1 δισ. ευρώ.

http://www.in2life.gr

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 12, 2011, 21:37:19 μμ »
Κλειστή η έξοδος Μαγούλας στην Αττική Οδό

Κλειστή θα παραμείνει η έξοδος Μαγούλας της Αττικής Οδού, από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, 14 Ιανουαρίου μέχρι και τις 06:00 το πρωί της Τρίτης, 18 Ιανουαρίου. Το σημείο θα παραμείνει κλειστό λόγω εκτέλεσης εργασιών συντήρησης του οδοστρώματος.

Στους οδηγούς που κινούνται προς Θριάσιο και Μαγούλα, πρέπει να χρησιμοποιήσουν την Εθνική Οδό Αθηνών- Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα και να εξέλθουν στο ύψος της εξόδου Μαγούλας, ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να στρίψουν αριστερά, στην οδό Αδελφών Κυπραίου.

http://www.zougla.gr

Συνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3519
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 20, 2011, 13:11:59 μμ »
28 Γενάρη Ανοίγουμε την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ

Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 29668
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Αττική οδός
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 30, 2018, 10:28:26 πμ »
Έρχονται οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού



Προς δημοπράτηση οδεύουν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού.

Όπως ανέφερε σε συνένετυξη  του ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, «μιλάμε για τη συμπλήρωση των οδικών υποδομών, δηλαδή την επέκταση της λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, την επέκταση της Αττικής Οδού από την Κατεχάκη μέχρι τη Βουλιαγμένης, το Λαύριο και τη Ραφήνα».

Ο κ.Σπίρτζης είπε πως έχουν ξεκινήσει οι προμελέτες και σύντομα οι σύμβουλοι του έργου θα ετοιμάσουν τα τεύχη δημοπράτησης προκειμένου το έργο να οδεύσει προς δημοπράτηση.

Να σημειωθεί οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού αφορούν:

-Ολοκλήρωσης της Περιφερειακής Υμηττού με αστική σήραγγα από Λ. Καρέα μέχρι Λ. Βουλιαγμένης (περίπου 3χλμ)

-νεό τμήμα Κορωπί-Λαύριο

-επέκταση της Λ.Κύμης μέχρι την Εθνική Οδό με αστική σήραγγα (περίπου 3χλμ)

-επέκταση από την περιοχή των Σπάτων που σήμερα σταματά η Αττική Οδός μέχρι τη Λ. Μαραθώνος».

Το εγχείρημα των επεκτάσεων της Αττικής Οδού χρονολογείται από το 2001 οπότε και έγινε μία προσπάθεια να δημοπρατηθεί το έργο μέσω παραχώρησης.

Ύστερα από μία επταετία σχεδιασμών το 2008 η μακέτα των επεκτάσεως της Αττικής Οδού προέβλεπε την υπογειοποίηση σε Αργυρούπολη και Καισαριανή σημαντικού τμήματος των νέων αυτοκινητοδρόμων, ενώ το 2009 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς προχώρησε στην προκήρυξη του διαγωνισμού για τους νέους αυτοκινητοδρόμους.

Σύμφωνα με τον τότε σχεδιασμό, οι επεκτάσεις θα ήταν συνολικού μήκους 71,6 χλμ, ήταν προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ και θα είχαν ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2015. Λόγω όμως των εθνικών εκλογών του 2009, η δημοπράτηση Σουφλιά ακυρώθηκε. Έκτοτε το έργο, το οποίο θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά τις μετακινήσεις,  παραμένει στο συρτάρι του Υπουργείου Υποδομών.

http://www.insider.gr/