...με ενα τετοιο ταξιδεψα στον ποταμο μεκονκ ....
...ελπιζω τον επομενο χρονο να μπορεσω να ξαναπαω στην ευρυτερη περιοχη < νοτιο λαος και καμποτζη >
καθως αρχιζεις να ανεβαινεις τα μεγαλα σκαλοπατια συναντας μικρα κοριτσια που πωλουν τα μικρα καλαθακια με πουλακια μεσα...δινοντας ελαχιστα χρηματα μπορεις να απελευθερωσεις τα πουλακια κανοντας μια ευχη.........