Βλέποντας τη φωτό με τις κοπέλες θυμήθηκα ότι κάποια στιγμή ένας φίλος που μένει Ταυλάνδη προσπαθούσε να με μάθει να χρησιμοποιώ τα ξυλάκια.Κατέβαλα υπεράνθρωπες προσπάθειες,το αποτέλεσμα τραγικό,τραπέζι και πάτωμα γεμάτο ρύζι
προς διαχειριστη ε κ δ ρ ο μ η θ ε λ ο υ μ ε
δημητρη , θα μας πας στα ..............παλουκια ?