TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Share your experience...
Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
. Χάσατε το
email ενεργοποίησης
;
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αρχική
Forum
Βοήθεια
TinyPortal
Αναζήτηση
TinyPortal
Downloads
Gallery
Search
Stats
Σύνδεση
Εγγραφή
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών
»
Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό
»
Ασία
»
Φωτορεπορτάζ από Λάος
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
[
2
]
3
4
5
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Φωτορεπορτάζ από Λάος (Αναγνώστηκε 13798 φορές)
elgeo2
Hero Member
Μηνύματα: 613
Φύλο:
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #10 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 18:43:53 μμ »
URL=http://img28.imageshack.us/i/dsc05328i.jpg/
[/URL]
βραδυνη αγορα στην luang Prabang ...με λιγοτερο απο μισο euro εχεις ενα υπεροχο vegeterian γευμα στους παγκους της αγορας.
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 29, 2009, 13:54:30 μμ by elina
»
Καταγράφηκε
elgeo2
Hero Member
Μηνύματα: 613
Φύλο:
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #11 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 18:54:53 μμ »
βραδυνη αγορα στην luang Prabang ...με λιγοτερο απο μισο euro εχεις ενα υπεροχο vegeterian γευμα στους παγκους της αγορας.
Καταγράφηκε
dk
Γενικός Συντονιστής
Hero Member
Μηνύματα: 31324
Φύλο:
Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #12 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 19:07:15 μμ »
Πολυ καλο το φωτορεπορταζ σου Γιωργο...και το Λαος προορισμος που μας ελειπε!!
Καταγράφηκε
Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
elgeo2
Hero Member
Μηνύματα: 613
Φύλο:
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #13 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 19:12:44 μμ »
ελπιζω να μπορεσω να ξαναπαω τον επομενο φεβρουαριο συνδιαζοντας νοτιο λαος και καμποτζη ..........
Καταγράφηκε
dk
Γενικός Συντονιστής
Hero Member
Μηνύματα: 31324
Φύλο:
Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #14 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 19:14:31 μμ »
Eυχομαι να ξαναπας για να εχουμε και νεο φωτορεπορταζ!!
Καταγράφηκε
Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
elgeo2
Hero Member
Μηνύματα: 613
Φύλο:
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #15 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 19:19:41 μμ »
πληθωρα βουδιστικων ναων στο λαος....
Καταγράφηκε
elgeo2
Hero Member
Μηνύματα: 613
Φύλο:
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #16 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 19:37:11 μμ »
LUANG PRABANG
Καταγράφηκε
Ntina
Hero Member
Μηνύματα: 705
Φύλο:
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #17 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 19:43:22 μμ »
elgeo 2 οι φωτογραφίες σου μοναδικές.
Αλήθεια πόσες μέρες κατά τη γν'ώμη σου απαιτούνται για να πει κάποιος ταξιδευτής
ότι είδε τη χώρα?
Για παράδειγμα 10 μέρες αρκούν για τα βασικά αξιοθέατα και για μια βολτίτσα στα χωριά?
Καταγράφηκε
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
elgeo2
Hero Member
Μηνύματα: 613
Φύλο:
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #18 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 20:35:07 μμ »
καλησπερα Ντινα.. το Λαος ειναι ενας υπεροχος προορισμος..πιστευω οτι δυο εβδομαδες ειναι οριακα ικανες..τον φεβρουαριο εισηλθα στο λαος απο την ταυλανδη στο chiang kong στο βορρα.κατεβηκα δυο μερες με ποταμοπλιο μεχρι την υπεροχη πολη LUANG PRABANG.απο εκει και κατω συνεχισα με κτελ λεωφορειο εως την πρωτευουσα .....στην συνεχεια περασα οδικως στην ταυλανδη....θελω τον επομενο χρονο εαν μπορεσω να παω στην νοτια πλευρα του λαος και να μπω στην καμποτζη για την συνεχεια.....
.
Καταγράφηκε
elgeo2
Hero Member
Μηνύματα: 613
Φύλο:
Απ: Φωτορεπορτάζ από Λάος
«
Απάντηση #19 στις:
Οκτώβριος 28, 2009, 20:55:29 μμ »
το λεωφορειο που ταξιδεψα
τα λεωφορεια κανουν το δρομολογιο απο την πολη luang prabang στην πρωτευουσα Vientiane στο Λαος.διαρκεια περιπου δεκα με δωδεκα ωρες.κοστος περιπου 15 euro..
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
[
2
]
3
4
5
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών
»
Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό
»
Ασία
»
Φωτορεπορτάζ από Λάος