Αποστολέας Θέμα: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!  (Αναγνώστηκε 19623 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« στις: Ιούνιος 24, 2008, 15:25:32 μμ »
Ποσοι απο εμας κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου επιδιωκουμε να εχουμε νεες γαστρονομικες απολαυσεις!!!
Νομιζω οι περισσοτεροι!!
Γι αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος....

Δεν θα ξεχασω τα τεραστια σνιτσελ και τις μπυρες της Τσεχιας



την paella και τη σαγκρια στη Σεβιλλη της Ισπανιας



τη goulash στη Βουδαπεστη



το κρασι Μελνικ στη Βουλγαρια



το υπεροχο σοκολατενιο γλυκο της Βιεννης Sacher τorte



το περιφημο παγωτο tartufo στη Piazza Navona της Ρωμης



τα σιροπιαστα γλυκα της Βηρυτου στο Λιβανο



το καιμακι παγωτο στο γνωστο ''Bakdash'' της Δαμασκου στη Συρια





τα μπουρεκια της Αλβανιας, τα πιροσκι της Ρωσιας, τις σπιτικες σεφταλιες της φιλης μου Νιτσας στη Κυπρο, το Ισκεντερ κεμπαπ της Κωνσταντινουπολης, το κεμπαπ στο Καιρο και τελος το liqueur Madlen της Μαλτας!! :smile_:

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2018, 09:36:02 πμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος Ntina

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 705
  • Φύλο: Γυναίκα
  • καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 24, 2008, 17:26:38 μμ »
Το καλύτερο φαγοπότι ήταν στη Συρία.
Απίθανες γεύσεις σε καταπληκτικά εστιατόρια σας παραθέτω
ένα από τα καλύτερα Al Khawali Restaurant στην παλιά Δαμασκό.
Όσο για το παγωτό στο Bakdash δεν υπάρχουν λόγια αν δεν δοκιμάσεις
δεν μπορείς να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. :D :D
καλά ταξίδια στις θάλασσες του κόσμου

Αποσυνδεδεμένος Ειρήνη

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 238
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 05, 2008, 20:27:52 μμ »
Μιας και είμαι λάτρης των θαλασσινών και των φρέσκων ψαριών, τα καλύτερα φαγοπότια τα κάνω στα νησιά μας με φρεσκότατα μεγάλα ψάρια, αστακούς και αχινοσαλάτες, παρέα με καλό λευκό κρασί ή ουζάκι... τίποτα δεν συγκρίνεται με μια καλή παρέα και ταβερνάκια δίπλα στη θάλασσα, πανσέληνους και ελληνικά νησιά :D
... μακριά πολύ μακριά να ταξιδεύουμε
κι ο ήλιος πάντα μόνους να μας βρίσκει,
εσύ τσιγάρα Camel να καπνίζεις ναι
κι εγώ σε μια γωνιά να πίνω whisky...

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 07, 2008, 19:32:09 μμ »
Στο Ντουμπαι δεν βρηκαμε πραγματα ξεχωριστα...βρηκαμε ομως κρεατικα γνωστα!!! :bigr:

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2018, 09:44:24 πμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος Dimitra

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2829
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 08, 2008, 09:39:02 πμ »
Το καλύτερο φαγοπότι ήταν στη Συρία.
Απίθανες γεύσεις σε καταπληκτικά εστιατόρια σας παραθέτω
ένα από τα καλύτερα Al Khawali Restaurant στην παλιά Δαμασκό.
Όσο για το παγωτό στο Bakdash δεν υπάρχουν λόγια αν δεν δοκιμάσεις
δεν μπορείς να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε. :D :D
Συμφωνώ μαζί σου, υπέροχο φαγητό, καλοψημένο και τεράστιες μερίδες (για τους καλοφαγάδες  :rofl:)
Επίσης, φοβερά είναι και τα λιβανέζικά κρασιά.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 13, 2008, 19:06:02 μμ »
Κουρσαρε, νομιζω πως η εμπειρια σου σε θεματα προβατινας απο το ταξιδι σου στα Καλυβια, πρεπει να γραφτει εδω!!!
Περιμενουμε... :laugh:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 16, 2008, 10:14:16 πμ »
Mε αφορμη το χριστουγεννιατικο ταξιδι που θα κανω στη Βουλγαρια, θελω να σας δειξω περυσινες εμπειριες που θα ζησω και φετος!!!

Με το 1, με το 2, με το 3.... φλεγόμενο σουβλακι!!!...θαυμαστε μεγεθος!!! :laugh:


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2018, 09:49:11 πμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος vim

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 18, 2008, 15:41:05 μμ »
Συμφωνώ κι εγώ για το Bakdash στη Δαμασκό. Επίσης είναι καταπληκτική και η μαροκινή κουζίνα: Τα tajine στο Fantasia- chez Ali στο Μαρακές τα θυμάμαι ακόμα!
Για λίγο πιο συμβατικούς προορισμούς, στο Λονδίνο (αχνιστά) Ben's cookies και στην Κοπεγχάγη υπέροχα γλυκά στο καφέ- κουκλόσπιτο La Glace.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 18, 2008, 15:55:07 μμ »
Aχ...vim, τι αναφορες ειναι αυτες!!!
Μαροκο...περιμενω πως και πως να'ρθει το καλοκαιρι για να το επισκεφτω.
Λονδινο...το επισκεφτηκα το 1985...θελω να ξαναπαω.
Κοπεγχαγη...ειναι στα σχεδια μου.

Any way... :welcome: στο φορουμ και την παρεα μας!!! :bye:
Αν θελεις γραψε μας λιγα πραγματα για σενα και τα ταξιδια σου, στην ενοτητα νεα μελη.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Γεύσεις που δοκιμάσατε στα ταξίδια σας!!
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 03, 2009, 21:40:19 μμ »
Δεν θα ξεχασω ποτε το...σουφλε σοκολατας του Ολυμπικο, που γευτηκα στην προηγουμενη μας συναντηση. :yahoo:
Χαιρομαι που θα επαναληφθει...αυριο!! :laugh: