Ποσοι απο εμας κατα τη διαρκεια ενος ταξιδιου επιδιωκουμε να εχουμε νεες γαστρονομικες απολαυσεις!!!
Νομιζω οι περισσοτεροι!!
Γι αυτο λοιπον αρχιζω πρωτος....
Δεν θα ξεχασω τα τεραστια σνιτσελ και τις μπυρες της Τσεχιας
την paella και τη σαγκρια στη Σεβιλλη της Ισπανιας

τη goulash στη Βουδαπεστη

το κρασι Μελνικ στη Βουλγαρια

το υπεροχο σοκολατενιο γλυκο της Βιεννης Sacher τorte

το περιφημο παγωτο tartufo στη Piazza Navona της Ρωμης

τα σιροπιαστα γλυκα της Βηρυτου στο Λιβανο

το καιμακι παγωτο στο γνωστο ''Bakdash'' της Δαμασκου στη Συρια

τα μπουρεκια της Αλβανιας, τα πιροσκι της Ρωσιας, τις σπιτικες σεφταλιες της φιλης μου Νιτσας στη Κυπρο, το Ισκεντερ κεμπαπ της Κωνσταντινουπολης, το κεμπαπ στο Καιρο και τελος το liqueur Madlen της Μαλτας!!