Για τους καλοφαγάδες!!!!!!!!!!!!!!
Πάπια Ψητή....στη Πράγα......αυτό που βλέπετε είναι...μισό πουλί!!!!

Και αυτή η φωτό είναι απο το φαγοπότι το βράδι του Μ.Σαββάτου......όπως καταλαβαίνεται σκάσαμε στο φαί και στη μπύρα!!!

Κάτω αριστερά είναι μια ποικιλία τσέχικων τυριών. Δεξιά το γνωστοτατο και γευστικότατο χοιρινό κότσι, πίσω του είναι μια πιατέλα απο διάφορα ψητά κρέατα και δίπλα ένα πιάτο με λουκάνικο με μια σάλτσα τους...Ολα πεντανόστιμα, ακόμα τρέχουν τα σάλια μου!!!!