μαλλον 25-29,θα ξερω αυριο.
Σε ρώτησαν αν την Δευτέρα κοιμήθηκες σπίτι σου?
Μολις με απογράψανε...
Μολις με απογράψανε... Κι εμάς χθές βράδυ!!
ΠαράθεσηΜολις με απογράψανε... Κι εμάς χθές βράδυ!! Φαίνεται ότι ξεκίνησαν από Πειραιά. Στην Αθήνα ή τουλάχιστον στο κέντρο δεν έχουν έρθει ακόμα.