σε μπυραρια,ειναι καλα?
Παράθεση από: panpan στις Μάιος 20, 2011, 21:37:11 μμσε μπυραρια,ειναι καλα?Καλα ειναι... ξερουμε την τσεχικη στου Ψυρρη και την Κραφτ στην Αλεξανδρας... και οι δυο εχουν ευκολη προσβαση στο μετρό... αν εχετε και καμια αλλη προταση... δεκτή.
Μαλλον Τσεχικη
Καλό μήνα!!! και καλό καλοκαίρι!!