και εγω γυρισα μολις απο βουλγαρια .. μεσο χασκοβο και αλεξανδρουπολη...ο δρομος ηταν καθαρος δεν ειχαμε καμια δυσκολια εκτος απο τον αερα που δημιουργησε και προβλημα σε ενα λεωφορειο που ερχοταν απο κωνσταντινουπολη....
γενικα τιποτα το αξιολογο απο κακοκαιρια