Παράθεση από: Σπύρος στις Μάρτιος 06, 2011, 01:23:10 πμΠαράθεση από: famek στις Μάρτιος 06, 2011, 01:09:08 πμμη φωναζεις μας ξεκουφανες... παρολο που ειμαι βουλγαρια ειμαι και εδω....Εγώ μόνο το ψιθύρισα... ακούστηκε μέχρι Βουλγαρία; εμ ακουστηκε....
Παράθεση από: famek στις Μάρτιος 06, 2011, 01:09:08 πμμη φωναζεις μας ξεκουφανες... παρολο που ειμαι βουλγαρια ειμαι και εδω....Εγώ μόνο το ψιθύρισα... ακούστηκε μέχρι Βουλγαρία;
μη φωναζεις μας ξεκουφανες... παρολο που ειμαι βουλγαρια ειμαι και εδω....
Είμαι έτοιμη να εκραγώ !!!Το 70% του φόρουμ είναι Λονδίνο,ο άντρας μου Βερολίνο,άλλος γυρίζει από Πόρτογαλία,άλλος καλεί από Βουλγαρία...κι εγώ κολλημένη εδώ!!!Πότε θα πάω ταξιδάκι οέο
Παράθεση από: Σπύρος στις Μάρτιος 06, 2011, 01:26:54 πμΠαράθεση από: panpan στις Μάρτιος 06, 2011, 01:16:28 πμμολις γυρισα απο την δουλεια και ειμαι πτωμαKαλή ξεκούραση panpan! ναι εισαι καλα, σε 6 ωρες ξανα δουλεια
Παράθεση από: panpan στις Μάρτιος 06, 2011, 01:16:28 πμμολις γυρισα απο την δουλεια και ειμαι πτωμαKαλή ξεκούραση panpan!
μολις γυρισα απο την δουλεια και ειμαι πτωμα
Παράθεση από: panpan στις Μάρτιος 06, 2011, 01:28:17 πμΠαράθεση από: Σπύρος στις Μάρτιος 06, 2011, 01:26:54 πμΠαράθεση από: panpan στις Μάρτιος 06, 2011, 01:16:28 πμμολις γυρισα απο την δουλεια και ειμαι πτωμαKαλή ξεκούραση panpan! ναι εισαι καλα, σε 6 ωρες ξανα δουλειαΑφού υπάρχει δουελιά μην παραπονιέσαιΝάσαι καλά και θα έρθει και η ξεκούραση