Εκεινο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ο Δημητρης δεν μπηκε ουτε για λιγο.Θα εχει στερητικο συνδρομο
Παράθεση από: panpan στις Μάρτιος 05, 2011, 01:12:03 πμΕκεινο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ο Δημητρης δεν μπηκε ουτε για λιγο.Θα εχει στερητικο συνδρομο Έχει το 60% του TRAVEL CHAT μαζί του... και live !Δεν μασάει ...
μη φωναζεις μας ξεκουφανες... παρολο που ειμαι βουλγαρια ειμαι και εδω....
μολις γυρισα απο την δουλεια και ειμαι πτωμα
Παράθεση από: panpan στις Μάρτιος 06, 2011, 01:16:28 πμμολις γυρισα απο την δουλεια και ειμαι πτωμαKαλή ξεκούραση panpan!
Παράθεση από: Σπύρος στις Μάρτιος 06, 2011, 01:26:54 πμΠαράθεση από: panpan στις Μάρτιος 06, 2011, 01:16:28 πμμολις γυρισα απο την δουλεια και ειμαι πτωμαKαλή ξεκούραση panpan! ναι εισαι καλα, σε 6 ωρες ξανα δουλεια
Παράθεση από: famek στις Μάρτιος 06, 2011, 01:09:08 πμμη φωναζεις μας ξεκουφανες... παρολο που ειμαι βουλγαρια ειμαι και εδω....Εγώ μόνο το ψιθύρισα... ακούστηκε μέχρι Βουλγαρία;