Toσο πολυ χαρηκες που γυρισες?Εμεις παντως δεν καναμε ετσι!!
Τελος και η Σαλαμινα...καλο χειμωνα παιδια!!
οταν επιτελους δωσουν αδεια στο μωρακι μου.....