τελος η αδεια επιστρεψμε στην εδρα μας. συντομα και οι εντυπωσεις μας απο ρωμη
ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΕΝΑΔΑ...ο σεπτεμβριος θα ειναι ζεστος,