Βαρεθηκα τα ανουσια post στο Facebook ...
Oλο αηδιες και sex ... Ας μαθουμε λοιπον και τιποτα
ενδιαφερον ...
Η ΓΕΦΥΡΑ ΠΟΝΤ ΝΕΦ
Η εν λόγω γέφυρα είναι η παλαιότερη στο Παρίσι και χρειάστηκαν 26 χρόνια για την κατασκευή της.
Οι εργασίες ξεκίνησαν το 1578 και ολοκληρώθηκαν το 1604.
Η « Le Pont Neuf » αποτελείται από 2 ανεξάρτητες γέφυρες, μία με επτά αψίδες και η άλλη μία με πέντε.
Το άγαλμα του Ερρίκου του 4ου βρίσκεται δεξιά της γέφυρας.
Πρόκειται για το 1ο άγαλμα ιππέα που ανεγέρθη στο Παρίσι και μάλιστα το 1ο αυτόνομο άγαλμα, χωρίς δηλαδή να αποτελεί τμήμα κτιρίου.
Όπως πολλά άλλα βασιλικά αγάλματα, καταστράφηκε κατά τη Γαλλική Επανάσταση. Αντικαταστάθηκε με ένα ακριβές αντίγραφο το 1818.... Αυτα ...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ
