... εγώ δεν ξέρω, στην εποχή μου είχαμε 'πομπίνες' οι κασσέτες είναι μεταγενέστερες ...
...εγω τις γυρνουσα κιολας ....μου εχουν πει δηλαδη...πως γινεται χμμμμ...