ΑρχικήForumΒοήθειαGalleryΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή

Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Νοέμβριος 20, 2018, 03:08:09 πμ

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση

News
Επισκεφθείτε την Φωτογραφική Gallery. Δείτε φωτογραφίες μελών, ψηφίστε και σχολιάστε. Ανεβάστε φωτογραφίες από τα ταξίδια σας!!

Stats
79007 μηνύματα σε 3591 θέματα από 2373 μέλη
Τελευταίο μέλος: dsarvanis
+  TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
|-+  Τελευταία μηνύματα
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
 1 
 στις: Χθες στις 22:13:54 
Ξεκίνησε από palaiohelen - Τελευταίο μήνυμα από panpan
Ηλιούπολη
ΕΚΠ

 2 
 στις: Χθες στις 21:23:00 
Ξεκίνησε από famek - Τελευταίο μήνυμα από McElk
Ναι, έχουν κάνει την εμφάνισή τους νέα ξενοδοχεία, πολυκαταστήματα και εμπορικά κέντρα ενώ έχουν εκσυγχρονιστεί και τα καταστήματα του κέντρου. Έγιναν διάφορα έργα εξωραϊσμού, δρόμοι, νησίδες κυκλοφορίας, διαμορφώσεις πλατειών κλπ. Αλλά και ο κόσμος γενικά έχει "εξευρωπαϊστεί" Εκεί που έβλεπες π.χ. στις καφετερίες μουστακαλήδες σερβιτόρους τώρα βλέπεις νεαρές κοπέλες επί το πλείστον γλωσσομαθείς. Το πανεπιστήμιο μόνο έχει 30-40 χιλιάδες φοιτητές. Και οι αλλαγές αυτές γίνονται με γεωμετρική πρόοδο.        

 3 
 στις: Χθες στις 20:06:20 
Ξεκίνησε από famek - Τελευταίο μήνυμα από dk
Βλεπω μια πολη διαφορετικη απο αυτην που επισκεφτηκα το 2004... τεραστιες αλλαγες προς το καλυτερο νομιζω... McElk ισχυει?

 4 
 στις: Χθες στις 20:00:59 
Ξεκίνησε από palaiohelen - Τελευταίο μήνυμα από dk
Σαντιάγο - Χιλή

ΗΙΥ

 5 
 στις: Χθες στις 19:58:39 
Ξεκίνησε από dk - Τελευταίο μήνυμα από dk
"Hotel Marina" στο Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2105231131



Συγγραφέας Ιερώνυμος Πολλάτος, Γεράσιμος Μιχελής, Σέβη Ματσακίδου
Σκηνοθέτης Χρήστος Σουγάρης
Ηθοποιοί Γεράσιμος Μιχελής, Μαίρη Σαουσοπούλου, Τζίνη Παπαδοπούλου, Διονύσης Μπουλάς, Χρήστος Σταθούσης, Διονυσία Σακελλαρίου

Λίγα λόγια για το έργο...

Μια παράσταση βασισμένη σε φανταστικά γεγονότα για αληθινούς χαρακτήρες.

Ο Χρίστος και η Τάνια, ένα παντρεμένο ζευγάρι, προγραμματίζουν να περάσουν το τελευταίο τριήμερο της Αποκριάς σε ένα ξενοδοχείο έξω από την Αθήνα, με σκοπό να δώσουν μια ανάσα στο γάμο τους. Εκεί, θα γνωρίσουν άγνωστους ανθρώπους με τους οποίους φαίνεται πως δεν έχουν καμία σχέση. Κι όμως… Κατά τη σύντομη διαμονή τους οι ζωές των άλλων θα σταθούν αφορμή για να ανοίξουν υποθέσεις του παρελθόντος και η τυχαία συνάντησή τους θα αποδειχθεί καθοριστικής σημασίας για όλους. Ξεχωριστές ζωές που το μόνο που κάνουν είναι να αφηγούνται την ανάγκη για αγάπη, αποδοχή και συγχώρεση.


 6 
 στις: Χθες στις 19:41:59 
Ξεκίνησε από dk - Τελευταίο μήνυμα από dk
Γουατεμάλα: Χιλιάδες άνθρωποι απομακρύνθηκαν εξαιτίας της έκρηξης του ηφαιστείου Φουέγκο

Τουλάχιστον 4.000 άνθρωποι απομακρύνθηκαν σήμερα από περιοχές γύρω από το ηφαίστειο Φουέγκο της Γουατεμάλας, που μπήκε σε νέα φάση έκρηξης τη νύχτα, έγινε γνωστό από την υπηρεσία διαχείρισης καταστροφών της χώρας.

Το ηφαίστειο άρχισε να εκτοξεύει καπνό, τέφρα, να εκλύει λάβα και τοξικά αέρια νωρίς σήμερα και περισσότεροι από 2000 άνθρωποι βρήκαν ήδη καταφύγιο σε κέντρα υποδοχής, είπαν αξιωματούχοι από την αρχή διαχείρισης καταστροφών σε δημοσιογράφους.

Προς το παρόν δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί.

Σύμφωνα με τον Χουάν Πάμπλο Ολίβα, τον επικεφαλής του σεισμολογικού, ηφαιστειακού και μετεωρολογικού ινστιτούτου της χώρας Insivumeh, αναμένονται μεγαλύτερες εκλύσεις επικίνδυνης λάβας και τέφρας.

Τον Ιούνιο, από την έκρηξη του ηφαιστείου Φουέγκο έχασαν τη ζωή τους 190 άνθρωποι.

Πρόκειται για την πέμπτη έκρηξη έως σήμερα φέτος του 3.763 μέτρων ηφαιστείου, ενός εκ των ενεργότερων στην Κεντρική Αμερική, σε απόσταση 30 χιλιομέτρων νότια της πρωτεύουσας της Γουατεμάλας.

https://www.zougla.gr/

 7 
 στις: Χθες στις 19:39:31 
Ξεκίνησε από dk - Τελευταίο μήνυμα από dk
Ξεκίνησαν οι μελέτες για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας-Αλβανίας

Ξεκινούν οι μελέτες για το έργο που αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας και Αλβανίας, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω της νέας γραμμής Φλώρινας - Κρυσταλλοπηγής - Πόγραδετς.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Καστοριά η εναρκτήρια σύσκεψη (Kick-Off Meeting) του έργου «Διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδος-Αλβανίας - CB Railway» που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Interreg-IPA CBS Greece-Albania.

Το πρόγραμμα που ξεκίνησε με την πρώτη συνάντηση της Καστοριάς, θα μελετήσει τις ανάγκες για μεταφορές στην περιοχή, θα διερευνήσει τις ανάγκες για πρόσθετες υποδομές, θα αξιολογήσει τις λύσεις και θα προτείνει τις πλέον συμφέρουσες εναλλακτικές.

Στη σημασία του έργου για την Ελλάδα, την Αλβανία, τα Δυτικά Βαλκάνια και όλη την Νοτιο-ανατολική Ευρώπη, αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνος Βούρδας στην εναρκτήρια ομιλία του και τόνισε ότι το έργο εντάσσεται 100% στον ευρωπαϊκό σχεδιασμό και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Διευρωπαϊκού Δικτύου ΤΕΝ-Τ.

Η διασύνδεση των ελληνικών περιοχών του έργου (Φλώρινα, Κρυσταλλοπηγή, Καστοριά) με το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα έχει εξάλλου γενικότερη οικονομική και κοινωνική σπουδαιότητα, αφού ενδυναμώνει το τοπικό δίκτυο μεταφορών με νέες υποδομές, που θα δώσουν ώθηση σε παραγωγικές δυνάμεις.

Σε κάθε περίπτωση, η νέα γραμμή Φλώρινα / Καστοριά – Πόγραδετς, θα αποτελεί κομμάτι του σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη - Δυρράχιο - Τίρανα - Μαυροβούνιο – Σερβία, που θα ενδυναμώσει τις σιδηροδρομικές συνδέσεις, τόσο στο πλαίσιο των μεταφορών των Δυτικών Βαλκανίων, όσο και των συνδέσεων με την Κεντρική Ευρώπη.

Στη συνάντηση στην Καστοριά συμμετείχαν επίσης υψηλόβαθμα στελέχη του αλβανικού υπουργείου Υποδομών και Ενέργειας, οι διοικήσεις της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, τα στελέχη των τριών μερών που θα μελετήσουν το έργο, βουλευτές και τοπικοί παράγοντες.

Όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι τις μελέτες θα ακολουθήσουν οι κατασκευές, και η ελπίδα όλων είναι ότι σε πολύ λίγα χρόνια, ο νέος σιδηροδρομικός άξονας Θεσσαλονίκη – Φλώρινα / Καστοριά - Πόγραδετς - Δυρράχιο- Τίρανα - Μαυροβούνιο- Σερβία θα είναι πραγματικότητα.

Οι μελέτες που ξεκινούν θα πραγματοποιηθούν από την κοινοπραξία ΕΡΓΟΣΕ, τον ΟΣΕ και το υπουργείο Υποδομών και Ενέργειας Αλβανίας, με την Καστοριά να αποτελεί βασικό κόμβο του σχεδίου, αφού η διασύνδεση του σιδηροδρόμου με το αεροδρόμιό της, θα δώσει στο έργο την αναγκαία δυναμική, τόσο για τις επιβατικές, όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές.

Η ΕΡΓΟΣΕ είναι ο συντονιστής του συνολικού έργου (Leading Company). Για την ΕΡΓΟΣΕ, το έργο αυτό αποτελεί ένα νέο βήμα στις πρωτοβουλίες της για ανάληψη έργων εξωστρέφειας. Η εταιρία έχει όλα τα στοιχεία να φέρει σε πέρας το έργο του συντονισμού λόγω της εξαιρετικής της εξειδίκευσης στην μελέτη –κατασκευή - επίβλεψη σύνθετων έργων μεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο ΟΣΕ είναι ο διαχειριστής της Ελληνικής σιδηροδρομικής υποδομής με εμπειρία ενός αιώνα και πλέον στην διαχείριση σιδηροδρομικών μεταφορών.

Από την Αλβανία, συμμετέχει στο πρόγραμμα το ίδιο το αρμόδιο υπουργείο, γεγονός που δείχνει την σημασία που έχει το έργο για την χώρα αυτή.

https://www.zougla.gr/

 8 
 στις: Χθες στις 19:34:01 
Ξεκίνησε από coolalexis - Τελευταίο μήνυμα από dk
Η RYANAIR ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ CYBER WEEK – 8 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΙΘΑΝΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ RYANAIR.COM

Η Ryanair γιορτάζει σήμερα (19 Νοε) την Cyber Week, μια εβδομάδα νωρίτερα, προσφέροντας στους πελάτες της 8 ημέρες εκπτώσεων στην Ryanair.com και στην εφαρμογή της.

Η πρώτη μέρα ξεκινάει με μια τεράστια προσφορά καλοκαιρινών διακοπών, για ταξίδι επιστροφής με έως και 30€ έκπτωση σε όλο το Ευρωπαϊκό της δίκτυο, για ταξίδι από τον Απρίλιο έως και τον Σεπτέμβριο, και κράτηση έως απόψε τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.

Οι πελάτες καλό θα είναι να ρίχνουν μια ματιά στην Ryanair.com κάθε μέρα για να μην χάσουν την ευκαιρία – οι χαμηλότεροι ναύλοι στην Ευρώπη θα γίνουν ακόμα πιο χαμηλοί.

Επιπλέον, για όσες κρατήσεις γίνουν αυτήν την εβδομάδα, η Ryanair προσφέρει 10% έκπτωση στις παραδοτέες αποσκευές,

O Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“Είναι η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου και ξεκινήσαμε μια τεράστια προσφορά ‘Cyber ​​Week’ με 8 ημέρες καταπληκτικών προσφορών στην ιστοσελίδα και την εφαρμογή της Ryanair.com, προσφέροντας στους πελάτες τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.

Προσφέρουμε έκπτωση έως και €30 σε ταξίδι επιστροφής σε όλο το Ευρωπaϊκό μας δίκτυο, για ταξίδι από τον Απρίλιο έως και τον Σεπτέμβριο, για κράτηση έως και απόψε τα μεσάνυχτα. Οι πελάτες θα πρέπει να συνδεθούν σήμερα και να αρπάξουν την προσφορά για πιο οικονομικές καλοκαιρινές διακοπές – και να ρίχνουν μια ματιά κάθε μέρα της εβδομάδας για περισσότερες απίθανες προσφορές.

Επίσης θα τρέξουμε ακόμα μια προσφορά 10% για παραδοτέες αποσκευές για όσες κρατήσεις γίνουν αυτήν την εβδομάδα.”

https://news.travelling.gr/

 9 
 στις: Χθες στις 19:31:47 
Ξεκίνησε από dk - Τελευταίο μήνυμα από dk
Από το 2019 τα τρένα θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες

«Όταν το 2019 θα ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στον άξονα Θεσσαλονίκη – Αθήνα, τότε τα τρένα θα πραγματοποιούν τη διαδρομή σε λιγότερο από τέσσερις ώρες και θα είναι πλήρως ανταγωνιστικά με τις αεροπορικές εταιρείες», ανέφερε στην ομιλία του από το βήμα του «Thessaloniki Summit 2018», ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης. Ο κ. Τσιλίδης σημείωσε, ότι με την ολοκλήρωση της τηλεδιοίκησης και των έργων σήμανσης, αλλά και όταν γίνει πλήρως επιχειρησιακό το ηλεκτρονικό σύστημα adcs, «τότε θα έχουμε πραγματικά μια τελείως διαφορετική εθνική υποδομή, με ταχύτητες που θα φτάνουν τα 200 χλμ. την ώρα, σε πολλά από τα σημεία του δικτύου. Τότε θα μπορέσουμε να βάλουμε και τα πιο υψηλής ταχύτητας τρένα».   

Πηγή: www.in.gr

 10 
 στις: Χθες στις 19:22:10 
Ξεκίνησε από elina - Τελευταίο μήνυμα από dk
Οδική αναγνώριση του ποδηλάτου από τον νέο Κ.Ο.Κ. - Τι αλλάζει

Δημιουργία χώρων στάθμευσης ποδηλάτων και αναγνώριση οδών μικτής χρήσης οχημάτων και ποδηλάτων. Οι λεωφορειόδρομοι ορίζονται ως αποκλειστικής λωρίδας λεωφορείων, τρόλεϊ και ποδηλάτων. Διαμορφώνονται ειδικοί χώροι στα φανάρια για στάση των ποδηλάτων μπροστά από τα άλλα οχήματα και ξεχωριστή ειδική φωτεινή σηματοδότηση.



Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ρυθμίζει και καθορίζει την κυκλοφορία των ποδηλάτων στο οδικό δίκτυο -κάτι που μέχρι τώρα αποτελούσε ‘θολό τοπίο’- και θέτει τις βάσεις για να δημιουργηθούν ουσιαστικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του ποδηλάτου στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον καινούργιο Κώδικα οδικής Κυκλοφορίας, αναγνωρίζονται η δημιουργία χώρων στάθμευσης ποδηλάτων, η οδός μικτής χρήσης οχημάτων και ποδηλάτων και οι λεωφορειόδρομοι ορίζονται ως αποκλειστικής λωρίδας λεωφορείων, τρόλεϊ και ποδηλάτων.

Επίσης, ο κώδικας διαμορφώνει ειδικούς χώρους στα φανάρια για στάση των ποδηλάτων μπροστά από τα άλλα οχήματα, ορίζει πως πρέπει να υπάρχει ξεχωριστή ειδική φωτεινή σηματοδότηση και προβλέπει αυστηρά πρόστιμα για παραβατική και αντικοινωνική συμπεριφορά στους ποδηλάτες.



Πιο αναλυτικά, θα υπάρχει νέα διαγράμμιση, αποτελούμενη από δύο συνεχείς παράλληλες γραμμές, σε απόσταση τεσσάρων ως πέντε μέτρων μεταξύ τους, η οποία καθορίζει την επιφάνεια αναμονής των ποδηλάτων, στην οποία καταλήγει η λωρίδα ποδηλάτου. Η επιφάνεια αναμονής διαμορφώνεται σε σηματοδοτούμενες διασταυρώσεις μπροστά από τη γραμμή υποχρεωτικής διακοπής πορείας των οχημάτων, τροφοδοτείται από λωρίδα ποδηλάτων, είναι χρωματισμένη στο ίδιο χρώμα με αυτήν και σημαίνεται με το σύμβολο του ποδηλάτου. Στους οδηγούς οχημάτων απαγορεύεται να κινούνται μέσα σε λωρίδα κυκλοφορίας η οποία έχει πινακίδες σήμανσης ή λέξεις ή σύμβολα επί του οδοστρώματος, όπως λεωφορεία, ταξί και ποδήλατα, αν δεν οδηγούν οχήματα της κατηγορίας αυτής.



Φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες

Οι ποδηλάτες υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τις ενδείξεις των ειδικών για αυτούς φωτεινών σηματοδοτών, εκτός αν η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται από τροχονόμους κατά διάφoρo τρόπο, ως εξής:

α) Πράσινο σταθερό φως με σύμβολο ποδήλατου: Ο ποδηλάτης προχωρεί κατευθείαν μπροστά ή στρίβει προς τα δεξιά ή αριστερά εκτός αν άλλο σήμα ή πινακίδα απαγορεύει την κατευθείαν κίνηση ή στροφή. Ο ποδηλάτης υποχρεούται και αν ακόμη ο φωτεινός σηματοδότης έχει πράσινη ένδειξη, κινούμενος κατευθείαν μπροστά, να παραχωρεί προτεραιότητα σε όχημα ή ποδήλατο ή πεζό που κινείται ακόμη από προηγούμενη σηματοδότηση, στρίβοντας δε να παραχωρεί προτεραιότητα στους ποδηλάτες ή τους πεζούς οι οποίοι κινούνται στην οδό στην οποία πρόκειται να εισέλθει.
β) Ερυθρό σταθερό φως με σύμβολο ποδηλάτου: Ο ποδηλάτης υποχρεούται να σταματήσει πριν από την ειδική γραμμή διακοπής πορείας ή, αν δεν υπάρχει τέτοια, σε αρκετή απόσταση από το σηματοδότη, ώστε η σηματοδότηση να είναι σε αυτόν ευχερώς ορατή και να παραμένει σε στάση μέχρις ότου ανάψει η πράσινη ένδειξη του ποδηλάτη. Επίσης υποχρεούται να μην εισέρχεται στον οδικό κόμβο και να μην κινείται πάνω στις διαβάσεις πεζών ή ποδηλάτων αν o σηματοδότης είναι τοποθετημένος στο μέσο ή στην απέναντι πλευρά του κόμβου.
γ) Κίτρινο σταθερό φως με σύμβολο ποδήλατου: O ποδηλάτης υποχρεούται να σταματήσει, όπως και πριν από ερυθρό σύμβολο ποδηλάτου, εκτός αν βρίσκεται τόσο κοντά στο σηματοδότη, ώστε να μην μπορεί να κάνει αυτό με ασφάλεια.
δ) Απλό ή διπλό κίτρινο φως με σύμβολο ποδηλάτου το οποίο αναβοσβήνει (αναλάμπoν): O ποδηλάτης υποχρεούται να ανακόπτει ταχύτητα, να προχωρεί με ιδιαίτερη προσοχή και να παραχωρεί προτεραιότητα στους πεζούς, στους ποδηλάτες και στα οχήματα.
ε) Πράσινο φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα ή περισσότερα βέλη από κάτω: Ο ποδηλάτης μπορεί να προχωρήσει μόνο προς την κατεύθυνση που δείχνει το βέλος ή τα βέλη. Βέλος προς τα πάνω σημαίνει υποχρεωτική κίνηση κατευθείαν μπροστά.
στ) Ερυθρό φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα βέλος από κάτω: Ο ποδηλάτης απαγορεύεται να κινηθεί προς την κατεύθυνση που δείχνει το βέλος και υποχρεούται να σταματήσει το ποδήλατό του, όπως και πριν από ερυθρό σύμβολο ποδηλάτου.
ζ) Κίτρινο φως με σύμβολο ποδηλάτου και με ένα βέλος από κάτω το οποίο είναι σταθερό ή αναβοσβήνει: Ο ποδηλάτης έχει τις ίδιες υποχρεώσεις, όπως και πριν από κίτρινο σύμβολο ποδηλάτη.

Σηματοδότες σε κοινή διάβαση ποδηλάτων και πεζών:
α) Πράσινο φως με σύμβολο ατόμου που βαδίζει και με πράσινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω:Οι πεζοί και οι ποδηλάτες  μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.
β) Κόκκινο φως με σύμβολο ατόμου σε στάση και με κόκκινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω: Οι πεζοί και οι ποδηλάτες δεν μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.
γ) Πράσινο φως με σύμβολο ατόμου που βαδίζει και με πράσινο σύμβολο ποδηλάτου από κάτω που αναβοσβήνει: Οι πεζοί και οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα με ιδιαίτερη προσοχή.

Σηματοδότες σε αποκλειστική διάβαση ποδηλάτων:
α) Πράσινο φως με σύμβολο ποδηλάτου: Οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.
β) Κόκκινο φως με σύμβολο ποδηλάτου: Οι ποδηλάτες δεν μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα.
γ) Πράσινο σύμβολο ποδηλάτου, που αναβοσβήνει: Οι ποδηλάτες μπορούν να διασχίσουν το οδόστρωμα με ιδιαίτερη προσοχή.

Αν ο ποδηλάτης καταληφθεί στη διάβαση από την ερυθρά ένδειξη του σηματοδότη του (με το σύμβολο του ποδηλάτη σε στάση), δικαιούται να συνεχίσει την πορεία του προς την απέναντι πλευρά της οδού.

Οι φωτεινοί σηματοδότες τοποθετούνται κατακόρυφα με το ερυθρό φως πάντοτε πάνω και το πράσινο φως πάντοτε κάτω.

Οι αλλαγές αυτές είναι αναπόφευκτες και καλοδεχούμενες, καθώς τα τελεταια χρονια έχουν αυξηθεί τόσο οι Έλληνες ποδηλάτες στα αστικά κέντρα, όσο και οι τουρίστες που διασχίζουν την ελληνική ύπαιθρο (και όχι μόνο). Η άνοδος του ποδηλατικού τουρισμού στην Ελλαδα οδήγησε με τη σειρά της στη δημιουργία του πρότυπου πιστοποιησης “Βike Friendly Hotel”, για ξενοδοχεία φιλικά προς τους ποδηλάτες, τα οποία ανέρχονται στα 50 μέχρι σήμερα.



Το Σήμα “Bike Friendly” είναι μία πρωτοβουλία της αστικής, μη κερδοσκοπικής εταιρείας ΝΑΤΤΟΥΡ, η οποία έχει ως σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος. Η ΝΑΤΤΟΥΡ προωθεί την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού, δίνοντας προτεραιότητα στον ποδηλατικό τουρισμό. Το 2017 ξεκίνησε η προσπάθεια ανάπτυξης ενός δικτύου ξενοδοχείων και Δήμων - τουριστικών προορισμών φιλικών προς τους τουρίστες - ποδηλάτες. Παράλληλα, ξεκίνησε και ο σχεδιασμός για την προσέλκυση τουριστών, οι οποίοι θα ήθελαν, είτε να περιηγηθούν περιοχές της Ελλάδας  χρησιμοποιώντας ως μέσο μετακίνησης το ποδήλατο, είτε απλά, στη διάρκεια των διακοπών τους, να χρησιμοποιήσουν το ποδήλατο για κοντινές εκδρομές από το ξενοδοχείο που διαμένουν.

Το Σήμα “Bike Friendly” απονέμεται τόσο σε ξενοδοχεία, όσο και σε Δήμους-τουριστικούς προορισμούς, που πληρούν μία σειρά διεθνώς αναγνωρισμένων κριτηρίων (κριτήρια ξενοδοχείων – κριτήρια τουριστικών προορισμών).

Η ανάπτυξη του Σήματος “Bike Friendly” γίνεται σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης (Ε.Ε.Π.Φ.). Το “Bike Friendly” Project υποστηρίζεται από την εταιρεία Travel Media Applications, η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας αποκλειστικά στην τουριστική βιομηχανία, αξιοποιώντας την τεχνολογία σε διαδικτυακές εφαρμογές.

https://traveldailynews.gr/

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
Amber design by Bloc | XHTML | CSS