Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
''Πού πας καλέ μου λουστράκο;'' στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης»

Πειραιώς 206, Ταύρος
Τηλ.: 2103418550





Σκηνοθεσία: Κωστής Καπελώνης
Ιδέα - Σύλληψη: Παύλος Λάμπρου
Κείμενα: Κωστής Γωγιός
Παίζουν οι: Αλέξανδρος Καναβός, Παναγιώτα Χαϊδεμένου
Στο πιάνο η Φωτεινή Τσακνάκη
Καλεσμένη έκπληξη... η Kατερίνα Στανίση με το μπουζούκι της Γιώργο Παγώνη!

Λίγα λόγια για το έργο...

Τι συμβαίνει όταν δύο wanna be ραδιοφωνικοί παραγωγοί πιάνουν τα μικρόφωνα;

Η είδηση και η καθημερινότητα μπερδεύονται. Το on air και το off air σε ένα γλυκό αλαλούμ. Ακούγονται αυτά που δεν πρέπει να ακουστούν και τα σημαντικά γίνονται μουσική. Από την είδηση της τελευταίας στιγμής μέχρι την διαδρομή Παγκράτι - Κολιάτσου. Όλα στην ατζέντα τους. Η συνέντευξη και ο καλεσμένος, θα πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Θα σταθούν;  Θα ρωτήσουν αυτά που πρέπει; Θα τραγουδήσουν παρέα;

Κι οι ακροατές - θεατές, που με τα κινητά τους και τα μηνύματα τους μπορούν να επέμβουν, να σχολιάσουν, να ανατρέψουν τα πάντα. Πόσο έτοιμοι είναι να το διαχειριστούν;

Μια παράσταση new media για το πιο αγαπητό μέσο, το ραδιόφωνο και ό,τι συμβαίνει αλλά δεν βγαίνει ποτέ ή σχεδόν ποτέ στον αέρα.

Ο Κωστής Καπελώνης, με άγνοια κινδύνου, δέχεται να σκηνοθετήσει αυτή την ανατρεπτική παράσταση. Ο Αλέξανδρος Καναβός κι η Παναγιώτα Χαϊδεμένου, σε ρόλους ραδιοφωνικών παραγωγών, όχι και τόσο κόντρα ρόλος από τους ίδιους. Άλλωστε το έχουν ξανακάνει, Chiribim Chiribom κι ο Θεός βοηθός. Ο Χρήστος Θεοδώρου που με το πιάνο του προσπαθεί να σώσει καταστάσεις. Κι ο καλεσμένος έκπληξη... Που πας καλέ μου Λουστράκο;

Όταν στήναμε την παράσταση και τους καλεσμένους είχα εκφράσει την επιθυμία στο φινάλε να έχουμε την Κατερίνα Στανίση.

Δεν την έχω γνωρίσει ποτέ από κοντά. Έχω τραγουδήσει τα τραγούδια της, έχω ερωτευτεί με τα τραγούδια της, έχω σπάσει πιάτα, πετάξει γαρύφαλλα, έχω κάνει ερωτικές εξομολογήσεις.

Την πήρα τηλέφωνο και το ναι της ήταν τόσο αυθόρμητο, όσο είναι κι η ίδια σαν άνθρωπος. Η χαρά κι η τιμή μεγάλη.

Υπάρχει άραγε κάποιος που δεν έχει τραγουδήσει το "Μυστικέ μου Έρωτα"; Κάποιος που δεν έχει καψουρευτεί με τα τραγούδια της και την φωνή της;

Με την πιο γνήσια λαϊκή φωνή, την Κατερίνα Στανίση ρίχουμε αυλαία για φέτος.

Μαζί της στο μπουζούκι ο Γιώργος Παγώνης.

Παύλος Λάμπρου

Καλεσμένοι μέχρι σήμερα, που μας τίμησαν με την παρουσία τους, οι Χρήστος Θηβαίος, Πάνος Παπαϊωάννου, Lia Hide, Λάκης Παπαδόπουλος, Σταύρος Σαλαμπασόπουλος, Ελένη Πέτα, Παντελής Κυραμαργιός, Κορίνα Λεγάκη, Μπέσσυ Αργυράκη!
2
''Περηφάνια και Προκατάληψη'' στο Θέατρο Αλκυονίς

Ιουλιανού 42-46, Πλ. Βικτωρίας
Τηλ.: 2169003309



Συγγραφέας: Τζέιν Όστεν
Μετάφραση - Σκηνοθεσία: Ιόλη Ανδρεάδη
Πρωτότυπη διασκευή: Ιόλη Ανδρεάδη & Άρης Ασπρούλης
Παίζουν: Ευγενία Δημητροπούλου, Δημήτρης Μοθωναίος, Αγησίλαος Μικελάτος, Ελεάνα Καυκαλά, Κώστας Φαλελάκης

Λίγα λόγια για το έργο...

Μία από τις πιο δυνατές ερωτικές ιστορίες όλων των εποχών παίρνει σάρκα και οστά για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή.

Η ανεξάρτητη Ελίζαμπεθ και η αθώα Τζέιν, οι μεγαλύτερες κόρες της οικογένειας Μπένετ, προσπαθούν να ανακαλύψουν την ευτυχία και τον έρωτα μέσα στους κοσμικούς κύκλους της επαρχιακής Αγγλίας. Όταν στην μικρή τους πόλη φτάνουν για διακοπές δύο νεαροί και πλούσιοι αριστοκράτες, ο υπερόπτης κύριος Ντάρσυ και ο πλούσιος φίλος του, κύριος Μπίνγκλεϋ, η μικρή κοινωνία της περιοχής αναστατώνεται και ανάμεσα στις οικογένειες που έχουν ανύπαντρες κόρες αναπτύσσεται έντονος ανταγωνισμός για το ποιες θα κερδίσουν τους δυο περιζήτητους γαμπρούς. 

Ο περήφανος χαρακτήρας των ηρώων και οι κοινωνικές τους προκαταλήψεις, θα προκαλέσουν μια σειρά από παρεξηγήσεις, ματαιώσεις, αστείες και συγκινητικές στιγμές, πείσμα, μίσος, θυμό και απογοήτευση. Μέχρι τη στιγμή που η περηφάνια της μιας πλευράς και η προκατάληψη της άλλης υποχωρήσουν, μπροστά στον αληθινό, τον μεγάλο, τον ατόφιο έρωτα που γεννιέται όταν οι άνθρωποι συμφιλιωθούν με τον εαυτό τους και μπορούν να παραδεχτούν τα αληθινά τους συναισθήματα.

Το «Περηφάνια και Προκατάληψη» γράφτηκε το 1797 από την Τζέιν Όστεν σε ηλικία μόλις 22 ετών και παρόλα αυτά αποτελεί το δεύτερο σε σειρά δημοσίευσης έργο της, μετά το «Λογική και Ευαισθησία». Είναι το διασημότερο και επιδραστικότερο μυθιστόρημα της σπουδαίας βρετανίδας συγγραφέως, ωστόσο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1813, δηλαδή 16 χρόνια μετά τη συγγραφή του, καθώς δεχόταν συνεχώς την απόρριψη των εκδοτικών οίκων της εποχής. Ο πρώτος τίτλος -και πολύ προφητικός για την ίδια τη συγγραφέα και τις απορρίψεις που υφίστατο- ήταν «Πρώτες Εντυπώσεις».

Πέρα από κάθε ανάλυση, το «Περηφάνεια και Προκατάληψη» αποτελεί κυρίως μια σπουδή της μοίρας της γυναίκας σε μια κοινωνία όπως αυτή του 18ου αιώνα, οπού ήταν αδύνατο να αντιμετωπιστεί κοινωνικά με ίσους όρους, δηλαδή ως άνθρωπος με κρίση, απόψεις και επιλογές, χαρακτηριστικά που αποδίδονταν αποκλειστικά στους άντρες.

Χαρακτηριστικότερο όλων το γεγονός ότι η ίδια η συγγραφέας αναγκαζόταν να υπογράφει τα περισσότερα από τα μυθιστορήματά της με αντρικό ψευδώνυμο για να βρίσκουν εκδοτικό αποδέκτη.
3
"Ο Επιθεωρητής" στο Θέατρο Άλφα

Πατησίων 37, Πολυτεχνείο, Κέντρο
Τηλ.: 2105238742



Συγγραφέας: Νικολάι Γκόγκολ
Σκηνοθεσία: Κώστας Φιλίππογλου
Συν σκηνοθεσία : Γιώτα Σερεμέτη
Απόδοση κειμένου: Γιώτα Σερεμέτη, Κώστας Φιλίππογλου
Παίζουν: (με αλφαβητική σειρά): Θανάσης Βλαβιανός, Μυρτώ Γκόνη, Βασίλης Κουλακιώτης, Κωνσταντίνος Μπιμπής, Χριστίνα Μπρέκου, Γιάννης Στεφόπουλος, Δημήτρης Φραγκιόγλου

Λίγα λόγια για το έργο...

Σε μια επαρχιακή πόλη της Τσαρικής Ρωσίας, όλοι οι δημόσιοι διορισμένοι άρχοντες, χωρίς καμιά εξαίρεση, καταδυναστεύουν το λαό με απάτες, λαμογιές, και εκβιασμούς. Η ξαφνική εμφάνιση ενός κρατικού επιθεωρητή θα δημιουργήσει διάφορες ευτράπελες καταστάσεις, που θα διαταράξουν τις ισορροπίες μεταξύ εξουσιαστών και εξουσιαζόμενων και όλα αυτά σε μια σπαρταριστή κωμωδία - σάτιρα.

Αυτό που καθιστά το έργο αυτό μια από τις σπουδαιότερες κωμωδίες που γράφτηκαν ποτέ, είναι το μεγαλείο των χαρακτήρων καθώς και η ευθύτητα με την οποία ο Γκόγκολ επιλέγει στο συγκεκριμένο έργο να καυτηριάσει την αυταρχικότητα και τη δουλοπρέπεια των δημοσίων αρχόντων στην κεντρική διοίκηση, στο Τσαρικό απολυταρχικό κράτος.

Ο ίδιος γράφει για τον επιθεωρητή: “Στον Επιθεωρητή μου επιδίωξα να συγκεντρώσω και να σατιρίσω μια για πάντα ό,τι σάπιο υπάρχει στη Ρωσία, όλες τις αδικίες που διαπράττονται, εκεί ακριβώς όπου θα είχαμε την αξίωση να βασιλεύει η απόλυτη δικαιοσύνη”.

Η Τσαρική γραφειοκρατία και η καταπίεση ενός ολόκληρου λαού, γίνονται η αφορμή για μια από τις σπουδαιότερες κωμωδίες που γράφτηκαν ποτέ, πιο επίκαιρη από ποτέ.
4
''Η μέση διάρκεια ζωής των πλυντηρίων'' στο Θέατρο Πρόβα

Ηπείρου 39 & Αχαρνών, Κέντρο
Τηλ.: 2108818326



Κείμενο: Ελίζα Βιλκ (Elise Wilk)
Μετάφραση: Βαγγέλης Δουκουτσέλης
Σκηνοθεσία: Νίκος Σακαλίδης
Παίζουν: Μαίρη Ραζή, Σωτήρης Τσόγκας, Κωνσταντίνα-Matwali Κουτουλάκη

Λίγα λόγια για το έργο...

Η «Μέση Διάρκεια ζωής των πλυντηρίων» είναι η ιστορία μιας τριμελούς οικογένειας που ζει στην επαρχία. Με το κλείσιμο ενός μεγάλου εργοστασίου της πόλης τους, λόγω οικονομικής κρίσης, δημιουργήθηκε ένα μεγάλο ποσοστό ανεργίας. Μεταξύ των ανέργων που παρέμειναν στην πόλη και δεν μετανάστευσαν στο εξωτερικό, είναι και αυτή η οικογένεια. Ο πατέρας ο Τζίκο είναι άνεργος δύο χρόνια και βρίσκει τον τελευταίο μήνα μια ευκαιριακή δουλειά, ράβει μάτια σε λούτρινα αρκουδάκια στο σπίτι του κρυφά από την γυναίκα του. Με τα λεφτά που βγάζει θα πάει στην συναυλία της Μαντόνα γιατί είναι ερωτοχτυπημένος μαζί της.

Η μητέρα βρίσκει δουλειά σε μια επιχείρηση που φτιάχνει φέρετρα για χάμστερ. Τον υπόλοιπο χρόνο της τον περνάει μπροστά στην τηλεόραση, εθισμένη στις τηλεαγορές ψωνίζει διάφορες αηδίες. Κουκουβάγιες από την Κίνα που φέρνουν γούρι. Το μαγικό δάσος που θα αλλάξει την τύχη της οικογένειας, και άλλα άχρηστα πράγματα για να ξεφύγει από την πραγματικότητα.

Και η κόρη δουλεύει ως υπάλληλος αλλά είναι εγκλωβισμένη σε έναν παράνομο δεσμό με τον παντρεμένο γείτονα. Καθένας κάνει τα δικά του όνειρα. Ζουν τη δική τους τρέλα, τη δική τους φαντασίωση.

Τι είναι όμως αυτό που θα τους αλλάξει τη ζωή;
5
Είχα κλείσει εισιτήρια με την Ryanair πριν 15 μέρες Θεσσαλονίκη - Μάλτα. Το σκέλος της επιστροφής είχε 22 €.  :good:
Σήμερα απ’ ότι βλέπω (10 μέρες πριν την πτήση) η τιμή έπεσε στα 13 €!  :scratch:
6
''Όποιος θέλει να χωρίσει... να σηκώσει το χέρι του!'' στο Θέατρο Ήβη

Σαρρή 27, Ψυρρή
Τηλ : 2103213112



Κείμενο - Σκηνοθεσία: Γιώργος Καπουτζίδης
Παίζουν με σειρά εμφάνισης: Γωγώ Καρτσάνα ή Αλεξάνδρα Ταβουλάρη (διπλή διανομή), Μαριλού Κατσαφάδου, Ανθή Σαββάκη, Γιώργος Σαββίδης, Γιάννης Κουκουράκης, Πάνος Νάτσης, Αποστόλης Ψαρρός, Κατιάνα Μπαλανίκα

Λίγα λόγια για το έργο...

Το φθινόπωρο φέρνει έρωτες, απιστίες, ανατροπές, αποκαλύψεις και πολύ γέλιο. Ο αγαπημένος δημιουργός γράφει και σκηνοθετεί μια γρήγορη, μοντέρνα κωμωδία, τοποθετημένη στο σήμερα, σε μία προσπάθεια να καταλάβουμε το αύριο… που μας ξημερώνει.

Ένας ανομολόγητος έρωτας που κρατάει είκοσι χρόνια. Ένας γάμος που διαλύεται από μία απιστία. Κι ένας άλλος που αναβάλλεται επ’ αόριστον, αλλά κανείς δεν τολμά να το πει στον γαμπρό.

Ένας πρώην, ένας νυν, αναρίθμητα ραντεβού μέσω ίντερνετ, κι ένα σπίτι που όσο περνά η ώρα… πλημμυρίζει. Κυριολεκτικά. Και πριν βουλιάξουν οριστικά θα πρέπει να πούνε την αλήθεια. Όλοι σε όλους.
7
''Μαμά'' στο Νέο Θέατρο Βασιλάκου

Προφήτη Δανιήλ 3-5 & Πλαταιών, Κεραμεικός
Τηλ : 2110132002-5, 2121042777



Συγγραφέας: Μάρτα Μπαρσελό (Marta Barcelo)
Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ
Σκηνοθεσία: Γιώργος Σουλεϊμάν
Ερμηνεύουν:
Μαμά: Ελένη Καστάνη
Κόρη: Ευγενία Σαμαρά

Λίγα λόγια για το έργο...

Το «φρέσκο» έργο της Marta Barcelo αποτελεί ένα εξαίρετο δείγμα της σύγχρονης σκηνής του ισπανικού θεάτρου και μιλάει για την πανανθρώπινη σχέση μεταξύ μάνας και παιδιού.

Η ανάγκη να αγαπάμε και να μας αγαπούν ακολουθεί μόνο τους νόμους της φύσης και της κοινωνίας ή φτιάχνει τους δικούς της; Η παραδοσιακή μορφή οικογένειας είναι το μοναδικό μοντέλο μέσα στο οποίο το παιδί θα μεγαλώσει με αγάπη; Τι θα γινόταν αν μπορούσαμε να διαλέγουμε τους γονείς και τα παιδιά μας;

Με μια πλοκή σχεδόν κινηματογραφική, το βραβευμένο έργο της Μάρτα Μπαρσελό μας θέτει αντιμέτωπους με αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, αναζητώντας την ουσία στις σχέσεις μητέρας και παιδιού, πέρα από κοινωνικά στερεότυπα, και αναζητά το μυστικό της «ευτυχίας στο σπίτι», που μπορεί απλά να κρύβεται σε μια συνταγή για κανελόνια.

Το έργο κέρδισε το 6ο Τουρνουά Δραματουργίας του Καταλανικού Θεάτρου και το 5ο Τουρνουά Διατλαντικής Δραματουργίας το 2017 στο Μπουένος Άιρες.
8
''Μαύρη Σαμπούκα'' στο Θέατρο Αλκμήνη (Κεντρική σκηνή)

Αλκμήνης 12, Πετράλωνα
Τηλ.: 2103428650



Συγγραφέας - Σκηνοθέτης: Τόλης Παπαδημητρίου
Παίζουν: Τόλης Παπαδημητρίου (στον ρόλο του Βλάση Κουρούπα), Αντώνης Στάμος (στον ρόλο του Διονύσιου Αβέρωφ), Ζέτα Λιάλιου, Δημοσθένης Μπουντούρης

Λίγα λόγια για το έργο...

Κι ενώ η «Μαύρη Σαμπούκα» μεσουρανεί στα ξενυχτάδικα της Αθήνας, ο Βλάσης Κουρούπας -ένας ταξιτζής απο τις Κουκουβάουνες- μπαίνει κατά λάθος στο σπίτι του πάμπλουτου μουσικοσυνθέτη Διονύσιου Αβέρωφ με σκοπό να τον κλέψει. Το μεγάλο πρόβλημα όμως ξεκινάει όταν εμφανισθεί ο συνεργός τού Βλάση, ο Μήτσος. Μόλις ο Διονύσιος τον αντιληφθεί... αλλά αυτό καλύτερα να το δείτε!

Με «όπλο» τον ξέφρενο ρυθμό, «σκανδάλη» την έξυπνη ατάκα, «μπαρούτι» τους 2 ακραίους χαρακτήρες και «δυναμίτη» το γέλιο, η «Μαύρη Σαμπούκα» είναι μια κωμωδία-σφαίρα που σας υπόσχεται την πιο ξεκαρδιστική «έκρηξη».
9
Κατάλαβα... Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση
10
Σίγουρα όχι.  Πρόβλημα πιθανόν να είχες αν ερχόσουν από Σόφια π.χ.
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10