Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
"Η Εκδρομή" στο Θέατρο Άλφα - Ληναίος-Φωτίου

Πατησίων 37, Πολυτεχνείο, Κέντρο
Τηλ.: 2105238742



Κείμενο: Λένος Χρηστίδης
Συντονισμός - Σκηνοθεσία: Θανάσης Μεγαλόπουλος
Κίνηση: Κατερίνα Γεβετζή
Σκηνικά: Ελένη Παπαναστασίου
Κοστούμια: Τζίνα Ηλιοπούλου
Κατασκευή/ διδασκαλία εμψύχωσης κούκλας: Καμίλο Μπέτανκορ
Μουσική́ επιμέλεια: Αντώνης Αθανασόπουλος
Φωτισμοί: Ιφιγένεια Γιαννιού
Παίζουν: Ορέστης Τζιόβας, Μαντώ Γιαννίκου, Μυρτώ Πανάγου, Μαρία Μπαλούτσου, Δανάη Τίκου, Ειρήνη Δένδη, Γιώργος Σκαρλάτος, Γιάννης Οικονομίδης

Λίγα λόγια το έργο...

Ένα έργο πολιτικό χωρίς καμία πολιτική αναφορά, ένα έργο «αισιόδοξο» με αμφίβολη αισιοδοξία, ένα έργο χαρούμενο στο δρόμο προς το γκρεμό, αποτελεί μια παραβολή σχετικά με τον νέο άνθρωπο που παλεύει ενάντια στην ιδρυματοποίηση που τον απειλεί, καθώς μεγαλώνει μέσα σε έναν κόσμο που κάποιοι άλλοι διάλεξαν και κατασκεύασαν για αυτόν.

Η ΕΚΔΡΟΜΗ εξελίσσεται σε έναν κόσμο αφαίρεσης: μια άδεια σκηνή και στο κέντρο ένα μικρό αυτοκίνητο ξέχειλο με καλοντυμένους ανθρώπους που πηγαίνουν εκδρομή.

Ένα μικρό αυτοκίνητο απαραίτητο για την παραγωγή πολλαπλών σημασιών:
•Ένα μέσο για το ταξίδι προς την αφύπνιση.
•Ένα καταφύγιο από τον απειλητικό έξω κόσμο.
•Ένα σύστημα που πρέπει να οδηγηθεί σαν μια χώρα που χρειάζεται διακυβέρνηση.
•Ένα μέσο προς την λύτρωση.

Το έργο, γραμμένο καταμεσής της πολιτικοοικονομικής κρίσης σχολιάζει την τύφλωση που καταλαμβάνει σταδιακά τον κόσμο εν μέσω κρίσης, την άρνηση να αντιμετωπίσει την δυσχερή κατάσταση, την αδυναμία αντίδρασης, την ψεύτικη «ευτυχία» και «αισιοδοξία» που προβάλλουν τα media.

Η ΥΠΟΘΕΣΗ

Ένας νεανικός σύλλογος ξεκινά ένα ταξίδι για την αναζήτηση, διάσωση και εδραίωση της αισιοδοξίας. Η νέα παρέα είναι αθεράπευτα αισιόδοξη, είναι ενωμένη, συγκροτημένη, σκεπτόμενη, και επίμονη. Είναι?

Επτά άτομα ταξιδεύουν μέσα σε ένα μικρό αυτοκίνητο.

Αποφασίζουν να τα αφήσουν όλα πίσω τους.

Να πάρουν τις τύχες της ζωής τους στα χέρια τους.

Να ξεπεράσουν τους φόβους τους και

Να βρουν ένα καινούργιο όμορφο μέρος με φίλους.

Έτσι η εκδρομή ξεκινάει.

Στην αρχή όλα είναι τέλεια. φανταστικά. υπέροχα, μαγευτικά.

Ο δρόμος τους όμως είναι γεμάτος εμπόδια και πολύ σύντομα όλοι οι φόβοι και οι ανησυχίες τους πραγματοποιούνται.

Απότομες στροφές, ακραία καιρικά φαινόμενα, κατολισθήσεις, τσακωμοί, πείνα, εξωτερικά και εσωτερικά εμπόδια που θα δοκιμάσουν την ενότητα της αγαπημένης αυτής παρέας.

Παρατηρητές και θιασώτες αυτού του ταξιδιού μια ομάδα τεχνικών.

Μια μικρή ομάδα που κινείται με απόλυτο συντονισμό και αποτελεσματική συνεργασία τοποθετώντας όλο το εξωτερικό περιβάλλον της εκδρομής.

Δύο σχεδόν βουβά πρόσωπα που παρατηρούν - καθοδηγούν - επιβλέπουν - ερευνούν - την πορεία και τις επιλογές της παρέας που ταξιδεύει.
2
''Χάπι (Medicine)'' στο Θέατρο Σταθμός

Βίκτωρος Ουγκώ 55, Μεταξουργείο
Τηλ.: 2114036322 & 6944453403



Κείμενο: Enda Walsh
Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
Σκηνοθεσία: Μάνος Καρατζογιάννης
Σκηνικό: Κωνσταντίνος Χαλδαίος
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Φωτισμοί: Άγγελος Παπαδόπουλος
Μουσική: Παναγιώτης Μανουηλίδης
Ερμηνεύουν: Βέρα Μακρομαρίδου, Κρυστάλλη Ζαχαριουδάκη, Μάνος Καρατζογιάννης
Επί σκηνής ο ντράμερ Βαγγέλης Παρασκευαΐδης
Συμμετέχουν με τη φωνή τους οι ηθοποιοί (αλφαβητική σειρά): Δημήτρης Ήμελλος, Δημήτρης Καταλειφός, Τάσος Λέκκας, Θεοδώρα Μαστρομηνά, Νένα Μεντή, Λουκία Μιχαλοπούλου, Περικλής Μουστάκης, Γιάννης Νταλιάνης, Νίκος Πουρσανίδης, Σοφία Φιλιππίδου

Λίγα λόγια το έργο...

Πονάει εκεί μέσα
Μαύρο σκοτάδι
Έλα ήλιε σε βλέπω
Πέρνα το σύννεφο
Πως λάμπεις!

Πώς είναι να είσαι έγκλειστος χωρίς να ξέρεις το γιατί; Πώς είναι να λαμβάνεις μια αγωγή χωρίς να γνωρίζεις την ακριβή της σύνθεση; Και ποια μπορεί να είναι η συμβολή του θεάτρου στην ψυχική υγεία του σύγχρονου ανθρώπου;

Το «Χάπι» είναι μια έντεχνη, πρωτοποριακά γραμμένη αλληγορία, γεμάτη φαρσικό χιούμορ και γνήσια συγκίνηση, για την απουσία της αγάπης και για τη μακρά και βαθιά ανάγκη μας γι’ αυτήν. Οι χαρακτήρες της, ο Τζον και «οι δύο Μαρίες» παγιδεύονται στη δομή, τους κανόνες και τον τρόπο ζωής που επιβάλλει η απομόνωση στην ψυχή τους.

Πάνω απ’ όλα όμως το «Χάπι» είναι ένα κάλεσμα αλληλεγγύης για να καταλάβουμε και να ακούσουμε τον διπλανό μας, μα κυρίως για να αναλάβουμε την ευθύνη να νοιαστούμε ξανά για όσους είναι ή αισθάνονται ευάλωτοι.

Σημείωμα σκηνοθέτη:

«Σ’ έναν άνθρωπο, ό,τι αξίζει, είναι να μπορεί να πει μια ιστορία» συνήθιζε να λέει εμφατικά ο ψυχίατρος και πεζογράφος Γιώργος Χειμωνάς. Ίσως είναι ο μόνος δρόμος για το «happiness», αν υπάρχει πραγματικά κάτι τέτοιο. Πάντως τα χάπια από μόνα τους δε φαίνεται να βοηθούν αρκετά. Κι αυτό έρχεται να μας θυμίσει το «Χάπι», την από αρχαιότητας δηλαδή θεραπευτική χρήση του θεάτρου, ειδικά στις μέρες μας όπου την πρωτοκαθεδρία στην ψυχαγωγία του κοινού έχουν καταλάβει οι ψηφιακές πλατφόρμες και η τόσο παινεμένη από το ελληνικό twitter τηλεοπτική μυθοπλασία.

Που άραγε άγεται η ψυχή και πώς φέρεται ο σύγχρονος άνθρωπος;
Αν δεν είχε κλειστεί μέσα, θα είχαν ξυπνήσει ή δε θα είχαν «ουρλιάξει» τα πολλαπλά του τραύματα;
Κι αν μπουσουλήσει απ’ την αρχή θα μπορέσει να ξαναβρεί ένα νήμα;
Ίσως ένα νήμα να είναι το νόημα…
Για «να στεριώσει η αγάπη».
Ναι, η ιστορία του Τζον Κέιν μας αφορά όλους μας!

Μάνος Καρατζογιάννης

Σημείωμα μεταφραστή:

Το Χάπι: Μια εισαγωγή σε ένα κόσμο ορθάνοιχτο…

Λένε ότι οι ιστορίες μας είναι αυτό που μας κάνει ανθρώπους. Στο θέατρο η σύγκρουση ανάμεσα στην αφήγηση μιας ιστορίας και την αναπαράσταση της δίνει χώρο ώστε να μπουν στο μικροσκόπιο και να ανατραπούν οι κυρίαρχοι ορισμοί της ταυτότητας, σε ατομικό και εθνικό επίπεδο, της επικοινωνίας, της φροντίδας, της συνύπαρξης. Οι κύριες πηγές σχηματισμού ταυτότητας είναι η Εκπαίδευση, το Κράτος και η Θρησκεία. Η τάση είναι να ταυτίζεται η ύπαρξη με την υλική υπόσταση πράγμα που δίνει λαβές για εκατοντάδες παραφωνίες, πολλές φορές ειρωνικές ή σαρκαστικές, στην καθημερινότητα. Αυτές τις παραφωνίες εκμεταλλεύεται το θέατρο του Έντα Ουώλς και ειδικά το πιο πρόσφατο έργο του «Χάπι ή Medicine» για να ασκήσει την πολιτική και ανθρωπιστική κριτική του, να μας μιλήσει για τις στιγμές που η ίδια η αφήγηση κάνει τον ειρμό να χαθεί ώστε η ιστορία να γίνει δυσλειτουργική στο πλαίσιο των θεσμών αλλά υπερλειτουργική στο επίπεδο της έκφρασης.

Το «Χάπι» από την πρώτη στιγμή μας συστήνεται ως ένα περίπλοκο παιχνίδι που αρνείται να δώσει εξηγήσεις, σε καλεί με αφοπλιστική απλότητα να το παίξεις. Μέσα σε ένα ξεκάθαρα αναγνωρίσιμο ρεαλιστικό πλαίσιο, αρχίζουν και μπλέκουν κώδικες από διαφορετικά θεατρικά είδη, το ψυχολογικό δράμα, η σωματική φάρσα, το μιούζικαλ, το ραδιοφωνικό θέατρο, συνυπάρχουν φτιάχνοντας ένα εκρηκτικό κοκτέηλ. Τα ρεαλιστικά έργα μας έχουν συνηθίσει να παραθέτουν μονολόγους οι οποίοι προχωρούν τη δράση γνωρίζοντας μας βαθύτερα τα κίνητρα των ηρώων.

Εδώ η αφήγηση γίνεται η ίδια η δράση, ένας επιπλέον χαρακτήρας που δανείζεται το στόμα των ηρώων, τους δυναμιτίζει, τους αποσυναρμολογεί, τους κάνει μεγαλειώδεις, ανθρώπινους, ήρωες που αγωνίζονται να την ολοκληρώσουν. Η θεατρική μίμηση αποτελεί μια σειρά από εργαλεία υποκριτικά και μεταμορφωτικά.

Τι γίνεται όταν ένας άλλος επιστημονικός χώρος δανείζεται αυτά τα εργαλεία για να θεραπεύσει τον ιστό του πραγματικού, άρα αυτά τα εργαλεία μιμούνται τον εαυτό τους σε ένα άλλο πλαίσιο; Και στη συνέχεια όταν το θέατρο φτιάχνει τη δική του μίμηση, χρησιμοποιώντας τα παραδοσιακά εργαλεία του, αλλά και μιμούμενο τη μίμησή τους; Τι αντίκτυπο έχει αυτό το ιλιγγιώδες κυνηγητό στη φαντασία του θεατή; Τέλος, το έργο μας καλεί να μη λησμονήσουμε στιγμή ότι βρισκόμαστε σε μια περίοδο πολιτισμικού τραύματος, το οποίο επιπλέον αρεσκόμαστε να επιδεικνύουμε και να περιφέρουμε, με έναν καπιταλισμό παντοδύναμο που ψυχορραγεί και τον έχουμε ανακηρύξει νεκρό προ πολλού.

Τι γίνεται λοιπόν όταν οι γονείς σου δεν υπάρχουν πια, αλλά οι λέξεις σου δε βγάζουν νόημα χωρίς αυτούς; Μπροστά στη σαρωτική συγκίνηση και το βιτριολικό χιούμορ που προσφέρει το «Χάπι» του Ουώλς είναι εύκολο να μπει σε δεύτερη μοίρα η πολιτική διάσταση του έργου.

Αυτές οι δυσλειτουργικές αφηγήσεις όμως, αποτυγχάνοντας να αποκτήσουν ειρμό και να βγάλουν ένα ενιαίο νόημα είναι σα να προτείνουν νέα, μη κανονιστικά μοντέλα για εθνικές ταυτότητες που λαμβάνουν υπόψη την πολυπλοκότητα του σύγχρονου ανθρώπου, το μετακβαντικό σύμπαν, τον χρόνο που ράγισε, την ανθρωπόκαινο εποχή.

Αντώνης Γαλέος
3
"Scarmface (Ο Σημαδεμένος)" στο Θέατρο Olvio

Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7, Γκάζι
Τηλ: 2103414118





Θεατρική έμπνευση: Ομάδα Splish Splash
Σκηνοθεσία – Σενάριο: Johnny O
Σκηνικά – Κοστούμια - Μακιγιάζ: Αντώνης Νομικός
Μουσική επιμέλεια: Johnny O
Επιμέλεια κίνησης: Ιωάννα Καμπυλαυκά
Φωτισμοί: Χρήστος Αντωνακόπουλος
Ερμηνεύουν
Toni Cazzo: Johnny O
Pippo / Εκτελεστής: Γιώργος Ντούσης
Giuseppe: Αλέξης Βιδαλάκης
Betty: Μαρία Μπαλούτσου
Μπάτσος / Μπράβος / Lucchese : Βασίλης Καζής
Μάνα Toni: Εύη Κολιούλη
Αδερφή Toni: Χριστίνα Δενδρινού

Λίγα λόγια το έργο...

Ν. Υόρκη, 1932. Ποτοαπαγόρευση… Εποχή όπου το οργανωμένο έγκλημα και η δράση της Μαφίας είναι παγκοσμίως ξακουστή.

Ο Toni Cazzo, ένας νεαρός Σικελός, με τις ευλογίες της μητέρας του θα μπλεχτεί στα πλοκάμια της Μαφίας, με μόνο σκοπό να γίνει αρχηγός της. Η αλαζονεία του και ένα... σημάδι... αρκεί να φέρει την καταστροφή. Το ξεκαθάρισμα λογαριασμών αρχίζει…

Ο Johnny O, εμπνευσμένος από τη χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου και την πρωτότυπη ταινία «Ο Σημαδεμένος» του 1932, παρουσιάζει μια σατιρική παντομιμική παράσταση, με πρωτότυπο σενάριο, δίνοντας έμφαση στη σωματική κίνηση, την έκφραση και λιγότερο στο λόγο. Πρωτότυπα δισδιάστατα σκηνικά, κοστούμια και μουσική εποχής, αναπαριστούν μοναδικά τη συγκλονιστική κινηματογραφική ιστορία που όλοι αγαπήσαμε, σε μια καταιγιστική θεατρική εμπειρία.
4
''Έκτο πάτωμα'' στο Θέατρο Ακροπόλ

Ιπποκράτους 9-11, Κέντρο
Τηλ.: 2103643700



Συγγραφέας: Αλφρέντ Ζερί
Διασκευή: Άννα Παναγιωτοπούλου- (Πλάτων Μαυρομούστακος) (Γιώργος Βάλαρης και ο θίασος)
Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Χάρης Σουλιώτης
Σχεδιασμός φωτισμού: Λευτέρης Παυλόπουλος
Χορογραφία: Μάρκος Γιακουμόγλου
Μουσική ενορχήστρωση: Δημήτρης Ανδρεάδης
Πρωταγωνιστούν (με σειρά εμφάνισης): Υρώ Μανέ, Κώστας Μακεδόνας, Ελένη Καστάνη, Δανάη Λουκάκη, Μαριαλένα Ροζάκη, Αρμάντ Εδουάρδος Μενετιάν, Βασίλης Αθανασόπουλος, Δημήτρης Φραγκιόγλου και η Ευαγγελία Μουμούρη.
Στο ρόλο του Οσπώ ο Δημήτρης Πιατάς.
Αφηγήτρια η Μίρκα Παπακωνσταντίνου
Συμμετέχουν οι μουσικοί:
Πιάνο: Δημήτρης Κίκλης
Ακουστικό μπάσο: Αποστόλης Παρασκευαίδης
Ακορντεόν: Άννα Λάκη

Λίγα λόγια το έργο...

Η υπόθεση του έργου διαχρονική και ιδιαίτερα επίκαιρη σήμερα. Την δεκαετία του ’30 οι ένοικοι μιας πολυκατοικίας στο Παρίσι, ζουν χτυπημένοι από την κρίση της εποχής. Η καθημερινότητα των ενοίκων του έκτου Πατώματος, ξεδιπλώνεται μέσα από τους έρωτες, τις συγκρούσεις, τους ατελείωτους καυγάδες, τα συνεχή περιστατικά, αλλά και τα όνειρα που κάνει ο καθένας για την ζωή του.

Όνειρα μικρά και μεγάλα, όνειρα που δίνουν σε κάθε άνθρωπο τη δύναμη να αντέξει τις δυσκολίες της καθημερινότητάς. Μόνο που μέσα στην πορεία του έργου, οι ήρωες θα συνειδητοποιήσουν ότι πάνω και πέρα από τα όνειρα -που δυστυχώς τόσο σπάνια γίνονται πραγματικότητα- υπάρχει η αγάπη, η συντροφικότητα, η αλληλεγγύη, η αίσθηση ότι παραμένουμε ενωμένοι απέναντι σε κάθε δυσκολία. Και μόνο μέσα από αυτή την αίσθηση μπορούμε να βγούμε  αληθινοί νικητές στο παιχνίδι της ζωής.

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Παρά το γεγονός ότι το βαθιά συγκινητικό και ανθρώπινο έργο «Έκτο πάτωμα» που χαρακτηρίζεται ως κωμωδία με έντονα δραματικά στοιχεία στο Παρίσι της δεκαετίας του΄30, θα μπορούσε κάλλιστα και να εξελίσσεται σε κάποια συνοικία της Αθήνας και μοιάζει ιδιαίτερα επίκαιρο σήμερα, σε μια εποχή κρίσης όπου έχουμε ανάγκη όσο ποτέ τη συντροφικότητα και την αγάπη του ενός για τον άλλον. Στο Παρίσι εκείνης της εποχής με την τεράστια καλλιτεχνική άνθιση, τον Πικάσο, τον Ματίς, τον Νταλί και πλήθος άλλων που την περίοδο αυτή του μεσοπολέμου διαμόρφωσαν την τέχνη του 21ου αιώνα και στο έκτο πάτωμα μιας φτωχικής πολυκατοικίας, ζούνε οι ήρωες του έργου μας. Άνθρωποι βιοπαλαιστές, εργάτες, επίδοξοι ζωγράφοι, μουσικοί, στιχουργοί και λαϊκοί συγγραφείς που αδυνατούν να πληρώσουν το ενοίκιο, με άδεια στομάχια και άδεια πιάτα… αλλά γεμάτοι ελπίδα, περιμένοντας ένα σωτήρα που δεν έρχεται ποτέ! Αντίθετα έρχεται η σπιτονοικοκυρά για να εισπράξει το νοίκι. Και τότε όλοι τρέχουν να κρυφτούν…Πόσο αληθινό, θλιβερό αλλά και διαχρονικά επίκαιρο.¨Όμως το αριστοτεχνικά δομημένο κωμικο-δραματικό έργο του μεγάλου συγγραφέα που στη δική μας παράσταση ξαναζωντανεύει μετά από τριάντα ένα χρόνια με την ίδια μοναδική απόδοση της Άννας Παναγιωτοπούλου και την εξαίσια μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη σε στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου, -που έγραψαν τη δική τους ιστορία στο Ελληνικό μουσικό θέατρο και τραγουδιούνται ακόμα και σήμερα- διαποτίζεται από ένα σπουδαίο και αισιόδοξο μήνυμα. Όσο δύσκολες και απάνθρωπες εποχές κι αν βιώνουμε σε κρίσεις οικονομικές, πανδημίες, αρρώστιες και θανάτους ο άνθρωπος εξακολουθεί να ελπίζει, να εύχεται, να ερωτεύεται, να ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο και να αγαπά! Γιατί κάπου εκεί στη στενοχώρια και τη θλίψη κοντοστέκεται η αγάπη. Το χέρι του ενός σφίγγει το άλλο και μαζί σαν κρίκος με κρίκο γίνεται μια αλυσίδα αγάπης που γεμίζει τις καρδιές όλων μας, ξεπερνά κάθε λύπη και εμπόδιο και γεμίζει την ψυχή, χαρά και αγαλλίαση!

ΤΟ ΕΚΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Το «Έκτο πάτωμα» (1937) του Ελβετού συγγραφέα Αλφρέντ Ζερί (1895-1972) έχει μεταφραστεί σε δεκάδες γλώσσες κι έχει κάνει χιλιάδες παραστάσεις σ' όλο τον κόσμο. Μεταφέρθηκε, μάλιστα, και στον κινηματογράφο - το 1940, γαλλική παραγωγή - απ' τον Μορίς Κλος σε σενάριο και με διαλόγους που υπέγραφε ο Ροζέ Βιτράκ αλλά και στην τηλεόραση: στην Δυτική, τότε, Γερμανία το 1954 και, ως μίνι σειρά, στην Ολλανδία το 1961.

Στην Ελλάδα το πρωτοπαρουσίασε η Μαρίκα Κοτοπούλη το 1938 - μεγάλη της επιτυχία την οποία επανέλαβε αρκετές φορές. Στην επανάληψη του '52 - τελευταία εμφάνιση της Μαρίκας στην Αθήνα πριν απ' το θάνατό της - συμπρωταγωνιστούσε ο Ντίνος Ηλιόπουλος ο οποίος αργότερα - το 1964 - '65 - παρουσίασε το έργο με το θίασό του πια και σε διασκευή του Δημήτρη Γιαννουκάκη με τον τίτλο «Οι κυρίες της αυλής» στο θέατρο Γκλόρια ενώ πρωταγωνίστησε και στη μεταφορά του σε ταινία απ' τον Ντίνο Δημόπουλο το 1966.

Η θεατρική επιτυχία ήταν τέτοια που στην παράσταση και εν συνεχεία στο καμαρίνι του βρέθηκε ακόμη και ο τότε κηρυγμένος μονάρχης, Κωνσταντίνος (Γλύξμπουργκ).

Αυτή είναι η ιστορία ενός έργου του 1937, που γνώρισε τη μεγαλύτερη επιτυχία του όταν διασκευάστηκε από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Πλάτωνα Μαυρομούστακο για το θρυλικό «Έκτο πάτωμα» του 1991-92, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Έξαρχου, στο Περοκέ και στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη στο θέατρο Ναυαρίνου με πρωταγωνιστές τους: Χρήστο Βαλαβανίδη, Ελένη Γερασιμίδου, Νένα Μεντή , Έρρικα Μπεγιέτη , Κατιάνα Μπαλανίκα, Γιώργο Νινιό, Στέλιο Μάινα, Σοφία Ολυμπίου, Άννα Παναγιωτοπούλου, Τάσο Χαλκιά, Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, Κώστα Μπάση, Πάνο Ρεντούμη, Βασίλης Λαζαρίδη.

Το έργο παρουσιάστηκε ξανά σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Κάλμπαρη στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων το 2012.
5
Σχετικά με το forum / Απ: Ο dk του travelchat έχει το δικό του κανάλι στο YouTube
« Τελευταίο μήνυμα by dk στις Μάρτιος 16, 2023, 02:13:48 πμ »
Βιντεάκι απο Βόλο, Πήλιο, Γοργοπόταμο, που επισκεφτηκα το 3ημερο των Χριστουγεννων 24-26/12/22

6


Ο ΔΙΕΣΗ 101,3 και το Happy Days Travel σάς στέλνουν, αεροπορικώς, για τέσσερις ημέρες, στο Βελιγράδι, στη Λευκή Πόλη των Βαλκανίων.

Ένας τυχερός ακροατής ή μία τυχερή ακροάτρια θα κερδίσει αεροπορικά εισιτήρια, για δύο άτομα, διαμονή στο Βελιγράδι, εισιτήρια για τη συναυλία του Eros Ramazzotti, στο Stark Arena, στις 21 Απριλίου, αλλά και 500 ευρώ, μετρητά, για τα έξοδα του ταξιδιού.

Άφιξη και διαμονή στην πρωτεύουσα της Σερβίας, το Βελιγράδι, που βρίσκεται στη συμβολή των ποταμών Σάβου και Δούναβη, εκεί όπου η πεδιάδα της Παννονίας συναντά τα Βαλκάνια. Μία ξεχωριστή πόλη που καταστράφηκε και ανακατασκευάστηκε 44 φορές. Επίσκεψη στο Οθωμανικό Φρούριο Καλεμέγκνταν, με την υπέροχη θέα, στα Παλιά Ανάκτορα και το Κοινοβούλιο, αλλά και σε ένα από τα μεγαλύτερα Εθνικά Πάρκα των Βαλκανίων, την Φρούσκα Γκόρα, με τα Ορθόδοξα Μοναστήρια, πολιτιστικό και ιστορικό μνημείο της UNESCO.

Όλες τις λεπτομέρειες για το ταξίδι μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.happydays-travel.gr, όπως και για τη νέα ταξιδιωτική εμπειρία, Το ταξίδι του μήνα, του HAPPY DAYS TRAVEL, καθώς κάθε μήνα υπάρχει και ένα θεματικό ταξίδι με προορισμό την Ευρώπη.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι νικητές μπορούν να πραγματοποιήσουν το ταξίδι από τις 20 έως τις 23 Απριλίου.

Για να λάβετε μέρος στην κλήρωση στείλτε μήνυμα από το κινητό σας γράφοντας:

ΔΙΕΣΗ κενό ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ κενό ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ και αποστολή στο 54301

***κόστος μηνύματος 0,34 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τέλους κινητής τηλεφωνίας)

Η κλήρωση θα γίνει, παρουσία δικηγόρου, στην εκπομπή του Θεόφιλου Δουμάνη (07.00-10.00) την Παρασκευή 31 Μαρτίου.

https://diesi.gr/diagwnismoi/1829/diagwnismos-beligradi?fbclid=IwAR1BWIMaMlYXH2PKb1m7ID7qk5nEfs9KSHfY45graSs2N9ZbW_U_3wSs6dc

INFO

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

«Διαγωνισμός: Βελιγράδι»

1. Ο ΔΙΕΣΗ 101.3 (στο εξής: Διοργανώτρια Εταιρία) διοργανώνει Διαγωνισμό με τίτλο «Διαγωνισμός: Βελιγράδι» στο ραδιοφωνικό σταθμό.

2. Στο Διαγωνισμό παίρνουν αυτόματα μέρος όλοι όσοι έχουν δηλώσει συμμετοχή, στέλνοντας γραπτό μήνυμα στο Δίεση 101,3, με κόστος 0,34 ευρώ. Ο Διαγωνισμός θα ξεκινήσει το απόγευμα της 14ης Μαρτίου 2023 και θα ολοκληρωθεί το πρωί της Παρασκευής 31 Μαρτίου 2023. Δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό έχουν όλοι όσοι έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδος και έχουν την Ελληνική υπηκοότητα ή την υπηκοότητα οποιουδήποτε άλλου κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο νικητής και ο/η συνοδός του, προκειμένου να αποδεχτούν το Έπαθλο, θα πρέπει να έχουν στην κατοχή τους δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, εφόσον είναι 15ετιας. Στην περίπτωση που ο/η πρώτος/η νικητής/τρια δεν μπορέσει να ταξιδέψει στις ημερομηνίες που ορίζονται, θα επιλεγεί άλλος/η νικητής/τρια από τους/τις επιλαχόντες/ούσες, που θα αναδειχθούν κατά σειρά προτεραιότητας από την κλήρωση.   

3. Οι όροι του Διαγωνισμού ευρίσκονται αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του ΔΙΕΣΗ 101,3, καθώς και στις σελίδες που τηρεί η εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), όπου και θα παραμείνουν αναρτημένοι καθ’ όλη τη διάρκειά του.

4. Ο Διαγωνισμός θα διεξαχθεί από 14/03/2023 έως 31/03/2023, μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού Δίεση 101,3. Εξαιρούνται από τις συμμετοχές οι υπάλληλοι της Ραδιοφωνικής Επικοινωνίας Α.Ε (Δίεση 101.3) καθώς και οι συγγενείς τους πρώτου (Α΄) και δεύτερου (Β΄) βαθμού.Οι συμμετέχοντες οφείλουν να ενημερώσουν το Διοργανωτή, για οτιδήποτε δύναται να επηρεάσει τη συμμετοχή τους στο Διαγωνισμό.

4 α). Εξαιρούνται οι υπάλληλοι της «ΑΜΑΖΕ ΑΕ», καθώς και οι συγγενείς αυτών πρώτου (Α΄) βαθμού.

β). Για να θεωρηθεί ότι κάποιος δηλώνει συμμετοχή στον διαγωνισμό θα πρέπει, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, να στείλει SMS (από κινητό τηλέφωνο εντός Ελλάδος) με το πρόθεμα ΔΙΕΣΗ, (κενό) το ονοματεπώνυμο του (κενό) ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ στον αριθμό υψηλής χρέωσης 54301, με χρέωση, 0,34 ευρώ/SMS (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α και τέλους κινητής τηλεφωνίας).Για τυχόν παράπονα ή ερωτήσεις σχετικά με το τεχνικό σκέλος του διαγωνισμού, οι συμμετέχοντες μπορούν να απευθύνονται και στο τηλέφωνο παραπόνων της ΑΜΑΖΕ στο 2111 88 54 88.

γ). Κάθε ακροατής μπορεί να αποστείλει SMS περισσότερες από μία φορές, για να δηλώσει ισάριθμες συμμετοχές, ωστόσο κάθε φορά που αποστέλλει SMS, θα λαμβάνει νέο κωδικό αριθμό, που θα μπορεί να εξαργυρώσει σε υπηρεσίες ή προϊόντα (ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το κόστος του SMS) από τον διαδικτυακό τόπο www.instawin.gr. Χρήση κωδικού: ο Συμμετέχων θα πρέπει να εισάγει το μοναδικό κωδικό (ή κωδικούς σε περίπτωση περισσότερων τους ενός) στην ηλεκτρονική σελίδα www.instawin.gr εξαργυρώνοντάς τον σε προϊόν ή υπηρεσία της επιλογής του. Η ιστοσελίδα www.instawin.gr προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες διαφόρων κατηγοριών, οι οποίες είναι χρήσιμες για το σύνολο των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό, δίνοντας τους τη δυνατότητα της επιλογής.

Ενδεικτικά, περιλαμβάνει:

Υπηρεσίες: διαγνωστικές εξετάσεις, θεραπείες αδυνατίσματος, παιδότοποι, αισθητικής, κομμωτήρια, spa κοκ.

Συνδρομητικές υπηρεσίες: χρόνος χρήσης κάρτας υγείας, ασφαλιστικών παροχών, γυμναστηρίου κοκ.
Φυσικά προϊόντα: ένδυση/υπόδηση, είδη σπιτιού, ηλεκτρονικά & ηλεκτρικά είδη, φαρμακείου, καλλυντικά, φαγητό/καφέ κοκ (από τα φυσικά καταστήματα ή το e-shop συνεργαζόμενων εταιρειών, χωρίς κόστος παράδοσης για τον συμμετέχοντα).

Ψηφιακό Περιεχόμενο: παιχνίδια για το κινητό, μηνύματα SMS μέσω online πλατφόρμας, e-books.

Κάθε κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία (1) φορά. Ο κωδικός δεν δύναται να εξαργυρωθεί σε χρήματα. Για την εξαργύρωση του εκάστοτε κωδικού που λαμβάνει ο Συμμετέχων μέσω αποστολής SMS, δεν απαιτείται αποστολή πολλαπλών μηνυμάτων SMS.
Η χρήση κάθε κωδικού μπορεί να γίνει αποκλειστικά και μόνο εντός χρονικού διαστήματος ενός (1) μήνα από την επομένη της ημέρας λήψης του σχετικού κωδικού, μετά δε το πέρας του διαστήματος αυτού, ο κωδικός ακυρώνεται και δεν ισχύει. Η χορήγηση του κατά τα ως άνω κωδικού και η χρήση του από το συμμετέχοντα είναι ανεξάρτητη του εάν αυτός κληρωθεί ή όχι ως νικητής του επάθλου του διαγωνισμού.

5. Για τη συμμετοχή στο Διαγωνισμό δεν απαιτείται οποιαδήποτε άλλη ενέργεια εκ μέρους των ενδιαφερομένων, εφόσον κάθε ενδιαφερόμενος/η πληροί τις προϋποθέσεις του όρου 2 και αφού ολοκληρώσει τον τρόπο συμμετοχής που έχει επιλέξει ο Δίεση 101,3, θα λαμβάνει αυτόματα μέρος στο Διαγωνισμό και θα παίρνει μέρος στην κλήρωση που θα διενεργηθεί για την ανάδειξη των νικητών.

6. Θα κληρωθεί ένας (1) βασικός νικητής, για τον διαγωνισμό στο Βελιγράδι και ένας (1) αναπληρωματικός, στην περίπτωση που ο βασικός νικητής αρνηθεί ή δεν απαντήσει σε σχετική ειδοποίηση, εντός της προθεσμίας που έχει ορισθεί.Ο  βασικός νικητής/ νικήτρια  ή ο/η αναπληρωματικός, θα κερδίσει το Έπαθλο, που αποτελείται από ένα ταξίδι για το Βελιγράδι, σε συνεργασία με το ταξιδιωτικό γραφείο Happy Days Travel, για δύο (2) άτομα και στα οποία περιλαμβάνονται : α) τα αεροπορικά εισιτήρια μετ’ επιστροφής από Αθήνα προς Βελιγράδι,  β) διανυκτέρευση τριών (3) ημερών σε ξενοδοχείο, με πρωινό, σε δίκλινο δωμάτιο, γ)εισιτήρια για δύο άτομα για τη συναυλία του Eros Ramazzotti και στ) 500,00 ευρώ μετρητά για την κάλυψη των εξόδων του ταξιδιού. Όποια κόστη προκύψουν επιπλέον του πακέτου Επάθλου (π.χ. τηλεφωνικές κλήσεις, room service), επιβαρύνουν το νικητή και τον/ τη συνοδό του.  Τα αεροπορικά εισιτήρια για το νικητή και το/ τη συνοδό του ισχύουν για την ίδια πτήση και τις ίδιες ημερομηνίες και δεν θα μπορούν να είναι σε διαφορετικές. Επίσης, ο νικητής και ο/ η συνοδός του θα αναχωρήσουν από το ίδιο αεροδρόμιο και θα επιστρέψουν στο ίδιο αεροδρόμιο.Ο/ η συνοδός του νικητή του Επάθλου δεν είναι δυνατό να επιλεγεί μέσω πρόσθετου Διαγωνισμού, άλλης προωθητικής ενέργειας ή εμπορικής εκδήλωσης. Το Έπαθλο εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα, δεν επιστρέφεται, δεν μεταβιβάζεται, δεν αντικαθίσταται και δεν εξαργυρώνεται.Το Έπαθλο δεν αντιστοιχεί σε δικαίωμα κράτησης ταξιδιωτικού πακέτου για συγκεκριμένη διαδρομή σε συγκεκριμένη ημέρα. Η ημερομηνία αναχώρησης ορίζεται η 20η Απριλίου 2023 και η ημερομηνία επιστροφής η 23ηη Απριλίου 2023.

7. Ο ένας (1)  τυχερός  μαζί με τον έναν (1) αναπληρωματικό, θα αναδειχθούν μέσω κλήρωσης που θα πραγματοποιηθεί στο Δίεση 101,3  (Βιλτανιώτη 36, Κάτω Κηφισιά)  στις 31 Μαρτίου 2023, λίγο πριν τις 10.00 π.μ, παρουσία δικηγόρου. Ο νικητής και ο αναπληρωματικός θα ανακοινωθούν από τον «αέρα» του Δίεση 101.3.

8. Ο νικητής θα ενημερωθεί μέσω του κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει εντός δύο (2) ωρών από την κλήρωση, προκειμένου να του δοθούν αναλυτικά κατευθύνσεις και οδηγίες. Ουδεμία ευθύνη φέρει ο Δίεση 101,3 για άκαρπες προσπάθειες ειδοποίησης των νικητών του Επάθλου και δη όταν οφείλεται σε μη απάντηση κλήσης ή μηνύματος που θα τους αποσταλεί.

9. Ο χρόνος και τρόπος παραλαβής των εισιτηρίων και λοιπών εγγράφων σχετικά με το Έπαθλο θα γνωστοποιείται στους Νικητές εγκαίρως από το Δίεση 101,3, τηλεφωνικά στον αριθμό κινητού, από τον οποίο οι εγκύρως συμμετέχοντες δήλωσαν Συμμετοχή.

10. Επιπλέον, σε περίπτωση κατά την οποία ο βασικός νικητής δεν έχει αποδεχθεί για οποιοδήποτε λόγο το Έπαθλο που κέρδισε, θα κληθεί προς αποδοχή του αντίστοιχου Επάθλου ο αναπληρωματικός νικητής κατά απόλυτη προτεραιότητα και σύμφωνα με τη σειρά που θα αναδειχθεί από την κλήρωση. Μετά την ημέρα και ώρα των κληρώσεων, όπως έχουν οριστεί από το Δίεση 101,3 και μετά την άκαρπη επικοινωνία με το νικητή, το δικαίωμα αποδοχής του βασικού νικητή αυτόματα χάνεται και ουδεμία αξίωση δύναται να προβληθεί έναντι της Διοργανώτριας εταιρείας.

11. Για τη χρήση του Επάθλου είναι απαραίτητη η κατοχή δελτίου ταυτότητας Ο/η νικήτρια και οι τρεις συνοδοί του/ της, θα πρέπει να έχουν στην κατοχή τους δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, εφόσον είναι 15ετιας, καθώς και η υπογραφή κάθε σχετικής δήλωσης αποδοχής που εύλογα θα τους ζητηθεί ως προϋπόθεση και προαπαιτούμενο παράδοσης του Επάθλου.

12. Τα Έπαθλο είναι προσωπικό, δεν μεταβιβάζεται και δεν ανταλλάσσεται με χρήματα ή άλλη υπηρεσία ή προϊόντα, δεν εκχωρείται σε συγγενικά πρόσωπα ή τρίτους, ούτε αντικαθίσταται ή εξαργυρώνεται. Μετά την ολοκλήρωση του Διαγωνισμού και την ειδοποίηση του νικητή, η Διοργανώτρια εταιρεία απαλλάσσεται από οποιαδήποτε ευθύνη ιδίως για  ακύρωση ή /και ματαίωση των εκδηλώσεων για οποιονδήποτε λόγο και αιτία.

13. Ο Δίεση 101,3 δεν φέρει ευθύνη για τυχόν εκτυπωτικά λάθη.  Επίσης, η Διοργανώτρια εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη, εάν για λόγους αναγόμενους σε περιστατικό που συνιστούν ανωτέρα βία (ενδεικτικά δε λόγω φυσικών καταστροφών, πολέμου, τρομοκρατικών ενεργειών ή απειλών για τρομοκρατική ενέργεια, ατυχημάτων, πυρκαγιών, πλημμυρών ή άλλων φυσικών καταστροφών, απεργιών ή κοινωνικών διαταραχών κλπ.), δεν μπορεί να εκτελέσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το παρόν και απαλλάσσεται των υποχρεώσεών της.

14. Η Διοργανώτρια εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, να ακυρώσει συμμετοχές, εφόσον δεν πληρούν τους όρους του παρόντος. Οι συμμετέχοντες οφείλουν να ενεργούν νόμιμα και μέσα στο πλαίσιο των χρηστών και συναλλακτικών ηθών. Οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά κάποιου συμμετέχοντος κριθεί (βάσει ενδείξεων) από τη Διοργανώτρια εταιρεία παράνομη ή καταχρηστική ή αντισυμβατική (μη φέρουσα αυτή, ήτοι η Διοργανώτρια εταιρεία φέρει το βάρος της αποδείξεως), τότε η Διοργανώτρια εταιρεία έχει το δικαίωμα, να τον αποκλείσει τελείως από το Διαγωνισμό, ακόμη και να ακυρώσει το Έπαθλο.

15. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Υπεύθυνος Επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων σας είναι η εταιρεία ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. (ΔΙΕΣΗ FM), Βιλτανιώτη 36, Κ. Κηφισιά, Τ.Κ. 145 64 τηλέφωνο : 211 1892300 Ε-mail: diesi@diesi.gr, και τα στοιχεία επικοινωνίας του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων είναι: Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων ΔΙΕΣΗ FM, Βιλτανιώτη 36, Κ. Κηφισιά, Τ.Κ. 145 64, Ε-mail: dpo@diesi.gr.

Με τη συγκατάθεσή σας θα επεξεργαστούμε το τηλέφωνο, το ονοματεπώνυμο και ενδεχομένως τη διεύθυνσή σας ή και την εικόνα σας με σκοπούς α) τη συμμετοχή σας στο διαγωνισμό, β) σε περίπτωση που αναδειχθείτε νικητής, την παράδοση των Δώρων ή την προσφορά των δωρεάν υπηρεσιών στο νικητή, καθώς επίσης γ) την προβολή του Διαγωνισμού και των αποτελεσμάτων του μέσω του ραδιοφώνου, μέσω ηλεκτρονικού τύπου ή και του INTERNET.

Νομική βάση για την επεξεργασία είναι η συγκατάθεσή σας (άρθρο 6 παρ. 1α ΓΚΠΔ) αλλά και η σύμβαση, με την αποδοχή εκ μέρους σας των όρων συμμετοχής (άρθρο 6 παρ. 1β ΓΚΠΔ). Η συμμετοχή σας στο Διαγωνισμό έχει ως προϋπόθεση και υποδηλώνει την παροχή της συγκατάθεσής σας για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας για τους παραπάνω σκοπούς.

Στο πλαίσιο αυτό, η Διοργανώτρια εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει και δημοσιεύσει οποιοδήποτε ειδησεογραφικό στοιχείο σχετικό με την απονομή και την κλήρωση για διαφημιστικούς σκοπούς, καθώς και να προβεί σε χρήση του ονόματος και της εικόνας των συμμετεχόντων, χωρίς προηγούμενη συνεννόηση μαζί τους και χωρίς οποιαδήποτε οικονομική ή άλλη απαίτηση από μέρους τους, καθώς η συμμετοχή καθενός στον παρόντα Διαγωνισμό, υποδηλώνει αυτομάτως και την προς τούτο συναίνεση.

Τα δεδομένα αποθηκεύονται για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους από τη λήξη του Διαγωνισμού ή μέχρι να παραδοθούν τα δώρα και οι παροχές .

Τα Δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με την ευρωπαϊκή (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων 2016/679) και την εθνική νομοθεσία (Ν.4624/2019), τις διαδικασίες και τις πρακτικές που σχετίζονται με τους προαναφερθέντες σκοπούς και είναι προσβάσιμα από το προσωπικό των Υπεύθυνων Επεξεργασίας και τα τρίτα πρόσωπα τα οποία, ως εκτελούντες την επεξεργασία, εμπλέκονται στη διοργάνωση του Διαγωνισμού, την ανάδειξη των νικητών και στην απονομή/ παράδοση των Δώρων, υπό την εποπτεία μας και με τις ίδιες εξασφαλίσεις. Τα δεδομένα σας δεν θα αποκαλυφθούν ή πωληθούν σε τρίτα πρόσωπα για άλλους μη σχετικούς σκοπούς.

Μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας σύμφωνα με τα άρθρα 15-22 του Κανονισμού GDPR, ενημέρωσης, πρόσβασης, φορητότητας, περιορισμού της επεξεργασίας επικοινωνώντας με τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας ή τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων στα παραπάνω τηλέφωνα και Ε-mail. Μπορείτε για παράδειγμα, να ζητήσετε επιβεβαίωση για την ύπαρξη ή μη προσωπικών δεδομένων, που σχετίζονται με εσάς ή επικαιροποιημένο κατάλογο των προσώπων που επεξεργάζονται τα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς όμως η ανάκληση να έχει επίδραση στη νομιμότητα της επεξεργασίας που έλαβε χώρα μέχρι τη στιγμή της ανάκλησης. Τέλος, μπορείτε να υποβάλλετε καταγγελίες στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλεφωνικό Κέντρο: +30-210 647560 και www.dpa.gr .

16. Οι όροι του Διαγωνισμού δύναται να τροποποιηθούν οποτεδήποτε από τη Διοργανώτρια. Κάθε τροποποίηση θα ισχύει από το χρόνο δημοσίευσής της στην ιστοσελίδα του διαγωνισμού (ενότητα όροι διαγωνισμών).

Η συμμετοχή στο Διαγωνισμό συνεπάγεται αυτομάτως την αποδοχή και προσχώρηση στο σύνολο των όρων του διαγωνισμού. Στην περίπτωση που η ομαλή διεξαγωγή του Διαγωνισμού διαταραχθεί από οποιονδήποτε παράγοντα (π.χ. τεχνικό πρόβλημα, ιός, απάτη) η Διοργανώτρια διατηρεί το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση του, να αναστείλει, ακυρώσει ή συνεχίσει το διαγωνισμό.

17. Αρμόδια για κάθε τυχόν ζήτημα που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με τον παρόντα Διαγωνισμό, ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών.

Αθήνα, 14.03.2023

Η εταιρεία «Ραδιοφωνική Επικοινωνία Α.Ε» (ΔΙΕΣΗ 101.3)
 
7
''Ο Μισάνθρωπος'' στο Θεατρο Εμπορικόν

Σαρρή 11, Ψυρρή
Τηλ.: 2103211750



Συγγραφέας: Μολιέρος
Σκηνοθεσία/ Απόδοση κειμένου: Γιάννης Κακλέας
Σκηνικά: Ηλένια Δουλαδίρη – Γιάννης Κακλέας
Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Φωτισμοί: Στέλλα Κάλτσου
Κίνηση: Αγγελική Τρομπούκη
Μουσική: Βάϊος Πράπας
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Μπερερής
Παίζουν οι ηθοποιοί: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Ευγενία Σαμαρά, Στέλιος Ιακωβίδης, Αθηνά Μουστάκα, Θάνος Μπίρκος, Φωτεινή Αθερίδου, Αυγουστίνος Κούμουλος

Λίγα λόγια το έργο...

Η αιχμηρή γραφή του Μολιέρου, η αδυσώπητη σάτιρά του στη συντηρητική υποκρισία της εποχής του και η εμμονή του στην κωμωδία ως το πιο ισχυρό όπλο για την κοινωνική κριτική τον καθιστούν έναν διαχρονικά εμβληματικό συγγραφέα που «αναπνέει» στο σήμερα παρά τα 400 χρόνια που πέρασαν από την γέννησή του.

Άνθρωπος του θεάτρου - ηθοποιός, συγγραφέας και θιασάρχης -  γνώστης της θεατρικής πρακτικής,  με τον κωμικό του οίστρο και με τα αριστουργήματα που έγραψε, άλλαξε την κωμωδία μια για πάντα.

Τον πολέμησαν, προσπάθησαν να του απαγορεύσουν την αμείλικτη κριτική του αλλά η τολμηρή κοινωνική του στάση, το ηθικό του ανάστημα και η δύναμη της γραφής του τον καθιέρωσαν ως ένα από τους μεγαλύτερους δημιουργούς στην θεατρική μας παράδοση.

Πιο επίκαιρος από ποτέ, ο αυτοβιογραφικός «Μισάνθρωπος» είναι γραμμένος με σαρκασμό, θυμό και γνώση της γελοιότητας μιας κοινωνίας σαθρής που  η υποκρισία, η διαπλοκή, ο ναρκισσισμός, η αδικία, ο σεξισμός, η επίδειξη του πλούτου, ο θρίαμβος της μετριότητας και η κυριαρχία της εικόνας  είναι μερικές από τις παθογένειές της.

Ο Αλσέστ, ο ήρωας του έργου, επιθετικός και αηδιασμένος με την κοινωνική παρακμή και θυμωμένος με την υποκρισία των ανθρώπων, ερωτεύεται παθιασμένα την όμορφη Σελιμέν, το απόλυτο θηλυκό - προϊόν αυτού του συστήματος που απεχθάνεται. Και παγιδεύεται.

Σε ένα σύστημα εικονικής πραγματικότητας, που η «μάσκα» είναι το πρόσωπό μας, σε μια κοινωνία της κυριαρχίας της εικόνας έχει θέση ο έρωτας;

Στο Μισάνθρωπο η κωμική πένα του Μολιέρου έχει την ευκαιρία να σατιρίσει, με τα υλικά της κωμωδίας που αυτός ο ιδιοφυής συγγραφέας ξέρει να χρησιμοποιεί, την αέναη μάχη του αρσενικού και του θηλυκού.

Ο Γιάννης Κακλέας αποπειράται για πρώτη φορά να συνδιαλλαγεί με τον κόσμο του Μολιέρου με ανατρεπτική διάθεση και με πρόθεση να αναδείξει τα στοιχεία του έργου που αφορούν απόλυτα στην πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα.

Η διανομή αποτελείται από  ένα θίασο εξαιρετικών ηθοποιών:

Τον Μισάνθρωπο ενσαρκώνει ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος και την δαιμονική Σελιμέν η Ευγενία Σαμαρά.
Ορόντ, ο αντεραστής του Μισάνθρωπου, ο Στέλιος Ιακωβίδης.
Στον ρόλο της Αρσινόης, της αντίζηλης της Σελιμέν, η Αθηνά Μουστάκα.
Μνηστήρες της γοητευτικής Σελιμέν, ο Θάνος Μπίρκος και ο Αυγουστίνος Κούμουλος.
Ο Αλέξης Φουσέκης και ο Κυριάκος Σαλής, φίλοι του Ζευγαριού.
Και τέλος η Φωτεινή Αθερίδου με δικά της σατιρικά κείμενα σε ρόλο σχολιαστή που δυναμιτίζει κάθε προσπάθεια σοβαροφάνειας των ηρώων του έργου.
8
''Φιλουμένα Μαρτουράνο'' στο Θέατρο «Δημήτρης Χορν»

Αμερικής 10, Κολωνάκι
Τηλ.: 2103612500



Συγγραφέας: Εντουάρντο Ντε Φιλίππο
Μετάφραση: Ειρήνη Μποζοπούλου
Δραματουργική επεξεργασία - Σκηνοθεσία: Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος
Σκηνικά- Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Σχεδιασμός Φωτισμών: Σοφία Αλεξιάδου
Μουσική: Πάνος Γκίνης
Διανομή
Φιλουμένα Μαρτουράνο - Μαρία Ναυπλιώτου
Ντομένικο Σοριάνο - Μελέτης Ηλίας
Ροζαλία Σολιμένε - Πηνελόπη Μαρκοπούλου
Αλφρέντο Αμορόζο - Κωνσταντίνος Γαβαλάς
Λουτσία - Νεφέλη Μαϊστράλη
Νταϊάνα - Ιωάννα Τζίκα
Ουμπέρτο - Βασίλης Ντάρμας
Ρικάρντο - Βασίλης Μηλιώνης
Μικέλε - Βαγγέλης Δαούσης

Λίγα λόγια το έργο...

Φιλουμένα Μαρτουράνο, μια γλυκόπικρη κωμωδία, λαμπρό δείγμα του ιταλικού νεορεαλισμού, που συμπυκνώνει στις σελίδες του μια ολόκληρη εποχή και αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα έργα του παγκόσμιου θεατρικού ρεπερτορίου που συνεχίζει να συγκινεί ακόμη και σήμερα, 77 χρόνια μετά το πρώτο ανέβασμά του στη Νάπολη (1946).

Η Φιλουμένα Μαρτουράνο ξεκίνησε ως πόρνη και κατέληξε ερωμένη του πλούσιου εμπόρου Ντομένικο Σοριάνο. Τώρα, έπειτα από αρκετά χρόνια κοινού βίου, διεκδικεί τη θέση που της αξίζει. Ένα απρόσμενο μυστικό ανατρέπει τις ισορροπίες και αλλάζει τα δεδομένα.

Ένα έργο που βάζει στο μικροσκόπιο τη γυναίκα, τις προβληματικές οικογενειακές και κοινωνικές δομές και τα στερεότυπα φέρνοντας αντιμέτωπους δύο κόσμους με όχημα τη σπουδαία γλώσσα του συγγραφέα.

Όπως γράφει και ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος:

«Όλα έγιναν κάποτε.

Κάποτε της είπαν πως έγινε γυναίκα. Δεν είναι κορίτσι πια.

Κάποτε έφυγε από το σπίτι της το πατρικό και πήγε σε εκείνο το άλλο "σπίτι". Κάποτε γνώρισε κι εκείνον. Κάποτε την γνώρισε κι αυτός.

Κάποτε έμεινε  έγκυος και μετά ξανά και ξανά.

Και κάποτε εκείνος της ζήτησε να μείνει μαζί του, χωρίς να της το ζητήσει και ποτέ αληθινά. Ύστερα το ξέχασε. 

Κάποτε γεννήθηκαν και τρία παιδιά. Που δεν έμαθαν ποτέ ποιανού παιδιά είναι.

Και κάποτε... το κάποτε κουράστηκε. Και θέλησε να γίνει τώρα.

Τώρα... ανάμεσα σε εκείνη και σε εκείνον. Που δεν συναντήθηκαν ποτέ, μέχρι τώρα.

Που δεν έζησαν ποτέ αληθινά, μέχρι τώρα.

Που δεν έμαθε ποτέ εκείνη ποιος στ' αλήθεια είναι εκείνος.

Ο Ντομένικο Σοριάνο.

Και δεν έμαθε ποτέ  εκείνος ποια στ' αλήθεια είναι εκείνη.

Η Φιλουμένα Μαρτουράνο.

Η γυναίκα που δεν κλαίει ποτέ. Μέχρι τώρα. Που θα μάθει.

Μέχρι τώρα που θα μάθουμε κι εμείς.

Και θα το μάθουν και εκείνα τα παιδιά. Πρέπει να το μάθουν.

Γιατί όπως λέει και μία κρυφή φωνή μες στο σκοτάδι...

"Τα παιδιά είναι παιδιά".

Και σε λίγο χαράζει το πρώτο  φως της καινούριας ζωής.»
9
"Μπλε καστόρινα παπούτσια" στο Θέατρο Μπέλλος

Κέκροπος 1, Πλάκα
Τηλ.: 2103229889



Συγγραφέας: Θανάσης Σκρουμπέλος
Σκηνοθεσία: Θανάσης Ζερίτης
Διασκευή: Νεφέλη Μαϊστράλη
Σκηνικά - κοστούμια: Γεωργία Μπούρδα
Κινησιολογία - Χορογραφία: Κατερίνα Φώτη
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Μουσική: Σταύρος Γιαννουλάδης, Γιάννης Λατουσάκης
Παίζουν: Σταύρος Γιαννουλάδης, Χάρης Κρεμμύδας, Γιάννης Λατουσάκης, Νεφέλη Μαϊστράλη, Διονύσης Πιφέας, Πάνος Τοψίδης

Λίγα λόγια το έργο...

Μια παράσταση για τη ζωή και τα όνειρα των ανθρώπων που παγιδεύτηκαν στο μεταίχμιο της ιστορίας, με φόντο την Αθήνα της δεκαετίας του '60.

«Ήταν οι μέρες που' χε ανοίξει στο Μεταξουργείο, η Χαβάη. Ένα υπόγειο, συνδυασμός ταβέρνας και Φολί Μπερζέρ, που' χε σεπαρέ κι αντί για γυναίκες σέρβιραν άντρες ντυμένοι γυναίκες. Φορούσαν φουρό και ξύριζαν τα πόδια τους κι είχαν φτιάξει βυζιά γυναικεία πάνω στα αντρικά στήθη τους.»

Εκεί, ανάμεσα στα πορνεία που μυρίζουν ντετόλ και πατσουλί, τα χαμόσπιτα που μπάζουν νερά και τα ιδιόμορφα καμπαρέ με τις πρώτες τραβεστί, ξετυλίγεται η ιστορία της μετεμφυλιακής Ελλάδας, μέσα από τα μάτια των ανθρώπων του περιθωρίου· ανθρώπων που την έζησαν και τη διαμόρφωσαν.

Ο Γαζούρης ή Λάζαρος με το υπερμέγεθες πέος που φέρνει την άνοιξη. Η Σαλώμη με τη μέση δαχτυλίδι που τη λέγαν Χαράλαμπο. Η Βουγιούκλω που μισεί το σουλούπι της και βάφει με οξυζενέ, τα μαλλιά της. Η Θέμις η καλύτερη μίμος της γυναικείας συμπεριφοράς. Η Φώτω, ένας καλοχτισμένος γεροδεμένος άντρας, ο μόνος που κράτησε το όνομά του και το ‘κανε κοριτσίστικο. Ο κυρ-Χρήστος, πρώην χίτης, που κάνει κουμάντο στη Χαβάη και τη μισή Αθήνα. Η Αριστέα που πλένει τα σεντόνια των πορνείων και εύχεται ο γιός της να μείνει αμόλυντος. Οι έφηβοι που γίνονται Λαμπράκηδες και μοιράζουν προκηρύξεις. Οι νταήδες και οι παρακρατικοί που περιμένουν να δουν που θα κάτσει η μπίλια της εξουσίας, για να διαλέξουν μεριά. Οι αμερικανοί στρατιώτες που θέλουν να περάσουν αχαλίνωτες νύχτες στην μπερδεμένη παραγκούπολη. Ο Τζον Φιτζέραλντ Κένεντι που δολοφονείται μπροστά στα έκπληκτα μάτια της Τζάκι. Όλοι φτιάχνουν το βαθιά πολιτικό, ερωτικό, παθιασμένο και τραγικό σύμπαν του έργου που θα ολοκληρωθεί με την προβοκάτσια του ’64 και θα πνιγεί στο αίμα ενώ ο Έλβις Πρίσλεϊ θα τραγουδάει Μπλε καστόρινα παπούτσια σ’ ένα σαρανταπενταράκι.
10
"My Life In Art" στον Πολυχώρο Vault

Μελενίκου 26, Βοτανικός
Τηλ.: 2130356472 - 6945993870



Συγγραφέας: Άντριου Κόουι
Απόδοση - Μετάφραση: Κατερίνα Βαϊμάκη
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Βουρνάς
Μουσική: Γιώργος Ιωαννίδης
Σχεδιασμός φωτισμών: Χριστίνα Φυλακτοπούλου
Ηθοποιοί: Αλέξανδρος Δαβιλάς, Αντιγόνη Μακρή, Ορέστης Τουλιάτος

Λίγα λόγια το έργο...

Η κωμωδία καταστάσεων του  Άντριου Κόουι κοιτάει μέσα από την κλειδαρότρυπα στις πρόβες μιας θεατρικής παράστασης και προσεγγίζει με χιούμορ τις παρεξηγήσεις, τις διαφωνίες και τα πάθη που μπορεί να προκύψουν πίσω από τη σκηνή.

Μία παράσταση που θίγει και σατιρίζει εκ των έσω το θέατρο, το παρασκήνιο του και τους ηθοποιούς, αλλά και το πόσο ευάλωτη μπορεί να γίνει η προσωπική τους ζωή. Αποτυπώνει όλη την ανασφάλεια των καλλιτεχνών, αλλά και διατηρεί μια τρυφερή ματιά στην προσωπική τους ζωή και τα αδιέξοδά της.

Τελικά μήπως δεν σταματάμε ποτέ να παίζουμε θέατρο;

Τρεις άνθρωποι. Μία παράσταση. Ένα ερωτικό τρίγωνο που ο καθένας κοιτά προς… διαφορετική κατεύθυνση.

Ο Γκράχαμ, ένας σκηνοθέτης που ανεβάζει τον «Δον Ζουάν», είναι κρυφά ερωτευμένος με τον πρωταγωνιστή του, Στίβεν, ο οποίος φαντασιώνεται τη συμπρωταγωνίστρια του, Ρεβέκκα, αλλά εκείνη έχει την προσοχή της στραμμένη στο λάθος άντρα... Μυστικά, εξομολογήσεις, αποκαλύψεις μέσα και έξω από το θέατρο. Τα όρια ανάμεσα στη ζωή και την τέχνη μπερδεύονται. Ένα έργο μέσα στο έργο.

Τι  συμβαίνει όταν οι ηθοποιοί αρχίζουν να ταυτίζονται με το ρόλο τους;

Πώς μπορεί κανείς να σκηνοθετήσει την ίδια τη ζωή;
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10