TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum

Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών => Ευρώπη => Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό => Τουρκία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kicky στις Μάιος 18, 2010, 19:52:10 μμ

Τίτλος: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 18, 2010, 19:52:10 μμ
Οφείλω να παραδεχτώ πως η Κωνσταντινούπολη ανέκαθεν ήταν στο μυαλό μου, παρ’ όλα αυτά η αναχώρηση καθυστερούσε ανεξήγητα (συμπαντικοί λόγοι υποθέτω που δεν έχω ερευνήσει ακόμη!)

Κι επειδή τα πιο ωραία πράγματα γίνονται αυθόρμητα, η απόφαση για το ταξίδι πάρθηκε μέσα σ’ ένα απόγευμα. Πτήσεις με την Ολυμπιακή & διαμονή στο Imperial Ottoman, ένα υπέροχο boutique ξενοδοχείο 4* δίπλα στην Αγιά Σοφιά.

Με ταξιδιωτικούς οδηγούς και χάρτες υπό μάλης φτάσαμε στην Κωνσταντινούπολη Παρασκευή πρωί και πήραμε το μετρό (και στη συνέχεια το τραμ) για να πάμε στο ξενοδοχείο. Βολικότατο, εξυπηρετικότατο και οικονομικότατο – το εισιτήριο κοστίζει 1,5 λίρα (υπολογίστε πως η ισοτιμία ευρώ λίρας είναι 1 προς 2)

Μετά την άφιξη και την τακτοποίηση στο ξενοδοχείο βγήκαμε για μια πρώτη βόλτα  και μια πρώτη γνωριμία με την πόλη. Με σύμμαχο τον καλό καιρό περπατήσαμε στην πλατεία της Αγίας Σοφίας, τον Ιππόδρομο, τα μικρά σοκάκια που απλώνονται κάθετα και οριζόντια στη Divan Yolu και σφύζουν από ζωή με εκατοντάδες τουρίστες και ντόπιους να απολαμβάνουν το φαγητό, τον καφέ ή το τσάι τους σε κάποιο από τα δεκάδες μαγαζιά της περιοχής. Μετά το δικό μας απολαυστικό γεύμα περιπλανηθήκαμε στον παραλιακό δρόμο περιμετρικά του ακρωτηρίου του Σαραγιού και μάλλον τυχαία (!) ανακαλύψαμε και το ανάκτορο του Βουκολέοντα.

Επιστροφή στο ξενοδοχείο αργά το απόγευμα (και μετά από αρκετά φλυτζάνια τσάι!) ξεκούραση και εκ νέου έξοδος για Istanbul by night! Προορισμός μας η πλατεία Taksim και η Istiklal Caddesi, η άλλοτε Grande Rue de Pera. Πεζοδρομημένη, φωτισμένη και κοσμοπλυμμηρισμένη! Έχω την αίσθηση πως τα cafe – bar – εστιατόρια που βρίσκονται επί της Istiklal Caddesi και στα κάθετα δρομάκια πρέπει να είναι ισάριθμα με τα εμπορικά της Μεγάλης Αγοράς! Το δε μήκος της (3 χιλιόμετρα) ευτυχώς το έμαθα επιστρέφοντας στην Ελλάδα...

Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε αρκετά νωρίς με σκοπό να επισκεφτούμε το Topkapi. Σοφή η επιλογή της ώρας καθώς τα περισσότερα οργανωμένα γκρουπ ξεκινούν με την ξενάγηση στην Αγιά Σοφιά. Ο χώρος είναι τεράστιος και θέλει χρόνο, τον οποίο αφειδώς διαθέσαμε για να τον απολαύσουμε. Σίγουρα το Χαρέμι κλέβει την παράσταση, για κάποιο λόγο ωστόσο λάτρεψα το περίπτερο της Βαγδάτης – ίσως λόγω θέσης και θέας! Επιβάλλεται μια στάση έστω για ένα φλυτζάνι τσάι στο εστιατόριο Konyali, η εντυπωσιακή θέα αποζημιώνει για τις κάπως τσουχτερές τιμές.

Το απόγευμα τα καταναλωτικά ένστικτα της φίλης μου της Γεωργίας με την οποία συνταξιδεύαμε βρήκαν διέξοδο στο Kapali Carsi, τη Μεγάλη Αγορά της πόλης. Μαγαζάκια, παραμαγαζάκια κι άκομη περισσότερα μαγαζάκια για να χορτάσει το μάτι χρώματα και η γυναικεία φιλαρέσκεια κοπλιμέντα! Προσωπικά νοιώθω ευτυχής που κατάφερα να μη χαθώ σ’ αυτό το δαιδαλώδη λαβύρινθο αλλά και να βρω ένα γλυκύτατο παππού που επιδιδόταν στην τέχνη της καλλιγραφίας.

Βαδίζοντας πλέον σε γνώριμα μονοπάτια το βράδυ κατευθυνθήκαμε και πάλι στην πλατεία Taksim, νοιώθοντας  αρκετά ντόπιες για να αφήσουμε χάρτες και οδηγούς στο ξενοδοχείο!

Το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκίνησε με την επίσκεψη μας στην Αγία Σοφία, σκοπίμως προγραμματισμένη νώρις νωρίς για να αποφύγουμε τον πανικό και τα οργανωμένα γκρουπ. Η αρχιτεκτονική της είναι συγκλονιστική ειδικά λαμβάνοντας υπ’ όψιν το ότι κατασκευάστηκε περίπου 1.500 χρόνια πριν. Εκμεταλλευόμενες το χρόνο που μας έμενε διαθέσιμος ως το μεσημεριακό pick up για την κρουαζιέρα στο Βόσπορο, επισκεφτήκαμε το Yerebatan Sarnici, την υπόγεια βασιλική κιστέρνα. Οι άκρως ατμοσφαιρικοί φωτισμοί σε συνδυασμό με τη μουσική με μάγεψαν και με ταξίδεψαν.

Όπως ακριβώς μας ταξίδεψε και το καραβάκι του She Tours στον Κεράτιο, τη θάλασσα του Μαρμαρά και το Βόσπορο! Νομίζω πως η εν λόγω κρουαζιέρα εντάσσεται στη λίστα των must do όντας στην Κωνσταντινούπολη και όχι άδικα. Είναι ο ιδανικός τρόπος για να θαυμάσει κανείς την πόλη έτσι όπως απλώνεται σε δύο ηπείρους αλλά και να ταξιδέψει στο χρόνο με τις εικόνες παλατιών, τζαμιών, κάστρων να εναλλάσσονται σε κάθε ανοιγόκλεισμα των βλεφάρων. Η συνέχεια της εκδρομής μας έφερε στο Eyup (όπου είναι θαμμένος ο σημαιοφόρος του Μωάμεθ Abu Ayyub Al Ansari) και στο λόφο Pierre Loti (για να καταλήξω στο συμπέρασμα πως με τέτοια θέα κι εγώ θα έγραφα ποιήματα!)

Εν αντιθέσει με τις προηγούμενες δύο βραδιές που είχαμε τιμήσει δεόντως την Taksim, το βράδυ της Κυριακής επιλέξαμε να κινηθούμε σε πιο ήπιους ρυθμούς – χαλαρά ποτάκια στην περιοχή του Sultanahmet κοντά στο σπίτι! (είναι τέτοια η φιλοξενία στο Imperial Ottoman που πραγματικά το αισθάνεται κανείς αβίαστα σπίτι του).

Με προγραμματισμένη αναχώρηση αργά το βράδυ, το πρωινό της Δευτέρας περιλάμβανε επίσκεψη στο Μπλε Τζαμί και την Αιγυπτιακή Αγορά. Εξίσου μεγάλο και εξίσου εντυπωσιακό με την Αγία Σοφία, το Sultanahmet Camii δικαίως θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα αριστουργήματα της Ισλαμικής αρχιτεκτονικής. Πίσω από το Yeni Camii, βρίσκεται το Misir Carisi, η Αιγυπτιακή Αγορά ή αλλιώς η Αγορά των Μπαχαρικών. Κατά πολύ μικρότερη σε σχέση με τη Μεγάλη Αγορά, εξίσου γοητευτική ωστόσο, αιχμαλωτίζει τις αισθήσεις – όραση, όσφρηση και γεύση σε υπερδιέγερση! Μετά τις απαραίτητες προμήθειες σε μπαχαρικά, τσάι και καφέ, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και αποφασίσαμε να περάσουμε χαλαρά τις τελευταίες μας ώρες στην πόλη στα γνώριμα πια σοκάκια του Sultanahmet.

Η επιστροφή στο αεροδρόμιο έγινε με τον ίδιο τρόπο της άφιξης (τραμ/μετρό) αλλά με σαφως μεγαλύτερη δυσκολία λόγω συναισθηματικής φόρτισης! Και τα δάκρυα στο αεροπλάνο κατά την απογείωση, βλέποντας τα «νυχτερινά καράβια που περνούν το Βόσπορο» ήταν μάλλον αναπόφευκτα...
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 19, 2010, 05:21:16 πμ
Συγχαρητηρια Kicky... αψογη περιγραφη!!!
Δικαιολογημενα τα δακρυα και η φορτιση... η πολη σε μαγευει με τη πρωτη ματια. :happy:
Απο φωτογραφιες καναμε τιποτα ή θα βαλω απο τις δικες μου? :mocking:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 09:17:32 πμ
Φωτογραφίες επί του παρόντος διαθέσιμες στο profile μου στο facebook. Μη γελάσεις αλλά δεν ξέρω πως να τις κάνω upload εδω!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 10:57:43 πμ
Sultanahmet Camii / Blue Mosque

(http://img714.imageshack.us/img714/3516/bluemosque.jpg) (http://img714.imageshack.us/i/bluemosque.jpg/)

Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 10:58:56 πμ
Sultanahmet Camii / Blue Mosque

(http://img412.imageshack.us/img412/7144/bluemosque2.jpg) (http://img412.imageshack.us/i/bluemosque2.jpg/)
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 10:59:37 πμ
Inside the Blue Mosque

(http://img138.imageshack.us/img138/8128/insidel.jpg) (http://img138.imageshack.us/i/insidel.jpg/)
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 11:00:23 πμ
Inside the Harem / Topkapi

(http://img227.imageshack.us/img227/4915/haremx.jpg) (http://img227.imageshack.us/i/haremx.jpg/)

Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 11:01:20 πμ
View from Topkapi

(http://img200.imageshack.us/img200/4616/viewne.jpg) (http://img200.imageshack.us/i/viewne.jpg/)

Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 11:02:05 πμ
Spice Bazaar

(http://img237.imageshack.us/img237/4286/spicev.jpg) (http://img237.imageshack.us/i/spicev.jpg/)
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 11:02:41 πμ
Ottoman Imperial Hotel

(http://img232.imageshack.us/img232/442/ottomanimperial.jpg) (http://img232.imageshack.us/i/ottomanimperial.jpg/)
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 11:03:41 πμ
Καφεδάκια - τσιγαράκια στο Caferaga Medresesi

(http://img208.imageshack.us/img208/5126/cafed.jpg) (http://img208.imageshack.us/i/cafed.jpg/)

Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: GNS στις Μάιος 19, 2010, 12:52:04 μμ
ωραιες φωτογραφιες κικη :smile_:.με πηγες αρκετα χρονια πισω οταν εκανα κοπανα την τελευταια εβδομαδα απ το σχολειο... :mocking:
β δημοτικου ημουν....  :mocking:για να παμε 5ημερη εκδρομη στην Πολη με τους γονεις μου. :yahoo:
αν και 7 χρονων τοτε θυμαμαι αρκετα απο την εκδρομη.εκει μου πηραν και το πρωτο μου δερματινο μπουφαν :yahoo: το οποιο φορουσα εως την στ δημοτικου.τελεια ποιοτητα που δεν υπαρχει πλεον......
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: elina στις Μάιος 19, 2010, 13:18:13 μμ
Τέλεια περιγραφή και φωτογραφίες...
Μου ήρθαν στο μυαλό εικόνες γεμάτες χρώμα και μυρωδιές  :happy:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: dimosf στις Μάιος 19, 2010, 13:39:46 μμ
Πολύ καλή περιγραφή και πλύ καλές φωτογραφίες. Με πήγες 23 χρόνια πίσω. Νάσαι καλά!!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 19:54:59 μμ
Thank you all για τα καλά σας λόγια! Οφείλω να πω πως ελλείψει χρόνου το κείμενο γράφτηκε πολύ πολύ γρήγορα!

Να συμπληρώσω ένα δυο μέρη που πολύ αγάπησα και συνιστώ ανεπιφύλακτα σε επίπεδο φαγητού / ποτού.

Hayal Kahvesi Bistro
Meseli Sok. 10 / Taksim
Ελαφρά πιάτα & πολλές, πολλέεεες Efes Pielsen!

Caferaga Medresesi
είσοδος από Caferiye Sokak / Sultanahmet- δίπλα στην Αγία Σοφία
απολαυστικά φλυτζάνια τσαγιού & καφέ, στη δροσερή εσωτερική αυλή μιας παλιάς θεολογικής σχολής

Istanbul Enjoyer
Incili Cavus Sok. 25 / Sultanahmet
Ονειρεμένο φαγητό - απίστευτο service και πολύυυυυυ γέλιο με τα παιδιά στο μαγαζί!
Εις εξ υμών πάει...φιλιά πολλά & χαιρετίσματα στο Mehmet!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 19, 2010, 19:59:36 μμ
Thank you all για τα καλά σας λόγια! Οφείλω να πω πως ελλείψει χρόνου το κείμενο γράφτηκε πολύ πολύ γρήγορα!

Τυφλα ναχουν οι φιλολογοι!! :laugh:

Παράθεση
Να συμπληρώσω ένα δυο μέρη που πολύ αγάπησα και συνιστώ ανεπιφύλακτα σε επίπεδο φαγητού / ποτού.

Hayal Kahvesi Bistro
Meseli Sok. 10 / Taksim
Ελαφρά πιάτα & πολλές, πολλέεεες Efes Pielsen!

Caferaga Medresesi
είσοδος από Caferiye Sokak / Sultanahmet- δίπλα στην Αγία Σοφία
απολαυστικά φλυτζάνια τσαγιού & καφέ, στη δροσερή εσωτερική αυλή μιας παλιάς θεολογικής σχολής

Istanbul Enjoyer
Incili Cavus Sok. 25 / Sultanahmet
Ονειρεμένο φαγητό - απίστευτο service και πολύυυυυυ γέλιο με τα παιδιά στο μαγαζί!
Εις εξ υμών πάει...φιλιά πολλά & χαιρετίσματα στο Mehmet!

Κανενα απο αυτα που σου προτεινα :diablo: ... δε σου ξαναμιλαω!! :mocking:

Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 19, 2010, 20:12:07 μμ


Κανενα απο αυτα που σου προτεινα :diablo: ... δε σου ξαναμιλαω!! :mocking:



Φίλε μου...δεν έπρεπε να το ψάξω και μόνη μου; να το πάω ένα βήμα παραπέρα;
Άλλωστε όλα αυτά είναι για τους...επόμενους...να έχουν επιλογές!!!!  :laugh: :laugh: :laugh:

Πάντως δεν είσαι εντάξει....δεν έρχεσαι που δεν έρχεσαι στο γραφείο να σε δω....δεν θα μου μιλάς κι όλας?!?!?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 20, 2010, 14:35:55 μμ

Πάντως δεν είσαι εντάξει....δεν έρχεσαι που δεν έρχεσαι στο γραφείο να σε δω....δεν θα μου μιλάς κι όλας?!?!?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:


Καλα, για να μη φανω αγενης... θα σου κορναρω οταν περναω απο κατω με το φορτηγο!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 21, 2010, 18:35:27 μμ
Θα έχω τα παράθυρα ανοιχτά για να σε ακούω!!!!
Αν και θα συνεχίσω να επιμένω γι' αυτό τον καφέ!!!!!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: xenia στις Μάιος 22, 2010, 10:47:46 πμ
Αν και θα συνεχίσω να επιμένω γι' αυτό τον καφέ!!!!!

Πολυ ομορφη η ιστορια σου Kicky μου και οι φωτογραφιες σου υπεροχες... παντα τετοια.
Οσο για τον dk την επομενη φορα θα ανεβει κι αυτος...  :good:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 22, 2010, 11:01:29 πμ
Ευχαριστώ Ξένια μου!
Σας περιμένω!!!!!!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Dimitra στις Μάιος 23, 2010, 14:17:52 μμ
Πολύ όμορφη ιστορία Kicky!!
Και εγώ έχω προσπαθήσει δύο φορες να πάω στη Πολη και δυστυχώς δεν τα 'χω καταφέρει.
με την τρίτη προσπάθεια ελπίζω να την επισκεφθώ. Εχω διαβάσει και ακούσει τόσα πολλά που νιώθω πως εχω ήδη πάει!!!
Ευχαριστούμε και για τις φωτογραφίες!!!! :clap:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 24, 2010, 11:41:43 πμ
Εγώ ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
Να πας Δημητρούλα, να πας οπωσδήποτε!
Προσωπικά, βάσει προγράμματος τα επόμενα γενέθλια μου θα τα κάνω εκεί!!!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: evi στις Μάιος 24, 2010, 12:50:59 μμ
Kicky,

Ευχαριστούμε, πολύ όμορφες οι φωτογραφίες και η περιγραφή. Και εμένα κατάφερες να με πας πίσω μερικούς μήνες! Τελικά όλους μας μαγεύει η Πόλη!

Αληθεια, δόκίμασες κανένα πολίτικο γλυκό; Εμείς τα είχαμε τιμήσει δεόντως!!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 24, 2010, 13:28:30 μμ

Αληθεια, δόκίμασες κανένα πολίτικο γλυκό; Εμείς τα είχαμε τιμήσει δεόντως!!

Εννοείται! Άλλωστε λατρεύωωωωω τα γλυκά που έχουν σιρόπι!
Και αυτό που επίσης βρήκα εξαιρετικό ήταν το τούρκικο παγωτό (dondurma) από τους πλανόδιους παγωτατζήδες!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: dk στις Μάιος 25, 2010, 04:46:07 πμ

Εννοείται! Άλλωστε λατρεύωωωωω τα γλυκά που έχουν σιρόπι!


Κι εγω!!!! :yahoo:

(http://img686.imageshack.us/img686/1537/spa51131.jpg) (http://img686.imageshack.us/i/spa51131.jpg/)
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Μάιος 25, 2010, 19:34:40 μμ

Κι εγω!!!! :yahoo:


Nice!!!! Ξέρω τι να σου τάξω λοιπόν για να έρθεις με την Ξένια!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: coolalexis στις Ιούνιος 06, 2010, 23:54:32 μμ
Εκπληκτική πόλη η Κωνσταντινούπολη...και οι photo... :drink:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Ιούνιος 08, 2010, 12:40:02 μμ
Εκπληκτική πόλη η Κωνσταντινούπολη...
Ήδη μετράω αντίστροφα μέχρι την επόμενη αναχώρηση...!
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: zivot στις Ιούνιος 08, 2010, 17:47:37 μμ
Πολύ όμορφη περιγραφή και φωτό!
Σε ευχαριστούμε!!!Αχ αυτά τα σιροπιαστά κι είμαι σε δίαιτα αυτό το διάστημα...κόλαση!! :dizzy:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: evi στις Ιούνιος 09, 2010, 02:06:13 πμ
Να προσπαθήσω να το βρω, η φωτογραφία είναι από το Πέραν; Από ένα καταπληκτικό ζαχαροπλαστείο με πολίτικα γλυκά; Δεν μου έρχεται τώρα το όνομα του. Η απλά μου μοιάζει;
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 09, 2010, 04:16:24 πμ
Αυτο ειναι http://www.saraymuhallebicisi.com/english/index.htm  :smile_:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Dimitra στις Ιούνιος 09, 2010, 10:12:32 πμ
Το ζαχαροπλαστείο Saray είχε επισκεφθεί και η εκπομπη του Παρλιάρου οταν είχε επισκεφθεί τη Πολη......θα το επισκεφθώ οπωσδήποτε όταν καταφέρω να πάω...... :good:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: evi στις Ιούνιος 10, 2010, 00:53:13 πμ
Αυτό είναι που θυμάμαι. Το Σεράι. Θεωρείται από τα καλύτερα στην Πόλη. Το τιμήσαμε τον περασμένο Αύγουστο. Έχει καταπληκτικό καιμακλί. Δεν συζητάω για τα μπακλαβαδάκια του!! :good:

Αν σας αρέσουν τα πολίτικα γλυκά, μια επίσκεψη εκεί είναι απαραίτητη!  Δίαιτα ξεκινάμε όταν γυρίσουμε στα πατρία εδάφη! :laugh:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: panpan στις Ιούνιος 10, 2010, 00:55:26 πμ
εχω φαει τοσα πολλα γλυκα εκει που κοντευα να παθω ζαχαρο  :blum: :blum: :blum:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: dk στις Ιούνιος 12, 2010, 09:22:16 πμ
Μου φαινεται πως ολοι οι γλυκατζηδες... μαζευτηκαμε εδω!!! :laugh:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: panpan στις Ιούνιος 12, 2010, 14:05:28 μμ
Μου φαινεται πως ολοι οι γλυκατζηδες... μαζευτηκαμε εδω!!! :laugh:
μπα :chok: γιατι το λες αυτο  :rofl: :rofl:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: Kicky στις Ιούνιος 12, 2010, 16:02:00 μμ
 :dizzy:Τελικά μόνο εγώ τα τίμησα μεν, αλλά με εξαιρετική εγκράτεια δε?!?!? :laugh:
Τίτλος: Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
Αποστολή από: leon00 στις Ιούνιος 25, 2010, 00:02:43 πμ
ωραια η ιστορια σου
μπακλαβαδες στο Saray  και προφιτερολ απεναντι στο inci
ειχα επισκεφτει την κωνσταντινουπολη φεβρουαριο   και τωρα κλεισαμε παλι με την προσφορα της ολυμπιιακης  (122 ευρω το ατομο  :yahoo:) για οκτωβρη
ηδη μου ανοιξε η ορεξη ...