Αληθεια, δόκίμασες κανένα πολίτικο γλυκό; Εμείς τα είχαμε τιμήσει δεόντως!!
Εννοείται! Άλλωστε λατρεύωωωωω τα γλυκά που έχουν σιρόπι!
Κι εγω!!!!
Εκπληκτική πόλη η Κωνσταντινούπολη...