Αποστολέας Θέμα: Seni Seviyorum Istanbul!  (Αναγνώστηκε 15291 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 19, 2010, 11:03:41 πμ »
Καφεδάκια - τσιγαράκια στο Caferaga Medresesi



« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2010, 18:39:22 μμ by dk »

Αποσυνδεδεμένος GNS

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Άντρας
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ-ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 19, 2010, 12:52:04 μμ »
ωραιες φωτογραφιες κικη :smile_:.με πηγες αρκετα χρονια πισω οταν εκανα κοπανα την τελευταια εβδομαδα απ το σχολειο... :mocking:
β δημοτικου ημουν....  :mocking:για να παμε 5ημερη εκδρομη στην Πολη με τους γονεις μου. :yahoo:
αν και 7 χρονων τοτε θυμαμαι αρκετα απο την εκδρομη.εκει μου πηραν και το πρωτο μου δερματινο μπουφαν :yahoo: το οποιο φορουσα εως την στ δημοτικου.τελεια ποιοτητα που δεν υπαρχει πλεον......
don't drink & drive!!!

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 19, 2010, 13:18:13 μμ »
Τέλεια περιγραφή και φωτογραφίες...
Μου ήρθαν στο μυαλό εικόνες γεμάτες χρώμα και μυρωδιές  :happy:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Αποσυνδεδεμένος dimosf

  • Συντονιστής Gallery
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 4651
  • Φύλο: Άντρας
  • disaki.blogspot.gr και fototsepi.blogspot.gr
    • το δισάκι μου στον ώμο......
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 19, 2010, 13:39:46 μμ »
Πολύ καλή περιγραφή και πλύ καλές φωτογραφίες. Με πήγες 23 χρόνια πίσω. Νάσαι καλά!!

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 19, 2010, 19:54:59 μμ »
Thank you all για τα καλά σας λόγια! Οφείλω να πω πως ελλείψει χρόνου το κείμενο γράφτηκε πολύ πολύ γρήγορα!

Να συμπληρώσω ένα δυο μέρη που πολύ αγάπησα και συνιστώ ανεπιφύλακτα σε επίπεδο φαγητού / ποτού.

Hayal Kahvesi Bistro
Meseli Sok. 10 / Taksim
Ελαφρά πιάτα & πολλές, πολλέεεες Efes Pielsen!

Caferaga Medresesi
είσοδος από Caferiye Sokak / Sultanahmet- δίπλα στην Αγία Σοφία
απολαυστικά φλυτζάνια τσαγιού & καφέ, στη δροσερή εσωτερική αυλή μιας παλιάς θεολογικής σχολής

Istanbul Enjoyer
Incili Cavus Sok. 25 / Sultanahmet
Ονειρεμένο φαγητό - απίστευτο service και πολύυυυυυ γέλιο με τα παιδιά στο μαγαζί!
Εις εξ υμών πάει...φιλιά πολλά & χαιρετίσματα στο Mehmet!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 19, 2010, 19:59:36 μμ »
Thank you all για τα καλά σας λόγια! Οφείλω να πω πως ελλείψει χρόνου το κείμενο γράφτηκε πολύ πολύ γρήγορα!

Τυφλα ναχουν οι φιλολογοι!! :laugh:

Παράθεση
Να συμπληρώσω ένα δυο μέρη που πολύ αγάπησα και συνιστώ ανεπιφύλακτα σε επίπεδο φαγητού / ποτού.

Hayal Kahvesi Bistro
Meseli Sok. 10 / Taksim
Ελαφρά πιάτα & πολλές, πολλέεεες Efes Pielsen!

Caferaga Medresesi
είσοδος από Caferiye Sokak / Sultanahmet- δίπλα στην Αγία Σοφία
απολαυστικά φλυτζάνια τσαγιού & καφέ, στη δροσερή εσωτερική αυλή μιας παλιάς θεολογικής σχολής

Istanbul Enjoyer
Incili Cavus Sok. 25 / Sultanahmet
Ονειρεμένο φαγητό - απίστευτο service και πολύυυυυυ γέλιο με τα παιδιά στο μαγαζί!
Εις εξ υμών πάει...φιλιά πολλά & χαιρετίσματα στο Mehmet!

Κανενα απο αυτα που σου προτεινα :diablo: ... δε σου ξαναμιλαω!! :mocking:


Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 19, 2010, 20:12:07 μμ »


Κανενα απο αυτα που σου προτεινα :diablo: ... δε σου ξαναμιλαω!! :mocking:



Φίλε μου...δεν έπρεπε να το ψάξω και μόνη μου; να το πάω ένα βήμα παραπέρα;
Άλλωστε όλα αυτά είναι για τους...επόμενους...να έχουν επιλογές!!!!  :laugh: :laugh: :laugh:

Πάντως δεν είσαι εντάξει....δεν έρχεσαι που δεν έρχεσαι στο γραφείο να σε δω....δεν θα μου μιλάς κι όλας?!?!?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 20, 2010, 14:35:55 μμ »

Πάντως δεν είσαι εντάξει....δεν έρχεσαι που δεν έρχεσαι στο γραφείο να σε δω....δεν θα μου μιλάς κι όλας?!?!?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:


Καλα, για να μη φανω αγενης... θα σου κορναρω οταν περναω απο κατω με το φορτηγο!! :laugh:

Αποσυνδεδεμένος Kicky

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 477
  • "πες μου ποιο φόβο αγάπησες πάλι..."
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 21, 2010, 18:35:27 μμ »
Θα έχω τα παράθυρα ανοιχτά για να σε ακούω!!!!
Αν και θα συνεχίσω να επιμένω γι' αυτό τον καφέ!!!!!

Αποσυνδεδεμένος xenia

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Seni Seviyorum Istanbul!
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 22, 2010, 10:47:46 πμ »
Αν και θα συνεχίσω να επιμένω γι' αυτό τον καφέ!!!!!

Πολυ ομορφη η ιστορια σου Kicky μου και οι φωτογραφιες σου υπεροχες... παντα τετοια.
Οσο για τον dk την επομενη φορα θα ανεβει κι αυτος...  :good: