Κερκυρα...
(http://images3.jetphotos.net/img/2/8/1/7/59596_1152867718.jpg)
Πολλές φορές η ζωή είναι άδικη...
Κι αυτο μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση αλλα δεν γνωριζω τη μεταφραση του!! :laugh: :rofl:ΔΝΤ
dk, δεν "φαίνεται" η φωτό που έβαλες..ή μήπως έχω εγώ θέμα και δεν την βλέπω?
τι απίστευτο σκηνικό είναι αυτό???
που βρίσκεται???
Στην ανδαλουσια
Ποτε θα ερθει αυτη η μαγικη μερα... :dance:
(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/166911_297725743576276_100000165590371_1435688_370621042_n.jpg)
ΝοName... την τσιμπησα και αυτην!! :mocking:
(http://img12.imageshack.us/img12/4058/30129723756323463621117.jpg)Η καλύτερη και πειστικότερη διαφήμιση προφυλακτικών ever
μια φορα ειχαμε τρεις τραβεστι
(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/248898_1823912912277_1073861966_31636972_3106133_n.jpg)
Η Φατιμα απ'το Ιρακ...εβγαλε αδεια οδηγησης!!
(http://img112.imageshack.us/img112/3889/aim4.jpg)
(http://img683.imageshack.us/img683/8671/30192323938784277986913.jpg)
(http://img683.imageshack.us/img683/8671/30192323938784277986913.jpg)
λες να φορολογηθει και αυτο?
(http://img838.imageshack.us/img838/1879/apagoreysh.jpg):mocking:πολυ καλο !
Έχετε ξαναματαδει τέτοια διαφήμηση; :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:δεν υπαρχει χαχαχα αυτη ειναι διαφημιση
(http://img341.imageshack.us/img341/5830/downloadxiq.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/341/downloadxiq.jpg/)
Ναι Βασιλη, προσβαλλοουμε τον Αρκα και το σπουργιτη, οταν τους αντικαθιστουμε μ αυτες τις "προσωπικοτητες"σωστη :good:
:bigre: :frypan:
(http://www.gifsforum.com/images/gif/funny%20gifs/grand/06532378_funny_gif_.gif):good:Πολυ γελιο!
Εγω εχω μια απορια... αντε και εχει μακρια μαλλια και μοιαζει με γυναικα. Αντε και ειναι αδυνατος και το βρακι του κομματακι γυναικειο...Παίζει και η περίπτωση να του αρέσει του μαυρούλη! Γούστα είναι αυτά!
Αμα δω τον αντρα μου η τον γιο μου ξαπλωμενους ετσι η τριχα απο τις γαμπες και τα μπουτια βγαζει ....ματι :bigr: :bigr:
Λοιπον.. η ο μαυρουλης ηταν στραβος και δεν τις ειδε { που τ αποκλειω}
ή αυτος τις ξυρισε 'η εκανε χαλαουα, οποτε καλα εκανε και του τα εριξε :laugh: :laugh:
(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/383173_1621684999037_1743811326_778669_945771797_n.jpg)
Ναι αλλά για ποια ... εργασία;με τετοια προσοντα πιανεις παντου δουλεια,αρκει να ειναι ανδρας το αφεντικο :bigr:
ενταξει και απο ξανθιες και γενικοτερα. :bigr:
Οι παρακατω φωτο δεν ειναι τοςσο αστειες οσο πολυ εξυπνες και ομορφες
http://www.otherside.gr/2011/05/32-pragmata-pou-prepei-na-deite-prin-to-telos-tou-kosmou/ (http://www.otherside.gr/2011/05/32-pragmata-pou-prepei-na-deite-prin-to-telos-tou-kosmou/)
:bigr: :bigr: :bigr:Η αλήθεια είναι ότι εγώ έχω να το κάνω από τον περασμένο χρόνο... :mocking:
(http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/375203_10150498421221030_640826029_8711554_315065835_n.jpg)
(στο email που μου έστειλαν το γατί ανοιγόκλεινε τα μάτια. Εδώ δεν)
Τώρα με την κρίση ας απολαύσουμε έναν..........αστακό!! :o :o :o :o :o :o :o :o :o
(http://img20.imageshack.us/img20/8784/image001wcw.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/20/image001wcw.jpg/)
Καλή Όρεξη!!!!!
αν πεσεις στην τρυπα ταξιδευεις 12000 κμ ?
να δεις τι μαυρο γελιο εριξα εγω οταν ειδα πρωθυπουργους οπως ο Ομπαμα και πολλοι αλλοι να κανουν αυτο το σημα σε φωτο..
μας το εδιξαν στο Βελλιδειο σε ομιλια κατα της καρτας του πολιτη...λες και εκεινοι να ταν θυματα....
εγγονων... :beee:
(http://img406.imageshack.us/img406/3820/85049476.jpg)Που είσαι δε σε βλέπω;
Συγνωμη,μηπως καθεστε στην θεση μου;
Που είσαι δε σε βλέπω;τριτο βαγονι ,πεμπτη σειρα. :blum:
Πρέπει να πας σε οφθαλμίατρο. Περίπου στη μέση με το πορτοκαλί μπλουζάκι. Είναι εμφανέστατο :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:ακριβως,εξαιρετικη οραση
(http://img205.imageshack.us/img205/1654/1154s.jpg)ετσι για να μην κολλησει ποτε στην κατσαρολα
(http://img406.imageshack.us/img406/3820/85049476.jpg)Που είσαι δε σε βλέπω;
Συγνωμη,μηπως καθεστε στην θεση μου;
Ωραιο ρεζερβουαρ.... και τι χωριτικοτηταααααα!! :mocking:... ναι ... μέχρι και στις πατούσες ... :good:
(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/401563_10150584151613198_653333197_8981513_1243801700_n.jpg) :mocking:
Ωραιο ρεζερβουαρ.... και τι χωριτικοτηταααααα!! :mocking:
Ποσες ακομα ταμπελες πρεπει να βαλουν για να μην παρκαρουν;
(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/74711_3681446403099_1483255711_33306174_1192832983_n.jpg) :laugh:
Nαι, ξερω, εσενα σου αρεσουν τα ΟΛΟΣΩΜΑ...Παντα σεμνος ο panpan :clap:
(http://img.alibaba.com/wsphoto/339718850/MS-Free-Shipping-gauze-Siamese-men-sexy-underwear-Light-green-MS012-43.jpg)Σίγουρα δε το φόρεσε ανάποδα; :pardon:
ειναι λιγο σεμνη,αλλα ειναι για τους Αεκτσιδες λογω χρωματος
ΑΝ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΤΙΣ ...ΕΙΔΗΣΕΙΣ !!!!!
{απο e-magazino}
Η νέα μόδα στα ανδρικά παντελόνια!
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝΕ.!!!!!!!!!! Να σας δω ρε Ελληναρες με τετοια ...αβολα παντελονια και τι Αλλο :nea:
:laugh:
Γμτ την ατυχια μου,,,ξερω :sad:
... εγώ δεν ξέρω, στην εποχή μου είχαμε 'πομπίνες' οι κασσέτες είναι μεταγενέστερες ... :happy:
:laugh:...εγω τις γυρνουσα κιολας ....μου εχουν πει δηλαδη...πως γινεται χμμμμ... :pardon:
H κριση, οπου και ναναι... τεχνας κατεργαζεται...
Οταν το χταποδακι ειναι ακριβο...το αντικαθιστας με το χταποδακι των...φτωχων :good:
Φοβερός ο μπόμπιρας !!! :good:
(http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/545006_382849275110415_1138119415_n.jpg)
(http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/150133_345754138848177_2032374004_n.jpg) :laugh:
:bigr: για οσους ματιαζονται...ας το περασουν και κολιε :mocking:
(http://img259.imageshack.us/img259/7618/skorda.jpg)
(http://imageshack.us/a/img577/8041/kolosm.jpg)
Που είναι η γέφυρα; :scratch:
Δε λέτε που δεν το έκοψε το δέντρο και βρήκε ευκαιρ'ια να αυτοσχεδιάσει αρχιτεκτονικά-καλλιτεχνικά!! :bigr: :bigr:Ετσι είναι.
Μαλλον για κλαμματα ειναι... :sorry:
(https://www.zougla.gr/assets/images/2938101.jpg)
Αυτή είναι μια πραγματική μικρή αγγελία που δημοσιεύτηκε στη Βρετάνη της Γαλλίας !!
Πρέπει να διαβάσεις το κείμενο πριν δείς την φωτογραφία που ακολουθεί :
ΠΩΛΕΙΤΑΙ Volkswagen Golf,
πρώτο χέρι, χρώματος μπλε,
τεσσάρων ετών, με μόνο 11 km στο κοντέρ.
Έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο η πρώτη και η όπισθεν.
Δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ εντός πόλεως ούτε για αγωνιστικούς σκοπούς.
Σταθμεύει πάντα σε ελεγχόμενο χώρο.
Διαθέτει:
* Εγγύηση εργοστασίου
* Λάστιχα εργοστασιακά
* Φρένα εργοστασιακά
* Λάδια και βενζίνη εργοστασιακά
Μηχανικοί έλεγχοι από τους αγοραστές δεκτοί (με έξοδα των ενδιαφερομένων).
Αιτία πώλησης: Aλλαγή επαγγέλματος
(http://img144.imageshack.us/img144/3236/clipimage002nw5.jpg)
θα ηθελα πολυ να δω την φωτογραφια της Αγγελιας.......!