Γιατι εχω την εντυπωση πως ειναι κατι φαγωσιμο!!!
Παράθεση από: dk στις Ιούνιος 16, 2009, 17:14:41 μμΓιατι εχω την εντυπωση πως ειναι κατι φαγωσιμο!!! καλα παςνα βοηθησω?1) το προτιμανε vegeterian2) περιεχει κατι που μας αρεσει ''ξανθια''3) κυκλοφορει και σε αλλα χρωματα
Eιναι κατι που εχει σχεση με μπυρα...αλλα δεν ξερω τι!!!