θα δωσω. απλα εχω μια δουλεια τωρα, πιο μετα το βραδυ θα γραψω, να σκεφτω και λιγο γιατι εχουν περασει κ 4 χρονια. δεν ειμαι ομως ο πλεον αρμοδιος για εσθονια. ενα 2μερο πηγα μονο στο Ταλλινν απο Φινλανδια και οι εμπειριες ειναι αναμεικτες. βεβαια εχω μια φιλη που πηγε πριν τρια χρονια με το προγραμμα erasmus 3 μηνες Ταλλινν, οποτε πρεπει να της πω να μπει στο φορουμ για να σας πει ο,τι θελετε για τις βαλτικες χωρες