Αποστολέας Θέμα: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους taxidiaris  (Αναγνώστηκε 2669 φορές)

Αποσυνδεδεμένος taxidiaris

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 302
  • Φύλο: Άντρας
    • ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥ
Το ταξίδι είναι γνώση,εμπειρία,σταθμός.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους taxidiaris
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 12:14:01 μμ »
Μπορει να μην εχεις επισκεφτει πολλες χωρες, αλλα εχεις παει Αιγυπτο που ειναι ονειρο πολλων!!!
Λυσε μου μια απορια ομως...Ελλαδα ποτε σκοπευεις να πας? :mocking: :rofl:

Αποσυνδεδεμένος taxidiaris

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 302
  • Φύλο: Άντρας
    • ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥ
Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους taxidiaris
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 12:19:01 μμ »
Ελλάδα Δημήτρη την έχω οργώσει απο τον Εβρο έως Κρήτη!!Λόγω δουλειάς. :dirol:  Στην Ελλάδα πάω σε μέρη που δεν τα πιάνει ανθρώπινο μάτι,μικρά ονειρεμένα χωριουδάκια,απομονωμένα,που το πνεύμα ηρεμεί τόσο που νομίζεις ότι αλλάζεις διάσταση.  :blum:  Ψάχνω δηλαδή αυτή την άλλη Ελλάδα.
Το ταξίδι είναι γνώση,εμπειρία,σταθμός.

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους taxidiaris
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 12:27:48 μμ »

Ελλάδα Δημήτρη την έχω οργώσει απο τον Εβρο έως Κρήτη!!Λόγω δουλειάς. :dirol: 


Οk!!!
Τσεκαρε την κιολας στο χαρτη σου...μη σε περασουν για ομογενη απο την Αλεξανδρεια!!! :laugh: :laugh:

Αποσυνδεδεμένος taxidiaris

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 302
  • Φύλο: Άντρας
    • ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥ
Απ: Ταξιδιωτικός χάρτης του μέλους taxidiaris
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 08, 2008, 13:18:29 μμ »
Ωχ!! :bigre:   Δίκιο έχεις Δημήτρη,την Ελλαδίτσα μας την ξέχασα!!!!!   :bigr:
Το ταξίδι είναι γνώση,εμπειρία,σταθμός.