Καλη μου liana...
Γνωριζοντας ενα μεγαλος μερος απο την δουλεια των γραφειων και τους νομους θα ηθελα να συμπληρωσω τα εξης...γιατι ειναι κριμα να αμαυρωνεται η εικονα ενος πρακτορειου μονο απο μια προσωπικη {κακη δεν λεω} εμπειρια που για την οποια ομως δεν φταιει το γραφειο!!!!
Οταν υπογραφεις την αγορα του ταξιδιου σου σιγουρα υπαρχουν
οι οροι αγορας {που οι περισσοτεροι ΔΕΝ διαβαζουν} και μεσα σ αυτους αναφερεται κανονικοτατα οτι το πρακτορειο ΔΕΝ ευθυνεται για καμμια ακυρωση, αλλαγη καθυστερηση ή ο,τι τελος παντων επειρεασει τις πτησεις των όποιων αεροπορικων εταιρειων.
Η αεροπορικη εταιρεια ΑΑ {American Airlines} με την οποια εχω ταξιδευσει πααααρα πολλες φορες, δεν ειναι και η πιο αξιοπιστη εταιρεια στην Αμερικη. Πολλες φορες καθυστερει ή και ακυρωνει πτησεις. Ειναι ομως αυτη με τα πιο πολλα CONNECTIONS και βολευει παρα πολυ.
Το ξερεις οτι στην ιδια ΑΘΛΙΑ κατηγορια κατατασσω και την SWISS AIR για την οποια ομως ΚΑΝΕΙΣ δεν διαμαρτυρεται
?? Μια στις 10 πτησεις της ακυρωνεται και 6 στις 10 καθυστερουν ή ερχονται νωριτερα !!! Αλλα το ιδιο και αυτη, οπως και η ΑΑ , εχουν παρα πολλες "συνδεσεις-ανταποκρισεις" και γιαυτο τις "ανεχονται".
Αυτος ειναι και ο λογος που εχουν αυτα τα προβληματα. ΑΝ μια ανταποκριση καθυστερησει ή ακυρωθει λογω πχ....καιρου , πολυ πιθανον να ακυρωθουν ή να καθυστερησουν αλλες 2-3 πτησεις. Ισως κατι τετοιο να συνεβηκε και στην περιπτωση σας
Τωρα γιατι το πρακτορειο σας επελεξε αυτην την αεροπορικη εταιρεια ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ!!!
1} Γιατι ειχε πολλες ανταποκρισεις σε "ανεκτο" χρονο {ασχετα αν τελικα τις χασατε γιατι καθυστερησαν},
2} Εχει τα φτηνοτερα εισητηρια.
Αν το πρακτορειο διαλεξει 2 διαδοχικες πτησεις με 2 διαφορετικες εταιρειες τοτε η τιμη του εισητηριου σου εκτινασεται στα υψη. Εκ των υστερων ΟΛΟΙ λενε, καλυτερα να πληρωνα 100 και 200 ευρω παραπανω , αρκει να μην ταλαιπωρουμασταν, αλλα πιστεψε με πριν τα παθετε ολα αυτα, για τα 100 ακομα και 50 ευρω διαφορά, θα αλλαζες πρακτορειο για να παρεις την φτηνοτερη τιμη!!!!!!
ετσι ειναι...
Τωρα,
κατι δεν αναφερεις σωστα. Αν πραγματι καθυστερησατε τοοοοοοοοοοοοσες πολλες ωρες στα αεροδρομια {ποσες αραγε σε καθε ενα???} τοτε η αεροπορικη εταιρεια εχει πολλες και διαφορες υποχρεωσεις που
δεν εχουν να κανουν με τιποτα με την κατηγορια του εισητηριου, ουτε με το πρακτορειο.
{Το ταξιδιωτικο γραφειο αγοραζει για λογαριασμο σας μια υπηρεσια ΑΛΛΟΥΝΟΥ , δηλαδη την αεροπορικη διαδρομη. ΔΕΝ ειναι δικο του το αεροπλανοΑν ηταν δικο του πχ, θα ευθυνοταν 100% και για την πτηση!!!}
Αλλα, κομα και στο αμπαρι να καθοσασταν, εχει υποχρωση η αερ.εταιρεια να σας ταισει , τουλαχιστον ενα σαντουιτς με εναν χυμο {βασει νομου} αν η καθυστερηση ειναι πανω απο 2 ωρες,, ενω ενα κανονικο γευμα αν καθυστερησει πανω απο 4.
Αν η καθυστερηση ειναι πανω απο 8 ωρες ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να σε κοιμησει σε ξενοδοχειο 4-5 αστερων κοντα στο αεροδρομιο ακομα και αν το εισητηριο σου ειναι τσαμπα !!!!!!!!!!!! Ολα αυτα συμπεριλαμβανονται ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ στις υποχρεωσεις των εταιρειων συμπεριλαμβανομενης και της Αμ. Αιρλαϊνς.
Αν δεν σας τα παρηχε αυτα, απλα της κανετε μυνηση και δικαιουστε ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ....ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ της κατηγοριας του αεροπ. εισητηριου σας. ΚΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ σ ολη αυτην την , εννοειται , δυσαρεστη περιπετεια σας και δεν μπορεσατε να διεκδικησετε το δικαιο σας. Λυπαμαι παρα πολυ που ταλαιπωρηθηκατε αλλα πραγματικα και πολυ ΟΥΔΕΤΕΡΑ πρεπει να δηλωσω οτι ΔΕΝ φταιει το πρακτορειο . ΑΝ ηταν θεμα ξενοδοχειου ή οτιδηποτε αλλο οργανωτικο , θα ελεγα ναι. Στις πτησεις ομως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ για το εν λογω πρακτορειο. Στην τελευταια αναλυση εσεις ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΣΑΣ τα εισητηρια αυτης της αεροπ. εταιρειας. Δεν σας γελασε πουλωντας σας πχ. United Airlines και τελικα σς εδωσε άλλα!!!
{Δηλωνω δε, οτι εν εχω καμμια σχεση με το εν λογω πρακτορειο , ουτε καν το γνωριζω, απλα σας εξηγω τους νομους}