Kavaliero Viajes: Ουδέποτε καταχραστήκαμε χρήματα ταξιδιωτώνΑπάντηση του ταξιδιωτικού γραφείου Kavaliero Viajes σε επιστολή-καταγγελία του δημοσιογράφου κ. Τάσου Δούση προς τον κ. Παύλο Γερουλάνο.
Το ταξιδιωτικό γραφείο Kavaliero Viajes απάντησε με επιστολή του προς τον κ. Παύλο Γερουλάνο, ύστερα από επιστολή-καταγγελία του δημοσιογράφου κ. Τάσου Δούση προς στον υπουργό Πολιτισμού & Τουρισμού, στην οποία αναφερόταν ότι το πρακτορείο Kavaliero Viajes υπόσχεται ταξίδια, παίρνει τις προκαταβολές ή το σύνολο του ποσού και στη συνέχεια δεν επιστρέφει τα χρήματα.
Παρόλα αυτά, το traveldailynews έχει δεχθεί τηλεφωνικά πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες εκκρεμούν πολλές οικονομικές υποχρεώσεις του συγκεκριμένου ταξιδωτικού γραφείου, που θέτουν σε κίνδυνο την ομαλή λειτουργία του.
Η επιστολή του ταξιδιωτικού γραφείου κοινοποιήθηκε επίσης:
α) στον Προϊστάμενο Τμήματος Παραπόνων & Καταγγελιών ΕΟΤ κ. Άγγελο Καράμπελα
β) στους παρουσιαστές της εκπομπής “Πρωινή Γραμμή” του ΣΚΑΙ κ.κ. Βασίλη Λυριντζή και Δημήτρη Οικονόμου
γ) στον γενικό διευθυντή του ΣΚΑΙ κ. Χρήστο Παναγόπουλο και
δ) στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Η απάντηση του γραφείου Kavaliero Viajes στην καταγγελία του κ. Δούση είναι η ακόλουθη:
“Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Σχετικά με την καταγγελία που δημοσιοποίησε ο κος Δούσης σε βάρος της εταιρείας μας, προκαλώντας μάλιστα τεράστια ζημιά και δυσφήμιση, είναι εντελώς ανυπόστατη και ανακριβής. Σας ενημερώνουμε ότι ποτέ στα τόσα χρόνια λειτουργίας της εταιρείας μας, δεν καταχραστήκαμε χρήματα ταξιδιωτών. Ακόμη και στην περίπτωση που ταξιδιώτες ακύρωναν το ταξίδι τους, παρότι ο νόμος μας καλύπτει, πάντοτε η εταιρεία μας, σεβόμενη τα χρήματά τους, φρόντιζε και τους τα επέστρεφε στο ακέραιο. Είναι αλήθεια ότι στη δύσκολη περίοδο που διανύει ο τουρισμός στη χώρα μας, κάποιες αναχωρήσεις μας είχαν ακυρωθεί λόγω μη απαιτούμενης συμμετοχής.
Δεν υπάρχει όμως ούτε ένας πελάτης που να μην του έχουν επιστραφεί τα χρήματα της προκαταβολής του.
Ο κος Δούσης δεν επικοινώνησε ποτέ με την εταιρεία μας προκειμένου να διασταυρώσει τις όποιες καταγγελίες, ούτε έδωσε την ευκαιρία στην εταιρεία μας να τον ενημερώσει επ‘αυτών. Ως καταξιωμένος δημοσιογράφος όφειλε να ερευνήσει το θέμα πριν μας δυσφημίσει.
Ο κος Δούσης κάνει εκτεταμένες αναφορές για τον κο Ασπρογέρακα, στον οποίο η εταιρεία μας έχει επιστρέψει, όπως άλλωστε όφειλε τα χρήματά του.
Όλες οι υπόλοιπες καταγγελίες του Κου Δούση στην επίσημη ιστοσελίδα του travelstyle.gr και οι τυχαίες ή μη αναρτήσεις σε διάφορα αναξιόπιστα blog π.χ. sarotiko είναι ανυπόστατες και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
Οι όποιες διαφορές οικονομικές ή άλλης φύσεως υπάρχουν ανάμεσά μας θα επιλυθούν από τα αρμόδια δικαστήρια στα οποία θα απευθυνθούμε και όχι μέσω διαδικτύου.
Σας παρακαλούμε να επέμβετε άμεσα και να μας προστατέψετε διότι έχουμε υποστεί τεράστια ζημιά και μάλιστα εν όψει των προγραμματισμένων ταξιδιών των εορτών.
Κύριε Υπουργέ,
Σας παρακαλούμε να λάβετε υπ’όψιν σας τα ανωτέρω και να τύχουμε της προσοχής σας.
Με εκτίμηση,
Νικόλαος Καβαλιέρος
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος”.
Επιστολή- απάντηση με τους ίδιους παραλήπτες (με επιπλέον τον HATTA) έστειλαν και οι εργαζόμενοι στην Kavaliero Viajes, η οποία αναφέρει:
“Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,
Αξιότιμοι Κύριοι,
Τις τελευταίες μέρες παρακολουθούμε τα όσα διαδραματίζονται σε βάρος της Kavaliero Viajes, στην οποία εργάζονται 20 και πλέον άτομα και έχουν την ανάγκη να εξακολουθούν να εργάζονται.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος ρίχνει λάσπη στην Kavaliero Viajes και μάλιστα πάντα εν όψει εορτών (πρώτη αναφορά την περίοδο του Οκτωβρίου), με αποτέλεσμα να έχουμε σημαντικές απώλειες group, πελατών, σχολείων και συνεργαζόμενων τουριστικών γραφείων.
Δεν κατανοούμε την εμμονή του συγκεκριμένου δημοσιογράφου σε βάρος της εταιρείας στην οποία εργαζόμαστε και σε καμία περίπτωση δεν μας αφορούν οι όποιες διαφορές, οικονομικές ή μη, έχουν ξαφνικά προκύψει ανάμεσα στον κ. Δούση και τον κ. Καβαλιέρο, όπως και δεν αφορούν το ευρύ κοινό. Αρμόδια είναι η δικαιοσύνη και όχι το λαϊκό δικαστήριο μέσω ανώνυμων και μη blog, τα οποία φαίνεται να διαχειρίζεται ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος.
Σε ό,τι αφορά στις καταγγελίες περί μη επιστροφής προκαταβολών σε πελάτες της εταιρείας μας, που δεν ταξίδεψαν ή ακύρωσαν για οποιοδήποτε λόγο, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα ότι κάτι τέτοιο δε συνέβη ποτέ. Όπως γνωρίζετε οι εργαζόμενοι διαχειρίζονται τους πελάτες τους και όχι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας.
Σε σχέση με τις καταγγελίες στα διάφορα blog τύπου sarotiko, που όπως όλα δείχνουν διαχειρίζεται ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος, σας ενημερώνουμε με απόλυτη ευθύνη ότι όλες οι προγραμματισμένες αναχωρήσεις την περίοδο των εορτών θα πραγματοποιηθούν κανονικότατα.
Η εταιρεία στην οποία εργαζόμαστε απαρτίζεται από άξια στελέχη και κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να σταθεροποιηθεί στο χώρο του τουρισμού, με καινοτομίες τύπου Travel Senior 55+, ταξιδεύοντας περισσότερους από 60.000 ταξιδιώτες.
Παρακαλούμε όλους τους αρμόδιους φορείς να λάβουν άμεσα θέση στο συγκεκριμένο θέμα και να προστατέψουν τους εργαζόμενους της Kavaliero Viajes. Όπως όλοι αντιλαμβάνεστε η εταιρεία έχει υποστεί μεγάλη οικονομική ζημιά με αποτέλεσμα να αναγκάζεται να επιστρέφει προκαταβολές σε πελάτες που φοβούνται να ταξιδέψουν ή να μην δέχεται κρατήσεις από πελάτες που ήταν έτοιμοι να ταξιδέψουν μαζί μας και δυστυχώς αναγκάζονται να ακυρώσουν, παραπλανημένοι από τις ανωτέρω ανυπόστατες καταγγελίες του εν λόγω δημοσιογράφου.
Ελπίζουμε και ξέρουμε ότι όλοι οι φορείς του τουρισμού θα δούνε το θέμα μας με ιδιαίτερη ευαισθησία και θα δράσουν άμεσα προκειμένου όλοι οι εργαζόμενοι της Kavaliero Viajes να συνεχίσουν να εργάζονται και να μην υπάρξουν επιπλέον απώλειες και αναγκαστικές απολύσεις στο χώρο μας.
Σας ευχόμαστε Καλές Γιορτές,
Με εκτίμηση,
Οι εργαζόμενοι της Kavaliero Viajes”.
http://www.traveldailynews.gr/news/article/51877