Η easyjet holidays αρχίζει την (επιθετική) καμπάνια της στην αγγλική αγοράΤην Τετάρτη, 15 Ιουνίου αρκετές αγγλικές εφημερίδες φιλοξένησαν την πρώτη διαφήμιση της easyJet Holidays η οποία ήταν μάλιστα αρκετά “επιθετική” καθώς έδινε συγκρίσεις τιμών με τους κυριότερους, πλέον, ανταγωνιστές της και συγκεκριμένα την TUI και την Thomas Cook.
Η easyJet Holidays ρίχνει λοιπόν το γάντι στους δύο μεγάλους tour operators του Ηνωμένου Βασίλειου, στην προσπάθεια της να αποσπάσει μερίδιο αγοράς, με βασικό της όπλο την μεγάλη βάση ξενοδοχείων που διαθέτει η (θυγατρική της, πλέον) Lowcost Travel Group την οποία εξαγόρασε προ ολίγων μηνών.
Ισχυρίζεται πώς εκτός από τις χαμηλότερες τιμές της, δίνει κάποια επιπλέον πλεονεκτήματα, έναντι του ανταγωνισμού, όπως π.χ. μικρό ποσό προκαταβολής (από 60 λίρες ανά άτομο), καθώς και την καταβολή της σε μόλις 4 εβδομάδες πριν το ταξίδι (έναντι 12 που ζητάνε οι ανταγωνιστές της), κίνηση που αναμένεται να της δώσει ένα μικρό προβάδισμα στην αγορά last minute.
Όσον αφορά την χώρα μας, το πιθανολογούμενο αποτέλεσμα της επιθετικής καμπάνιας του νέου “tour-operator” είναι ότι θα εξαναγκάσει τους δυο μεγάλους της αγγλικής αγοράς σε αναθεώρηση της τιμολογιακής τους πολιτικής στους προορισμούς που εξυπηρετεί η easyJet. Λογικά λοιπόν εντός ολίγου χρόνου οι Έλληνες ξενοδόχοι σε αυτούς τους προορισμούς αναμένεται να δεχτούν ισχυρές πιέσεις για τα νέα συμβόλαια.
http://www.traveldailynews.gr/