Αποστολέας Θέμα: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ  (Αναγνώστηκε 2552 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31324
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 15:21:52 μμ »

Ενθουσιάστηκα πολύ με τις φωτογραφίες που έχεις βάλει και έχω τις ίδιες ερωτήσεις με την evi.
Επίσης, ποια είναι η καλύτερη εποχή?

Βρεθηκε ο επομενος προορισμος για την Ελινα... αχ Δημητρη τι σε περιμενει... :laugh:

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 15:35:45 μμ »
Ενθουσιάστηκα πολύ με τις φωτογραφίες που έχεις βάλει και έχω τις ίδιες ερωτήσεις με την evi.
Επίσης, ποια είναι η καλύτερη εποχή?

Όλες οι εποχές είναι καλές, απλά τον Αύγουστο μέχρι τον Οκτώβριο έχει πολλές βροχοπτώσεις, εκτός αν αρέσουν οι βροχές (όπως εμένα!).
Travel in Asia www.asianwalks.com

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 15:53:10 μμ »
Πάμε να δούμε και μερικές φωτογραφίες από το Nha Trang



Αρχιτεκτονική κήπου



Εδώ θα ήθελα να μένω



Η παραλία το βράδυ



Το κύμα που σκάει στην παραλία του Nha Trang



ΑΤΜ μηχάνημα για συνάλλαγμα
Travel in Asia www.asianwalks.com

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 15:59:02 μμ »
Είπα να ποστάρω και καμιά δικιά μου

εδώ είμαι εγώ στην παραλία του Nha Trang

Travel in Asia www.asianwalks.com

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 16:35:47 μμ »
Πάμε να δούμε και κανένα μαγαζί στην περιοχή

Sailing Club

Βρίσκεται μπροστά στην αμμουδιά, στο κέντρο της πόλης.
Από τα γνωστά μαγαζιά στο Nha Trang.
Είναι πολυχώρος, με εστιατόριο, μπαράκι..κλπ.

Παραθέτω μερικές φωτογραφίες







Travel in Asia www.asianwalks.com

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 16:52:54 μμ »
Πάμε να δούμε και ένα ξενοδοχείο 2 αστέρων
επίσης στο κέντρο του Nha Trang

Nha Trang Beach Hotel
Για οικονομικές λύσεις

Απλό, καθαρό και όμορφο στο κέντρο, και λίγα μέτρα από τον παραλιακό δρόμο.




Τα δωμάτια



Τα δωμάτια



Το μπάνιο



Άποψη από το μπαλκόνι, προς την θάλασσα



Η είσοδος




Travel in Asia www.asianwalks.com

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 17:17:00 μμ »
Λίγα λόγια και για τις μετακινήσεις !

Ταξί και μοτοσυκλέτες

Τα ταξί, το ταξίμετρο ξεκινάει από τα 10.000 dong (VND = Vietnam Dong)
ενώ στις μοτοσυκλέτες η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη.
Περίπου στο Nha Trang η ενοικίαση με την ώρα της μοτοσικλέτας πάει στα 60.000 dong/ώρα
Η ισοτιμία είναι 1 ευρώ = 25.800 VND αυτή την στιγμή.

Μερικές φωτογραφίες από το πως είναι τα ταξί στο Βιετνάμ


Ταξί στη Σαϊγκόν (Χο Τσι Μινχ City)



Μια από τις καλές εταιρείες ταξί



Το εσωτερικό του ταξί, υπενθυμίζω ότι οδηγούν όπως και στην Ελλάδα στα δεξιά, και το ταξίμετρο βρίσκεται όπως φαίνεται και στην φωτογραφία στο ταμπλό στα δεξιά.
Travel in Asia www.asianwalks.com

Αποσυνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 17, 2011, 20:23:03 μμ »
Θα προτιμήσω καλοκαίρι  :bigr:
Επίσης, υπάρχει δυνατότητα για καταδύσεις?  :snorkl:
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Αποσυνδεδεμένος coolalexis

  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 2793
  • Φύλο: Άντρας
  • Φεύγω...πάλι!
    • Αμμουδιά Σερρών
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 15:59:34 μμ »
πολύ όμορφες...thanks...

Αποσυνδεδεμένος asiatraveller

  • Συντονιστής Κατηγορίας
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel is my lifestyle
Απ: One World - Η ελληνική παρουσία στο Βιετνάμ
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 18, 2011, 16:10:29 μμ »
Θα προτιμήσω καλοκαίρι  :bigr:
Επίσης, υπάρχει δυνατότητα για καταδύσεις?  :snorkl:

Φυσικά και υπάρχει η δυνατότητα, υπάρχει και καλή γνωριμία !
Travel in Asia www.asianwalks.com