TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
Share your experience...
Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
. Χάσατε το
email ενεργοποίησης
;
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αρχική
Forum
Βοήθεια
TinyPortal
Αναζήτηση
TinyPortal
Downloads
Gallery
Search
Stats
Σύνδεση
Εγγραφή
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών
»
Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό
»
Ευρώπη
»
Τουρκία
»
Memories from Istanbul
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
[
2
]
3
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Memories from Istanbul (Αναγνώστηκε 5619 φορές)
xenia
Hero Member
Μηνύματα: 1183
Φύλο:
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #10 στις:
Αύγουστος 30, 2010, 18:44:26 μμ »
Μπραβο pliatsiko... super.
Καταγράφηκε
koyrsaros_gr
Hero Member
Μηνύματα: 1200
Φύλο:
εχω μια πελωωωρια λαχταρα για ΤΑΞΙΔΙΑ
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #11 στις:
Αύγουστος 31, 2010, 08:31:03 πμ »
Καταγράφηκε
Όμορφη πόλη, με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε
πως θα φύγουμε από δω κι ας είναι πίσω να γυρνάμε....
http://koyrsaros-gr.blogspot.com/
pliatsiko
Full Member
Μηνύματα: 107
Φύλο:
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #12 στις:
Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:06:26 μμ »
I' back with more!!!
Καταγράφηκε
pliatsiko
Full Member
Μηνύματα: 107
Φύλο:
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #13 στις:
Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:09:03 μμ »
και έρχονται κι άλλες..
bosphorus sea
crow at gulhane park
galata tower
istanbul graveyard
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:55:21 μμ by dk
»
Καταγράφηκε
pliatsiko
Full Member
Μηνύματα: 107
Φύλο:
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #14 στις:
Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:11:49 μμ »
Η τελευταία δεν υπάρχει! Στο παζάρι πουλάνε βδέλλες για φαρμακευτικούς σκοπούς!!
istiklal
st.sophia
top capi garden
top capi
leeches for medication!!!
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2010, 00:00:15 πμ by dk
»
Καταγράφηκε
evi
Hero Member
Μηνύματα: 3347
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #15 στις:
Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:29:17 μμ »
Πολύ ωραίες όλες οι φωτογραφίες. Πόσε μέρες μείνατε στην Κωνσταντινούπολη; Πήγατε με πρακτορείο( με ποιο;) ή μόνοι σας;
Καταγράφηκε
pliatsiko
Full Member
Μηνύματα: 107
Φύλο:
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #16 στις:
Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:35:57 μμ »
Μείναμε 5 γεμάτες μέρες!
Μόνοι μας, με ένα χάρτη και ένα οδηγό ανά χείρας.
(xαίρομαι που σου άρεσαν οι photo)
Καταγράφηκε
evi
Hero Member
Μηνύματα: 3347
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #17 στις:
Σεπτέμβριος 16, 2010, 23:39:38 μμ »
Πάντα τέτοια εύχομαι! Και καλύτερα που πήγατε μόνοι σας! Είδατε ότι θέλατε, όποτε το θέλατε και χωρίς να έχετε άλλους 20 αγνώστους να σας ζαλίζουν.
Καταγράφηκε
dk
Γενικός Συντονιστής
Hero Member
Μηνύματα: 31324
Φύλο:
Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #18 στις:
Σεπτέμβριος 17, 2010, 00:09:12 πμ »
Παράθεση από: dk στις Αύγουστος 26, 2010, 20:48:16 μμ
Οντως... ομορφες ειναι... πως θα σε ψησουμε να βαλεις κι αλλες
Τελικα δεν ηθελες και πολυ για να ψηθεις!!
Μπραβο σου πολυ καλες.
Καταγράφηκε
Ο ταξιδιωτικός μου χάρτης
pliatsiko
Full Member
Μηνύματα: 107
Φύλο:
Απ: Memories from Istanbul
«
Απάντηση #19 στις:
Σεπτέμβριος 17, 2010, 00:19:13 πμ »
ναι! Όπως είδες!
Να 'σαι καλά, χαίρομαι που βρίσκω ανταπόκριση!
«
Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2010, 11:25:22 πμ by dk
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
[
2
]
3
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
TravelChat - Ταξιδιωτικό Forum
»
Forum
»
Ταξιδιωτικές Ιστορίες Μελών
»
Ιστορίες από ταξίδια στο Εξωτερικό
»
Ευρώπη
»
Τουρκία
»
Memories from Istanbul