Αποστολέας Θέμα: Έρευνα αποκαλύπτει τις συνήθειες και προτιμήσεις των ταξιδιωτών επόμενης Γενιάς  (Αναγνώστηκε 2380 φορές)

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 28698
  • Φύλο: Άντρας
    • facebook/dktravelchat
Την μεγάλη επίδραση, που ασκεί στο ταξιδιωτικό κοινό η τεχνολογία έρχεται να επιβεβαιώσει ακόμη μια έρευνα, που πραγματοποιήθηκε αυτή τη φορά από τις εταιρίες Ypartnership και PhoCusWright , λαμβάνοντας υπόψιν τις καθημερινές τεχνολογικές αλλαγές, που επαναπροσδιόρισαν τον τρόπο με τον οποίο οι παροχείς ταξιδιωτικών υπηρεσιών προωθούν τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους στην αγορά τα τελευταία χρόνια.

Η έρευνα, που φέρει τον τίτλο "NEXTgen Traveler(TM)" πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.559 ενηλίκων και διεξήχθη τον φετινό Μάρτιο. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα είναι ενεργοί χρήστες της τεχνολογίας, οι οποίοι είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μια διανυκτέρευση κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 12 μηνών.

Σύμφωνα με την έρευνα, αυτοί οι `ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς` είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου (το 30% ήταν απόφοιτοι κολλεγίου, ενώ το 20% είχε παρακολουθήσει μαθήματα τουλάχιστον ενός έτους στο πανεπιστήμιο), οικονομικά εύποροι (το 30% δήλωσε ετήσιο εισόδημα, που ξεπερνούσε τις 100.000 δολάρια), ενώ οι περισσότεροι ανήκαν στις ηλικιακές ομάδες 18-28 ετών και 43-61 ετών, διαψεύδοντας τους ισχυρισμούς πως χρήση της τεχνολογίας κάνουν μόνο οι νεαροί ταξιδιώτες. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 75% των ερωτώμενων ανέφερε πως θα ταξίδευε περισσότερο αν είχε περισσότερα χρήματα, ενώ το ίδιο θα έκανε και το 62% αν είχε περισσότερο χρόνο. Ακόμη, η έρευνα κατέδειξε πως οι `ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς` ξοδεύουν ετησίως 50% περισσότερα σε ταξιδιωτικές υπηρεσίες απ` ότι όσοι δεν ασχολούνται με την τεχνολογία.

"Τα στοιχεία καταδεικνύουν πως η τεχνολογία έχει επηρεάσει τις συνήθειες και την εν γένει συμπεριφορά των σύγχρονων ταξιδιωτών" σχολίασε ο πρόεδρος και CEO της PhoCusWright, κ. Philip C. Wolf, προσθέτοντας πως "είναι ξεκάθαρο ότι οι τεχνολογικά εξοικειωμένοι ταξιδιώτες διατηρούν ένα τελείως διαφορετικό προφίλ από αυτό των λιγότερο εξοικειωμένων".

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι `ταξιδιώτες επόμενης γενιάς` είναι χρήστες της τελευταίας τεχνολογίας: το 65% βγάζει φωτογραφίες, το 63% στέλνει μηνύματα κειμένου, το 33% έχει πρόσβαση στο Internet και το 29% παίζει παιχνίδια με το κινητό τού. Επίσης, τα 2/3 των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν πως αγοράζουν πράγματα από το Internet, π.χ. μέσω του ebay (67%), ενώ 4 στους 10 (37%) κατέχουν την τελευταία κονσόλα παιχνιδιών και 1 στους 4 (23%) διαθέτει σύστημα GPS στο όχημα του.

Οι `ταξιδιώτες επόμενης γενιάς` βασίζονται πλήρως στο Internet, όταν θέλουν να σχεδιάσουν, να κλείσουν ένα ταξίδι ή ακόμη και να αναζητήσουν σχετικές πληροφορίες. Πιο συγκεκριμένα:

7 στους 10 (71%) χρησιμοποιούν το Internet για να βρουν ταξιδιωτικές πληροφορίες, ενώ το 41% έχει πραγματοποιήσει "εικονικό ταξίδι" σε ένα προορισμό. Επίσης, το 38% έχει κλείσει τα πάντα για το ταξίδι του αποκλειστικά μέσω του Internet.

Περισσότεροι από τους μισούς (58%) αξιολογούν ως σημαντικό στοιχείο ενός ταξιδιωτικού site τη `δυνατότητα εύρεσης του οικονομικότερου ναύλου`

Περίπου 4 στους 10 (37%) αναφέρουν πως επηρεάζονται από τα σχόλια ατόμων σε ηλεκτρονικές κοινότητες (MySpace.com (56%) και Facebook (30%)) ή σε sites ταξιδιωτικών συμβουλών (TripAdvisor (14%)).

1 στους 3 (33%) έχει δημοσιεύσει στο Internet εμπειρίες του από κάποιο ταξίδι.
Η επίδραση των ΜΜΕ και των διαφημίσεων στους `ταξιδιώτες επόμενης γενιάς` είναι επίσης αισθητά μικρότερη από ότι σε αυτούς που έχουν μικρότερη σχέση με την τεχνολογία. Τα διαφημιστικά μηνύματα τους αφήνουν αδιάφορους, ενώ περισσότεροι από τους μισούς διαβάζουν τις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων (56%).

πηγη traveldailynews.gr