Να η εκδρομουλα που γυρευες... να μιλησουμε μηπως ταιριαξει και παμε παρεα γιατι σε εχω ταξει εκει!! 
Τι να κανω βρε παιδια... αφου την ειχα ταξει επρεπε να την παω...

Πριν λιγο επιστρεψαμε, αναψαμε τα κερακια μας που σημειωτεον ηταν δωρεαν, προσκυνησαμε, μυροθηκαμε πηραμε λαδακι και αγιασμα... κι επιστρεψαμε.
Βοήθεια μας!!!

Φωτογραφιες απο τη μονη

Το δεντρο που κρεμασαν τον Αγιο Εφραιμ

Η Ξενια στο αγιασμα